Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по обєкту: реконструкція будівлі №199/66 (спортивно-стрілецького комплексу) в/м №199 Навчально-спортивної бази літніх видів спорту МОУ за адресою:м.Львів, вул.Кульпарківська 39А
Очікувана вартість
1 499 990,00 UAH
UA-2018-11-09-000356-b 6c82ddabeb874549a4f6891fcf51732f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стегницький Петро Ігорович

+380322333527 nsblvs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Навчально-спортивна база літніх видів спорту
Код ЄДРПОУ: 07802932
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Клепарівська 39А
Контактна особа: Стегницький Петро Ігорович
+380322333527
nsblvs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Виготовлення проектно-кошторисної документації по обєкту: реконструкція будівлі №199/66 (спортивно-стрілецького комплексу) в/м №199 Навчально-спортивної бази літніх видів спорту МОУ за адресою:м.Львів, вул.Кульпарківська 39А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по обєкту: реконструкція будівлі №199/66 (спортивно-стрілецького комплексу) в/м №199 Навчально-спортивної бази літніх видів спорту МОУ за адресою:м.Львів, вул.Кульпарківська 39А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Клепарівська 39А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

09 листопада 2018 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-10-000269 ● 66abf3d1bb754062965ea88f868b28f0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.12.2018 № 289 -

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.


В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ

Додаток

до наказу Західного офісу Держаудитслужби

від 13.12.2018 № 289

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-11-09-000356-b 09.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Електронний цифровий підпис

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-14 14:57:35

Запит замовнику на пояснення

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі виготовлення проектно-кошторисної документації по обєкту: реконструкція будівлі №199/66 (спортивно-стрілецького комплексу) в/м №199 Навчально-спортивної бази літніх видів спорту МОУ за адресою:м.Львів, вул.Кульпарківська 39А (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-09-000356-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 71 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що предмет закупівлі визначено за кодом 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-17 16:41:28

Пояснення

В даному випадку предметом закупівлі являються роботи а не послуги , Учасник розробляє проектно-кошторисну документацію виконуючи проектно-пошукові роботи, про що укладено відповідно договір на виконання проектно-вишукувальних робіт. Сфера застосування Закону (стаття 2) до Замовників за умови, що вартість закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 млн.грн.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "КАС БУД"
#42171175
Переможець 1 420 724,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 14:06

Документи

09 листопада 2018 14:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 18:49
дод.уг.1до дог08_18.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 18:47
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 14:25
дод.уг.1 до дог 08_18 зміни до договору
09 листопада 2018 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням(відкликанням) кошторисних призначень у 2018 році, відповідно до п.8.2 основного Договору, Сторони дійшли згоди про затвердження нового Календарного плану робіт, що є Додатком №1 до цієї Угоди, тому наступний пункт основного Договору викласти у такій редакції: 3.1. Загальна вартість проектних робіт (договірна ціна) є твердою і становить 1 420 724 грн. 00 коп . (Один мільйон чотириста двадцять тисяч сімсот двадцять чотири грн. 00 коп .), без ПДВ. Вартість проектних робіт на 2018 рік – 852434 грн. 00 коп. ( Вісімсот п’ятдесят дві тисячі чотриста тридцять чотири грн. 00 коп.), без ПДВ. Вартість проектних робіт на 2019 рік – 568290 грн. 00 коп. (П’ятсот шістдесят вісім тисяч двісті дев’яносто грн. 00 коп.), без ПДВ. Також п. 8.1 основного Договору викласти в наступній редакції: 8.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх зобов’язань за ним.
Номер договору про закупівлю: 08/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML