Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, комп’ютерні монітори, принтери, багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-11-08-001257-b 87b5e15ea90a4d0eb9007d0c589514a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревенко Ірина Олексіївна

+380444815716 ch@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України.
Код ЄДРПОУ: 08735882
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Контактна особа: Ревенко Ірина Олексіївна
+380444815716
ch@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2018 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 26 листопада 2018 12:03
Початок аукціону: 26 листопада 2018 12:03
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

1) Комп'ютер (системний блок) - 50 шт. 2) Монітор LCD - 50 шт. 3) Принтер - 50 шт. 4) Багатофункціональний пристрій з кабелем USB2.0 - 8 шт. 5) Моноблок з оперативною пам’яттю не менше 4 ГБ - 1 шт. 6) Моноблок з оперативною пам’яттю не менше 8 ГБ - 1 шт. 7) Багатофункціональний пристрій з кабелем USB2.0 у комплекті, кольоровий - 1 шт.

Закупівля здійснюється у порядку, встановленому нормами Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Комп'ютер (системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
50 штуки
Монітор LCD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
50 штуки
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 штуки
Багатофункціональний пристрій з кабелем USB2.0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Моноблок з оперативною пам’яттю не менше 4 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Моноблок з оперативною пам’яттю не менше 8 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Багатофункціональний пристрій з кабелем USB2.0 у комплекті, кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, 04116, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2018 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 15:27
Додаток 3.docx
08 листопада 2018 15:27
Додаток 2.docx
08 листопада 2018 15:27
Додаток 1.docx
08 листопада 2018 15:27
ТД2 комп техніка 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-08-001257-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 09 листопада 2018 15:59
Технічни вимоги до принтеру
Шановний замовник. Насількі є критичніим для вас вимога до принтеру - Час виходу першої сторінки не більше 6 с? Зараз інши виробники дають час виходу першої копії 6,5 сек. Скажіть будь ласка для вас є дуже критичним що, інши виробники пропонують більш якісні технічни характеристики але у них час розігрву на 0,5 с більше. Ви зможете в реальному часі побачити різниці розігріву в 0,5с. ? Але іви одразу побачити що інши виробники будуть печатати на 30 копій в міниуту, а наприклад 35 або 40 копій в мінуту. Тому просимо Вас, або видалити технічну вимогу до Час виходу першої сторінки не більше 6 с?, або змінити ії до 8 с.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2018 16:44
Повідомляємо, що в госпіталі принтери вмикаються лише на початку робочого дня та протягом дня знаходяться в увімкнутому стані. Тому час прогріву для нас не має визначального значення, на відміну від часу виходу першої сторінки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 576 002,00
UAH з ПДВ
1 446 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ" 1 764 728,52
UAH з ПДВ
1 446 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 12:43
Електронний підпис
11 грудня 2018 12:40
Пропозиція_1257-b_.pdf
30 листопада 2018 11:24
Електронний підпис
30 листопада 2018 11:23
Пропозиція_1257-b.pdf
30 листопада 2018 11:23
Довідка.pdf
30 листопада 2018 11:23
UA-2018-11-08-001257-b_ДПІ.pdf
30 листопада 2018 11:23
UA-2018-11-08-001257-b_МВС.pdf
28 листопада 2018 07:41
Електронний підпис
23 листопада 2018 15:53
Електронний підпис
23 листопада 2018 15:52
ТКК Фрай 6464-1118.pdf.p7s
23 листопада 2018 15:52
ТКК Фрай 6464-1118.pdf (1).p7s
23 листопада 2018 15:52
Лист.pdf.p7s
23 листопада 2018 15:52
ТКК Фрай 6464-1118.pdf
23 листопада 2018 15:52
Довіренсть.pdf.p7s
23 листопада 2018 15:52
Довіренсть.pdf (1).p7s
23 листопада 2018 15:52
Лист.pdf
23 листопада 2018 15:52
Лист.pdf (1).p7s
23 листопада 2018 15:52
Банківська Ліцензія.pdf.p7s
23 листопада 2018 15:52
Довіренсть.pdf
23 листопада 2018 15:52
Банківська Ліцензія.pdf (1).p7s
23 листопада 2018 15:52
Банківська Ліцензія.pdf
23 листопада 2018 15:52
11_Інші документи_.pdf
23 листопада 2018 15:52
8_Згода з умовами договору.pdf
23 листопада 2018 15:52
3_Статут.pdf
23 листопада 2018 15:52
7_Тендерної пропозиції.pdf
23 листопада 2018 15:52
1_Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 14:32
Електронний підпис
23 листопада 2018 13:01
Кваліфікація UA-2018-11-08-001257-b.rar
23 листопада 2018 13:01
БГ UA-2018-11-08-001257-b.rar
23 листопада 2018 13:01
Certificate & Manuals.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 1 446 159,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2018 17:36

Документи

28 листопада 2018 17:36
Електронний підпис
28 листопада 2018 17:35
про намір укл договір.pdf
28 листопада 2018 17:35
№ 233.pdf
26 листопада 2018 12:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2018 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
1 446 159,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2018 17:36
Електронний підпис
28 листопада 2018 17:35
про намір укл договір.pdf
28 листопада 2018 17:35
№ 233.pdf
26 листопада 2018 12:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 12:04
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 09:12
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 09:12
Додат. угода № 1 від 12.12.2018р зміни до договору
13 грудня 2018 09:11
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 16:52
Договір 658 комп т.pdf укладений
11 грудня 2018 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору міститься в Додатковій угоді № 1 від 12.12.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 658
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 від 12.12.2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 435 536,00
UAH з ПДВ