Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обстеження, огляду, атестації та випробування устаткування
Очікувана вартість
17 461,20 UAH
UA-2018-11-09-000307-c 0cc40231d2fb4a049158604c8f197373
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерний комітет двічі проводив відкриті торги на закупівлю 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження, огляду, атестації та випробування устаткування) , а саме: - оголошення UA-2018-09-07-000989-с, звіт про результати проведення процедури UA-2018-09-07-000989-с, сформований 24.09.2018 ; - оголошення UA-2018-10-05-000505-а , звіт про результати проведення процедури UA-2018-10-05-000505-а ,сформований 22.10.2018 ; Двічі процедура відмінена на підставі абз. 5 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій . Відкриті торги UA-2018-09-07-000989-с Кількість учасників Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій 1 Відкриті торги UA-2018-10-05-000505-а Кількість учасників Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій 1 Відповідно п. 4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно абз. 1 ч.1 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Вирішили: Враховуючи нагальну потребу в закупівлі, та те що тендерний комітет двічі проводив відкриті торги на закупівлю 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження, огляду, атестації та випробування устаткування), а саме: - оголошення UA-2018-09-07-000989-с, звіт про результати проведення процедури UA-2018-09-07-000989-с, сформований 24.09.2018 ; - оголошення UA-2018-10-05-000505-а , звіт про результати проведення процедури UA-2018-10-05-000505-а ,сформований 22.10.2018 ; Двічі процедура відмінена на підставі абз. 5 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Керуючись п. 4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» застосувати переговорну процедуру закупівлі на закупівлю 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження, огляду, атестації та випробування устаткування) Запросити на участь у переговорах учасників, а саме: 1) ДП «Волинський експертно-технічний центр Держпраці», 43026, м. Луцьк, вул. Кравчука 22в. 2)ДП Західний експертно-технічний центр Держпраці», 79037, м. Львів, вул. Богдана Хмельницького 233а. На переговорах застосувати принцип аукціону, а саме: Учасники надають цінові пропозиції в запечатаних конвертах. Цінові пропозиції відкриваються замовником в дату та час початку аукціону. Аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи. На кожному етапі кожному учаснику надається не більше 5 хвилин для прийняття рішення про пониження своєї ціни або залишення ціни без змін. В разі відсутності представника учасника під час проведення аукціону, замовник очікує 5 хвилин на кожному етапі та по закінченню зазначеного часу при відсутності представника зазначає в протоколі переговорів ціну без змін з приміткою (представник відсутній). Для проведення аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються у порядку від найвищої до найнижчої. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. У разі якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, першим в аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни. Хід аукціону відображається замовником в протоколі переговорів. В разі надання пропозиції тільки від одного учасника, замовник проводить переговори з таким учасником без застосування аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни . 150,00 грн. Відправити запрошення: 1) ДП «Волинський експертно-технічний центр Держпраці», 43026, м. Луцьк, вул. Кравчука 22в. 2)ДП Західний експертно-технічний центр Держпраці», 79037, м. Львів, вул. Богдана Хмельницького 233а. Призначити переговори та аукціон: 20.11.2018 о 14:30 за адресою б-р. Т. Шевченка, 38/40, поверх 4. Кінцевий строк подання пропозиції 20.11.2018 о 14:00 особисто або поштою за адресою бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318 (тел.+38-044-309-75-21), м. Київ, 01032. Пропозиції, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розглядаються, вважаються замовником такими, що не надані та повертаються учаснику. Передача пропозиції учасником або іншою особою установі зв’язку до закінчення кінцевий строк подання пропозиції 20.11.2018 о 14:00 не може розцінюватися як своєчасне надання пропозиції, якщо такі документи отриманні замовником за адресою: бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318 (тел.+38-044-309-75-21), м. Київ, 01032 після закінчення зазначеного строку.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 16:28
Оскарження наміру укласти договір: 04 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обстеження, огляду, атестації та випробування устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська обл., Ковель, вул. Ветеранів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Тендерна документація

09 листопада 2018 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 09:53
запрошення 2.docx
09 листопада 2018 09:53
запрошення 1.docx
09 листопада 2018 09:53
протокол.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП «Волинський експертно-технічний центр Держпраці»
#21750544
Переможець 17 404,13
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 16:28

Документи

23 листопада 2018 16:28
Електронний підпис
23 листопада 2018 16:28
намір (1).docx
23 листопада 2018 16:28
Протокол (1).docx
23 листопада 2018 16:28
протокол - переговорів.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 16:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП «Волинський експертно-технічний центр Держпраці»
#21750544
17 404,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2018 16:28
Електронний підпис
23 листопада 2018 16:28
намір (1).docx
23 листопада 2018 16:28
Протокол (1).docx
23 листопада 2018 16:28
протокол - переговорів.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 13:14
Звіт ВолЕТЦ 18750 ПКВЧД-14.docx укладений
18 березня 2019 13:14
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 12:03
Договір 18750.pdf укладений
14 грудня 2018 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 17 404,13
UAH з ПДВ