Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2018 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 15:50 |
Очікувана вартість: | 5 738 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2018 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2018 15:09 |
ТЗ Нова редакція.docx | |
22 листопада 2018 15:09 |
ТД.doc | |
22 листопада 2018 15:09 |
Рішення про внесення змін.docx |
22 листопада 2018 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2018 15:09 |
ТЗ Нова редакція.docx
|
|||
22 листопада 2018 15:09 |
ТД.doc
|
|||
22 листопада 2018 15:09 |
Рішення про внесення змін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-20-000011 ● 1fef1d55fbdd4e0e95fad46179e6ceb2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 12:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-08-002745-c 08.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-28 10:37:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Амбулаторія групової практики, с. Гірське, вул. Горішня, 30а, Миколаївський район – нове будівництво»» (ID: UA-2018-11-08-002745-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до п. 5.2.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: довідку, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт , а наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення підтверджуються документами про освіту та/або підвищення кваліфікації.
На виконання вищезазначеного Учасником торгів ТзОВ ГВК «Афродіта» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт, серед яких: інженер ВК, ОВ, ГП Вічистий І.Є. та геодезист Ткач М.І.
Водночас, жодних документів про освіту та/або підвищення кваліфікації щодо вищезазначених працівників, як це передбачено п. 5.2.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, ТзОВ ГВК «Афродіта» не надано.
2. Також, відповідно до п. 5.2.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій.
Проте, ТзОВ ГВК «Афродіта» в тендерній пропозиції відсутні будь-які документи щодо спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці та підтвердження результатів перевірки його знань з охорони праці.
3. Відповідно до пп. 2.3 п. 5.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» наявність працівників підтверджується, в тому числі: копією штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України 26.11.2008 №557, розряди мають бути присвоєні таким категоріям робітників зазначених у штатному розписі учасника торгів: електрозварник, муляр, штукатур.
На виконання вказаних вимог, ТзОВ ГВК «Афродіта» через електронну систему закупівель Prozorro завантажено копію штатного розпису (вводиться в дію з 25.11.2018) без зазначення розрядів наступних працівників: електрик, фасадник, монтажник вентиляції, бетоняр, електрозварювальник, екскаваторник, монтажникзовнішніх мереж трубопроводів, штукатур-маляр, муляр, покрівельник, плиточник, слюсар-сантехнік.
Таким чином, ТзОВ ГВК «Афродіта» не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
4. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися з, в тому числі: підтвердження наявності фінансової спроможності, а саме: копії Балансу підприємства, копії Звіту про фінансові результати, копії Звіту про рух грошових коштів (за 12 місяців 2017 року).
Водночас, учасником торгів ТзОВ ГВК «Афродіта» в складі тендерної пропозиції не надано Звіту про рух грошових коштів (за 12 місяців 2017 року).
Крім того, учасником торгів ТзОВ ГВК «Афродіта» о 14:40 год. 07.12.2018 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 18:00 год 30.11.2018), тобто після закінчення строку, завантажено інформаційну довідку, про те що ТзОВ ГВК «Афродіта» Звіт про рух грошових коштів не здає.
Окремо слід зауважити, що тендерним комітетом Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації за результатами розгляду відхилено тендерну пропозицію ПП «Добро-Буд» (інший учасник процедури закупівлі ««Амбулаторія групової практики, с. Гірське, вул. Горішня, 30а, Миколаївський район – нове будівництво»» (ID: UA-2018-11-08-002745-c)) з підстав, в тому числі: не подання Звіту про рух грошових коштів (за 12 місяців 2017 року).
5. Згідно п. 2.3 Додатку 2 «Проект договору про закупівлю робіт за державні кошти» Тендерної документації, Генпідрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва показників, зазначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта відповідно до Договору протягом 10 років після прийняття об’єкта Замовником.
В той же час, учасником торгів ТзОВ ГВК «Афродіта» в ціновій пропозиції зазначено, що гарантійний строк складає 720 календарних днів після закінчення виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ ГВК «Афродіта» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-02 23:41:31
Щодо процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-08-002745-c
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо, що відповідно до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-08-002745-c
Звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві України штатний розпис згадується в cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді.
Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всiх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли, а також на фiзичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника.
Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі).
Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису затверджена наказом Міністерства фінансів України № 57 вiд 28.01.2002 р.
Відповідно до п. 2, Примітки Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції.
Таким чином не подання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації так як не передбачено законодавством України. Відтак у діях Замовника відсутні будь-які порушення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Добро-Буд" #33133705 |
Відхилено |
5 733 243,87
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 17:09
|
ТОВ "ГВК "АФРОДІТА" #37928913 |
Переможець |
5 733 575,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:57
|
дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 14:39
|
дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2019 16:14
|
дод.уг.2.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2019 17:43
|
дод.уг.1 до дог. 39.pdf | зміни до договору |
19 березня 2019 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 17:32
|
Скан.pdf | укладений |
28 грудня 2018 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | №39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 39 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів та термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | №39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | №39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни відповідно до видатків |
Номер договору про закупівлю: | №39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |