Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)
55510000-8 - services of canteens (catering children in schools)
55510000-8 - services of canteens (catering children in schools)
Очікувана вартість
84 811 005,20 UAH
UA-2018-11-07-002876-c ● 16d59966a3914ebfaafe9c81076ce8b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380612240207 ea.ivanishina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Пашаєв Султан Муслімович +380612240207 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of Zaporizhzhya City Council |
National ID: | 37573094 |
Contact point: |
Ivanishina Olena +380612240207 ea.ivanishina@ukr.net |
Additional contacts: |
Пашаєв Султан Муслімович +380612240207 tender_uon1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2018 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 84 811 005,20 UAH без ПДВ |
Publication date: | 07 листопада 2018 17:41 |
Enquiries until: | 30 листопада 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 06 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 грудня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 84 811 005 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
30 листопада 2018 18:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 18:00 |
Додаток_5_Меню.xlsx | |
30 листопада 2018 18:00 |
Додаток_4_Технічне завдання.xlsx | |
30 листопада 2018 18:00 |
Додаток_2_Основні умови.docx | |
30 листопада 2018 18:00 |
Додаток_1_Документи.docx | |
30 листопада 2018 18:00 |
1-ТД _Послуги їдалень.docx | |
30 листопада 2018 18:00 |
ЗМІНИ 30.11.2018.docx | |
30 листопада 2018 18:00 |
рішення виконкому.pdf | |
07 листопада 2018 17:41 |
Додаток_3_Порядок надання.docx | |
07 листопада 2018 17:41 |
Додаток_6_Лист-згода.docx | |
07 листопада 2018 17:41 |
Додаток_7_Проект договору.docx |
30 листопада 2018 18:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2018 18:00 |
Додаток_5_Меню.xlsx
|
|||
30 листопада 2018 18:00 |
Додаток_4_Технічне завдання.xlsx
|
|||
30 листопада 2018 18:00 |
Додаток_2_Основні умови.docx
|
|||
30 листопада 2018 18:00 |
Додаток_1_Документи.docx
|
|||
30 листопада 2018 18:00 |
1-ТД _Послуги їдалень.docx
|
|||
30 листопада 2018 18:00 |
ЗМІНИ 30.11.2018.docx
|
|||
30 листопада 2018 18:00 |
рішення виконкому.pdf
|
|||
07 листопада 2018 17:41 |
Додаток_3_Порядок надання.docx
|
|||
07 листопада 2018 17:41 |
Додаток_6_Лист-згода.docx
|
|||
07 листопада 2018 17:41 |
Додаток_7_Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати роз'яснення
Дата подання: 13 листопада 2018 09:25
Дата відповіді: 15 листопада 2018 18:06
Прошу надати роз’яснення щодо наступних питань:
В Додатку 2 пункт10 тендерної документації вказано, «Виконавець погоджується використовувати у роботі та дотримуватися розроблених варіантів Примірних двотижневих меню для кожної категорії дітей (Додаток 5.3.-5.9.) з урахуванням технологічного обладнання».
Разом з тим, при аналізі наведеного меню виникли ряд питань, а саме.
В додатку 5.3, 5.4., 5.5. до тендерної документації: варіант примірного меню для безоплатного харчування учнів 1-4 класів та 1-4 класів і 5-11 класів, які користуються пільгами вказано:
Макаронні вироби відварені з м′ясом 100 – не вказано маса макаронних виробів та маса м’яса.
Каша пшенична з маслом 100, Каша рисова з маслом 100, Каша гречана в’язка 100, Пюре картопляне 100 – в назвах одних гарнірів зазначено масло в інших ні. Так як всі гарніри готуються з маслом вершковим, то не потрібно було вказувати «з маслом», а якщо зазначено, що гарнір з маслом, тоді необхідно було б вказати масло через «/».
В додатку 5.6. до тендерної документації: варіант примірного двотижневого меню для харчування вихованці дошкільних підрозділів, віком до 3-х років вказано:
Омлет 4 – вихід Омлету не може бути 4г.
Хліб пшеничний з маслом та сиром 30 – не вказано вихід масла та сиру твердого.
Каша в’язка пшенична з маслом вершковим 73 – не вказана маса масла вершкового.
Каша пшенична(в’язка) з маслом 110/10 – 10г масла на 110г каші занадто багато. В інші дні на 100г каші вказано 2г, 4г масла вершкового.
В складних стравах не вказано через «/»масу основної страви - м’яса та масу гарніру з соусом, а саме: Печеня по-домашньому куряче 120г, 150г, Плов з курячим м’ясом 120г, 150г.
В меню включений Бульйон курячий з рисом. В виході страви не значиться, що там є відварене м'ясо і в цей день немає страв з відвареної птиці, де можна було б використати відварну птицю, з якої готують бульйон. Тому не зрозуміло, де м'ясо, з якого готували бульйон.
В першому тижні в меню включено занадто багато страв з рису, а саме:
Вівторок Запіканка сирно-рисова зі сметаною
Середа Плов з курячим м’ясом
Четвер Каша рисова розсипчаста з маслом
П’ятниця Тюфтельки курячі з рисом
В меню включено занадто багато борошняних виробів: 8 днів із 10 включені борошняні вироби виходом по 50-55г, тоді як норма борошна лише 20г в день.
Вихід перших страв та напоїв не відповідає вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства здоров’я України від 17.04.2006року №298/227 Про затвердження інструкції з харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, пункт 1.6: «об’єм Супів, бульйонів для дітей від 1 до 3 років становить 150г»
В наведеному меню вихід супів становить:
1 тиждень Суп картопляний з макаронними виробами 160
Суп овочевий 160
Борщ український 200
Суп гороховий з грінками 200/10
Суп картопляний 160
2 тиждень Суп гороховий з грінками 200/10
Пункт 1.6. «об’єм Компотів, кисілів для дітей від 1 до 3 років становить 100-120г»
В наведеному меню Компот зі свіжих фруктів та Компот з сухофруктів включено виходом 150г
Додаток 5.7. до тендерної документації: варіант примірного двотижневого меню для харчування вихованці дошкільних підрозділів, віком від 3 до 6(7) років.
Аналогічно додатку 5.6. Вихід перших страв та напоїв не відповідає вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства здоров’я України від 17.04.2006року №298/227 Про затвердження інструкції з харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, пункт 1.6: «об’єм Супів, бульйонів для дітей від 3 до 5 років становить 150-200г
від 5 до 6(7) років становить 200-250 (280)г». В наведеному меню вихід супів здебільшого 250г, тобто як для дітей від 5 до 6(7) років.
Пункт 1.6. «об’єм Гарнірів для дітей від 3 до 5 років становить 120г; від 5 до 6(7) років становить 130 (150)г. В наведеному меню вихід гарнірів здебільшого 150-160г, тобто навіть більше, ніж для дітей 7-ми років.
Пункт 1.6. «об’єм Чаю, Кави злакової, Какао, Молока, Кисломолочних напоїв для дітей від 3 до 5років становить 150-180г; від 5 до 6(7) років становить 150- 180(200)г. В наведеному меню вихід напоїв – 200г, тобто як для дітей 7-ми років.
Пункт 1.6. «об’єм Компотів, Кисілів для дітей від 3 до 5 років становить 120- 150г;
від 5 до 6(7) років становить 150-180 (200)г. В наведеному меню вихід напоїв – 200г, тобто як для дітей 7-ми років.
В меню включено занадто багато борошняних виробів: 8 днів із 10 включені борошняні вироби виходом по 75г, тоді як норма борошна лише 25г в день.
В додаток 7 до тендерної документації в пункті 6.3.27. зазначено: « У випадку здійснення харчування дітей (учнів/вихованців) навчальних закладів шляхом доставки готових страв від підприємства Виконавця до буфету навчального закладу з наступним підігрівом страв та харчуванням дітей, суворо дотримуватися вимог санітарних правил для підприємств громадського харчування, включаючи кондитерські цехи і підприємства, що виробляють м’яке морозиво (СанПін 42-123-5777-91)». Відповідно з Розпоряжденням Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 року № 94-р. вищезазначений акт санітарного законодавства визнаний таким, що втратив чинність та таким, що не застосовуються на території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З наведеного питання, зазначаємо, що варіанти примірних двотижневих меню, які надані у тендерній документації, за рецептурою, ваговими параметрами відповідають вимогам Збірників рецептур і кулінарних виробів та погоджені з органом Держпродспоживслужби. Крім того, по деяким пунктам, наведених у питанні, Замовником готуються відповідні зміни до тендерної документації
Надати роз'яснення
Дата подання: 13 листопада 2018 10:43
Дата відповіді: 15 листопада 2018 18:06
1) В комунальні послуги крім електроенергії що ще буде сплачувати учасник-переможець (опалення, вода тощо)?
2) В додатку № 4 немає помилки стосовно адреси закладів у Шевченківському районі та по кількості категорій дітей? Тому що, наприклад заклад ЗНВК "Світанок" знаходиться за адресою: вул. Фортечна, 92-А?
Відповідь: З приводу наведеного питання Замовником готуються зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-07-002876-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 29 грудня 2018 15:50
Дата подання: 29 грудня 2018 15:50
щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Керуючись вимогами тендерної документації від 30.11.2018 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі за Лотом –навчальні заклади Дніпровського району м. Запоріжжя, участь у закупівлі прийняло три учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпроторг-М»
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Люкс-Снаб»
Протоколом від 26-р/3 від 26.12.2018 року відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації: всупереч вимогам п.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від замовника Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради №13/1-112 датований 27.11.2018 року, що перевищує десятиденний строк відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 10.12.2018 року).
Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право перевірити всю інформацію, зазначену учасником в тендерні пропозиції.
Учасник не погоджується із відхиленням тендерної пропозиції та вважає його безпідставним, оскільки відгук надано уже на виконаний аналогічний договір.
Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮКС СНАБ», то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
Пунктом 3, Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що до довідки про виконання аналогічних послуг у галузі громадського харчування додаються:
- договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємною частиною;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Однак, учасником ТОВ «ЛЮКС СНАБ» надано відгук № 01.01-21/3148 від 05.12.2018 року, в якому зазначена лише інформація, що послуги виконувались на належному рівні. Тобто, відгук наданий не у відповідності до вимог тендерної документації та не у повному обсязі.
Крім того, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасником надаються у складі тендерної пропозиції копії сторінок паспорту службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, уповноважених на підписання документів пропозиції. Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів, збережений у форматі pdf . Усі надані у вигляді кольорової сканкопії документи повинні бути читабельними та мати чітке зображення. ТОВ «ЛЮКС СНАБ» у складі тендерної пропозиції надано копію паспорта директора, яка не є читабельною, зокрема не можливо встановити серію та номер паспорта.
Тендерним комітетом департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30.11.2018 (протокол) № 26-З внесено зміни до Тендерної документації. Відповідно до переліку змін – зменшено очікувану вартість. Однак зменшена очікувана вартість не змінена Замовником в оголошенні, що є грубим порушенням чинного законодавства, а саме Наказу Мінекономрозвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим законом.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-11-07-002876-c за адресою www. prozorro.gov.ua та
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 січня 2019 18:07
Рішення від 03.01.2019 № 21 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 січня 2019 18:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2019 № 693.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 18:23
Рішення від 22.01.2019 № 693.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 17:57
Номер скарги: UA-2018-11-07-002876-c.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 29 грудня 2018 15:59
Дата подання: 29 грудня 2018 15:59
щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Протоколом від 26-р/3 від 26.12.2018 року відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації: всупереч вимогам п.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від замовника Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради №13/1-112 датований 27.11.2018 року, що перевищує десятиденний строк відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 10.12.2018 року).
Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право перевірити всю інформацію, зазначену учасником в тендерні пропозиції.
Учасник не погоджується із відхиленням тендерної пропозиції та вважає його безпідставним, оскільки відгук надано уже на виконаний аналогічний договір.
Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮКС СНАБ», то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
Пунктом 3, Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що до довідки про виконання аналогічних послуг у галузі громадського харчування додаються:
- договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємною частиною;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Однак, учасником ТОВ «ЛЮКС СНАБ» надано відгук № 01.01-21/3148 від 05.12.2018 року, в якому зазначена лише інформація, що послуги виконувались на належному рівні. Тобто, відгук наданий не у відповідності до вимог тендерної документації та не у повному обсязі.
Крім того, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасником надаються у складі тендерної пропозиції копії сторінок паспорту службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, уповноважених на підписання документів пропозиції. Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів, збережений у форматі pdf . Усі надані у вигляді кольорової сканкопії документи повинні бути читабельними та мати чітке зображення. ТОВ «ЛЮКС СНАБ» у складі тендерної пропозиції надано копію паспорта директора, яка не є читабельною, зокрема не можливо встановити серію та номер паспорта.
Тендерним комітетом департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30.11.2018 (протокол) № 26-З внесено зміни до Тендерної документації. Відповідно до переліку змін – зменшено очікувану вартість. Однак зменшена очікувана вартість не змінена Замовником в оголошенні, що є грубим порушенням чинного законодавства, а саме Наказу Мінекономрозвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим законом.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 січня 2019 18:09
Рішення від 03.01.2019 № 22 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 січня 2019 18:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2019 № 696.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 18:19
Рішення від 22.01.2019 № 696.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 18:01
Номер скарги: UA-2018-11-07-002876-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 29 грудня 2018 16:05
Дата подання: 29 грудня 2018 16:05
щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Керуючись вимогами тендерної документації від 30.11.2018 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі за Лотом –навчальні заклади Олександрівського району м. Запоріжжя, участь у закупівлі прийняло три учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпроторг-М»
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Люкс-Снаб»
Протоколом від 26-р/3 від 26.12.2018 року відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації: всупереч вимогам п.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від замовника Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради №13/1-112 датований 27.11.2018 року, що перевищує десятиденний строк відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 10.12.2018 року).
Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право перевірити всю інформацію, зазначену учасником в тендерні пропозиції.
Учасник не погоджується із відхиленням тендерної пропозиції та вважає його безпідставним, оскільки відгук надано уже на виконаний аналогічний договір.
Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮКС СНАБ», то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
Пунктом 3, Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що до довідки про виконання аналогічних послуг у галузі громадського харчування додаються:
- договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємною частиною;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Однак, учасником ТОВ «ЛЮКС СНАБ» надано відгук № 01.01-21/3148 від 05.12.2018 року, в якому зазначена лише інформація, що послуги виконувались на належному рівні. Тобто, відгук наданий не у відповідності до вимог тендерної документації та не у повному обсязі.
Крім того, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасником надаються у складі тендерної пропозиції копії сторінок паспорту службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, уповноважених на підписання документів пропозиції. Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів, збережений у форматі pdf . Усі надані у вигляді кольорової сканкопії документи повинні бути читабельними та мати чітке зображення. ТОВ «ЛЮКС СНАБ» у складі тендерної пропозиції надано копію паспорта директора, яка не є читабельною, зокрема не можливо встановити серію та номер паспорта.
Тендерним комітетом департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30.11.2018 (протокол) № 26-З внесено зміни до Тендерної документації. Відповідно до переліку змін – зменшено очікувану вартість. Однак зменшена очікувана вартість не змінена Замовником в оголошенні, що є грубим порушенням чинного законодавства, а саме Наказу Мінекономрозвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим законом.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 січня 2019 18:10
Рішення від 03.01.2019 № 23 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 січня 2019 18:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2019 № 695.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 18:20
Рішення від 22.01.2019 № 695.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 17:59
Номер скарги: UA-2018-11-07-002876-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 29 грудня 2018 15:43
Дата подання: 29 грудня 2018 15:43
щодо порушення порядку прведення процедури закупівлі
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: код ДК 021:2015:55520000-8 - послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-07-002876-c за адресою www.prozorro.gov.ua.
Керуючись вимогами тендерної документації від 06.11.2018 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі (ЛОТ – навчальні заклади Шевченківського району) прийняло шість учасників, що підтверджується протоколом від 26.12.2018р. засідання тендерного комітету про відхилення ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (що додається):
№ Учасники
1 ТОВ «Альфа Сіріус»
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН АВТО»
3 ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
4 ТОВ «Запоріжінвестторг»
5 ФОП Паршакова Н.Б.
6 ТОВ «Дніпроторг – М»
Протоколом від 26-р/3 від 26.12.2018 року відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації: всупереч вимогам п.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від замовника Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради №13/1-112 датований 27.11.2018 року, що перевищує десятиденний строк відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 10.12.2018 року).
Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право перевірити всю інформацію, зазначену учасником в тендерні пропозиції.
Учасник не погоджується із відхиленням тендерної пропозиції оскільки вважає безпідставною, оскільки відгук надано уже на виконаний аналогічний договір.
Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ «БАРХАН АВТО», то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
умовами тендерної документації передбачено (п.7 розділу 1), під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 цього Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені цим Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська або російська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим у встановленому Законом порядку. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином, Учасником ТОВ «БАРХАН АВТО» надано в складі тендерної пропозиції наказ про призначення директора, протокол Загальних зборів про призначення директора, які викладені на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, а згідно вимог тендерної документації визначальним є текст, викладений українською мовою.
Крім того, в п.3, Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що До довідки про виконання аналогічних послуг у галузі громадського харчування додаються:
- договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємною частиною;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Однак, учасником ТОВ «БАРХАН АВТО» надано відгук № 01-01-21/3431 від 04.12.2018 року в якому зазначено лише інформація, що послуги виконувались на належному рівні. Тобто, Відгук наданий не у відповідності до вимог тендерній документації та не у повному обсязі.
Тендерним комітетом департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30.11.2018 (протокол) № 26-З внесено зміни до Тендерної документації. Відповідно до переліку змін – зменшено очікувану вартість. Однак зменшена очікувана вартість не змінена Замовником в оголошенні, що є грубим порушенням чинного законодавства, а саме Наказу Мінекономрозвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим законом.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-11-07-002876-c за адресою www. prozorro.gov.ua та
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 03.01.2019 № 20.pdf
Дата публікації: 03 січня 2019 18:05
Номер скарги: UA-2018-11-07-002876-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 29 грудня 2018 15:38
Дата подання: 29 грудня 2018 15:38
щодо порушення процедури закупівлі
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: код ДК 021:2015:55520000-8 - послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-07-002876-c за адресою www.prozorro.gov.ua.
Керуючись вимогами тендерної документації від 06.11.2018 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі (ЛОТ – навчальні заклади Комунарського району) прийняло шість учасників, що підтверджується протоколом від 26.12.2018р. засідання тендерного комітету про відхилення ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (що додається):
№ Учасники
1 ТОВ «Альфа Сіріус»
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН АВТО»
3 ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
4 ТОВ «Запоріжінвестторг»
5 ФОП Паршакова Н.Б.
6 ТОВ «Дніпроторг – М»
Протоколом від 26-р/3 від 26.12.2018 року відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації: всупереч вимогам п.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від замовника Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради №13/1-112 датований 27.11.2018 року, що перевищує десятиденний строк відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 10.12.2018 року).
Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право перевірити всю інформацію, зазначену учасником в тендерні пропозиції.
Учасник не погоджується із відхиленням тендерної пропозиції оскільки вважає безпідставною, оскільки відгук надано уже на виконаний аналогічний договір.
Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ «БАРХАН АВТО», то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
умовами тендерної документації передбачено (п.7 розділу 1), під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 цього Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені цим Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська або російська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим у встановленому Законом порядку. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином, Учасником ТОВ «БАРХАН АВТО» надано в складі тендерної пропозиції наказ про призначення директора, протокол Загальних зборів про призначення директора, які викладені на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, а згідно вимог тендерної документації визначальним є текст, викладений українською мовою.
Крім того, в п.3, Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що До довідки про виконання аналогічних послуг у галузі громадського харчування додаються:
- договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємною частиною;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Однак, учасником ТОВ «БАРХАН АВТО» надано відгук № 01-01-21/3431 від 04.12.2018 року в якому зазначено лише інформація, що послуги виконувались на належному рівні. Тобто, Відгук наданий не у відповідності до вимог тендерній документації та не у повному обсязі.
Тендерним комітетом департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30.11.2018 (протокол) № 26-З внесено зміни до Тендерної документації. Відповідно до переліку змін – зменшено очікувану вартість. Однак зменшена очікувана вартість не змінена Замовником в оголошенні, що є грубим порушенням чинного законодавства, а саме Наказу Мінекономрозвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим законом.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-11-07-002876-c за адресою www. prozorro.gov.ua та
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції.
3. У разі встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої процедури закупівлі ( Зобов’язати замовника відмінити торги за UA-2018-11-07-002876-c за адресою www. prozorro.gov.ua)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 січня 2019 18:04
Рішення від 03.01.2019 № 19 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 січня 2019 18:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2019 № 694.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 18:24
Рішення від 22.01.2019 № 694.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 694-р/пк-пз від 22.01.2019р. скасувано протокол розгляду тендерних пропозицій № 26-р/5 від 26.12.2018р., щодо допущення до аукціону ТОВ «БАРХАН АВТО»
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2019 12:55
Номер скарги: UA-2018-11-07-002876-c.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 29 грудня 2018 15:33
Дата подання: 29 грудня 2018 15:33
Порушення порядку проведення процедури закупівлі
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: код ДК 021:2015:55520000-8 - послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-07-002876-c за адресою www.prozorro.gov.ua.
Керуючись вимогами тендерної документації від 06.11.2018 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі (ЛОТ – навчальні заклади Вознесенівського району) прийняло три учасники, що підтверджується протоколом від 26.12.2018р. засідання тендерного комітету про відхилення ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (що додається):
№ Учасники
1 ФОП Паршкова Наталія Борисівна
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАРХАН АВТО»
3 ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Протоколом від 26-р/3 від 26.12.2018 року відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації: всупереч вимогам п.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від замовника Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради №13/1-112 датований 27.11.2018 року, що перевищує десятиденний строк відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 10.12.2018 року).
Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право перевірити всю інформацію, зазначену учасником в тендерні пропозиції.
Учасник не погоджується із відхиленням тендерної пропозиції оскільки вважає безпідставною, оскільки відгук надано уже на виконаний аналогічний договір.
Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ «БАРХАН АВТО», то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
умовами тендерної документації передбачено (п.7 розділу 1), під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 цього Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені цим Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська або російська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим у встановленому Законом порядку. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином, Учасником ТОВ «БАРХАН АВТО» надано в складі тендерної пропозиції наказ про призначення директора, протокол Загальних зборів про призначення директора, які викладені на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, а згідно вимог тендерної документації визначальним є текст, викладений українською мовою.
Крім того, в п.3, Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що До довідки про виконання аналогічних послуг у галузі громадського харчування додаються:
- договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємною частиною;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Однак, учасником ТОВ «БАРХАН АВТО» надано відгук № 01-01-21/3431 від 04.12.2018 року в якому зазначено лише інформація, що послуги виконувались на належному рівні. Тобто, Відгук наданий не у відповідності до вимог тендерній документації та не у повному обсязі.
Тендерним комітетом департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30.11.2018 (протокол) № 26-З внесено зміни до Тендерної документації. Відповідно до переліку змін – зменшено очікувану вартість. Однак зменшена очікувана вартість не змінена Замовником в оголошенні, що є грубим порушенням чинного законодавства, а саме Наказу Мінекономрозвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим законом.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-11-07-002876-c за адресою www. prozorro.gov.ua та
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції.
3. У разі встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої процедури закупівлі ( Зобов’язати замовника відмінити торги за UA-2018-11-07-002876-c за адресою www. prozorro.gov.ua)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 січня 2019 18:02
Рішення від 03.01.2019 № 18 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 січня 2019 18:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2019 № 692.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 18:25
Рішення від 22.01.2019 № 692.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 17:52
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | навчальні заклади Дніпровського району м.Запоріжжя. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 13 926 769,20 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 926,77 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69633.84 UAH |
Title: the educational establishments of Dniprovskyi District of Zaporizhzhia
Current status: Complete
Estimated total value: 13 926 769,20 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 13 926,77 UAH
excluding VAT
Аукціон
Початок: 04 лютого 2019 14:32
Auction planned date: 04 лютого 2019 14:32
Закінчення: 04 лютого 2019 14:53
Позиції
705460 посл
учні 1-4 класів, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
pupils of grades 1-4
CPV: 55510000-8
37520 посл
учні 1-4 класів, які користуються пільгами, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
Pupils of grades 1-4 who enjoy privileges
CPV: 55510000-8
36260 посл
учні 5-11 класів, які користуються пільгами, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
Pupils of grades 5-11 who enjoy privileges
CPV: 55510000-8
2875 посл
вихованці дошкільного підрозділу, віком до 3-х років, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
Pupils of the preschool subunit, under the age of 3 years
CPV: 55510000-8
12765 посл
вихованці дошкільних підрозділів, віком від 3 до 6(7) років, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
Pupils of preschool units, aged from 3 to 6 (7) years
CPV: 55510000-8
750 посл
вихованці дошкільних підрозділів, віком до 3-х років (на період 01.06.2019-31.08.2019), дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
01 червня 2019
—
31 серпня 2019
Pupils of preschool units, under the age of 3 years (for the period 01.06.2019-31.08.2019)
CPV: 55510000-8
3330 посл
вихованці дошкільних підрозділів, віком від 3 до 6(7) років (на період 01.06.2019-31.08.2019), дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
01 червня 2019
—
31 серпня 2019
Pupils of preschool units, aged from 3 to 6 (7) years (for the period 01.06.2019-31.08.2019)
CPV: 55510000-8
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2018-11-07-002876-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 29 грудня 2018 15:50
Дата подання: 29 грудня 2018 15:50
щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Керуючись вимогами тендерної документації від 30.11.2018 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі за Лотом –навчальні заклади Дніпровського району м. Запоріжжя, участь у закупівлі прийняло три учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпроторг-М»
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Люкс-Снаб»
Протоколом від 26-р/3 від 26.12.2018 року відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації: всупереч вимогам п.3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від замовника Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради №13/1-112 датований 27.11.2018 року, що перевищує десятиденний строк відносно дати розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 10.12.2018 року).
Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник має право перевірити всю інформацію, зазначену учасником в тендерні пропозиції.
Учасник не погоджується із відхиленням тендерної пропозиції та вважає його безпідставним, оскільки відгук надано уже на виконаний аналогічний договір.
Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮКС СНАБ», то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
Пунктом 3, Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що до довідки про виконання аналогічних послуг у галузі громадського харчування додаються:
- договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємною частиною;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Однак, учасником ТОВ «ЛЮКС СНАБ» надано відгук № 01.01-21/3148 від 05.12.2018 року, в якому зазначена лише інформація, що послуги виконувались на належному рівні. Тобто, відгук наданий не у відповідності до вимог тендерної документації та не у повному обсязі.
Крім того, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасником надаються у складі тендерної пропозиції копії сторінок паспорту службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, уповноважених на підписання документів пропозиції. Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів, збережений у форматі pdf . Усі надані у вигляді кольорової сканкопії документи повинні бути читабельними та мати чітке зображення. ТОВ «ЛЮКС СНАБ» у складі тендерної пропозиції надано копію паспорта директора, яка не є читабельною, зокрема не можливо встановити серію та номер паспорта.
Тендерним комітетом департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 30.11.2018 (протокол) № 26-З внесено зміни до Тендерної документації. Відповідно до переліку змін – зменшено очікувану вартість. Однак зменшена очікувана вартість не змінена Замовником в оголошенні, що є грубим порушенням чинного законодавства, а саме Наказу Мінекономрозвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим законом.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції.
Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-11-07-002876-c за адресою www. prozorro.gov.ua та
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 січня 2019 18:07
Рішення від 03.01.2019 № 21 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 січня 2019 18:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2019 № 693.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 18:23
Рішення від 22.01.2019 № 693.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 17:57
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 січня 2019
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЛЮКС-СНАБ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДНІПРОТОРГ-М" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОТОРГ-М" #40207361 |
Переможець |
3 008 308,48
UAH
|
04 лютого 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 15:51
|
5551-Д, ДУ 6.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 09:48
|
5551-Д, ДУ 5.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 19:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 11:07
|
5551-д, ду 4.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:13
|
5551-Д_ДУ№3.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2019 09:50
|
5551_Д_ДУ№2.pdf | зміни до договору |
20 травня 2019 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2019 16:03
|
ДУ 5551-Д від 18.02.2019.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2019 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 15:38
|
5551-Д від 18.02.2019.pdf | укладений |
18 лютого 2019 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 5551-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5551-Д, ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 5551-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5551-Д, ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 5551-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5551-Д, ДУ 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 5551-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про зміну умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 5551-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5551-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |