фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку
Очікувана вартість
113 700,00 UAH
UA-2018-11-08-001394-b d9c6003bb36748f5aa338cf85ac16a80
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Національний університет оборони України імені Івана Черняховського
Код ЄДРПОУ: 07834530
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект 28
Контактна особа замовника: Kuprin Volodumir Volodumirovich
380442710973
verf@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 14:16
Очікувана вартість: 113 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 568,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1375 штуки
фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська область, Київ, проспект Повітрофлотський, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 листопада 2018 15:57
оголошення РАСХОДНИКИ-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 09 листопада 2018 01:45
Дата відповіді: 09 листопада 2018 09:05
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так допускаємо. Але перевага буде надана вказаним в пропозиції товарам!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-08-001394-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2901605484
Дата подання: 08 листопада 2018 21:00
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний замовнику!
Тендерна документація містить безглузді і дискримінаційні положення, повязані з тим, що явно документація копіяювалась з іншої.
Ось вони: ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:

Для підтвердження якості товару учасник маєна дати у складі пропозициї:

Завірену копію сертифікату підприємства виробника продукції на систему управління якістю ISO 9001:2015 виданого стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів , дійсного на момент подання пропозицій;

Завірену копію сертифікату підприємства виробника продукції на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виданого стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів , дійсного на момент подання пропозицій;


В разі якщо Учасник не є виробником товару, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника товару, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником та гарантує можливість здійснити поставку у встановлені Замовником строки та кількості. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2018 року.

Які можуть бути сертифікати і авторизаційні листи, якщо навскидку уже видно 17 (сімнадцять китайських виробників) і що найменьше 5 (пять) підприємств від, яких потрібні авторизаційні листи. Це абсолютно не можливо. Маємо явне порушення вимог Наказу №35 і Закону пр тендерні закупівлі.
Крім того вимога надати сертифікати Укрсепро і Санєпідемслужб являється абсурною. Ці органи ліквідовані і їх сертифікати втратили силу.
В розділі ВИМОГИ ДО ТОВАРУ слід залишити тільки останні два абзаци.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2018 09:12
Замовник розгляне всі надані пропозиції учасниками допорогових закупівель в системі ПРОЗОРО враховуючи всі зауваження.
Замовник розгляне всі надані пропозиції учасниками допорогових закупівель в системі ПРОЗОРО враховуючи всі зауваження.
Номер вимоги: UA-2018-11-08-001394-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 20 листопада 2018 18:51
оскарження визначення переможця

Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій. 1.) Оголошенням про проведення закупівлі визначений обов’язок Учасника підтвердити якість товару, шляхом надання чітко визначених документів. Звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" зазначеним вимогам, а саме. Згідно пропозиції ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" до закупівлі запропоновані, серед іншого, витратні матеріали PRINTERMAYIN, проте в порушення вимог оголошення не надано копій сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 а також не надано копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що сировина/матеріали (тонери, фотобарабани, ракелі, магнітні вали, тощо) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням (в визначеній сфері), дійсні на момент подання пропозицій. Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" не відповідає вимогам Оголошення щодо підтвердження якості запропонованих товарів PRINTERMAYIN. 2.) Оголошенням про проведення закупівлі визначений обов’язок Учасника надати договір, скріплений підписами та печатками, що підтверджує погодження Постачальника з основними умовами Договору. Згідно ст. 626 ЦК України Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків, що означає, що в договорі мають бути визначені його сторони. В пропозиції ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" відсутній договір в розумінні ст. 626 ЦК України, оскільки Завізована Учасником копія Додатку №2 без зазначення Учасника стороною вказаного Договору не свідчить про те, що саме ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" погоджується із умовами запропонованого Замовником Договору. 3.) Оголошенням про проведення закупівлі визначений обов’язок Постачальника, що подав найменшу цінову пропозицію і знаходиться на стадії Кваліфікації повинен надати вищезазначені документи в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону, якщо такі документи не були подані до початку аукціону. Неподання або неповне подання Постачальником в складі пропозиції вищезазначених документів є підставою для дискваліфікації його пропозиції. Оновлена цінова пропозиція ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" відсутня, а також відсутні документи, про які йдеться в п.п. 1) та 2) даної вимоги. Враховуючи наведене, звертаємося до Замовника із вимогою щодо відміни рішення про визначення переможцем закупівлі пропозиції ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" (питання № 17 Протоколу №722 від 20.11.2018 року). Приклад правової можливості для відміни рішення про визначення переможця встановлений питання № 18 Протоколу №722 від 20.11.2018 року .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2018 14:04
Шановний учасник !

На Вашу вимогу скасувати пропозицію ТОВ “РОЗУМНЕ РІШЕННЯ” з ціновою пропозицією 87 592,74 гривень з ПДВ, щодо відсутності в тендерній документації деяких документів надаємо наступну інформацію:
Замовник зобов’язав ТОВ “РОЗУМНЕ РІШЕННЯ” довести відсутні документи на протязі 5-ти діб після оприлюднення протоколу переможця.
Шановний учасник !

На Вашу вимогу скасувати пропозицію ТОВ “РОЗУМНЕ РІШЕННЯ” з ціновою пропозицією 87 592,74 гривень з ПДВ, щодо відсутності в тендерній документації деяких документів надаємо наступну інформацію:
Замовник зобов’язав ТОВ “РОЗУМНЕ РІШЕННЯ” довести відсутні документи на протязі 5-ти діб після оприлюднення протоколу переможця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 89 298,24
UAH з ПДВ
87 592,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 94 637,52
UAH з ПДВ
87 932,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 99 987,60
UAH з ПДВ
94 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2018 09:28
sign.p7s
16 листопада 2018 09:28
тендерна поропозиція.PDF
16 листопада 2018 09:28
паспорт, код гудзь л.г..PDF
16 листопада 2018 09:28
договір оренди.pdf
16 листопада 2018 09:28
договір лізингу.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 10:18
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 16:40
ВВМ ( техпаспорт).pdf
15 листопада 2018 16:40
ВВМ (свідоцтво NewTone (TM)).pdf
15 листопада 2018 16:40
ВВМ (свідоцтво WWM (TM)).pdf
15 листопада 2018 16:40
Переклад HP ISO 9001.pdf
15 листопада 2018 16:40
ISO HP 14001 + переклад.pdf
15 листопада 2018 16:40
ВВМ ( WWM ISO 14001).pdf
15 листопада 2018 16:40
ВВМ ( WWM ISO 9001).pdf
15 листопада 2018 16:40
ВВМ (UA-2018-11-08-001394-b).pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Переможець 87 592,74
UAH з ПДВ
20 листопада 2018 18:25

Документи

20 листопада 2018 18:25
протокол 722.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2018 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
87 592,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2018 18:25
протокол 722.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договор 400.pdf укладений
27 листопада 2018 08:52
РАСХОДНИКИ_87598.74.pdf укладений
26 листопада 2018 18:37
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2018 10:42
ДУ до Договору 400_1_18.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 400/1/18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2018
Сума оплати за договором: 87 592,74
UAH без ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку