90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (утримання доріг та тротуарів міста в осінньо-зимовий період)
Очікувана вартість
4 230 000,00 UAH
UA-2018-11-08-002446-c aafefdc7d2964d83995ad3e33ac5e58e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356364
Місцезнаходження замовника: 32300, Україна, Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5
Контактна особа замовника: Олександр Боднар
+380384931739
info@k-p.gov.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Відкриті торги на закупівлю 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (утримання доріг та тротуарів міста в осінньо-зимовий період) було двічі відмінено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, про що свідчить наступна інформація:
- звіт про результати проведення процедури закупівлі - ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-02-002199-с;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі - ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-002063-b.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (утримання доріг та тротуарів міста в осінньо-зимовий період)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, територія міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2018  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Документація

Тендерна документація

08 листопада 2018 16:39
Електронний цифровий підпис
08 листопада 2018 16:39
намір про укладення договору.pdf
08 листопада 2018 16:39
протокол.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ БЛАГОУСТРОЮ"
#37368740
Переможець 4 223 159,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 16:41

Документи

08 листопада 2018 16:41
sign.p7s
08 листопада 2018 16:40
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 16:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ БЛАГОУСТРОЮ"
#37368740
4 223 159,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 16:41
sign.p7s
08 листопада 2018 16:40
протокол.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2018 15:43
договір.pdf укладений
06 грудня 2018 15:42
sign.p7s зміни до договору
02 травня 2019 13:37
sign.p7s зміни до договору
08 лютого 2019 14:18
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 14:11
sign.p7s зміни до договору
10 січня 2019 16:52
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
10 січня 2019 16:50
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2018 15:15
додаткова угода.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: затвердження бюджетних призачень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2018 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 1 875 772,75
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку