Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Миколаїв» за адресою Київське шосе, 9, с. Баловне Новоодеського району Миколаївської області (45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації)
Очікувана вартість
43 641 921,00 UAH
UA-2018-11-08-001842-b ● 515531a30360485a8d2fa40a4fafd413
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40823143 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., Новоодеський район, село Баловне, вулиця Київське шосе, будинок 9 |
Контактна особа: |
Миколаївський міжнародний аеропорт 380675166321 mukolaivairport@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2018 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2018 15:56 |
Очікувана вартість: | 43 641 921,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 209,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 218209.61 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Миколаїв» за адресою Київське шосе, 9, с. Баловне Новоодеського району Миколаївської області (45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56664, Україна, Миколаївська область, с. Баловне Новоодеського району, Київське шосе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 45316000-5 — Монтаж систем освітлення і сигналізації
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2018 12:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 листопада 2018 12:00 |
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.doc
|
|||||||||
19 листопада 2018 11:59 |
perelik zmin.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:59 |
Розяснення Мінекономрозвітку та торгівлі України № 3304-06 1900-06 від 17.01.2018.PDF
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:59 |
Зразок довідки аналогічний договір.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:59 |
Зразок довідки по статті 17.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:56 |
Тендерна документація ССО.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:56 |
Довідка про працівників з вимогами.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:56 |
Форма тендерної пропозиції.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:55 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:52 |
Щит_гарантованого_живлення-ССО.pdf
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:52 |
ТП_6-тп-6(а-3) (2).pdf
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:52 |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ.docx
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:52 |
Тех_зад_ССО.docx
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:50 |
Проект договору.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:50 |
Зразок Проект додаткової угоди.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 19:50 |
Зміни в договір.doc
|
|||||||||
08 листопада 2018 18:58 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2018 11:45
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:14
Згідно п. 3.5 ТД, на виконання статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники повинні документально підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно з додатками до тендерної документації.
ТД містить додаток «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» (надалі – додаток Довідка).
У вказаному додатку зазначено наступне:
«… До довідки включаються працівники учасника, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі, а також:
- не менше п’яти кваліфікованих працівників учасника для виконання електромонтажних робіт, що мають відповідну групу з енергобезпеки згідно з вимогами НПАОП 40.1-1.21- 98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», які мають чинні Посвідчення про перевірку знань з V (п’ятою) групою електробезпеки, що видані таким працівникам;
- не менше двох кваліфікованих працівників учасника для виконання робіт на висоті;
- не менше трьох працівників, які сертифіковані виробником світло-сигнального обладнання та можуть виконувати роботи з монтажу устаткування даного виробника;
- не менш одного стропальника.
В підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення та скан-копії трудових книжок, або цивільно-правових угод, що підтверджують наявність працівників в учасника на кожну особу, зазначену в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі…».
Слід зазначити, що вказані вище вимоги до кваліфікаційних критеріїв Учасника є незрозумілими, взаємовиключними та такими, що можуть містити дискримінаційні положення (умови).
З огляду на зміст додатку Довідка випливає, що Замовник вимагає наявність в Учасника саме працівників (трудові правовідносини), однак в якості підтвердження вказаної обставини можливе надання цивільно-правових угод, які виключають трудові правовідносини сторін.
Крім того, незрозумілим залишається питання про взаємовідносини Учасника та працівників, які сертифіковані виробником світло-сигнального обладнання та можуть виконувати роботи з монтажу устаткування даного виробника, а також стропальника, оскільки щодо них не зазначено, що вони повинні бути працівниками Учасника.
Виходячи з вищевикладеного, зважаючи на необхідність з’ясування точної відповідності ТД документації Учасника, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 2.1 Тендерної документації на закупівлю робіт, затвердженої протоколом №66/2/1 від 08.11.2018 року, просимо роз’яснити наступне:
1. Чи необхідне працевлаштування всіх або окремих вказаних в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» спеціалістів в Учасника за основним місцем роботи ?
2. Чи можливе працевлаштування всіх або окремих вказаних в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» спеціалістів в Учасника за сумісництвом, у відповідності до вимог трудового законодавства України ? Які в такому випадку необхідно подавати документи на підтвердження вказаного факту, оскільки трудова книжка зберігається на основному місці роботи ?
3. Чи можливе залучення Учасником всіх або окремих вказаних в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» спеціалістів за умови їх наявності у субпідрядної організації ? Які в такому випадку необхідно подавати документи на підтвердження вказаного факту ?
4. Чи можливе залучення Учасником всіх або окремих вказаних в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» спеціалістів за договорами цивільно-правового характеру, тобто без трудових правовідносин сторін ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В додатку «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі» (надалі – додаток Довідка) зазначено, що саме спеціалісти Учасника повинні бути зазначені. Субпідрядні організації в цій довідці не зазначаються. Окрім того, дозволяється спеціаліст Учасника, які працюють на підставі цивільно-правового договору. Отже в зазначеній довідці зазначається спеціалісти учасника, які працюють на нього: 1. по цивільно-правовому договору працюють (підтвердження - скан-копії цивільно-правові угоди на кожну особу, зазначену в Довідці, яка працює по цивільно правовій угоді). 2. за основним місцем роботи (підтвердження - скан-копії наказів про призначення та скан-копії трудових книжок на кожну особу, зазначену в Довідці, яка працює за основним місцем роботи в Учасника). 3. за сумісництвом (підтвердження - на кожну особу, зазначену в Довідці, яка працює за сумісництвом - скан-копії наказів про призначення та скан-копії довідки в довільній формі про те, що ___ (Прізвище, ім'я. по батькові спеціаліста) працюють за сумісництвом та відповідно до норм чинного законодавства їх трудова книжка знаходиться на іншому підприємстві, а тому надати скан-копії трудової книжки неможливо ).
Щодо роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2018 15:52
Дата відповіді: 19 листопада 2018 11:58
Шановний Замовнику,
у Додатку 2 частини 1 вказано наступне:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Пункт 4. Інші вимоги та відповідні документи:
4.2. Наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (транспортування небезпечних вантажів), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Перевезення небезпечних вантажів регулюються нормативно-правовими актами у сфері перевезень:
1. Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу залізничним транспортом, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України №321 від 28.05.2013 року.
2. Постанова КМУ "Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів" №1285 від 31 жовтня 2007 року.
3. Закон України "Про транспорт"
4. Закон України "Про перевезення небезпечних вантажів"
Необхідність наявності відповідного дозволу або ліцензії (транспортування небезпечних вантажів) може застосовуватися лише до транспортних компаній та у випадках коли це необхідно. Для виконання робіт за даною закупівлею вважаємо недоцільним вимогу пункту 4.2 Тендерної документації.
Чи достатньо буде надати лист у довільній формі, що компанія-учасник зобов’язуються для постачання (доставки) обладнання чи будь-яких матеріалів фрахтувати лише ті транспортні компанії, які мають відповідні дозволи або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, в тому числі на транспортування небезпечних вантажів, як що таке буде необхідне?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дааааааааааааааааааапосилання в лапках є опискою. Тобто в пункт 4.2. зазначеного Вами документу будуть внесені зміни та він буде опублікований зі змінами.
Щодо роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2018 18:53
Дата відповіді: 19 листопада 2018 11:56
Шановний Замовнику,
в п. 3.1 Тендерної документації зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Чи передбачають вимоги Тендерної документації накладення на тендерну пропозицію (в цілому) електронного цифрового підпису (ЕЦП) при поданні тендерних пропозицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником накладення ЕЦП не передбачено. Але Замовник не може гарантувати, що Ваш електронний майданчик її не запросить.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-08-001842-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВІА КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40250202
Дата подання: 09 грудня 2018 16:11
Дата подання: 09 грудня 2018 16:11
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006
Вважаємо рішення, яке прийняте Замовником по закупівлі UA-2018-11-08-001842-b та затверджене протоколом розгляду тендерних пропозицій б/н такими, що суперечать нормам діючого законодавства України в сфері публічних закупівель та обурливими, адже розгляд тендерних пропозицій проводився Замовником необ’єктивно, упереджено з дискримінацією учасника Скаржника чим було порушено основну статтю Закону України «Про публічні закупівлі» - стаття 3 цього Закону. Прийняття рішення Замовником про визначення переможцем учасника ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 значно порушило законні права та інтереси ТОВ "Авіа Консалт", адже з боку тендерного комітету було здійснено упереджену оцінку останнього та проігноровано вагому невідповідність тендерної пропозиції переможця як вимогам тендерної документації Замовника так і діючому законодавству України.
Вважаємо, для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922- VІІІ рішення замовника про визначення переможцем ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 у відкритих торгах на закупівлю робіт за предметом Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Миколаїв» за адресою Київське шосе, 9, с. Баловне Новоодеського району Миколаївської області (45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації), номер UA-2018-11-08-001842-b повинне бути скасоване, адже це забезпечить ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради скасувати рішення, оформлене протоколом б/н про визначення переможцем учасника ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 на закупівлю робіт «Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Миколаїв» за адресою Київське шосе, 9, с. Баловне Новоодеського району Миколаївської області (45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації)» номер UA-2018-11-08-001842-b.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2018 18:08
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скасування СКАРГИ № 8.12 від 08.12.2018 року на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 за закупівлею UA-2018-11-08-001842-b
В зв’язку з виявленими обставинами які мають стратегічне значення для розбудови інфраструктури України, ПРОСИМО: 1. Скасувати скаргу № 8.12 від 08.12.2018 року.
2. Зобов’язати комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради виконати рішення, оформлене протоколом б/н про визначення переможцем учасника ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 на закупівлю робіт «Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Миколаїв».
Дата: 22 грудня 2018 11:01
Рішення від 12.12.2018 № 12655.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2018 18:08
Рішення від 28.12.2018 № 13270.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2018 17:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" |
42 495 399,54
UAH з ПДВ
|
40 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Столиця Автоцентр" |
42 600 000,00
UAH з ПДВ
|
40 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 |
43 336 500,00
UAH з ПДВ
|
41 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" #40250202 |
Відхилено |
40 750 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 19:37
|
ТОВ "Столиця Автоцентр" #37923255 |
Відхилено |
40 998 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 19:46
|
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 #38279107 |
Переможець |
41 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 19:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2019 20:43
|
SCAN0010.PDF | укладений |
09 січня 2019 20:42
|
SCAN0009.PDF | укладений |
09 січня 2019 20:41
|