Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилковий навантажувач дизельний)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2018-11-09-001034-b 284e777013b74e5db0756271e4a48d5c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазуренко Лідія Миколаївна

380459835461 0506915857@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Боярська лісова дослідна станція»
Код ЄДРПОУ: 33441250
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Лісодослідна, 12
Контактна особа: Мазуренко Лідія Миколаївна
380459835461
0506915857@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 10:00
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилковий навантажувач дизельний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вул. Лісодослідна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2018 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 14:12
Додаток5 Письмова згода учасника.docx
09 листопада 2018 14:12
Додаток4 Форма «Тендерна пропозиція» .doc
09 листопада 2018 14:11
Додаток3 Проект договору про закупівлю.docx
09 листопада 2018 14:11
Додаток2 Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
09 листопада 2018 14:10
Додаток1 Кваліфікаційні критерії .docx
09 листопада 2018 14:09
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 14 листопада 2018 12:32
Дата відповіді: 16 листопада 2018 08:34
Доброго дня. Наша компания планує взяти участь в тендері: Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилковий навантажувач дизельний), Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-09-001034-b. У Додатку №2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» вказано: - вантажопідйомність не менше 3500 кг; - висота підйому вил не менше 4500 мм; - номінальна вантажопідйомність на максимальній висоті не менше 3400 кг. Навантажувач, який ми маємо намір запропонувати загалом відповідає технічним вимогам вказаних у Тендерній документації, але має деякі відмінності. Якщо розглядати навантажувач вантажопідйомністю 3500 кг з висотою підойма 4500 мм то номінальна вантажопідйомність на максимальній висоті буде складати 2700, а на висоту 3800 мм 3400 кг. Для розширення кола потенційних учасників, просимо викласти параметр, зазначений у Додатку 2 у наступній редакції: - номінальна вантажопідйомність на максимальній висоті не менше 2700-3400 кг. На нашу думку, пропоновані зміни забезпечать високий рівень конкуренції закупівлі та провести процедуру закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо пропонувати навантажувач більшої вантажопідйомності, то тоді будуть більше габаритні розміри. Що не буде відповідати технічним вимогам тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам наступне.
Слід зазначити, що предмет закупівлі буде використовуватись замовником для завантаження сушильних камер деревиною. Технічними характеристиками наявної у замовника сушильної камери передбачено використання підіймально-транспортувального обладнання із конкретними характеристиками.
Отже, уповноваженим органом замовника було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі які б дозволили використовувати його для загрузки наявних у замовника сушильної камери.
Окрім цього, вважаємо, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повністю відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Разом з цим, прошу звернути увагу на те, що у наданій замовником тендерній документації предмет закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, джерело його походження або виробника. У зв’язку із зазначеним вважаємо, що змовником не встановлено жодних дискримінаційний вимог до учасників.
Таким чином вважаємо, що надана замовником тендерна документація в повній мірі відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 22 вказаного Закону, а отже, немає підстав для внесення змін у тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-09-001034-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 15 листопада 2018 13:24
Щодо внесення змін до тендерної документації
Наша компанія має намір взяти участь у тендері ДК 021:2015 - 42410000-3 – Підіймально- транспортувальне обладнання (Вилковий навантажувач дизельний) UA-2018-11-09-001034-b та запропонувати навантажувач, який входить до ТОП-10 світового рейтингу кращих виробників навантажувальної техніки, але має дещо відмінні характеристики:
1. Вами вказана вимога щодо наявності трьохсекційної щогли з вільним ходом каретки вил із кутом нахилу щогли 6̊ вперед, не менше 11̊ назад. Але варто зазначити, що кут нахилу щогли назад, не менше 11̊ застосовується тільки для двосекційних щогл з висотою підйому до 3500 мм. Просимо змінити параметр «Кут нахилу щогли» та зазначити цього у редакції «не менше 6 вперед, не менше 6 назад».
2. Тип приводу навантажувача, який ми пропонуємо має робочий об’єм дизельного двигуна 3050 куб. см, максимальну потужність 44,9/2450 кВт/об. в хв., а обертаючий момент 184,7/1600 Нм/об. у хв. Вказані параметри двигуна при тотожному об’ємі паливного баку 60 л, роблять пропонований нами навантажувач більш паливо-економним, а потужність двигуна приємною для виконання будь-яких видів робіт, у т.ч. на рампах та схилах, що є безумовною перевагою. У зв’язку із цим, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації та викласти даний параметр у наступній редакції: «Дизельний двигун, 4 циліндри, робочий об'єм - не менше 3050 куб. см, максимальна потужність - не менше 44,9/2450 кВт / об. в хв, обертаючий момент - не менше 184,7/1600 Нм / об. у хв»
