Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Миру, 43б, с. Аркадівка, Шевченківський район, Харківська область"
Очікувана вартість
9 446 722,00 UAH
UA-2018-11-09-002410-c cd83f9b4f92345569c363c0bc151408d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Рєзник

+380575151757
+380979225706
shevch-cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Шевченківського району" Шевченківської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 38743216
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., Шевченківський район, смт. Шевченкове, вул. БУБЛІЧЕНКО,15
Контактна особа: Аліна Рєзник
+380575151757,+380979225706
shevch-cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 21:00
Початок аукціону: 27 листопада 2018 13:42
Очікувана вартість: 9 446 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 447,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47234 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Миру, 43б, с. Аркадівка, Шевченківський район, Харківська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, с.Аркадівка, вул.Миру,43б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2018 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 20:03
пояснення до змін ТД.doc
19 листопада 2018 20:03
ТД Амбулаторія Аркадівка нова редакція.doc
09 листопада 2018 16:12
Проект договору КНП.doc
19 листопада 2018 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 20:03
пояснення до змін ТД.doc
19 листопада 2018 11:41
Пояснення до змін у ТД.doc
19 листопада 2018 20:03
ТД Амбулаторія Аркадівка нова редакція.doc
19 листопада 2018 11:41
ТД Амбулаторія Аркадівка нова редакція.doc
09 листопада 2018 16:12
ТД Амбулаторія Аркадівка.doc
09 листопада 2018 16:12
Проект договору КНП.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-10-000148 ● 2a9badb1e65045ffa27675539bb1b950
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2018 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.12.2018 №250

Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу


В.о. начальника А. ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток до наказу
Північно-східногоофісу Держаудитслужби
від 17.12.2018 № 250

Витяг з переліку процедур
для здійснення моніторингу закупівлі

№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу для здійснення моніторингу закупівлі
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2018-11-09-002410-с 09.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Променергобуд 8 848 888,08
UAH з ПДВ
8 848 888,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДВАНС ФОРС" 9 206 068,80
UAH з ПДВ
9 178 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 9 256 612,18
UAH з ПДВ
9 179 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" 9 345 847,53
UAH з ПДВ
9 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна компанія Теплий дім 9 384 165,27
UAH з ПДВ
9 374 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 16:47
Довідки переможця
26 листопада 2018 11:51
Проект договору.pdf
26 листопада 2018 11:51
Календарний графік.pdf
26 листопада 2018 11:51
Кошторис.pdf
26 листопада 2018 11:51
Інші довідки.pdf
26 листопада 2018 11:51
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
26 листопада 2018 11:51
Додаток 2 Працівники.pdf
26 листопада 2018 11:51
Додаток 2 Охорона праці.pdf
26 листопада 2018 11:51
Додаток 2 Довідки.pdf
26 листопада 2018 11:51
Licence.zip
26 листопада 2018 11:51
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2018 11:51
Dovirenist_Rizhiy.zip
26 листопада 2018 11:51
Гарантия_7437.zip

Публічні документи

26 листопада 2018 18:09
Електронний підпис
26 листопада 2018 17:53
техніч.zip
26 листопада 2018 17:53
цінова.pdf
26 листопада 2018 17:53
кваліфікаційні та ст 17.zip
26 листопада 2018 17:53
інші.zip

Публічні документи

26 листопада 2018 16:41
Електронний підпис
26 листопада 2018 16:37
цінова попозиція (Додаток 1).pdf
26 листопада 2018 16:37
5293_.bdcu
26 листопада 2018 16:37
Fwd_ 7185.zip

Публічні документи

26 листопада 2018 14:15
Гарантія СТРОЙ-КЛУБ ПЛЮС (2).zip
26 листопада 2018 14:15
Зміни Строй-Клуб Плюс.zip
26 листопада 2018 14:15
Договірна ціна.PDF
26 листопада 2018 14:15
ОПР та АР 2017.PDF
26 листопада 2018 14:15
300.imd
26 листопада 2018 14:15
Обїєктний кошторис.PDF
26 листопада 2018 14:15
300.bdcu
26 листопада 2018 14:15
Календарний графік.PDF
26 листопада 2018 14:15
Статутні документи.PDF
26 листопада 2018 14:15
Проект договору.PDF
26 листопада 2018 14:15
Ліцензія з додатком.PDF
26 листопада 2018 14:15
Про дозвільні документи.PDF
26 листопада 2018 14:15
Штатний розпис.PDF
26 листопада 2018 14:15
справка банк 211118.pdf
26 листопада 2018 14:15
справка банк 211118 1.pdf
26 листопада 2018 14:15
Витяг.PDF
26 листопада 2018 14:15
10.Лист-гарантія.PDF
26 листопада 2018 14:15
8.інформація про учасника.PDF
26 листопада 2018 14:15
ТОВ СТУКО КОМПАНИ1.JPG
26 листопада 2018 14:15
ТОВ СТКОКОМПАНИ (1).JPG
26 листопада 2018 14:15
Ліцензія (4).pdf
26 листопада 2018 14:15
дозвіл.pdf
26 листопада 2018 14:15
1.Інформація про субпідряд.PDF
26 листопада 2018 14:15
Оргминбуд лиц. (1).PDF
26 листопада 2018 14:15
договір № 33 ЛОДА (1).pdf
26 листопада 2018 14:15
№ 25.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 23.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 26.PDF
26 листопада 2018 14:15
КБ-3 ЛОДА (2).pdf
26 листопада 2018 14:15
№ 24.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 27.PDF
26 листопада 2018 14:15
Відгук ЛОДА (1).JPG
26 листопада 2018 14:15
№ 22 2.PDF
26 листопада 2018 14:15
jpg2pdf (2).pdf
26 листопада 2018 14:15
№ 10.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 16.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 9.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 13.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 8.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 19.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 17.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 15.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 14.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 22.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 21.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 18.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 12.PDF
26 листопада 2018 14:15
№ 20.PDF
26 листопада 2018 14:15
2016 5 1.pdf
26 листопада 2018 14:15
2016 2.pdf
26 листопада 2018 14:15
2016 4 1.pdf
26 листопада 2018 14:15
2016 1.pdf
26 листопада 2018 14:15
11.PDF
26 листопада 2018 14:15
2016 3.pdf
26 листопада 2018 14:15
2016 4 2.pdf
26 листопада 2018 14:15
2016 7.pdf
26 листопада 2018 14:15
2016 6.pdf
26 листопада 2018 14:15
2016 5 2.pdf
26 листопада 2018 14:15
28.pdf
26 листопада 2018 14:14
111.PDF
26 листопада 2018 14:14
29.PDF
26 листопада 2018 14:14
30.PDF
26 листопада 2018 14:14
281.PDF
26 листопада 2018 14:14
Договір № 89.pdf
26 листопада 2018 14:14
деклорация на начало стр.2.PDF
26 листопада 2018 14:14
КБ3Малорязанцево 10.15.PDF
26 листопада 2018 14:14
декорация на начало стр.1.PDF
26 листопада 2018 14:14
КБ3 Малорязанцево 11.15.PDF
26 листопада 2018 14:14
деклорация на конец стр.6.PDF
26 листопада 2018 14:14
КБ3Малорязанцево 04.16.PDF
26 листопада 2018 14:14
деклорация на начало стр.3.PDF
26 листопада 2018 14:14
деклорация на конец стр.5.PDF
26 листопада 2018 14:14
деклорация на конец стр.3.PDF
26 листопада 2018 14:14
дод.угода_№_2.PDF
26 листопада 2018 14:14
дод.угода_№_1_стр.1.PDF
26 листопада 2018 14:14
деклорация на конец стр.2.PDF
26 листопада 2018 14:14
деклорация на конец стр.1.PDF
26 листопада 2018 14:14
деклорация на конец стр.4.PDF
26 листопада 2018 14:14
деклорация на конец стр.7.PDF
26 листопада 2018 14:14
дод.угода_№_1_стр.2.PDF
26 листопада 2018 14:14
Відгук.pdf
26 листопада 2018 14:14
КБ 3 Малорязанцево 12.15.PDF
26 листопада 2018 14:14
Анестезиология_1.PDF
26 листопада 2018 14:14
Анестезиология_2.PDF
26 листопада 2018 14:14
4 тмо.pdf
26 листопада 2018 14:14
ДоговірТМО.PDF
26 листопада 2018 14:14
1 тмо (3).pdf
26 листопада 2018 14:14
2 тмо.pdf
26 листопада 2018 14:14
КБ-3 ТМО (1).pdf
26 листопада 2018 14:14
відгук ТМО (1).pdf
26 листопада 2018 14:14
Протокол навчання.pdf
26 листопада 2018 14:14
4.Довідка працівників.PDF
26 листопада 2018 14:14
Удост718.pdf
26 листопада 2018 14:14
Договор аренди.pdf
26 листопада 2018 14:14
Договір аренди ФОП.PDF
26 листопада 2018 14:14
3.Довідка МТБ.PDF
26 листопада 2018 14:14
7.Відповідність ст.17.PDF
26 листопада 2018 14:14
6.Захист довкілля.PDF
26 листопада 2018 14:14
1.Протокол 27.PDF
26 листопада 2018 14:14
2.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

26 листопада 2018 16:37
Електронний підпис
26 листопада 2018 16:33
уставные.pdf
26 листопада 2018 16:33
1045.imd
26 листопада 2018 16:33
тендерна проп..pdf
26 листопада 2018 16:33
пропозиція.pdf
26 листопада 2018 16:33
працівники.pdf
26 листопада 2018 16:33
податки.pdf
26 листопада 2018 16:33
підпис.pdf
26 листопада 2018 16:33
машини мех-ми.pdf
26 листопада 2018 16:33
корупція.pdf
26 листопада 2018 16:33
корупція 2.pdf
26 листопада 2018 16:33
економ конкур.pdf
26 листопада 2018 16:33
договір.pdf
26 листопада 2018 16:33
банкрут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Променергобуд

ТОВ "АДВАНС ФОРС"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"

ТОВ Будівельна компанія Теплий дім

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Променергобуд
#23760015
Переможець 8 848 888,08
UAH з ПДВ
28 листопада 2018 14:53

Документи

28 листопада 2018 14:53
Електронний підпис
28 листопада 2018 14:52
протокол №10 2 стор..jpg
28 листопада 2018 14:52
протокол №10 1 стор..jpg
27 листопада 2018 14:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2018 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Променергобуд
#23760015
8 848 888,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2018 14:53
Електронний підпис
28 листопада 2018 14:52
протокол №10 2 стор..jpg
28 листопада 2018 14:52
протокол №10 1 стор..jpg
27 листопада 2018 14:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:20
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 11:39
Додаткова угода №10.pdf зміни до договору
19 травня 2021 11:15
Договірні ціни.pdf зміни до договору
19 травня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 16:26
Календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 11:04
Додаткова угода №9.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 16:35
Додаткова угода №8 будівництво.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:40
План фінансування робіт дод.угода №7.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:39
Календарний графік робіт дод.угода №7.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:39
дод.угода №7.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 15:49
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 16:20
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 березня 2019 16:19
Календарний графік робіт.pdf зміни до договору
26 березня 2019 16:19
План фінансування робіт.pdf зміни до договору
26 березня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 13:43
дод.угода 22.12.2018.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:43
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 11:48
дод.угода 3.jpg зміни до договору
22 грудня 2018 11:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 10:56
пртокол 12.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 10:53
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 16:22
дод. угода 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 16:22
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 15:02
ПРОТОКОЛ 11.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 15:01
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 17:13
додаткова угода.pdf укладений
19 грудня 2018 17:10
додаткова угода.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 17:08
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 19:03
план фінанс..pdf укладений
14 грудня 2018 19:02
графік.pdf укладений
14 грудня 2018 19:02
договірна ціна.pdf укладений
14 грудня 2018 19:02
договір.pdf укладений
14 грудня 2018 19:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Генеральний підрядник дійшли згоди п.5.1.3 Договору виключити, так як його зміст суперечить ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не є істотною умовою Договору.
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 69/10-12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підтвердження дати заключення договору на закупівлю робіт по об'єкту "Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Миру, 43б, с. Аркадівка, Шевченківський район, Харківська область".– 13.12.2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу.
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 69/10-12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Генеральний підрядник дійшли згоди п.2.1 Договору «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до кінця 2019 р.» викласти в новій редакції, а саме: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до 31 грудня 2019 р.»
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 69/10-12-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.протокол №11 від 21.12.2018 року вважати недійсним в зв’язку із невірним посиланням на документ, а саме на «звіт про заключний договір», замість «ЗВІТУ про результати проведення процедури закупівлі» 2.внесення змін до ЗВІТУ про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-11-09-002410-c Дата формування звіту: 14 грудня 2018: з метою підтвердження дати укладання договору на закупівлю робіт по об'єкту "Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Миру, 43б, с. Аркадівка, Шевченківський район, Харківська область"– 13.12.2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 69/10-12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» 1. Замовник і Генеральний підрядник дійшли згоди п.2.1 Договору «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до кінця 2019 р.» викласти в новій редакції, а саме: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до 31 грудня 2019 р.»
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 69/10-12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» 1. Замовник і Генеральний підрядник дійшли згоди п.2.1 Договору «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до кінця 2019 р.» викласти в новій редакції, а саме: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до 31 грудня 2019 р.»
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 69/10-12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник і Генеральний підрядник дійшли згоди викласти в новій редакції 1. п.2.1. "Строк (термін) виконання робіт: до 31 грудня 2020 р.» 2. п.3.1 «Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і складає: 8 848 888,08 грн з ПДВ грн. (вісім мільйонів вісімсот сорок вісім тисяч вісімсот вісімдесят вісім грн. 08 коп.), в тому числі ПДВ –1 474 814,68 грн. (один мільйон чотириста сімдесят чотири тисячі вісімсот чотирнадцять грн. 68 коп.). Зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень і складають згідно Додатку 3 до договору: 2018 рік – 175 865.51 грн 2019 рік – 5 900000.00 грн 2020 рік – 2773022.57 грн 3. п.14.1 « Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 р. або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 4. Додаток 2 до договору №69/10-12-18 про закупівлю робіт від 13.12.2018 «Календарний графік робіт» викласти в новій редакції 5. Додаток 3 до договору №69/10-12-18 про закупівлю робіт від 13.12.2018 «План фінансування робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 69/10-12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1 «Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і складає: 8 848 888,08 грн з ПДВ грн. (вісім мільйонів вісімсот сорок вісім тисяч вісімсот вісімдесят вісім грн. 08 коп.), в тому числі ПДВ –1 474 814,68 грн. (один мільйон чотириста сімдесят чотири тисячі вісімсот чотирнадцять грн. 68 коп.). Зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень і складають згідно Додатку 3 до договору: 2018 рік – 175 865.51 грн 2019 рік – 5800797.00 грн 2020 рік – 2872225.57 грн
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення ІІІ сесії VIIІ скликання від 24 грудня 2020 р. змінено засновника на Шевченківську селищну раду та змінено назву з Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Шевченківського району» Шевченківської районної ради Харківської області на Комунальне некомерційне підприємство «Шевченківський центр первинної медико- санітарної допомоги» Шевченківської селищної ради. Затверджено Статут підприємства в новій редакції та відомості внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 31.12 2020 р. уклали цю Додаткову угоду про зміну Договору №69/10-12-18 про закупівлю робіт по об’єкту: "Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Миру, 43б, с. Аркадівка, Шевченківський район, Харківська область" (Далі – Договір)від 13.12.2018 року про наступне: 1 В преамбулі та в тексті укладеного Договору Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Шевченківського району» Шевченківської районної ради Харківської області в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Шевченківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Шевченківської селищної ради
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п 4.5 Договору у новій редакції: «Перед початком робіт Замовник - Розпорядник коштів може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об’єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти " зі змінами та доповненнями відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” та постанови від 8 лютого 2021 р. № 97 "Про внесення зміни до пункту 15-1 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641" » Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 69/10-12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 848 888,08
UAH (в тому числі ПДВ 1 474 814,68 UAH)