Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Додаткові роботи, не зазначені у початковому проекті, по об’єкту: «Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування»
Очікувана вартість
17 320 756,00 UAH
UA-2018-11-08-002563-c a89f90adc4144074b3546dcef09047fc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Расько Юлія Олександрівна

+380532606468 yrustuukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1
Контактна особа: Расько Юлія Олександрівна
+380532606468
yrustuukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Голова тендерного комітету Голбан Т.Т. повідомив, що Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації одержав Експертний звіт експертної організації - філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Полтавській області від 02.11.2018 № 17-0794-18 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Під час засідання встановлено, що очікувана вартість додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, становить 17 320 756,00 грн. з ПДВ. Між Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «СЕН» укладено договір підряду від 23.04.2018 № 04-18/55 на виконання робіт по об’єкту: «Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на загальну суму 47 914 285,71 грн. з ПДВ. Згідно з п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Керуючись ст. 12 та п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону, для закупівлі додаткових робіт потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2018
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи, не зазначені у початковому проекті, по об’єкту: «Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Гоголя,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

08 листопада 2018 17:03
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «СЕН»
#23280093
Переможець 17 320 756,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 17:20

Документи

08 листопада 2018 17:20
Електронний підпис
08 листопада 2018 17:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 17:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «СЕН»
#23280093
17 320 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 17:20
Електронний підпис
08 листопада 2018 17:19
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 18:47
Договір укладений
26 листопада 2018 18:46
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 14:29
ДУ14 укладений
13 квітня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:11
ДУ 9 ДР 1 філармонія.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 17:10
Доп_угода_5 доп_Филармония.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:51
філармонія додаткові.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 15:49
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 03-18/238
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 03-18/238
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.2. Розділу 5 та п. 14.1. Розділу 14 Договору № 03-18/238 від 26.11.2018
Номер договору про закупівлю: 03-18/238
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 814 881,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 635 813,55 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись п. 12.1. Договору, домовилися розірвати Договір.