Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні розчини
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2018-11-09-001487-c be859cb50da84a5fbc546bd03c47533f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романівна Голубенко

+380484162483 danubeizm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01982146
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, ВУЛИЦЯ ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1
Контактна особа: Наталія Романівна Голубенко
+380484162483
danubeizm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 14:45
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2018 14:45
Початок аукціону: 26 листопада 2018 15:58
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10962 одиниця
Медичні розчини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68606, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, вулиця Телеграфна, 182/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Alteplase

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:34
ТД Розчини зі змінами.doc
09 листопада 2018 13:53
ТД Розчини 09.11.18.doc
14 листопада 2018 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:34
ТД Розчини зі змінами.doc
09 листопада 2018 13:53
ТД Розчини 09.11.18.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-09-001487-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 14 листопада 2018 09:45
Запит на зміни
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (20 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.

Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.


Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2018 15:05
На підставі Роз`яснень та протоколу №38 від 16.11.2018р. не вносити зміни до тендерної документації щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти за принципом позиція - лот

Документи

16 листопада 2018 15:05
ПРОТОКОЛ відповідь 16.05.docx
16 листопада 2018 15:05
ответ скарга.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Аметрін ФК" 702 530,41
UAH з ПДВ
702 530,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фармасел 746 728,86
UAH з ПДВ
746 728,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 17:41
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:06
Документи ст.17(переможець).pdf
23 листопада 2018 15:21
Електронний підпис
23 листопада 2018 12:28
Технічні характеристики.pdf
23 листопада 2018 12:28
Кваліфікаційні документи.pdf
23 листопада 2018 12:28
Установчі документи.pdf
23 листопада 2018 12:28
Довідки ст.17.pdf
23 листопада 2018 12:28
Інші довідки.pdf
23 листопада 2018 12:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 15:52
6. Проект договору.pdf
22 листопада 2018 15:52
3. Відповідність ст.17.pdf
22 листопада 2018 15:52
2. Кваліфікаційні критерії.pdf
22 листопада 2018 15:52
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Аметрін ФК"

ТОВ Фармасел

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аметрін ФК"
#38218086
Переможець 702 530,41
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 12:09

Документи

29 листопада 2018 12:09
Електронний підпис
29 листопада 2018 12:08
Протокол 2.tif
29 листопада 2018 12:08
Протокол 1.tif
26 листопада 2018 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Аметрін ФК"
#38218086
702 530,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 12:09
Електронний підпис
29 листопада 2018 12:08
Протокол 2.tif
29 листопада 2018 12:08
Протокол 1.tif
26 листопада 2018 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 16:04
Дод.№1 дог.70.tif укладений
21 грудня 2018 16:02
0002.tif укладений
21 грудня 2018 16:02
0001.tif укладений
21 грудня 2018 16:02
0003.tif укладений
21 грудня 2018 16:02
0002.tif укладений
21 грудня 2018 16:02
0001.tif укладений
21 грудня 2018 16:02
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 13:29
Дод.№1 дог.70.tif зміни до договору
21 грудня 2018 12:52
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 14:27
0002.tif укладений
17 грудня 2018 14:24
0001.tif укладений
17 грудня 2018 14:24
0003.tif укладений
17 грудня 2018 14:24
0002.tif укладений
17 грудня 2018 14:24
0001.tif укладений
17 грудня 2018 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, згідно п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIIІ згідно додаткової угоди №1 від 21.12.2018р.
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 631 299,17
UAH з ПДВ