3. Навантажувач, який ми пропонуємо має наступні параметри швидкості: параметр максимальної швидкості руху без вантажа 19 км/год, що лише на 2% відрізняється від запитуваного Вами 19,5 км/год; максимальна швидкість підняття вил з вантажем 400 мм/сек, що лише на 9% відрізняється від запитуваного Вами 440 км/год; максимальна швидкість підняття вил без вантажа 420 мм. /сек, що лише на 16% відрізняється від запитуваного Вами 500 км/год. Дана різниця є невеликою та не впливає на експлуатаційні можливості навантажувача, а навпаки є перевагою, адже більш плавний хід навантажувача забезпечує схоронність вантажу. Просимо зазначити даний параметр у наступній редакції:
«Максимальна швидкість руху з вантажем не менше 19 км/год. Максимальна швидкість руху без вантажа не менше 19 км/год. Максимальна швидкість підняття вил з вантажем не менше 400 мм./сек. Максимальна швидкість підняття вил без вантажа не менше 420 мм. /сек.»
4. Просимо виключити вимогу «автономного» обігріву, та зазначити даний параметр у наступній редакції: «Цільнометалева кабіна оператора з обігрівом»
5. Просимо зазначити параметр мінімальний кліренс позначенням «не менше 135 мм».
6. Вами зазначений тип шин передні не менше 250-15-16, задні не менше 6,5-10-12. Варто зазначити, що кожен виробник визначає розмір коліс відповідно до внутрішніх розрахунків максимальної експлуатаційної користі. Навантажувач, який ми пропонуємо, має передні шини 28-9-15, задні 6,5х50-10. Даний параметр не є гіршим, а просто інакшим. Якість шин визначається не розміром, а виробником, класом та конструкцією. Тому пропонуємо зазначити необхідний параметр PR (слойність шин) без обмежень за типорозміром.
7. Для забезпечення принципів не дискримінації просимо Вас виключити специфічні додаткові опції, а саме: систему контролю наявності оператора і блокування роботи навантажувача та наявність кожухів захисту для циліндрів нахилу, адже у навантажувачу, який ми пропонуємо циліндри не доступні для механічних пошкоджень вантажем, тому що вони розташовані всередині рами навантажувача. Вищенаведені опції є додатковими та не можуть бути визначальними при виборі навантажувача, тому що не впливають на основну функцію техніки.
Також звертаємо вашу увагу на те, що ми пропонуємо навантажувач, який має гарантійний термін експлуатації 36 місяців або 3000 мотогодин, що є значною перевагою.
Просимо внести зазначені вище зміни в тендерну документацію. які нададуть можливість участі у закупівлі більшій кількості постачальників імпортної техніки світових брендів, що повисить рівень конкурентності, а це у свою чергу значно впливає на покращення якості предмету закупівлі та економію бюджету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2018 15:25
Проаналізувавши Вашу вимогу стосовно внесення змін в тендерну документацію, повідомляємо Вас про відсутність підстав для її задоволення з огляду на наступне.
Вимога про внесення змін до тендерної документації містить посилання на те, що тендерна документації нібито порушує принцип недискримінації учасників. Із даним твердженням погодитись не можна.
З огляду на Закон України «Про публічні закупівлі» та практику розгляду скарг АМКУ можна дійти до висновку, що дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Слід зазначити, що встановлення саме таких технічних вимог до предмету закупівлі які зазначені в тендерній документації обумовлені виробничою необхідністю та технічними характеристиками вже наявного у замовника обладнання, власне для функціонування якого і потрібен навантажувач саме із визначеними характеристиками.
Таким чином, вважаємо, що встановлення конкретних технічних вимог до предмету закупівлі є об’єктивним та раціональним рішенням. Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повністю відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, а у наданій замовником тендерній документації предмет закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, джерело його походження або виробника.
Так частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначаємо, що тендерна документація не містить жодних вимог до потенційних учасників, яка б обмежувала їх права в участі у тендері, зокрема і відсутні вимоги, які б були встановлені на користь окремих компаній.
Отже, враховуючи той факт, що замовником не встановлено інших кваліфікаційних критеріїв, окрім визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та не встановлена вимогу про витребування додаткових документів від учасників (наприклад наявність фінансової спроможності, відгуки від попередніх клієнтів тощо), вважаємо, що у даному тендері встановлено рівні умови участі у процедурах закупівель як для вітчизняних так і для іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, а отже, відсутні підстави вважати, що тендерна документація порушує принцип недискримінації.
Розгорнути Згорнути
Замовник вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації

Документи подані скаржником

15 листопада 2018 13:24
3706_181115133124_001.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
26 листопада 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій