Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі.
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2018-11-08-002259-c 79ffd018127945ce9aecfefdefb756bf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: «Київський Палац дітей та юнацтва»
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2018 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2018 16:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2018 16:16
Початок аукціону: 13 листопада 2018 13:37
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Картриджі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 09 листопада 2018 01:22
Дата відповіді: 09 листопада 2018 06:51
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Всі показники запропонованого товару повинні відповідати показникам вказаним в технічній специфікації Додаток 3 тенденої документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-08-002259-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2328204431
Дата подання: 09 листопада 2018 12:26
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник, законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Складена вимога Замовника обмежує конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2018 14:02
Замовником було уважно розглянуто вимогу від 09.11.2018, 12:26. ID: UA-2018-11-08-002259-C.C1
Пунктом 10 Додатку 3 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів встановлена вимога надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва підприємства-виробника в Україні про підтвердження повноважень на поставку товару/обладнання, який підтверджує оригінальність товару, що пропонується до постачання.
Згідно ч.1 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору.
У вимозі від 09.11.2018, 12:26. ID: UA-2018-11-08-002259-C.C1 зазначається про те, що законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні.
Разом з тим, Замовником у тендерній документації не встановлювалось вимоги про внесення забезпечення виконання договору, через що Вимога в цій частині є безпідставною.
Разом з тим, згідно абз.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно п.6.2. Наказу ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” N 35 від 13.04.2016 року, здійснення допороговuх закупівель Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення вимоги про надання учасником авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва підприємства-виробника в Україні про підтвердження повноважень на поставку товару/обладнання, який підтверджує оригінальність товару, що пропонується до постачання обґрунтований необхідністю закупівлі саме оригіналу Картриджів тонерних (тонери), оскільки встановлення їх аналогів технічними властивостивостями завдають шкоду обладнанню Замовника, після чого необхідно проводити коштовні ремонти обладнання, через що їх закупівля порушувала б принцип максимальної економії та ефективності.
На підставі вищевикладеного, вимога від 09.11.2018, 12:26. ID: UA-2018-11-08-002259-C.C1 не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 7 890,00
UAH з ПДВ
7 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ" 8 899,95
UAH з ПДВ
8 899,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 13:55
Договор картриджи.pdf
12 листопада 2018 13:49
додаток 3.pdf
12 листопада 2018 13:49
договор.pdf
12 листопада 2018 13:49
лист згода про Захист даних.pdf
12 листопада 2018 13:49
довідка не платник ПДВ.pdf
12 листопада 2018 13:49
Рішення про заснування ч.2.jpg
12 листопада 2018 13:49
Рішення про заснування.jpg
12 листопада 2018 13:49
Документи реєстраційні.rar
12 листопада 2018 13:49
довідка працівники та МТБ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2018 15:45
Статут.pdf
12 листопада 2018 15:45
Сертификат1.pdf
12 листопада 2018 15:45
сертификат СЭС 2.pdf
12 листопада 2018 15:45
Сертификат 3.pdf
12 листопада 2018 15:45
протокол зборів.pdf
12 листопада 2018 15:45
Пропозиція на закупівлю.pdf
12 листопада 2018 15:45
Наказ.pdf
12 листопада 2018 15:45
договор Приазовский.pdf
12 листопада 2018 15:45
договор ОДА.pdf
12 листопада 2018 15:45
Договір.pdf
12 листопада 2018 15:45
Довідка суд за злочин ф.о..pdf
12 листопада 2018 15:45
Гарантія товару.pdf
12 листопада 2018 15:45
Витяг повний.pdf
12 листопада 2018 15:45
витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2018 15:45
QR код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Відхилено 7 890,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 17:22
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"
#40981343
Переможець 8 899,95
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 17:23

Документи

13 листопада 2018 17:21
Протокол

Документи

13 листопада 2018 17:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"
#40981343
8 899,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2018 17:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
13 грудня 2018 16:55