Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 – км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Construction of a detour of the city of Kobeljak on the section km 113 + 000 - km 114 + 000 (bridge crossing through Vorskla River) during reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarychanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
Очікувана вартість
290 000 000,00 UAH
UA-2018-11-09-001073-b 7562814ab075431181702c7972f502e0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 sluzhbador12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 20 лютого 2019 13:23
Очікувана вартість: 290 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1450000 UAH
Publication date: 09 листопада 2018 14:20
Enquiries until: 17 грудня 2018 10:00
Complaints submission until: до 23 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 грудня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 290 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 450 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 – км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Construction of a detour of the city of Kobeljak on the section km 113 + 000 - km 114 + 000 (bridge crossing through Vorskla River) during reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarychanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 метри
Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 – км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Construction of a detour of the city of Kobeljak on the section km 113 + 000 - km 114 + 000 (bridge crossing through Vorskla River) during reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarychanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 23:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 23:01
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf
18 грудня 2018 23:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 4).pdf
13 грудня 2018 14:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
12 грудня 2018 09:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
05 грудня 2018 13:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
09 листопада 2018 14:20
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
09 листопада 2018 14:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 грудня 2018 23:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 23:01
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.pdf
18 грудня 2018 23:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 4).pdf
13 грудня 2018 14:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
13 грудня 2018 13:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
12 грудня 2018 10:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf
12 грудня 2018 09:45
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf
05 грудня 2018 13:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
09 листопада 2018 14:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
13 грудня 2018 14:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
12 грудня 2018 09:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
05 грудня 2018 13:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
09 листопада 2018 14:20
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
09 листопада 2018 14:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосується досвіду аналогічного договору
Дата подання: 20 листопада 2018 09:57
Дата відповіді: 23 листопада 2018 09:13
Вимоги замовника в тендерній документації щодо досвіду виконання лише окремих видів робіт, як то «виконання робіт з реконструкції та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних дорогах загального користування, та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах» направлені на обмеження конкуренції серед будівельників з досвідом роботи в дорожній та (або) мостобудівельній галузі. Це – дискримінація учасників торгів (частина 4 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо відкоригувати тендерну документацію стосовно досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника визначені кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме: замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям наведено у Додатку 2 Тендерної документації замовника.
Згідно пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації замовника Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) такими інформацією та документами, як: Інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 3 «Наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) /При цьому кількість договорів Замовником не обмежується і визначається за бажанням Учасника, але не менш як один/ та Інформацією про діючу ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками.
Відповідно до листа-роз’яснення уповноваженого органу – Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» в частині встановлення кваліфікаційних критерії та вимог в тендерній документації замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, роз’яснює уповноважений орган – Мінекономрозвитку України в наведеному листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міекономрозвитку від 17.03.2016 №454. Згідно розділу ІІІ «Визначення предмета закупівлі робіт» зазначеного Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Педметом закупівлі оголошеного замовником тендеру є об’єкт будівництва «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 - км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область» з кодом закупівлі за показниками другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника - код 45233000-9 за ДК 021:2015 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
Закупівля передбачає нове будівництво ділянки автомобільної дороги під час її реконструкції за параметрами І-б технічної категорії на ділянці км 113+000 – км 114+000 автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка протяжістю 1,000 км. Тип покриття зазначено у спеціфікації технічного завдання, а саме: верхній шар покриття – монолітний цементобетон Вbtb 4,4; В35; F200 товщиною - 0,26 м на основі з бетону низької міцності (пісного бетону) класу В7,5; F100 товщиною – 0,18 м та суміші грунтової, обробленої цементом (цементогрунту) М-40 товщиною - 0,30 м.
Згідно специфіки завдання за предметом закупівлі Замовником визначено, що Аналогічними договорами є договори на виконання робіт з реконструкц ії та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних дорогах загального користування, визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги», та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах, що включають роботи з улаштування цементобетонних покриттів, які здійснювались (виконувалися) Учасником протягом останніх 5 (п’яти) років. При цьому загальний обсяг основних видів робіт по будівництву цементобетонних покриттів за 1(один) календарний рік по аналогічному (-им) договору (-ам), зазначеному (-им) в таблиці №3, має бути порівнянним з обсягами технічного завдання цієї тендерної документації та відображається Учасником у таблиці №4, де має бути відображено фізичні обсяги у квадратних метрах (м2) влаштування жорстких основ та шарів покриття із цементобетонну бетоноукладальним (и) комплексом (и) при товщині шару покриття не менше 0,24 м.
Відповідно до пункту 8.3.4 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» товщина бетонного покриття визначається розрахунками, але має бути та призначається не меншою ніж мінімальна товщина відповідно до таблиці Ж.2 Додатку Ж, в якому мінімально допустима товщина цементобетону має призначатися не менше 24 см, а на дорогах І-ІІ категорій – 26 см. Замовником для підтвердження відповідності аналогічних договорів прийнято нижню межу товщини покриття на автомобільних дорогах, зазначену у таблиці Ж.2 Додатку Ж ДБН В.2.3-4:2015, незважаючи на розрахункову вимогу товщини покриття за спеціфікацією проекту в 26 см, що є підтвердженням дотримання замовником при складанні Тендерної документації вимог статті 3 Закону щодо принципу недискримінації учасників та пункту 4 статті 22 Закону щодо виключення зі складу Тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно вимог статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з роботами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до статті 23 Закону Учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Враховуючи вищевикладене, норми Закону та суть принципу недискримінації учасників, яка з правової точки зору полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, і. при цьому замовник не вдавався до непередбачених Законом дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі, вимога Учасника відкоригувати Тендерну документацію стосовно досвіду виконання аналогічних договорів, викладена в його запитані, є необґрунтованою та залишається без задоволення.
Протокол розгляду вимоги № 66-02-18 від 23.11.2018 р.
Технічне завдання
Дата подання: 30 листопада 2018 09:40
Дата відповіді: 02 грудня 2018 19:25
Доброго дня! Просимо Вас уточнити кількість поперечних швів у цементобетонному покритті.
Відповідь: Поперечні шви стискання нарізають через 4,0 м, шви розширення – через 9 плит.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-09-001073-b.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 30 січня 2019 13:58
СКАРГА на неправомірні дії та рішення замовника торгів, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Вважаємо, що дії Замовника з відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» та допуском до аукціону ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) є незаконними, а відповідні рішення Замовника, викладені в Протоколі розгляду підлягають скасуванню
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 17:21
Рішення від 01.02.2019 № 1084 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 17:21
Рішення від 18.02.2019 № 1696.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 18:09

Документи подані скаржником

30 січня 2019 13:57
Скарга
30 січня 2019 13:57
Платіжне доручення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-11-09-001073-b7562814ab075431181702c7972f502e0
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Відхилено
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 09:55
12 декабря 2018.zip
27 грудня 2018 09:55
Листи від Банку.rar
26 грудня 2018 19:45
16-57635.zip
26 грудня 2018 19:45
016-59186.zip
26 грудня 2018 19:45
Реєстр 5.pdf
26 грудня 2018 19:45
Реєстр 4.PDF
26 грудня 2018 19:45
Реєстр 3.pdf
26 грудня 2018 19:44
Реєстр 2.PDF
26 грудня 2018 19:44
Реєстр 1.PDF

Публічні документи

26 грудня 2018 20:20
Електронний підпис
26 грудня 2018 20:17
Технічна частина.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 09:33
Банківська гарантія.zip
27 грудня 2018 09:20
Технічна частина.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 09:53
Реєстр 20.pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 19..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 18..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 17..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 16.pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 15..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 14.rar
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 13.rar
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 12..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 11..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 10..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 9..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 8..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 7.rar
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 6..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 5..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 4..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 3..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 2.pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 1.pdf
27 грудня 2018 09:53
Акт 8. Частина 2.pdf
27 грудня 2018 09:53
12218-2 ШБ АЛЬТКОМ p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 09:55
12 декабря 2018.zip
27 грудня 2018 09:55
Листи від Банку.rar
26 грудня 2018 19:45
16-57635.zip
26 грудня 2018 19:45
016-59186.zip
26 грудня 2018 19:45
Реєстр 5.pdf
26 грудня 2018 19:45
Реєстр 4.PDF
26 грудня 2018 19:45
Реєстр 3.pdf
26 грудня 2018 19:44
Реєстр 2.PDF
26 грудня 2018 19:44
Реєстр 1.PDF

Публічні документи

27 грудня 2018 09:33
Банківська гарантія.zip
27 грудня 2018 09:20
Технічна частина.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 09:53
Реєстр 20.pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 19..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 18..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 17..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 16.pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 15..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 14.rar
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 13.rar
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 12..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 11..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 10..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 9..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 8..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 7.rar
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 6..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 5..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 4..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 3..pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 2.pdf
27 грудня 2018 09:53
Реєстр 1.pdf
27 грудня 2018 09:53
Акт 8. Частина 2.pdf
27 грудня 2018 09:53
12218-2 ШБ АЛЬТКОМ p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 березня 2019 15:06
Коментар щодо відміни: Відміна процедури торгів, відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.