Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Пологи, вул. Центральна 188б, Пологівського району, Запорізької області»
Очікувана вартість
6 750 000,00 UAH
UA-2018-11-09-000176-b 525c021e9e4a4fa49e42875b297f7b38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бєлєвцов

+380612246585 tender.dkbzoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69000, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Леніна, 164, Запоріжжя, Запорізька область, Украина
Контактна особа: Сергій Бєлєвцов
+380612246585
tender.dkbzoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 09:00
Початок аукціону: 27 листопада 2018 14:46
Початок аукціону: 27 листопада 2018 14:46
Очікувана вартість: 6 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Пологи, вул. Центральна 188б, Пологівського району, Запорізької області»

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Пологи, вул. Центральна 188б, Пологівського району, Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45215100-8 — Будівництво закладів охорони здоров’я

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2018 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 09:54
Додаток 1 ТЗ.rtf
09 листопада 2018 09:54
Додаток 1.1 ТЗ.pdf
09 листопада 2018 09:53
Додаток 2.docx
09 листопада 2018 09:53
Додаток 3.docx
09 листопада 2018 09:53
Додаток 4.docx
09 листопада 2018 09:53
Додаток 5.docx
09 листопада 2018 09:53
Додаток 6.docx
09 листопада 2018 09:53
Додаток 7.docx
09 листопада 2018 09:53
Додаток 8.docx
09 листопада 2018 09:53
Додаток 9.docx
09 листопада 2018 09:53
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-09-000176-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СІНО-ФОРТ,ЛТД, Код ЄДРПОУ:36065172
Дата подання: 15 листопада 2018 17:35
Претензія з відсутності належної інформації у ТЗ та способи усунення недоліку
ТОВ «Сіно-Форт, ЛТД», як потенційний учасник відкритих торгів № UA-2018-11-09-000176-b , ознайомившись з наданою тендерним комітетом документацією, зокрема, з технічним завданням, змушене визнати, що в ТЗ вкрай незадовільно описано предмет закупівлі. У разі серйозного наміру щодо участі та відповідального підходу до предмету закупівлі і, відповідно, своїх зобов’язань, потенційний учасник жодним чином не має змоги достовірно і об’єктивно скласти договірну ціну пропозиції через повну відсутність інформації про типорозміри, характеристики, марки, моделі матеріалів, комплектуючих, обладнання, тощо. Проектний кошторис абсолютно безболісно міг би бути наданий Замовником додатком до тендерної документації чи, на запит конкретного учасника, у електронному вигляді. Однак, на нашу вимогу надати нам, потенційному учаснику зазначеної закупівлі, проект, реакція посадових осіб Департаменту кап. будівництва Запорізької ОДА, що здійснюють зв'язок з учасниками, звелася до усної пропозиції ознайомитися з проектом у Департаменті. Питання – яким чином знайомитися і для чого нам з вами у такому разі засоби цифрового зв’язку та ІТ – продукти, адже очевидна недоцільність і марна трудозатратність такого заходу при наявності у замовника проекту у електронному вигляді?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2018 15:05
«Шановний учаснику! Тендерний комітет розглянувши Вашу Вимогу, яка подана 15.11.2017 о 17:35, повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІIІ, зі змінами, (далі за текстом – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 4 статті 16 Закону передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Обов’язкова інформація, яка повинна міститися в тендерній документації передбачена частиною 2 статті 22 Закону.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація поміж іншого повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
При цьому, частиною 3 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначимо, що тендерна документація Замовника містить всю необхідну інформацію яка передбачена статтею 22 Закону.
З урахуванням вказаного надаємо відповіді на Ваші запитання:
Проектна документація розроблялася в межах та у відповідності до Рекомендацій щодо створення об’єктів надання первинної медичної допомоги у сільській місцевості видана Міністерством регіонального розвитку та Міністерством охорони здоров’я, більш детальна інформація на сайті http://uozsumy.gov.ua.
«Яким чином знайомитися і для чого нам з вами у такому разі засоби цифрового зв’язку та ІТ – продукти, адже очевидна недоцільність і марна трудозатратність такого заходу при наявності у замовника проекту у електронному вигляді?»
Відповідь:
«Ознайомитись з проектною документацією можливо в приміщенні Департаменту капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації за умови надання відповідної заявки замовнику. ( Додаток 1 ТЗ ТД *Примітка № 5). Щодо трудозатратності такого заходу, зазначимо, що відповідь на вказане питання міститься напевне у компетенції працівників ТОВ «Сіно-Форт, ЛТД», які могли б витратити такий же час, який зайняло написання цієї вимоги, для написання заявки щодо ознайомлення з проектом».
У разі серйозного наміру щодо участі та відповідального підходу до предмету закупівлі і, відповідно, своїх зобов’язань, потенційний учасник при складанні Договірної ціни пропозиції повинен користуватися Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Також повідомляємо, Вам, як потенційному учаснику, який звертався до Замовника в режимі телефонного зв’язку: «Звернення Учасників до контактної особи Замовника напряму поза межами Системи не можуть розглядатись як офіційні і не враховуються під час подальшого перебігу процедур».

