Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки та журнали
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2018-11-09-000850-a 6d31959d654f4a14b48eb6805e15b04d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вербська Маріна

+38 043 266 54 04 vocdil@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 34004453
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця вул. Київська 68
Контактна особа: Вербська Маріна
+38 043 266 54 04
vocdil@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2018 11:56
Очікувана вартість: 7 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Журнал обліку наркотичних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 шт
Журнал інфекційних захворювань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 шт
Журнал ультразвукових досліджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт
Біохімічний аналіз крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
УЗД органів черевної порожнини та нирок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Лист інтенсивного лікування та спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонар-них або амбулаторних умовах, і виконання цих призначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Листок обліку хворих і ліжкового фонду ста-ціонару ф.007/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Подорожній лист службового автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Відомість видачі матеріалів на потреби установи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
15 шт
Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (Наказ №635 від 09.09.2014р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Направлення у вірусологічну лабораторію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт
Направлення на мікробіологічне (бактеріологі-чне, вірусологічне, паразитологічне) дослідження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт
Лист інфузійної терапії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Інформована добровільна згода пацієнта на обробку персональних даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Температурний листок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Картка пацієнта, який вибув із стаціонару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Листок огляду та консультацій спеціалістами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Результат імунохроматографічного дослідження (CITO TEST)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Інформована згода ВАІТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 шт
Журнал обліку стаціонарних хворих у ВАІТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Інформована добровільна згода на обстеження і лікування дитини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2018 18:27
Листок огляду та консультацій спеціалістами.pdf
09 листопада 2018 18:27
Журнали.pdf
09 листопада 2018 18:27
Журнал реєстрації ультразвукової діагностики.docx
09 листопада 2018 18:27
Бланки односторонні.pdf
09 листопада 2018 18:27
Бланки двохсторонні.pdf
09 листопада 2018 18:27
Журнал обліку хворих ВАІТ.docx
09 листопада 2018 18:27
договір_бланки.doc
09 листопада 2018 18:26
Оголошення_бланки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 13 листопада 2018 10:08
Дата відповіді: 13 листопада 2018 11:34
Не у всіх пунктах є формат паперу. Вкажіть будь - ласка.
Відповідь: Доброго дня! До за купівлі прикріплено копії зразків бланків, згідно яких Ви зможете побачити їх формат!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Поліграф-Сервіс" 5 466,00
UAH з ПДВ
4 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 5 790,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЗАКОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 6 881,00
UAH з ПДВ
6 881,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХМЕЛІВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 7 700,00
UAH з ПДВ
7 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 15:21
Інформація про учасника.pdf
19 листопада 2018 15:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2018 15:21
Виписка з ЄДР.pdf
19 листопада 2018 15:21
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 листопада 2018 17:27
Сертифікат фарба ризограф.PDF
14 листопада 2018 17:27
Паспорт Волошко.PDF
14 листопада 2018 17:27
Лист про сертифікацію.PDF
14 листопада 2018 17:27
Довідка про рахунок в банку.PDF
14 листопада 2018 17:27
Деякі аналогічні договора.PDF
14 листопада 2018 17:27
Гарантійний лист.PDF
14 листопада 2018 17:27
Виписка Волошко з ЄДРПОУ.PDF
14 листопада 2018 17:27
Цінова пропозиція.PDF
14 листопада 2018 17:27
Договір.doc

Публічні документи

15 листопада 2018 14:03
сертификат качества 002.jpg
15 листопада 2018 14:03
сертификат качества 001 (1).jpg
15 листопада 2018 14:03
Пластины - сертификат.doc
15 листопада 2018 14:03
Лист-гарантія.bmp
15 листопада 2018 14:03
витяг.bmp
15 листопада 2018 14:03
Висновок WO новий.pdf
15 листопада 2018 14:03
huber2.jpg
15 листопада 2018 14:03
huber1.jpg
15 листопада 2018 14:03
huber.jpg

Публічні документи

19 листопада 2018 16:59
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2018 16:59
Технічні вимоги 2 стр..pdf
19 листопада 2018 16:59
Технічні вимоги 1 стр..pdf
19 листопада 2018 16:59
Інформація про учасника.pdf
19 листопада 2018 12:56
Паспорт и код.rar
19 листопада 2018 12:56
Рег.док.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Поліграф-Сервіс"

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФОП "КАЗАКОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ХМЕЛІВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
#23696346
Переможець 4 998,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2018 17:52

Документи

28 листопада 2018 17:52
Протокол-87.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2018 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
#23696346
4 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2018 17:52
Протокол-87.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_бланки_12.pdf укладений
06 грудня 2018 12:19