Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область
Reconstruction of the motorway road of the state power H-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, km 124 + 800 km - km 128 + 000, Poltavska region
Очікувана вартість
475 000 000,00 UAH
UA-2018-11-09-001083-b a851113302e640ec8d6fba447e7773e6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 sluzhbador12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 12:48
Очікувана вартість: 475 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 375 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2375000 UAH
Publication date: 09 листопада 2018 14:21
Enquiries until: 17 грудня 2018 10:00
Complaints submission until: до 23 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 грудня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 475 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 375 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область
Reconstruction of the motorway road of the state power H-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, km 124 + 800 km - km 128 + 000, Poltavska region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 метри
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Reconstruction of the motorway road of the state power H-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, km 124 + 800 km - km 128 + 000, Poltavska region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 23:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 23:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf
18 грудня 2018 23:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 4).pdf
13 грудня 2018 14:33
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
12 грудня 2018 09:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
05 грудня 2018 13:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
09 листопада 2018 14:21
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
09 листопада 2018 14:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 грудня 2018 23:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 23:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf
18 грудня 2018 23:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 4).pdf
13 грудня 2018 14:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
12 грудня 2018 09:55
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf
05 грудня 2018 13:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
09 листопада 2018 14:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
13 грудня 2018 14:33
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
12 грудня 2018 09:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
05 грудня 2018 13:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
09 листопада 2018 14:21
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
09 листопада 2018 14:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення, щодо обсягу у аналогічному договору
Дата подання: 13 листопада 2018 09:59
Дата відповіді: 16 листопада 2018 08:51
Доброго дня! Таблицею № 3 тендерної документації визначено наступне: «Загальний обсяг основних видів робіт по будівництву цементобетонних покриттів за 1 календарний рік по аналогічному (-им) договору (-ам), зазначеному (им) в таблиці №3, має бути порівнянним з обсягами технічного завдання цієї тендерної документації та відображається учасником у таблиці №4», відповідно до додатка № 4 тендерної документації Учасник у аналогічному договорі повинен підтвердити «Влаштування жорстких основ та шарів покриття із бетоноукладальним (и) комплексом (и), при товщині шару покриття не менше 0,24 м». Виходячи з вищезазначеного, Учасник не повинен підтверджувати у аналогічному договорі певний обсяг виконання робіт, а лише підтвердити сам факт виконання робіт із влаштування жорстких основ та шарів покриття із бетоноукладальним комплексом. Чи вірно була Нами зрозуміла вимога тендерної документації Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога тендерної документації Замовника Вами зрозуміла вірно: Учасник в таб. № 4 підтверджує сам факт виконання робіт із влаштування жорстких основ та шарів покриття із бетоноукладальним комплексом, при товщині шару покриття не менше 0,24 м.
Цементобетонний завод
Дата подання: 29 листопада 2018 14:31
Дата відповіді: 02 грудня 2018 19:26
Доброго дня шановні члени Тендерного комітету!Чи може Учасник в тендерній пропозиції надати "мобільний цементобетонний завод", який знаходиться в іншій області та у разі визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, буде переміщенно до найближчого місця для виконання робіт за предметом закупівлі?
Відповідь: Відповідно до статті 24 «Права підрядників» Закону України «Про архітектурну діяльність» підрядники на проектування і будівництво об'єкта архітектури мають право: обирати на свій розсуд технологію, методи і спосіб розроблення та реалізації проекту об'єкта архітектури в межах державних будівельних стандартів, норм і правил.
В той же час згідно з вимогами Тендерної документації замовника учасник має відповідати кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу; мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, визначеним законодавством, здійснюється учасником самостійно шляхом надання в своїй тендерній пропозиції інформації за формами, наведеними у Додатку 2 Тендерної документації замовника.
Технічне завдання
Дата подання: 30 листопада 2018 09:39
Дата відповіді: 02 грудня 2018 19:26
Доброго дня! Просимо Вас уточнити кількість поперечних швів у цементобетонному покритті.
Відповідь: Поперечні шви стискання нарізають через 4,0 м, шви розширення – через 9 плит.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000041 ● 597185b42cd14f88b9d9f26a31e9f774
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 11
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.01.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 11

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2018-11-09-001083-b 09.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-03 14:11:03

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область Reconstruction of the motorway road of the state power H-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, km 124 + 800 km - km 128 + 000, Poltavska region» (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-11-09-001083-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі шляхом надання інформації за встановленою формою.
Одночасно, технічним завданням до предмету закупівлі передбачено виконання ряду робіт, які передбачають наявність відповідної техніки.
Так, зведена відомість обсягів робіт передбачає виконання таких робіт з улаштування дощоприймальних колодязів із збірного залізобетону в сухих ґрунтах Ø1000 мм, Н=1,14 м, улаштування круглих колодязів дощової каналізації із збірного залізобетону в сухих ґрунтах Ø1000 мм, Нср=2.20 м; відомість обсягів робіт по об’єкту «Надземний Пішохідний Перехід» передбачає виконання зокрема робіт з буріння на глибину 26.3 м в обсадних трубах d = 1000 мм; відомість обсягів робіт по об’єкту «Надземний Пішохідний Перехід» передбачає виконання робіт з встановлення Балки Б 3300.120.120 довжиною 33,0 м
Якими саме машинами та механізмами, серед наведених в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» має змогу виконати вищезазначені роботи.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-08 09:25:39

Пояснення на запит

Дата: 05.02.2021 р. № 01-05/205
При цьому надаємо пояснення на Ваш запит від 03.02.2021 року у межах проведення Вами моніторингу закупівлі «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область» (код закупівлі ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг; ідентифікаційний номер закупівлі UA-2018-11-09-001083-b) щодо надання пояснення якими саме машинами та механізмами, серед наведених у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» має змогу виконати роботи з улаштування: дощоприймальних колодязів із збірного залізобетону в сухих ґрунтах діаметром 1000 мм, Н=1,14 м; улаштування круглих колодязів дощової каналізації із збірного залізобетону в сухих ґрунтах діаметром 1000 мм, Н=2,20 м; буріння в обсадних трубах діаметром 1000 мм на глибину 26,3 м; встановлення балки надземного пішохідного переходу довжиною 33,0 м.
Згідно ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН), призначених для визначення нормативної кількості ресурсів, необхідних для виконання відповідного виду робіт (як основи для наступного переходу до вартісних показників) і в яких унормована сукупність усіх видів ресурсів (трудовитрат, часу роботи будівельних машин і механізмів, витрат матеріалів, виробів і конструкцій), для виконання зазначеної у запиті роботи передбачено застосування: екскаваторів одноковшевих на гусеничному ходу; кранів на автомобільному та пневмоколісному ходу; універсальної бурової установки для улаштування буронабивних паль.
В матеріалах тендерної пропозиції учасника щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі, інформація про: екскаватори; крани та бурову установку для улаштування буронабивних паль тощо наведена в складі документів, зазначених у Реєстрах наданих документів №1, а саме: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі (сторінки 2-4 пакету документів за реєстром №1 – екскаватори (п.п. 22-30); крани (п.п. 45 – 48); бурильна установка (п.49) та на сторінках 18, 19, 20, 40, 42, 43, 73, 75 доданих документів з договорами про надання послуг.
Учасник в тендерній пропозиції також зазначає, що він гарантує завчасне залучення до виконання робіт додаткової кількості транспортних засобів та машин шляхом підписання договорів з відповідними компаніями (надавачами послуг), а також через субпідрядні організації в обсязі значно меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю (стор. 9 Довідки учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази).
Необхідно зазначити, що будівельні роботи з улаштування колодязів дощової каналізації та надземного пішохідного переходу в складі робіт за предметом договору про закупівлю становлять відповідно 1,8% та 2,2%, що сукупно значно менше 20% вартості договору про закупівлю.
Крім того, слід прийняти до уваги норми статті 24 Закону України «Про архітектурну діяльність», яка унормовує права підрядників і визначає, що підрядники на проектування і будівництво об’єкта архітектури мають право обирати на свій розсуд технологію, методи і спосіб розроблення та реалізації проекту об’єкта архітектури в межах державних будівельних норм і правил.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Дата: 01.03.2021 р. № 01-05/301/1. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-09-001083-b, затверджений 22.02.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки не відповідають нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необґрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-09-001083-b, затверджений від 22.02.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2021-03-01 10:16:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява (UA-2018-11-09-001083-b)
Дата публікації: 09 березня 2021

Документи:

09 березня 2021 15:34
Електронний підпис
09 березня 2021 15:34
Позовна заява (UA-2018-11-09-001083-b).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-11-09-001083-ba851113302e640ec8d6fba447e7773e6
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Відхилено
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 16:53
МВС.pdf
08 лютого 2019 16:53
податкова.pdf
08 лютого 2019 16:53
гарантійний лист.pdf
04 лютого 2019 16:56
585.imd
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_Т2.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_8-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_7-2_1.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_7-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_6-2_1.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_6-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-8_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-7_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-6_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-5_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-3_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-2_2.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-2_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_1-4_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_1-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_8-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-7.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-6.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-5.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-8.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-7.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-6.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-5.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-4.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-3.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-8-4.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-8-3.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-8-2.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-8-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-7-2.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-7-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-6.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-5.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-5-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-5-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-5-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-5-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-4-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-7.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-6.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-5.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-7.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-6.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-5.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-6-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-5-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-4-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-4-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-4-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-3-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПР.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС2_7-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС2_6-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС1_8-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС1_8-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-7.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-6.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-5.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-8.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-7.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-6.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-5.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-8-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-8-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-8-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-8-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-7-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-7-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-6.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-5.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-5-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-5-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-5-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-5-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-4-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-3-7.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-6.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-5.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-4.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-7.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-6.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-5.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-4.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-6-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-5-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-4-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-4-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-4-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-3-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ИВР.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_7.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_6.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_5.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_4.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_2.rtf
27 грудня 2018 09:54
12 декабря 2018.zip
27 грудня 2018 09:54
Листи від Банку.rar
26 грудня 2018 19:49
16-57709.zip
26 грудня 2018 19:49
016-59191.zip
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 9.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 8.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 7.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 6.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 5.pdf
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 4.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 3.pdf
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 2.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 1.PDF

Публічні документи

26 грудня 2018 20:21
Електронний підпис
26 грудня 2018 20:19
Технічна частина.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 09:31
Банківська гарантія.zip
27 грудня 2018 09:26
Фінансова частина.pdf
27 грудня 2018 09:26
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 472 871 157,31
UAH з ПДВ
448 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) 448 125 757,20
UAH з ПДВ
448 125 757,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 16:53
МВС.pdf
08 лютого 2019 16:53
податкова.pdf
08 лютого 2019 16:53
гарантійний лист.pdf
04 лютого 2019 16:56
585.imd
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_Т2.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_8-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_7-2_1.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_7-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_6-2_1.rtf
04 лютого 2019 16:56
585_ДЦ_ОС_6-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-8_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-7_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-6_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-5_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-3_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-2_2.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-2_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_1-4_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОС_1-1_1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_8-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-7.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-6.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-5.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:55
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-8.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-7.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-6.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-5.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-4.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-3.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-8-4.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-8-3.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-8-2.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-8-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-7-2.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-7-1.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-6.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-5.rtf
04 лютого 2019 16:54
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-6-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-5-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-5-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-5-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-5-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-4-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-7.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-6.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-5.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-3-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-7.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-6.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-5.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-6-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-5-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-4-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-4-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-4-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-3-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ОПР.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС2_7-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС2_6-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС1_8-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС1_8-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:53
585_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-7.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-6.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-5.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-8.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-7.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-6.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-5.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-8-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-8-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-8-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-8-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-7-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-7-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-6.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-5.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-6-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-5-4.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-5-3.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-5-2.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-5-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-4-1.rtf
04 лютого 2019 16:52
585_ДЦ_ЛС1_2-3-7.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-6.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-5.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-4.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-3-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-7.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-6.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-5.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-4.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-6-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-5-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-4-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-4-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-4-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-3-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-2-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ИВР.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_7.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_6.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_5.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_4.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_3.rtf
04 лютого 2019 16:51
585_ДЦ_ДЦ_2.rtf
27 грудня 2018 09:54
12 декабря 2018.zip
27 грудня 2018 09:54
Листи від Банку.rar
26 грудня 2018 19:49
16-57709.zip
26 грудня 2018 19:49
016-59191.zip
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 9.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 8.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 7.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 6.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 5.pdf
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 4.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 3.pdf
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 2.PDF
26 грудня 2018 19:49
Реєстр 1.PDF

Публічні документи

27 грудня 2018 09:31
Банківська гарантія.zip
27 грудня 2018 09:26
Фінансова частина.pdf
27 грудня 2018 09:26
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 448 125 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 08:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 08:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
448 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:44
№ 100-04-19 д.у.30.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:43
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2022 22:52
№ 100-04-19 д.у.26.pdf зміни до договору
08 липня 2022 22:50
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2022 12:35
№ 100-04-19 д.у.25.pdf зміни до договору
02 січня 2022 12:32
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 17:04
№ 100-04-19 д.у.№12.pdf зміни до договору
02 січня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2020 21:30
№ 100-04-19 д.у.03.pdf зміни до договору
08 лютого 2020 21:30
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 22:30
№ 100-04-19 (додатки).pdf укладений
25 лютого 2019 22:29
№ 100-04-19 (договір).pdf укладений
25 лютого 2019 22:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 4.6. договору та змін до банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: № 100-04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 100-04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML