фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку
Очікувана вартість
113 700,00 UAH
UA-2018-11-08-001394-b d9c6003bb36748f5aa338cf85ac16a80
Допорогові закупівлі    Аукціон
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Kuprin Volodumir Volodumirovich

380442710973 verf@i.ua

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Національний університет оборони України імені Івана Черняховського
Код ЄДРПОУ: 07834530
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект 28
Контактна особа замовника: Kuprin Volodumir Volodumirovich
380442710973
verf@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 14:16
Очікувана вартість: 113 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 568,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1375 штуки
фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офісного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська область, Київ, проспект Повітрофлотський, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 листопада 2018 15:57
оголошення РАСХОДНИКИ-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 09 листопада 2018 01:45
Дата відповіді: 09 листопада 2018 09:05
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так допускаємо. Але перевага буде надана вказаним в пропозиції товарам!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-08-001394-b.c1
Статус:
Вирішена
Дата подання: 08 листопада 2018 21:00
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний замовнику!
Тендерна документація містить безглузді і дискримінаційні положення, повязані з тим, що явно документація копіяювалась з іншої.
Ось вони: ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:

Для підтвердження якості товару учасник маєна дати у складі пропозициї:

Завірену копію сертифікату підприємства виробника продукції на систему управління якістю ISO 9001:2015 виданого стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів , дійсного на момент подання пропозицій;

Завірену копію сертифікату підприємства виробника продукції на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виданого стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів , дійсного на момент подання пропозицій;


В разі якщо Учасник не є виробником товару, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника товару, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником та гарантує можливість здійснити поставку у встановлені Замовником строки та кількості. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2018 року.

Які можуть бути сертифікати і авторизаційні листи, якщо навскидку уже видно 17 (сімнадцять китайських виробників) і що найменьше 5 (пять) підприємств від, яких потрібні авторизаційні листи. Це абсолютно не можливо. Маємо явне порушення вимог Наказу №35 і Закону пр тендерні закупівлі.
Крім того вимога надати сертифікати Укрсепро і Санєпідемслужб являється абсурною. Ці органи ліквідовані і їх сертифікати втратили силу.
В розділі ВИМОГИ ДО ТОВАРУ слід залишити тільки останні два абзаци.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2018 09:12
Замовник розгляне всі надані пропозиції учасниками допорогових закупівель в системі ПРОЗОРО враховуючи всі зауваження.
Замовник розгляне всі надані пропозиції учасниками допорогових закупівель в системі ПРОЗОРО враховуючи всі зауваження.

Актуальні тендери

До пошуку