Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі (меблі для інклюзивно-ресурсного центру)
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2018-11-09-002024-c 6d5a9ac8c4654ae6adda07a580b1932a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бакум

+380325222542 p_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39013038
Вебсайт: https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4
Контактна особа: Ольга Бакум
+380325222542
p_tar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штука
ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі (меблі для інклюзивно-ресурсного центру)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, м. Жовква, вул. Є. Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 15:14
Оголошення меблі для ІРЦ .doc
09 листопада 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 15:14
Оголошення меблі для ІРЦ .doc
12 листопада 2018 15:08
Оголошення меблі для ІРЦ .doc
09 листопада 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додайте документацію на закупівлю!
Дата подання: 12 листопада 2018 14:07
Дата відповіді: 12 листопада 2018 15:01
Добрий день! Додайте, будь-ласка, документацію до цієї закупівлі!
Відповідь: Доброго дня,
додаємо.
Щодо поділу на частини (лоти) предмету закупівлі?
Дата подання: 13 листопада 2018 13:34
Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і абз. 3 ч. 1 ст. 3 цього Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. До основних принципів, визначених вказаним Законом, віднесено принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників; тощо. Враховуючи зазначене та зважаючи на те, що не всі виробники меблів одночасно виробляють корпусні меблі, шкільні меблі на металевій основі (парти та стільці), лавки з м'яким сидінням та спинкою (м'які меблі) та інше, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників і, що найголовніше, - максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів, просимо розглянути можливість поділу цієї закупівлі на окремі частини (лоти), наприклад: 1) корпусні меблі; 2) шкільні меблі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій