Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комутатор
Очікувана вартість
4 229 940,00 UAH
UA-2018-11-09-001464-b ● 4be4de53aef74d2bac0a245977f21062
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 4 229 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 299,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 126898 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32270000-6: Цифрова передавальна апаратура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Комутатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2019
ДК 021:2015: 32270000-6 — Цифрова передавальна апаратура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2018 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2018 16:32 |
оголошення_3227 комутатор.doc | |
21 грудня 2018 16:31 |
ТД 3227 комутатор НОВА РЕДАКЦІЯ 21.12.2018.doc | |
21 грудня 2018 16:31 |
3227 Перелік змін 21.12.18.docx | |
18 грудня 2018 15:52 |
3227 Перелік змін 18.12.18.docx | |
18 грудня 2018 13:21 |
3227 Перелік змін 17.12.18.docx | |
21 листопада 2018 18:06 |
3227 Перелік змін 21.11.18.docx | |
16 листопада 2018 13:31 |
3227 Перелік змін 16.11.18.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно гарантії
Дата подання: 12 листопада 2018 17:15
Дата відповіді: 16 листопада 2018 13:27
Доброго дня ,
Просимо Вас надати уточнення ,щодо вимог гарантії на товар:
Додаток 4 пункт 3. Гарантія на товар згідно з гарантійним строком заводу, але не менше 12 місяців для вантажних ТЗ, механізмів, та не менше 5 років на автомобільні шини для легкових ТЗ, починаючи з дати поставки ТМЦ на склад Замовника. У випадку виявлення невідповідностей якості, товар підлягає заміні протягом 14 робочих днів від дати передачі дефектного Акту Постачальнику.
Що саме Ви вимагаєте ,просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Питання щодо виробника комутатора
Дата подання: 12 листопада 2018 17:32
Дата відповіді: 16 листопада 2018 13:27
Доброго дня,
ст.22 частина друга пункт 3 :Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Яким чином можливо пропонувати еквівалент,якщо зазначені конкретні вимоги від вироника з особливостями конкретного виробника.
Просимо Вас обгрунтувати саме ці вимоги до обладнання,так учасник повинен надати сертифікати/паспорти/інші документи які підтверджують відповідність технічним характеристикам,тобто лише саме Комутатор Cisco WS-C2960X-48TS-L та комутатор Cisco Catalyst WS-C3850-48T-S,просимо Вас внести зміни у Додаток 4.Таким чином інші учасники зможуть надати свої пропозиції з можливо більш привабливими цінами,що збільшить можливості заощадити кошти Вашого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля здійснюється для розширення сегментів вже існуючої мережі Підприємства, яка побудована на основі технічного рішення Cisco та експлуатується власними силами співробітників дирекції технологічних систем та інформаційних технологій, що мають відповідні сертифікати від компанії-виробника Cisco. Закупівля комутаторів іншого виробника призведе до значного збільшення витрат матеріальних, людських та часових ресурсів на експлуатацію та додаткове навчання для підтримки зазначеного обладнання.
Умови договору
Дата подання: 12 листопада 2018 18:05
Дата відповіді: 16 листопада 2018 13:28
Доброго дня!
Прошу Вас надати пояснення згідно вимог до договору у тендерній документації VІ. Результати торгів та укладання Договору про закупівлю
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.22 п.3 ч.7 «проект договору про закупівлю є з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов», у ВАС зазначене лише посилання на 6 додаток ТД.
Чому не передбачається ніяких змін у договорі зі сторони ПОСТАЧАЛЬНИКА?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч.1 ст. 627 Цивільного кодексу України, кожна із сторін є вільною у визначенні умов договору. КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" визначили умови Договору, зазначені в "Додатку 6" до тендерної документації. Ви маєте право або погодитись на наші умови (тоді договір може бути укладеним згідно ч.1 ст. 638 Цивільного кодексу України), або відмовитись від укладення договору. У цьому полягає принцип "свободи договору
Внесення змін учасниками до проекту договору не передбачено.
Внесення змін учасниками до проекту договору не передбачено.
Питання щодо документу, який підтверджує зв'язок з виробником
Дата подання: 15 листопада 2018 12:21
Дата відповіді: 21 листопада 2018 18:07
У п.2 додатку 4 документації, Вами встановлена вимога щодо обов'язкового надання у складі своєї тендерної пропозиції учасником, якщо він не є виробником, сертифікату дилера або інший аналогічний документ, що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та протиправною. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Наголошуємо, що Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації "Київтеплоенерго"), є юридичною особою та представником органу виконавчої влади. У розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. тендерний комітет Замовника зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Крім того, умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони"
Відповідно до ст.1 Закону, учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
При цьому, вимога у п.2, додатку 4 документації суперечить п.1, розділу IIІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" документації, а саме: документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, із зазначенням обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виключно представником виробника, дистриб’ютора по продукції, тощо. Зазначена вимога протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст. 22 Закону.
З метою попередження порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо виключити вищезазначену вимогу із змісту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога про надання сертифікату дилера або інший аналогічного документу, що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником встановлена з метою уникнення можливості постачання Замовнику закупівлі фальсифікованих товарів (в тому числі оригінальних, але неофіційно ввезених на митну територію України) та запобігає можливим поставкам неякісного і неоригінального (підробленого) товару. Також такі документи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Більше того, зазначена вимога виставлена Замовником, для того, щоби переконатись, що учасник-переможець може фахово здійснювати ремонт та обслуговування техніки у авторизованих дилерів. Також ми зацікавлені щоб на обладнання, закуплене замовником бюджетні кошти обов’язково поширювались гарантійні зобов’язання заводу-виробника.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, обсяг і зміст документів, які вимагає Замовник в підтвердження пункту 3 частини другої статті 22 Закону, визначається безпосередньо Замовником. Згідно з частиною 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З урахування зазначеного, Законом не передбачено право потенційного учасника нав’язувати Замовнику зміст вимог тендерної документації. Тому з огляду на викладене, Замовник вважає вимогу «щодо обов'язкового надання у складі своєї тендерної пропозиції учасником, якщо він не є виробником, сертифікату дилера або інший аналогічний документ, що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником», як доцільною та не вбачає її дискримінаційною та протиправною.
Більше того, зазначена вимога виставлена Замовником, для того, щоби переконатись, що учасник-переможець може фахово здійснювати ремонт та обслуговування техніки у авторизованих дилерів. Також ми зацікавлені щоб на обладнання, закуплене замовником бюджетні кошти обов’язково поширювались гарантійні зобов’язання заводу-виробника.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, обсяг і зміст документів, які вимагає Замовник в підтвердження пункту 3 частини другої статті 22 Закону, визначається безпосередньо Замовником. Згідно з частиною 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З урахування зазначеного, Законом не передбачено право потенційного учасника нав’язувати Замовнику зміст вимог тендерної документації. Тому з огляду на викладене, Замовник вважає вимогу «щодо обов'язкового надання у складі своєї тендерної пропозиції учасником, якщо він не є виробником, сертифікату дилера або інший аналогічний документ, що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником», як доцільною та не вбачає її дискримінаційною та протиправною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-09-001464-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "І ЕЙЧ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41763913
Дата подання: 21 листопада 2018 19:05
Дата подання: 21 листопада 2018 19:05
встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
порушення вимог чинного законодавства у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2018 17:28
рішення від 26.11.2018 № 12038 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 26 листопада 2018 17:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2018 № 12572.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2018 16:51
Рішення від 10.12.2018 № 12572.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2018 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до тендерної документації на виконання рішення Органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2018 13:23
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" #37962954 |
Переможець |
4 219 860,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 11:02
|
Договір 799-ДТСІТ-19 від 28 січня 2019 р.pdf | укладений |
29 січня 2019 11:01
|