Документи подані скаржником

20 листопада 2018 10:27
коментарі та пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУДРЕМОНТТЕХНОЛОГІЯ" 6 653 645,43
UAH з ПДВ
6 653 645,43
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Л.Д. Сервіс" 6 738 000,00
UAH з ПДВ
6 738 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ".АВАНГАРД." 6 750 000,00
UAH з ПДВ
6 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 12:45
довідка з податкової.pdf
23 листопада 2018 20:29
Електронний підпис
23 листопада 2018 15:21
FW_ _ТОВ УБРТ. (1).zip
23 листопада 2018 15:21
реестр документов.pdf
23 листопада 2018 12:57
Лицензия Банковская.pdf.(2).P7S
23 листопада 2018 12:57
Лицензия Банковская.pdf.(1).P7S
23 листопада 2018 12:57
Лицензия Банковская.pdf
23 листопада 2018 12:55
Гайдун57(гарантії).pdf.(2).P7S
23 листопада 2018 12:55
Гайдун57(гарантії).pdf.(1).P7S
23 листопада 2018 12:55
Гайдун57(гарантії).pdf
23 листопада 2018 12:55
про захист довкілля.pdf
23 листопада 2018 12:54
реестр документов.pdf
22 листопада 2018 16:25
Статут.pdf
22 листопада 2018 15:55
Статут.pdf
22 листопада 2018 15:55
Свідоцтво реестрація.pdf
22 листопада 2018 15:55
Фінансовий звіт.pdf
22 листопада 2018 15:55
Свідоцтво реестрація.pdf
22 листопада 2018 15:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 листопада 2018 15:55
Розрахунки по підприемству.pdf
22 листопада 2018 15:55
Накази на працівників.pdf
22 листопада 2018 15:55
Ліцензія, дозвіл.pdf
22 листопада 2018 15:55
листи-згоди працівників.pdf
22 листопада 2018 15:55
Лист згода директор.pdf
22 листопада 2018 15:55
Технічні паспорти.pdf
22 листопада 2018 15:55
про відсут.обставин за ст.17.pdf
22 листопада 2018 15:55
о субподр.pdf
22 листопада 2018 15:55
про статутні обмеження.pdf
22 листопада 2018 15:55
Договор оренди техніки.pdf
22 листопада 2018 15:55
матер.база.pdf
22 листопада 2018 15:55
довідка про працівників.pdf
22 листопада 2018 15:55
про аналогічні договори.pdf
22 листопада 2018 15:55
відомості про учасника.pdf
22 листопада 2018 15:55
Витяг.pdf
22 листопада 2018 15:55
Аналогічні договори.pdf
22 листопада 2018 15:55
ИВР с.35-68.pdf
22 листопада 2018 15:55
ИВР с.1-34.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС2 6-1-3.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 7-1-2.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 7-1-1.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 6-2-1.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 6-1-2.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 6-1-1.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 4-2-1.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 4-1-1.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-11.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-10.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-9.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-8.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-7.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-6.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-5.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-4.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-3.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-2.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 2-1-1.pdf
22 листопада 2018 15:55
ЛС1 1-1-1.pdf
22 листопада 2018 15:55
Розрахунки до ДЦ.pdf
22 листопада 2018 15:55
ДЦ и пояснит.зап..pdf
22 листопада 2018 15:55
дод.8 розрах.ціни.pdf
22 листопада 2018 15:55
календ.графік.pdf
22 листопада 2018 15:55
договор закупівлі.pdf
22 листопада 2018 15:55
Техзавд.pdf
22 листопада 2018 15:55
ТП.pdf

Публічні документи

25 листопада 2018 17:03
Матеріальна-технічна база.pdf
25 листопада 2018 17:03
Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2018 17:03
статут.zip
25 листопада 2018 17:03
приказ на директора.jpg
25 листопада 2018 17:03
постан.учред..jpg
25 листопада 2018 17:03
Повноваження щодо підпису.pdf
25 листопада 2018 17:03
документи ЛД Сервис.pdf
25 листопада 2018 17:03
договор аренды техники.pdf
25 листопада 2018 17:03
Довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2018 17:03
Довідка про єкологію.pdf
25 листопада 2018 17:03
ДЕКЛАРАЦИЯ МТБ Днепр.pdf
25 листопада 2018 17:03
Вытяг.zip
25 листопада 2018 17:03
ВІДГУК КЗ Слобожанський.pdf
25 листопада 2018 17:03
витяг.zip
25 листопада 2018 17:03
витяг.pdf
25 листопада 2018 17:03
витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2018 17:03
Витяг НДС.jpg

Публічні документи

26 листопада 2018 08:59
Scan_20181126_085933.pdf
26 листопада 2018 08:59
Scan_20181126_085915.pdf
26 листопада 2018 08:59
Scan_20181126_085552.pdf
26 листопада 2018 08:56
Scan_20181126_085552.pdf
26 листопада 2018 08:53
Scan_20181126_085258.pdf
26 листопада 2018 08:48
ст.17.pdf
26 листопада 2018 08:48
Паспорт та рішення.pdf
26 листопада 2018 08:48
Довідки.pdf
26 листопада 2018 08:48
Витяг з єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРБУДРЕМОНТТЕХНОЛОГІЯ"

ПП "Л.Д. Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ".АВАНГАРД."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРБУДРЕМОНТТЕХНОЛОГІЯ"
#36365576
Переможець 6 653 645,43
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 15:24

Документи

30 листопада 2018 15:23
Електронний підпис
30 листопада 2018 15:23
Протокол 920.pdf
27 листопада 2018 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУДРЕМОНТТЕХНОЛОГІЯ"
#36365576
6 653 645,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 15:23
Електронний підпис
30 листопада 2018 15:23
Протокол 920.pdf
27 листопада 2018 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 16:33
ДУ №6 №13 12-П.pdf зміни до договору
11 березня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:09
ДУ №5 13 12-П.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:09
ДУ №5 13 12-П.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:09
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:08
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:45
ДУ №4 13 12-П.pdf укладений
18 грудня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 13:50
ДУ 3 Пологи.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 16:56
ДУ 2 Пологи.pdf зміни до договору
25 липня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 09:34
ДУ 1 Пологи.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 09:33
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:32
Договір Пологи.pdf укладений
17 грудня 2018 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік та зміни у фінансування в поточному році
Номер договору про закупівлю: 13/12-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/12-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.2. Договору сторони дійшли згоди змінити Договірну ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) *Змушені обрати критерій "Зменшення обсягів закупівлі" для зазначення ціни Договору без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 13/12-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/12-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 13/12-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/12-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно тексту ДУ №4 від 18.12.2019, а саме: Зменшення строків дії виконання договору, виконання робіт на 2019 рік та зміна фінансування в поточному році. *Змушені обрати критерій "Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)" у зв'язку з технічних вимог майданчику.
Номер договору про закупівлю: 13/12-П
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 13/12-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 13/12-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/12-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 13/12-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/12-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 435 190,40
UAH (в тому числі ПДВ 239 198,40 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін