Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “38110000-9 Навігаційні прилади (Автоматичні радіопеленгатори)”
State classification code 021:2015 “38110000-9 Navigational instruments (Automatic direction finders)”
Очікувана вартість
6 804 622,74 EUR
UA-2018-11-08-002473-c 635e8bc641c8489e9c4f8600eac8735d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наташа

+380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Наташа
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Additional contacts: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 листопада 2018 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 12:31
Очікувана вартість: 6 804 622,74 EUR з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%
Publication date: 08 листопада 2018 16:43
Enquiries until: 02 лютого 2019 15:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2019 15:00

Information

Estimated total value: 6 804 623 EUR including VAT
Minimal lowering step: 40 000 EUR
Minimal lowering step, %: 0,59 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015 “38110000-9 Навігаційні прилади (Автоматичні радіопеленгатори)”
State classification code 021:2015 “38110000-9 Navigational instruments (Automatic direction finders)”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 комплект
ДК 021:2015 “38110000-9 Навігаційні прилади (Автоматичні радіопеленгатори)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади

State classification code 021:2015 “38110000-9 Navigational instruments (Automatic direction finders)”
CPV: 38110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 10:16
ТД нова редакція_9 АРП.doc
05 лютого 2019 10:16
Зміни до ТД_9.pdf
31 січня 2019 13:02
Зміни до ТД_8.pdf
16 січня 2019 17:36
Зміни до ТД_7.pdf
08 січня 2019 17:58
Зміни до ТД_6.pdf
17 грудня 2018 16:35
Зміни до ТД_5.pdf
11 грудня 2018 17:03
Зміни до ТД_4.pdf
03 грудня 2018 17:14
Розяснення та зміни до ТД_3.pdf
22 листопада 2018 09:35
Розяснення та зміни до ТД_2.pdf
15 листопада 2018 17:49
Зміни до ТД_1.pdf
05 лютого 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 10:16
ТД нова редакція_9 АРП.doc
31 січня 2019 13:02
ТД нова редакція_8 АРП.doc
16 січня 2019 17:36
ТД нова редакція_7 АРП.doc
08 січня 2019 17:58
ТД нова редакція_6 АРП.doc
17 грудня 2018 16:35
ТД нова редакція_5 АРП.doc
11 грудня 2018 17:03
ТД нова редакція_4 АРП.doc
03 грудня 2018 17:14
ТД нова редакція_3 АРП.doc
22 листопада 2018 09:35
ТД нова редакція_2 АРП.doc
15 листопада 2018 17:49
ТД нова редакція_1 АРП.doc
08 листопада 2018 16:43
ТД АРП.doc
05 лютого 2019 10:16
Зміни до ТД_9.pdf
31 січня 2019 13:02
Зміни до ТД_8.pdf
16 січня 2019 17:36
Зміни до ТД_7.pdf
08 січня 2019 17:58
Зміни до ТД_6.pdf
17 грудня 2018 16:35
Зміни до ТД_5.pdf
11 грудня 2018 17:03
Зміни до ТД_4.pdf
03 грудня 2018 17:14
Розяснення та зміни до ТД_3.pdf
22 листопада 2018 09:35
Розяснення та зміни до ТД_2.pdf
15 листопада 2018 17:49
Зміни до ТД_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічних вимог
Дата подання: 17 листопада 2018 19:41
Дата відповіді: 22 листопада 2018 09:40
Згідно наданої Вами документації просимо Вас дати роз'яснення, як проводити, згідно ваших вимог, пусконалагоджувальні роботи обладнання і систем, не маючи інформації про умови підключення його до електроживлення, місця розміщення обладнання і мереж, наявність і характеристики мереж, якими буде передаватись інформація між частинами системи. Сподіваємось отримати місця розміщення обладнання і антенних систем на генпланах та проект стадії РД (Робочої Документації з пояснювальною запискою) на інсталяцію цих систем на всіх об'єктах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 21.11.2018 та прикріпленому файлі «Розяснення та зміни до ТД_2».
Чи буде надано відповідь на попередне питання?
Дата подання: 21 листопада 2018 16:47
Дата відповіді: 22 листопада 2018 09:41
Чи буде надано відповідь на попередне питання?
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 21.11.2018 та прикріпленому файлі «Розяснення та зміни до ТД_2».
Щодо тендерної документації
Дата подання: 25 листопада 2018 14:28
Дата відповіді: 28 листопада 2018 17:35
1. In 6.3.2 of Tender Document it is stated “Sensitivity of receiver shall provide operation requirements listed in clause 6.2." And clause 6.2 describes shelter, so not really relevant”. Please clarified. 2. In 6.10.8 of Tender Document it is stated "it shall be possible to send separate physical DF channels simultaneously to several users.", and it doesn't make sense since it is not possible to send a 'physical DF channel' through a data link. Please clarified. 3. In 10.7. use term "Виконавець" which is never defined in the text of the whole Tender Documentation. Please give a definition
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що надання відповіді потребує додаткового часу на більш детальне вивчення деяких технічних аспектів, ваше питання знаходиться на розгляді. За результатами розгляду буде надано роз’яснення або внесені відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Кінцевий строк подання тендерної пропозиції
Дата подання: 28 листопада 2018 16:41
Дата відповіді: 03 грудня 2018 17:17
У зв'язку з тим, що основні виробники вказаного обладнання є зарубіжними компаніями, то для підготовки тендерної документації з усіма необхідними перекладами просимо викласти абзац 1 пункту 4.1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції в такій редакції: "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.01.2019 до 15:00 год."
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 03.12.2018 та прикріпленому файлі «Розяснення та зміни до ТД_3».
Технічні вимоги
Дата подання: 29 листопада 2018 09:48
Дата відповіді: 03 грудня 2018 17:18
Просимо надати технічні вимоги (розміри, конструкція, кріплення тощо) до щогли антени АРП, яка має бути встановлена у Навчально-Сертифікаційному Центрі Украероруху, а також вказати: місце встановлення щогли антени АРП. Чи має бути щогла з антеною (антенна система) встановлена усередині навчального приміщення, чи ззовні? чи буде проводитися льотна перевірка для АРП встановленого у Навчально-Сертифікаційному центрі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 03.12.2018 та прикріпленому файлі «Розяснення та зміни до ТД_3».
П. 6.5. Вимоги до автоматичної системи контролю
Дата подання: 29 листопада 2018 16:14
Дата відповіді: 03 грудня 2018 17:18
У зв’язку з тим, що всі виробники подібного обладнання крім одного мають вбудовану автоматичну систему контролю, яка НЕ потребує зовнішнього тестового генератора для налагоджування, тестування та забезпечення швидкої локалізації несправності, з метою забезпечення недискримінаційності вимог тендерної документації, просимо викласти п. 6.5.1-6.5.3 в такій редакції: 6.5.1. АРП повинен мати вбудовану автоматичну систему контролю (АСК) з зовнішнім тестовим генератором для налагоджування, тестування та забезпечення швидкої локалізації несправності, або без такого генератора за умови, якщо забезпечується постійній одночасний паралельний контроль працездатності всіх робочих каналів та каналів, які вводяться в систему АРП . 6.5.2. За умови використання тестового генератора має бути передбачена можливість дистанційного вибору частоти випромінювання у відповідному діапазоні з кроком сітки частот 25 кГц та 8,33 кГц. 6.5.3. За умови використання тестового генератора доступ до АСК АРП повинен здійснюватись як безпосередньо на АРП, так і з віддаленого робочого місця (ВРМ) та з виносного індикатора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 03.12.2018 та прикріпленому файлі «Розяснення та зміни до ТД_3».
Щодо вимог розміщення АРП в контейнері
Дата подання: 29 листопада 2018 16:19
Дата відповіді: 03 грудня 2018 17:18
У зв’язку з тим, що на сьогоднішній день існують рішення виробників, в яких обладнання АРП виконані з використанням зовнішнього герметизованого боксу і працює в діапазоні температур -40ºС - +50ºС та не потребує додаткового захисту від метеорологічного впливу. Даний тип обладнання не потребує розміщення в контейнері і поточного обслуговування такого додаткового обладнання, як система кондиціонування повітря. Просимо внести зміни до ТД в такій редакції, яка дозволяє таке застосування БЕЗ використання контейнера і встановити вимоги п. 6.2 Вимоги до контейнера для обладнання АРП лише для обладнання, яке не може використовуватись без контейнера з-за його кліматичних характеристик, та вимог по метеорологічному захисту. Це також значно зменшить загальну вартість обладнання та подальші витрати на експлуатацію і обслуговування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 03.12.2018 та прикріпленому файлі «Розяснення та зміни до ТД_3».
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Дата подання: 30 листопада 2018 13:56
Дата відповіді: 03 грудня 2018 17:18
У ДОДАТОКУ 4а до Тендерної документації, ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ДК 021:2015 “38110000-9 Навігаційні прилади (Автоматичні радіопеленгатори)” (для резидентів), у п. 13.10. підпункт 6) заначено: «Сторони домовилися, що за наявності імпортної складової в структурі ціни Обладнання, ціна одиниці Обладнання та відповідно ціна Договору та сума(и) розрахунку(ів), можуть бути змінені у разі зміни курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком України (НБУ), більш ніж на 20%, по відношенню до курсу на дату ______ (дата аукціону), на величину, пропорційну зміні такого курсу на дату оформлення Постачальником митної декларації на ввезення Обладнання лише в частині імпортної складової структури ціни Обладнання.» Пропонуємо вилучити з тексту статті норму «більш ніж на 20%», оскільки ця вимога є дискримінаційною до учасника – резидента, у порівнянні з учасником – нерезидентом, і викласти цю статтю у наступній редакції: « Сторони домовилися, що за наявності імпортної складової в структурі ціни Обладнання, ціна одиниці Обладнання та відповідно ціна Договору та сума(и) розрахунку(ів), будуть змінені у разі зміни курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком України (НБУ), по відношенню до курсу на дату ______ (дата аукціону), на величину, пропорційну зміні такого курсу на дату оформлення Постачальником митної декларації на ввезення Обладнання лише в частині імпортної складової структури ціни Обладнання».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 03.12.2018 та прикріпленому файлі «Розяснення та зміни до ТД_3».
Щодо додаткового інтерфейсу HDLC/RS232
Дата подання: 30 листопада 2018 14:18
Дата відповіді: 03 грудня 2018 17:19
У Додатку 1.1 до ТЗ, у п. 6.10.2. Міститься вимога про необхідність у обладнанні АРП мати додатковий інтерфейс HDLC/RS232. Просимо пояснити: 1. Інформація від АРП повинна надходити на вказані системи одночасно по Ethernet і RS232, чи тільки по одному із інтерфейсів? 2. Чи означає ця вимога, що інформація HDLC/RS232 повинна передаватися від обладнання АРП до АС КПР по тому самому кабелю зв'яку, що й інформація у протоколі Ethernrt?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 03.12.2018 та прикріпленому файлі «Розяснення та зміни до ТД_3».
Договір для нерезидента
Дата подання: 06 грудня 2018 11:02
Дата відповіді: 11 грудня 2018 17:08
Додаток 4б, Пункт 13.3. зазначає: "Цей Договір укладено англійською та українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. У випадку розбіжностей у версіях англійська мова є визначальною." Відповідно, просимо надати двомовну версію договора.
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 11.12.2018 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_4».
Відсутність інформації про нерезидента в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Дата подання: 21 грудня 2018 16:33
Дата відповіді: 27 грудня 2018 12:17
Додаток 6 до Тендерної документації вимагає зазначити наявність («наявна»/«відсутня») інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Однак інформація про нерезидента ніяк не може бути наявна в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Просимо роз'яснити, як буде оцінюватись відповідь "відсутня", що є в переліку випадків, коли Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію. Для уникнення дистримінації нерезидентів пропонуємо внести зміни до Додатку 6 ТД з зазначенням можливості зазначення наявності інформації про реєстрацію учасника з урахуванням особливостей реєстрації в країні нерезидента.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником відповідно до вимог тендерної документації підпункту 5) пункту 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції (ч.1 ст.25 Закону)» повинен надати інформацію «довідка учасника у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1 та 7) та другій статті 17 Закону (зразок довідки наведено в Додатку 6 до Тендерної документації)». Замовник зазначає, що довідка учасником може надатися у довільній формі, а замовником в тендерній документації надано зразок довідки в Додатку 6 до Тендерної документації. Також повідомляємо, що в пункті 3.1 тендерної документації якщо документи, які вимагаються замовником, не передбачені законодавством країни учасника-нерезидента та не існує аналогів такого документу, то такому учаснику необхідно надати листи про ненадання таких документів.
Уточнення переліку групового ЗіП АРП ...
Дата подання: 28 грудня 2018 13:11
Дата відповіді: 08 січня 2019 18:01
1. У зв’язку із відсутністю в УКТ ЗЕД коду для технічної документації, який має вказуватися резидентами у податкових накладних, пропонуємо у тендерній документації вилучити Технічну документацію з переліку обладнання, що входить до комплекту АРП, і включити до переліку послуг, а саме: Послуга з розробки Технічної документації, результатом якої повинна бути сама Технічна документація. 2. У п. 6.9.1. Вимоги до комплекту ЗІП, у ТЗ (Додаток 3 до Тендерної документації), зокрема сказано: АРП повинен бути забезпечений комплектом запасних частин до нього. Запасні частини мають бути поставлені, відповідно до таблиці 2 даного ТЗ, на наступні об’єкти Украероруху: - кожний об’єкт, що зазначений у таблиці 1 даного ТЗ (у вигляді місцевого комплекту ЗІП); - склад комплексу ТО та ремонту засобів ЗНС РСП «Київцентраеро» у вигляді 1-го комплекту групового центрального ЗІП; - на кожний РСП Украероруху у вигляді резервного виносного індикатора АРП (всього 5 комплектів). а). Чи повинен бути включеним до групового ЗіП ще один виносний індикатор АРП, додатково до 5-ти комплектів для кожного РСП? б). Просимо уточнити перелік групового ЗіП АРП ( п.1 Таблиці 2 ТЗ (Додаток 3 до Тендерної документації), оскільки згідно з п. 4. Вимоги до складу АРП, ТЗ (Додаток 3 до Тендерної документації) до складу АРП входить: 4.2.1.Антенна система з щоглою; 4.2.2. Обладнання АРП з резервом; 4.2.3. Контейнер для АРП; 4.2.4. Дубльоване джерело безперебійного живлення (ДБЖ) для обладнання АРП, яке розміщене в контейнері; 4.2.5. Автоматична система контролю (АСК) з тестовим генератором; 4.2.6. Виносне робоче місце автоматичної системи контролю (ВРМ АСК); 4.2.7. Виносні індикатори (кількість для кожного АРП відповідно до Таблиці 1); 4.2.8. ДБЖ виносних індикаторів; 4.2.9. Комунікаційне обладнання; 4.2.10. Місцевий комплект ЗІП; 4.2.11. Технічна документація;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що надання відповіді потребує додаткового часу на більш детальне вивчення деяких технічних аспектів, ваше питання знаходиться на розгляді. За результатами розгляду буде надано роз’яснення або внесені відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Перелік змін до вимог тендерної документації:
- Перший абзац п. 4.1 Тендерної документації викласти в новій редакції: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.01.2019 до 15.00.».
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-08-002473-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТРІАСИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:35149612
Дата подання: 29 березня 2019 15:05
Скарга щодо рішення про визначення переможцем відкритих торгів за процедурою закупівлі UA-2018-11-08-002473-c ТОВ «Е С У» (код ЄДРПОУ 38464859).
Незгода із рішенням Замовника (Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух)) про визнання ТОВ «Е С У» переможцем відкритих торгів UA-2018-11-08-002473-c
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 22:52
рішення від 03.04.2019 № 3891 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 22:52
рішення від 16.04.2019 № 4627.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 19:29

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2018-11-08-002473-c635e8bc641c8489e9c4f8600eac8735d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЄКОС-МОНТАЖ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХЕНКОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТРІАСИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НВП "ТЕХВЕСТСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 14:29
Протокол 13 розгляду.pdf
27 лютого 2019 14:35
Електронний підпис

Публічні документи

30 січня 2019 17:29
TCI 739 ATC.pdf
30 січня 2019 17:23
статут (12).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (11).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (10).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (9).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (8).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (7).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (6).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (5).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (4).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (3).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (2).pdf
30 січня 2019 17:23
статут (1).pdf
30 січня 2019 17:23
Сер_пас4_001.jpg
30 січня 2019 17:23
Сер_пас3_001.jpg
30 січня 2019 17:23
Сер_пас2_001.jpg
30 січня 2019 17:23
Сер_пас_6_001.jpg
30 січня 2019 17:23
Сер_пас_1.jpg
30 січня 2019 17:23
рух грошових коштів.jpg
30 січня 2019 17:23
протокол.pdf
30 січня 2019 17:23
паспорт (3).pdf
30 січня 2019 17:23
паспорт (2).pdf
30 січня 2019 17:23
паспорт (1).pdf
30 січня 2019 17:23
офшори.jpg
30 січня 2019 17:23
не банкрут.jpg
30 січня 2019 17:23
ндс.pdf
30 січня 2019 17:23
выписка (2).pdf
30 січня 2019 17:23
выписка (1).pdf
30 січня 2019 17:23
витяг_(стр.2).pdf
30 січня 2019 17:23
витяг_(стр.1).pdf
30 січня 2019 17:23
сотрудники.pdf
30 січня 2019 17:23
додаток 6. 1.pdf

Документи

27 лютого 2019 14:31
Протокол 13 розгляду.pdf
27 лютого 2019 14:36
Електронний підпис

Публічні документи

30 січня 2019 18:18
4-ОПП.pdf
30 січня 2019 18:18
Устав малый размер.pdf
30 січня 2019 18:18
Справки.pdf
30 січня 2019 18:18
Свидетельство НДС чб.pdf
30 січня 2019 18:18
Протокол.pdf
30 січня 2019 18:18
Диплом СА.pdf
30 січня 2019 18:18
TCI 739 ATC.pdf

Документи

12 лютого 2019 15:00
Звіт з ЄДР (припинено)
27 лютого 2019 14:31
Протокол 13 розгляду.pdf
27 лютого 2019 14:36
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 11:06
07_01_Опис_АРП.pdf
12 лютого 2019 10:59
07_01_Опис_АРП.pdf
12 лютого 2019 10:59
06_Технічна_пропозиція.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_21_Опис ІДІ 12.02.18.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_20_ІНФІ опис 12.02.18.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_09_ТРІА витяг 30.01.19.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_07_ІНФІ витяг 30.01.19.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_06_ІНФІ Статут 09.02.18.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_05_ІДІ витяг 30.01.19.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_04_ІДІ Статут 09.02.18.pdf
11 лютого 2019 18:38
07_Опис_АРП.pdf
11 лютого 2019 18:38
06_Технічна_пропозиція.pdf
11 лютого 2019 18:38
01_02_ТРІА опис13.02.18.pdf

Документи

12 лютого 2019 15:00
Звіт з ЄДР (припинено)
27 лютого 2019 14:32
Протокол 13 розгляду.pdf
27 лютого 2019 14:37
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 12:46
TWS-Techical -Doc-Part-2.pdf
12 лютого 2019 12:46
TWS-Techical -Doc-Part-1.pdf
12 лютого 2019 12:46
TWS-Technical-Proposal.pdf
12 лютого 2019 12:46
TWS-Qualification-Vidomosti-Letters.pdf
12 лютого 2019 12:46
TWS-Director-Docs.pdf
12 лютого 2019 12:46
TWS-VAT.pdf
12 лютого 2019 12:46
TWS-Statut.pdf

Документи

27 лютого 2019 14:33
Протокол 13 розгляду.pdf
27 лютого 2019 14:37
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 13:12
ЕСУ_Детальний опис АРП.pdf
12 лютого 2019 13:12
ЕСУ_Свідоцтво_ПДВ.pdf
12 лютого 2019 13:12
ЕСУ_Витяг_ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЄКОС-МОНТАЖ"

ТОВ "ТЕХЕНКОМ"

ТОВ "ТРІАСИСТЕМС"

ТОВ "НВП "ТЕХВЕСТСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У" 5 304 623,00
EUR з ПДВ
4 790 000,00
EUR з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРІАСИСТЕМС" 6 500 000,00
EUR з ПДВ
4 800 000,00
EUR з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 13:12
ЕСУ_Детальний опис АРП.pdf
12 лютого 2019 13:12
ЕСУ_Свідоцтво_ПДВ.pdf
12 лютого 2019 13:12
ЕСУ_Витяг_ЄДР.pdf

Публічні документи

12 лютого 2019 11:06
07_01_Опис_АРП.pdf
12 лютого 2019 10:59
07_01_Опис_АРП.pdf
12 лютого 2019 10:59
06_Технічна_пропозиція.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_21_Опис ІДІ 12.02.18.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_20_ІНФІ опис 12.02.18.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_09_ТРІА витяг 30.01.19.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_07_ІНФІ витяг 30.01.19.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_06_ІНФІ Статут 09.02.18.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_05_ІДІ витяг 30.01.19.pdf
11 лютого 2019 18:38
08_04_ІДІ Статут 09.02.18.pdf
11 лютого 2019 18:38
07_Опис_АРП.pdf
11 лютого 2019 18:38
06_Технічна_пропозиція.pdf
11 лютого 2019 18:38
01_02_ТРІА опис13.02.18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У"

ТОВ "ТРІАСИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У"
#38464859
Переможець 4 790 000,00
EUR з ПДВ
22 березня 2019 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У"
#38464859
4 790 000,00
EUR з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 квітня 2019 16:04
Коментар щодо відміни: у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі обладнання (в обсязі та з параметрами, передбаченими технічним завданням)
Документи:
25 квітня 2019 16:04
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:02
Протокол 15 АРП.PDF