Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 756 800,00 UAH
UA-2018-11-09-000258-c ● 9dd101bb1c7a43b2ace914c5ab2c59a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України" |
Код ЄДРПОУ: | 20015794 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м.Київ обл., ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
Контактна особа: |
Дрягіна Олена Анатоліївна 0979526000 tender@dec.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2018 14:55 |
Очікувана вартість: | 1 756 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 568,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Цедіка Антона,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2018 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2018 16:01 |
Перелік змін до документації охорона.doc | |
14 листопада 2018 16:01 |
ТД на закупівлю охоронних послуг 2019 (3) зі змінами протокол від 14.11.18.doc |
14 листопада 2018 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 листопада 2018 16:01 |
Перелік змін до документації охорона.doc
|
|||||||||
14 листопада 2018 16:01 |
ТД на закупівлю охоронних послуг 2019 (3) зі змінами протокол від 14.11.18.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо нотаріального завірення
Дата подання: 09 листопада 2018 15:44
Дата відповіді: 14 листопада 2018 15:11
У додатку 1 визначено вимогу: 1.1. Нотаріально завірену копію ліцензії на провадження охоронної діяльності. Просимо надати роз'яснення, чим нотаріально завірена копія гірше, ніж оригінал документу або копія, завірена учасником. Або надайте посилання на нормативно-правовий акт, який вказує, що оригінал гірше нотаріально завіреної копії. Ви ж маєте розуміти, що нотаріальне завірення покладає на учасників додаткові витрати коштів. Просимо надати коментар - чи можна надати оригінал замість нотаріально завіреної копії, або копію, завірену учасником? Просимо надати відповідь з приводу цього питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Погоджуємося з Вашими зауваженнями та вносимо зміни до тендерної документації
Щодо аналогічного
Дата подання: 09 листопада 2018 16:03
Дата відповіді: 14 листопада 2018 15:25
У оголошенні зазначено: Інформація про досвід виконання аналогічних договорів, охорони об’єктів з високим ступенем ризику. Просимо надати пояснення - які це об'єкти з високим ступенем ризику? Та надати нормативно-правове посилання, згідно якого Ваш об'єкт належить до такого об'єкту. Адже, для того щоб вирахувати дані показники потрібно виводити формулу з коефіціентами (висота, етажність, кількість людей, що постійно перебувають та інше). Тому дане уточнення у вимозі є незрозумілим і потребує пояснення. Також звертаємо увагу, що Законодавець не конкретизує в яких обсугах та з ким має бути укладено аналогічний договір. Тому не зрозуміло, чому такі обмеження запроваджуєте Ви. Тому просимо прокоментувати дану вимогу та виключити її.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Державний стандарт професійно-технічної освіти для підготовки (підвищення кваліфікації) робітників за професією 5169 «Охоронник» 1 - 4 розрядів розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1238, ст. 7, 32 Закону України «Про професійно-технічну освіту» (103/98 - ВР) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Методики розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних робітничих професій» від 15.05.2013 № 511, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.05.2013 за № 832/23364 і є обов’язковим для виконання усіма професійно-технічними навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють або забезпечують підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників, незалежно від їх підпорядкування та форми власності.
Державний стандарт професійно-технічної освіти містить, у тому числі, освітньо-кваліфікаційну характеристику випускника професійно-технічного навчального закладу.
Згідно пункту 6 Освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника професійно-технічного навчального закладу (підприємства, установи та організації, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників) Державного стандарту професійно-технічної освіти професії охоронник 3 розряду (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) надано визначення об’єктів з високим ступенем ризику.
Відповідно до Статуту (далі – Статут), Державне підприємство «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) - уповноважена Міністерством охорони здоров'я України спеціалізована експертна установа у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені Законами України «Про лікарські засоби» та «Про захист населення від інфекційних хвороб», яка також є головною організацією у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів, що заснована на державній власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України.
Згідно підпункту 8 пункту 3 розділу 2 Статуту, до основних завдань Центру відноситься, у тому числі, придбання, використання, зберігання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, необхідних для здійснення передбачених Статутом та законодавством завдань та повноважень.
Водночас, абзацом 11 статті 9 Закону України «Про лікарські засоби» (далі – Закон) визначено, інформація, що міститься у заяві про державну реєстрацію лікарського засобу та додатках до неї (далі - реєстраційна інформація/реєстраційні матеріали), відповідно до положень цього Закону та інших нормативно-правових актів України підлягає державній охороні від розголошення та недобросовісного комерційного використання. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, зобов'язаний охороняти таку інформацію від розголошення та запобігати недобросовісному комерційному використанню такої інформації.
Також слід зазначити, що абзацом 16 статті 9 Закону передбачено, за розголошення, неправомірне використання реєстраційної інформації винні особи притягаються до дисциплінарної, адміністративної, цивільної та/або кримінальної відповідальності відповідно до законів України.
Слід наголосити, що абзацом 4 пункту 5 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів і розмірів збору за їх державну реєстрацію (перереєстрацію), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2005 року № 376 визначено, зберігання реєстраційних матеріалів здійснюється Центром.
Враховуючи вищезазначене, Центр вважає вимоги зазначені в тендерній документації, щодо надання інформації про досвід охорони об’єктів з високим ступенем ризику, доцільними та обґрунтованими».
Державний стандарт професійно-технічної освіти містить, у тому числі, освітньо-кваліфікаційну характеристику випускника професійно-технічного навчального закладу.
Згідно пункту 6 Освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника професійно-технічного навчального закладу (підприємства, установи та організації, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників) Державного стандарту професійно-технічної освіти професії охоронник 3 розряду (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) надано визначення об’єктів з високим ступенем ризику.
Відповідно до Статуту (далі – Статут), Державне підприємство «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Центр) - уповноважена Міністерством охорони здоров'я України спеціалізована експертна установа у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені Законами України «Про лікарські засоби» та «Про захист населення від інфекційних хвороб», яка також є головною організацією у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів, що заснована на державній власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України.
Згідно підпункту 8 пункту 3 розділу 2 Статуту, до основних завдань Центру відноситься, у тому числі, придбання, використання, зберігання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, необхідних для здійснення передбачених Статутом та законодавством завдань та повноважень.
Водночас, абзацом 11 статті 9 Закону України «Про лікарські засоби» (далі – Закон) визначено, інформація, що міститься у заяві про державну реєстрацію лікарського засобу та додатках до неї (далі - реєстраційна інформація/реєстраційні матеріали), відповідно до положень цього Закону та інших нормативно-правових актів України підлягає державній охороні від розголошення та недобросовісного комерційного використання. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, зобов'язаний охороняти таку інформацію від розголошення та запобігати недобросовісному комерційному використанню такої інформації.
Також слід зазначити, що абзацом 16 статті 9 Закону передбачено, за розголошення, неправомірне використання реєстраційної інформації винні особи притягаються до дисциплінарної, адміністративної, цивільної та/або кримінальної відповідальності відповідно до законів України.
Слід наголосити, що абзацом 4 пункту 5 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів і розмірів збору за їх державну реєстрацію (перереєстрацію), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2005 року № 376 визначено, зберігання реєстраційних матеріалів здійснюється Центром.
Враховуючи вищезазначене, Центр вважає вимоги зазначені в тендерній документації, щодо надання інформації про досвід охорони об’єктів з високим ступенем ризику, доцільними та обґрунтованими».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-09-000258-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 09 листопада 2018 11:08
щодо дискримініційної вимоги п.п. 3.6. п.3 тендерної документації
Підпунктом 3.6. пункту 3 тендерної документації вимагається надання Учасниками в складі тендерної пропозиції копії сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, не нижче ніж ДСТУ ISO 9001:2008.
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії МВС України, відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Постанови Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2015 р. № 960 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження охоронної діяльності"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальну економію та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п.п. 3.6 пункту 3 тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Також на підтвердження вищенаведеного надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері державних закупівель, одним з пунктів якого вимогу, стосовно надання учасниками сертифікату ISO, визнано колегією як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії МВС України, відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Постанови Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2015 р. № 960 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження охоронної діяльності"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальну економію та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п.п. 3.6 пункту 3 тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Також на підтвердження вищенаведеного надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері державних закупівель, одним з пунктів якого вимогу, стосовно надання учасниками сертифікату ISO, визнано колегією як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2018 15:04
За результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2008 гарантує якість надання послуг.
Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання.
Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2008 гарантує якість надання послуг.
Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання.
Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-006" |
912 960,00
UAH з ПДВ
|
912 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" |
1 397 970,00
UAH з ПДВ
|
1 073 013,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
1 569 150,00
UAH з ПДВ
|
1 073 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ" |
1 626 210,00
UAH з ПДВ
|
1 318 086,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-006" #41149311 |
Рішення скасоване |
912 960,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 15:08
|
ПП "ОХОРОНА-006" #41149311 |
Відхилено |
912 960,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 15:16
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Переможець |
1 073 013,30
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2018 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 11:19
|
ШЕРИФ 161.pdf | укладений |
29 грудня 2018 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2018 15:05
|