Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of the motorway road of the state power H-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, km 124 + 800 km - km 128 + 000, Poltavska region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 475 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 375 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2375000 UAH |
Publication date: | 09 листопада 2018 14:21 |
Enquiries until: | 17 грудня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 23 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 грудня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 475 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 375 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2018 23:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2018 23:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf | |
18 грудня 2018 23:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 4).pdf | |
13 грудня 2018 14:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf | |
12 грудня 2018 09:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf | |
05 грудня 2018 13:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
09 листопада 2018 14:21 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar | |
09 листопада 2018 14:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
18 грудня 2018 23:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 грудня 2018 23:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf
|
||||||||||||
18 грудня 2018 23:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 4).pdf
|
||||||||||||
13 грудня 2018 14:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
|
||||||||||||
12 грудня 2018 09:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
|
||||||||||||
05 грудня 2018 13:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
||||||||||||
09 листопада 2018 14:21 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
|
||||||||||||
09 листопада 2018 14:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В той же час згідно з вимогами Тендерної документації замовника учасник має відповідати кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу; мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, визначеним законодавством, здійснюється учасником самостійно шляхом надання в своїй тендерній пропозиції інформації за формами, наведеними у Додатку 2 Тендерної документації замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000041 ● 597185b42cd14f88b9d9f26a31e9f774
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 11
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.01.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 11
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2018-11-09-001083-b 09.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-03 14:11:03
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область Reconstruction of the motorway road of the state power H-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, km 124 + 800 km - km 128 + 000, Poltavska region» (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-11-09-001083-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі шляхом надання інформації за встановленою формою.
Одночасно, технічним завданням до предмету закупівлі передбачено виконання ряду робіт, які передбачають наявність відповідної техніки.
Так, зведена відомість обсягів робіт передбачає виконання таких робіт з улаштування дощоприймальних колодязів із збірного залізобетону в сухих ґрунтах Ø1000 мм, Н=1,14 м, улаштування круглих колодязів дощової каналізації із збірного залізобетону в сухих ґрунтах Ø1000 мм, Нср=2.20 м; відомість обсягів робіт по об’єкту «Надземний Пішохідний Перехід» передбачає виконання зокрема робіт з буріння на глибину 26.3 м в обсадних трубах d = 1000 мм; відомість обсягів робіт по об’єкту «Надземний Пішохідний Перехід» передбачає виконання робіт з встановлення Балки Б 3300.120.120 довжиною 33,0 м
Якими саме машинами та механізмами, серед наведених в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» має змогу виконати вищезазначені роботи.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-08 09:25:39
Пояснення на запит
Дата: 05.02.2021 р. № 01-05/205
При цьому надаємо пояснення на Ваш запит від 03.02.2021 року у межах проведення Вами моніторингу закупівлі «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область» (код закупівлі ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг; ідентифікаційний номер закупівлі UA-2018-11-09-001083-b) щодо надання пояснення якими саме машинами та механізмами, серед наведених у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» має змогу виконати роботи з улаштування: дощоприймальних колодязів із збірного залізобетону в сухих ґрунтах діаметром 1000 мм, Н=1,14 м; улаштування круглих колодязів дощової каналізації із збірного залізобетону в сухих ґрунтах діаметром 1000 мм, Н=2,20 м; буріння в обсадних трубах діаметром 1000 мм на глибину 26,3 м; встановлення балки надземного пішохідного переходу довжиною 33,0 м.
Згідно ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН), призначених для визначення нормативної кількості ресурсів, необхідних для виконання відповідного виду робіт (як основи для наступного переходу до вартісних показників) і в яких унормована сукупність усіх видів ресурсів (трудовитрат, часу роботи будівельних машин і механізмів, витрат матеріалів, виробів і конструкцій), для виконання зазначеної у запиті роботи передбачено застосування: екскаваторів одноковшевих на гусеничному ходу; кранів на автомобільному та пневмоколісному ходу; універсальної бурової установки для улаштування буронабивних паль.
В матеріалах тендерної пропозиції учасника щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі, інформація про: екскаватори; крани та бурову установку для улаштування буронабивних паль тощо наведена в складі документів, зазначених у Реєстрах наданих документів №1, а саме: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі (сторінки 2-4 пакету документів за реєстром №1 – екскаватори (п.п. 22-30); крани (п.п. 45 – 48); бурильна установка (п.49) та на сторінках 18, 19, 20, 40, 42, 43, 73, 75 доданих документів з договорами про надання послуг.
Учасник в тендерній пропозиції також зазначає, що він гарантує завчасне залучення до виконання робіт додаткової кількості транспортних засобів та машин шляхом підписання договорів з відповідними компаніями (надавачами послуг), а також через субпідрядні організації в обсязі значно меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю (стор. 9 Довідки учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази).
Необхідно зазначити, що будівельні роботи з улаштування колодязів дощової каналізації та надземного пішохідного переходу в складі робіт за предметом договору про закупівлю становлять відповідно 1,8% та 2,2%, що сукупно значно менше 20% вартості договору про закупівлю.
Крім того, слід прийняти до уваги норми статті 24 Закону України «Про архітектурну діяльність», яка унормовує права підрядників і визначає, що підрядники на проектування і будівництво об’єкта архітектури мають право обирати на свій розсуд технологію, методи і спосіб розроблення та реалізації проекту об’єкта архітектури в межах державних будівельних норм і правил.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Дата: 01.03.2021 р. № 01-05/301/1. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-09-001083-b, затверджений 22.02.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки не відповідають нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необґрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-09-001083-b, затверджений від 22.02.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
2021-03-01 10:16:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява (UA-2018-11-09-001083-b) |
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Документи:
09 березня 2021 15:34
|
Електронний підпис |
09 березня 2021 15:34
|
Позовна заява (UA-2018-11-09-001083-b).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
472 871 157,31
UAH з ПДВ
|
448 125 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) |
448 125 757,20
UAH з ПДВ
|
448 125 757,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
448 125 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 08:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:44
|
№ 100-04-19 д.у.30.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2022 22:52
|
№ 100-04-19 д.у.26.pdf | зміни до договору |
08 липня 2022 22:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2022 12:35
|
№ 100-04-19 д.у.25.pdf | зміни до договору |
02 січня 2022 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 17:04
|
№ 100-04-19 д.у.№12.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2020 21:30
|
№ 100-04-19 д.у.03.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2020 21:30
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 22:30
|
№ 100-04-19 (додатки).pdf | укладений |
25 лютого 2019 22:29
|
№ 100-04-19 (договір).pdf | укладений |
25 лютого 2019 22:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.6. договору та змін до банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-04-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-04-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-04-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-04-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 100-04-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |