Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Пологи, вул. Центральна 188б, Пологівського району, Запорізької області»
Очікувана вартість
6 750 000,00 UAH
UA-2018-11-09-000176-b ● 525c021e9e4a4fa49e42875b297f7b38
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04054079 |
Місцезнаходження: | 69000, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Леніна, 164, Запоріжжя, Запорізька область, Украина |
Контактна особа: |
Сергій Бєлєвцов +380612246585 tender.dkbzoda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2018 14:46 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2018 14:46 |
Очікувана вартість: | 6 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Пологи, вул. Центральна 188б, Пологівського району, Запорізької області»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Пологи, вул. Центральна 188б, Пологівського району, Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 45215100-8 — Будівництво закладів охорони здоров’я
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2018 09:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2018 09:54 |
Додаток 1 ТЗ.rtf | |
09 листопада 2018 09:54 |
Додаток 1.1 ТЗ.pdf | |
09 листопада 2018 09:53 |
Додаток 2.docx | |
09 листопада 2018 09:53 |
Додаток 3.docx | |
09 листопада 2018 09:53 |
Додаток 4.docx | |
09 листопада 2018 09:53 |
Додаток 5.docx | |
09 листопада 2018 09:53 |
Додаток 6.docx | |
09 листопада 2018 09:53 |
Додаток 7.docx | |
09 листопада 2018 09:53 |
Додаток 8.docx | |
09 листопада 2018 09:53 |
Додаток 9.docx | |
09 листопада 2018 09:53 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-09-000176-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СІНО-ФОРТ,ЛТД, Код ЄДРПОУ:36065172
Дата подання: 15 листопада 2018 17:35
Претензія з відсутності належної інформації у ТЗ та способи усунення недоліку
ТОВ «Сіно-Форт, ЛТД», як потенційний учасник відкритих торгів № UA-2018-11-09-000176-b , ознайомившись з наданою тендерним комітетом документацією, зокрема, з технічним завданням, змушене визнати, що в ТЗ вкрай незадовільно описано предмет закупівлі. У разі серйозного наміру щодо участі та відповідального підходу до предмету закупівлі і, відповідно, своїх зобов’язань, потенційний учасник жодним чином не має змоги достовірно і об’єктивно скласти договірну ціну пропозиції через повну відсутність інформації про типорозміри, характеристики, марки, моделі матеріалів, комплектуючих, обладнання, тощо. Проектний кошторис абсолютно безболісно міг би бути наданий Замовником додатком до тендерної документації чи, на запит конкретного учасника, у електронному вигляді. Однак, на нашу вимогу надати нам, потенційному учаснику зазначеної закупівлі, проект, реакція посадових осіб Департаменту кап. будівництва Запорізької ОДА, що здійснюють зв'язок з учасниками, звелася до усної пропозиції ознайомитися з проектом у Департаменті. Питання – яким чином знайомитися і для чого нам з вами у такому разі засоби цифрового зв’язку та ІТ – продукти, адже очевидна недоцільність і марна трудозатратність такого заходу при наявності у замовника проекту у електронному вигляді?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2018 15:05
«Шановний учаснику! Тендерний комітет розглянувши Вашу Вимогу, яка подана 15.11.2017 о 17:35, повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІIІ, зі змінами, (далі за текстом – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 4 статті 16 Закону передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Обов’язкова інформація, яка повинна міститися в тендерній документації передбачена частиною 2 статті 22 Закону.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація поміж іншого повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
При цьому, частиною 3 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначимо, що тендерна документація Замовника містить всю необхідну інформацію яка передбачена статтею 22 Закону.
З урахуванням вказаного надаємо відповіді на Ваші запитання:
Проектна документація розроблялася в межах та у відповідності до Рекомендацій щодо створення об’єктів надання первинної медичної допомоги у сільській місцевості видана Міністерством регіонального розвитку та Міністерством охорони здоров’я, більш детальна інформація на сайті http://uozsumy.gov.ua.
«Яким чином знайомитися і для чого нам з вами у такому разі засоби цифрового зв’язку та ІТ – продукти, адже очевидна недоцільність і марна трудозатратність такого заходу при наявності у замовника проекту у електронному вигляді?»
Відповідь:
«Ознайомитись з проектною документацією можливо в приміщенні Департаменту капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації за умови надання відповідної заявки замовнику. ( Додаток 1 ТЗ ТД *Примітка № 5). Щодо трудозатратності такого заходу, зазначимо, що відповідь на вказане питання міститься напевне у компетенції працівників ТОВ «Сіно-Форт, ЛТД», які могли б витратити такий же час, який зайняло написання цієї вимоги, для написання заявки щодо ознайомлення з проектом».
У разі серйозного наміру щодо участі та відповідального підходу до предмету закупівлі і, відповідно, своїх зобов’язань, потенційний учасник при складанні Договірної ціни пропозиції повинен користуватися Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Також повідомляємо, Вам, як потенційному учаснику, який звертався до Замовника в режимі телефонного зв’язку: «Звернення Учасників до контактної особи Замовника напряму поза межами Системи не можуть розглядатись як офіційні і не враховуються під час подальшого перебігу процедур».
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІIІ, зі змінами, (далі за текстом – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 4 статті 16 Закону передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Обов’язкова інформація, яка повинна міститися в тендерній документації передбачена частиною 2 статті 22 Закону.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація поміж іншого повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
При цьому, частиною 3 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначимо, що тендерна документація Замовника містить всю необхідну інформацію яка передбачена статтею 22 Закону.
З урахуванням вказаного надаємо відповіді на Ваші запитання:
Проектна документація розроблялася в межах та у відповідності до Рекомендацій щодо створення об’єктів надання первинної медичної допомоги у сільській місцевості видана Міністерством регіонального розвитку та Міністерством охорони здоров’я, більш детальна інформація на сайті http://uozsumy.gov.ua.
«Яким чином знайомитися і для чого нам з вами у такому разі засоби цифрового зв’язку та ІТ – продукти, адже очевидна недоцільність і марна трудозатратність такого заходу при наявності у замовника проекту у електронному вигляді?»
Відповідь:
«Ознайомитись з проектною документацією можливо в приміщенні Департаменту капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації за умови надання відповідної заявки замовнику. ( Додаток 1 ТЗ ТД *Примітка № 5). Щодо трудозатратності такого заходу, зазначимо, що відповідь на вказане питання міститься напевне у компетенції працівників ТОВ «Сіно-Форт, ЛТД», які могли б витратити такий же час, який зайняло написання цієї вимоги, для написання заявки щодо ознайомлення з проектом».
У разі серйозного наміру щодо участі та відповідального підходу до предмету закупівлі і, відповідно, своїх зобов’язань, потенційний учасник при складанні Договірної ціни пропозиції повинен користуватися Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Також повідомляємо, Вам, як потенційному учаснику, який звертався до Замовника в режимі телефонного зв’язку: «Звернення Учасників до контактної особи Замовника напряму поза межами Системи не можуть розглядатись як офіційні і не враховуються під час подальшого перебігу процедур».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУДРЕМОНТТЕХНОЛОГІЯ" |
6 653 645,43
UAH з ПДВ
|
6 653 645,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Л.Д. Сервіс" |
6 738 000,00
UAH з ПДВ
|
6 738 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ".АВАНГАРД." |
6 750 000,00
UAH з ПДВ
|
6 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУДРЕМОНТТЕХНОЛОГІЯ" #36365576 |
Переможець |
6 653 645,43
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 16:33
|
ДУ №6 №13 12-П.pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:09
|
ДУ №5 13 12-П.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:09
|
ДУ №5 13 12-П.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 15:45
|
ДУ №4 13 12-П.pdf | укладений |
18 грудня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 13:50
|
ДУ 3 Пологи.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 16:56
|
ДУ 2 Пологи.pdf | зміни до договору |
25 липня 2019 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 09:34
|
ДУ 1 Пологи.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2019 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 16:32
|
Договір Пологи.pdf | укладений |
17 грудня 2018 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік та зміни у фінансування в поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 13/12-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/12-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.2. Договору сторони дійшли згоди змінити Договірну ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) *Змушені обрати критерій "Зменшення обсягів закупівлі" для зазначення ціни Договору без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 13/12-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/12-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна адреси Генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 13/12-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/12-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін відповідно тексту ДУ №4 від 18.12.2019, а саме: Зменшення строків дії виконання договору, виконання робіт на 2019 рік та зміна фінансування в поточному році. *Змушені обрати критерій "Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)" у зв'язку з технічних вимог майданчику. |
Номер договору про закупівлю: | 13/12-П |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 13/12-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 13/12-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/12-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору за згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 13/12-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/12-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |