Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
Код ЄДРПОУ: | 02146222 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1 |
Контактна особа: |
Музика Володимир Миколайович +380574523928 osvita1254@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2018 14:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2018 14:13 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2018 11:10 |
Очікувана вартість: | 69 257,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 346,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2018 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2018 15:20 |
ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція).docx | |
13 листопада 2018 15:20 |
Протокол 171.pdf | |
09 листопада 2018 14:09 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
13 листопада 2018 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2018 15:20 |
ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція).docx
|
|||
13 листопада 2018 15:20 |
Протокол 171.pdf
|
|||
09 листопада 2018 14:09 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-20-000069 ● d71f06c371e54d0399cd9a391d6d59f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 19:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2019 №135
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Доповнення до Додатоку
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.05.2019 №135
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
30 UA-2018-11-09-000432-a 09.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-27 11:17:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару шкільні меблі (навчальне обладнання для оснащення кабінетів початкових класів Нової української школи) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-11-09-000432-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з питання наявності підстав для укладання договору від 10.12.2018 №359 про закупівлю товарів за державні кошти, а саме шкільні меблі (навчальне обладнання для оснащення кабінетів початкових класів Нової української школи) (код ДК 021:2015: 39160000-1 – «Шкільні меблі»), без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області протягом жовтня-грудня 2018 року здійснювало закупівлю товарів за показником четвертої цифри, зазначеного коду ДК 021:2015: 3916 – шкільні меблі, по двом договорам на загальну суму 342 078,00 гривень.
Також, в розділі опис окремої частини або частин предмета закупівлі, розміщеної на веб-сайті уповноваженого органу, Вами зазначено про придбання трьох різних товарів, за показником четвертої цифри коду ДК 021:2015.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-31 10:10:58
Лист-пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень щодо здійснення закупівлі товарів, інформацію про які оприлюднено в системі закупівель за номером UA-2018-12-27-000783-а, UA-2018-11-09-000432- а, UA-2018-08-16-000540 – а, UA-2018-10-02-000424 - с Управління освіти, молоді та спорту повідомляє, що вказані закупівлі проведено з дотриманням чинного законодавства України, оскільки вони були здійснені за рахунок додатково виділених коштів, які передбачені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.12.2018 року № 934-р. Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 року № 3302-06/29640-06 закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись вартісними межами, встановлені у частину перші статті 2 Закону. Ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону «Про публічні закупівлі». Виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області при здійсненні вищевказаних закупівель, вартість кожної з якої (за предметом закупівлі) не перевищувала межі, встановлені Законом «Про публічні закупівлі», дотримувалася вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та його не порушувало.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-07-09-000003
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.07.2019 № 173
(дата)
Харків
Про призначення
перевірок закупівель
Відповідно до ст. 5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, ч.11 cт. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, абзацу четвертого п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
Призначити з 09 липня 2019 року проведення перевірки закупівель Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області за період з 01.01.2017 по 30.06.2019 по процедурам закупівель UA-2018-08-16-000540-a UA-2017-01-18-001396-b, UA-2017-01-20-000262-c, UA-2017-01-20-000488-c, UA-2018-06-11-001629-a, UA-2018-12-27-000575-a, UA-2017-06-22-000513-c, UA-2017-08-04-000910-b, UA-2017-12-20-000068-b, UA-2017-12-26-001185-a, UA-2017-12-26-001734-a, UA-2018-02-28-000094-b, UA-2018-12-27-001789-c, UA-2018-06-19-000181-c, UA-2018-06-19-002237-a, UA-2018-12-27-000730-a, UA-2018-12-27-001520-c, UA-2018-10-02-000424-c, UA-2018-11-09-000432-a, UA-2018-12-27-000783-a, UA-2017-05-11-001425-b, UA-2017-11-24-001135-c, UA-2017-12-01-000149-a, UA-2018-05-25-000307-b, UA-2018-07-18-000057-c, UA-2018-08-20-000091-b, UA-2018-09-17-000020-b та UA-2018-12-18-000150-a.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
2019-07-09 17:27:32
Ризики, що спрацювали
RISK2-5П
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна |
54 996,00
UAH з ПДВ
|
49 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична Особа Підприємець Осадчий Віталій Сергійович |
68 900,00
UAH з ПДВ
|
49 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна #3087108821 |
Переможець |
49 998,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2018 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 16:05
|
Договір | укладений |
10 грудня 2018 15:53
|