Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33457208 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 |
Контактна особа: |
Барабоха Олександр Володимирович +380472544761 tender.ckrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 147 805,28 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
09 листопада 2018 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2018 15:16 |
охорона договір.doc | |
09 листопада 2018 15:16 |
охорона.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Послуги з охорони регулюються Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМ України від 18 листопада 2015 року № 960, та Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
Підпунктом 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами.
З даною нормою законодавства кореспондується вимога підпункт 1 пункту 13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМ України від 18 листопада 2015 року № 960, в якій зазначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами.
Переліком спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97, не передбачено наявність вогнепальної зброї у суб’єктів охоронної діяльності.
З огляду на вимоги чинного законодавства в сфері надання охоронних послуг, вимога замовника щодо надання послуг з використанням вогнепальної зброї не відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМ України від 18 листопада 2015 року № 960 та Постанові Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
Враховуючи викладене вимагаю привести тендерну документацію на закупівлю охоронних послуг у відповідність до чинного законодавства яке регулює надання охоронних послуг, а саме видалити вимогу стосовно вогнепальної зброї з тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-25-000014 ● 1e6ef554cebd453cb75787e08ef3115a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2020 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.08.2020 № 52
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 21.08.2020 № 52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-11-09-001335-b 09.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-26 11:49:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю охоронних послуг за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги за двома лотами: Лот № 1 - Охоронні послуги адміністративної будівлі по вул. Шевченка, 117; Лот № 2 - Охоронні послуги адміністративної будівлі по вул. Шевченка, 307 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-11-09-001335-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію щодо кількості укладених додаткових угод до договорів від 22.12.2018 № 03 та № 04, укладених Департаментом економіки та розвитку Черкаської міської ради з Приватним підприємством «ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ» та з Управлінням поліції охорони в Черкаській області відповідно, та стану фактичного виконання договорів (в частині розрахунків та отримання послуг).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-31 15:35:18
Пояснення
З приводу заданих питань пояснюємо наступне:
1. За договором № 3 від 22.12.2018 року з ПП Гарант безпеки Шериф" додаткові угоди не укладалися. Договір фактично виконано, послуги отримано в повному обсязі, сплачено за договором 216196,80 грн.
2. За договором № 4 від 22.12.2018 року з Управлінням поліції охорони в Черкаській області укладена одна додаткова угода за №1 від 28.12.2019 року. Договір фактично виконано, послуги отримано в повному обсязі, сплачено за договором 928560,00 грн. Оплата за Додатковою угодою не проводилася.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуті, в подальшому не будемо допускати подібних порушень.
2020-09-18 13:12:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №1 ОХОРОННІ ПОСЛУГИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ПО БУЛ. ШЕВЧЕНКА, 117 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 216 389,52 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 163,89 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ" #41157267 |
Переможець |
216 196,80
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2018 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 13:44
|
договір 03 від 22.12.2018.pdf | укладений |
22 грудня 2018 13:43
|