Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Навчально-спортивна база літніх видів спорту |
Код ЄДРПОУ: | 07802932 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Клепарівська 39А |
Контактна особа: |
Стегницький Петро Ігорович +380322333527 nsblvs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
09 листопада 2018 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-10-000269 ● 66abf3d1bb754062965ea88f868b28f0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.12.2018 № 289 -
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.12.2018 № 289
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-11-09-000356-b 09.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Електронний цифровий підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-14 14:57:35
Запит замовнику на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі виготовлення проектно-кошторисної документації по обєкту: реконструкція будівлі №199/66 (спортивно-стрілецького комплексу) в/м №199 Навчально-спортивної бази літніх видів спорту МОУ за адресою:м.Львів, вул.Кульпарківська 39А (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-09-000356-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 71 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що предмет закупівлі визначено за кодом 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-17 16:41:28
Пояснення
В даному випадку предметом закупівлі являються роботи а не послуги , Учасник розробляє проектно-кошторисну документацію виконуючи проектно-пошукові роботи, про що укладено відповідно договір на виконання проектно-вишукувальних робіт. Сфера застосування Закону (стаття 2) до Замовників за умови, що вартість закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 млн.грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "КАС БУД" #42171175 |
Переможець |
1 420 724,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2018 18:49
|
дод.уг.1до дог08_18.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2018 18:47
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 14:25
|
дод.уг.1 до дог 08_18 | зміни до договору |
09 листопада 2018 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням(відкликанням) кошторисних призначень у 2018 році, відповідно до п.8.2 основного Договору, Сторони дійшли згоди про затвердження нового Календарного плану робіт, що є Додатком №1 до цієї Угоди, тому наступний пункт основного Договору викласти у такій редакції: 3.1. Загальна вартість проектних робіт (договірна ціна) є твердою і становить 1 420 724 грн. 00 коп . (Один мільйон чотириста двадцять тисяч сімсот двадцять чотири грн. 00 коп .), без ПДВ. Вартість проектних робіт на 2018 рік – 852434 грн. 00 коп. ( Вісімсот п’ятдесят дві тисячі чотриста тридцять чотири грн. 00 коп.), без ПДВ. Вартість проектних робіт на 2019 рік – 568290 грн. 00 коп. (П’ятсот шістдесят вісім тисяч двісті дев’яносто грн. 00 коп.), без ПДВ. Також п. 8.1 основного Договору викласти в наступній редакції: 8.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх зобов’язань за ним. |
Номер договору про закупівлю: | 08/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |