Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги Зали офіційних делегацій міжнародного аеропорту «Бориспіль»
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-11-09-002089-c da9dcdfde1ec411481af0e8481acd115
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Положенням про Державне управління справами, затверджене Указом Президента України від 17 грудня 2002 р. № 1180, передбачено, що матеріально-технічне, соціально-побутове, транспортне та інше забезпечення діяльності Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та інших державних органів здійснюється Державним управлінням справами в межах наданих йому бюджетних призначень, передбачених законом про Державний бюджет України на такі цілі. В іншому випадку забезпечення діяльності зазначених органів здійснюється підприємствами, установами і організаціями, що перебувають в управлінні Державного управління справами, в установленому порядку на договірних засадах.
Державне підприємство «Зал офіційних делегацій» діє на підставі Статуту, затвердженого Розпорядженням Керівника Державного управління справами від 25.11.2003 р. № 641 та зареєстрованого виконкомом Бориспільської міської ради 1 грудня 2003 р. № 485.
Зазначене підприємство розташоване у міжнародному аеропорту «Бориспіль», створене з метою надання послуг з обслуговування офіційних делегацій України та інших держав, а також окремих категорій пасажирів, що прямують через аеропорт літерними або іншими спеціальними рейсами, а також звичайними рейсами, з дотриманням вимог і правил, передбачених відповідними актами, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1993 р. № 243 «Про заходи щодо впорядкування діяльності пункту пропуску через державний контроль України в Державному міжнародному аеропорті «Бориспіль».
Державне підприємство «Зал офіційних делегацій» має можливість забезпечити надання на належному рівні послуг з обслуговування керівництва Уряду та його Секретаріату, офіційних делегацій та окремих осіб.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 15:25
Оскарження наміру укласти договір: 20 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги Зали офіційних делегацій міжнародного аеропорту «Бориспіль»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08307, Україна, Київська область, місто Бориспіль, АЕРОПОРТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 63730000-5 — Послуги з обслуговування повітряного транспорту

Тендерна документація

09 листопада 2018 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛ ОФІЦІЙНИХ ДЕЛЕГАЦІЙ"
#26191463
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 15:25

Документи

09 листопада 2018 15:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 15:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛ ОФІЦІЙНИХ ДЕЛЕГАЦІЙ"
#26191463
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 11:58
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 17:26
Дод. договір № 24-15 від 22.01.2019 р. до Дог. № 24-149 від 26.11.2018 р..pdf зміни до договору
23 січня 2019 17:22
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 11:50
Дод. договір № 24-193 від 26.12.2018 р. до Дог. № 24-149 від 26.11.2018 р..pdf зміни до договору
26 грудня 2018 11:49
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 15:10
Договор № 24-149 від 26.11.2018 р..pdf укладений
26 листопада 2018 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Дію договору № 24-149 від 26 листопада 2018 р. продовжити до 31 березня 2019 р. включно. У зв’язку з цим внести зміни у пункти 5.1 і 10.1, виклавши їх у новій редакції: «5.1. Строк надання Послуг: з дати підписання Договору і до 31 березня 2019 року.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2019 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Загальна вартість послуг (сума в договорі), що будуть закуплені в період з 1 січня 2019 р. по 31 березня 2019 р. та їх обсяг визначається окремим додатковим договором, що укладається після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. При цьому загальна вартість послуг (сума в договорі) не може перевищувати 20 % суми, визначеної в Договорі № 24-149 від 26 листопада 2018 року, тобто 16 000,00 грн. (шістнадцять тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 2 666,67 грн. (дві тисячі шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). 3. Цей Додатковий договір є невід’ємною частиною Договору № 24-149 від 26 листопада 2018 року. 4. Інші умови Договору № 24-149 від 26 листопада 2018 р. залишаються без змін. 5. Цей Додатковий договір укладений у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 6. Цей Додатковий договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24-149
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №24-193 від 26.12.18р. до дог. № 24-149 від 26.11.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець зобов’язується надавати Замовникові послуги в порядку та на умовах, визначених в Договорі від 26 листопада 2018 року № 24-149. 2. Загальна вартість послуг, зазначених у пункті 1 цього Додаткового договору, становить 16 000,00 грн. (шістнадцять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 2 666,67 грн. (дві тисячі шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі від 26 листопада 2018 року № 24 - 149, з урахуванням ПДВ. 3. Видатки проводяться за бюджетною програмою КПКВК 0411010 «Обслуговування та організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України» КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». 4. Цей Додатковий договір є невід’ємною частиною Договору від 26 листопада 2018 року № 24-149. 5. Інші умови Договору від 26 листопада 2018 року № 24-149 залишаються без змін. 6. Цей Додатковий договір оформлений у двох примірниках українською мовою по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 7. Цей Додатковий договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 березня 2019 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 24-149
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 24-15 від 22.01.19р. до дог. № 24-149 від 26.11.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