Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки (молоко коров'яче питне, згущене молоко, сметана)
Очікувана вартість
346 310,00 UAH
UA-2018-11-07-002554-c 4a227da8c8b448f6965f986ecb35f89d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Моторна

+380957963029 imotornaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40737491
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80
Контактна особа: Ірина Моторна
+380957963029
imotornaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2018 12:00
Початок аукціону: 26 листопада 2018 12:33
Очікувана вартість: 346 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 463,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

річний план закупівель на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4580 літр
Молоко коров'яче питне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1190 кілограм
Згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1160 кілограм
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 16:37
ТД молоко, згущене молоко та сметана Бобринець.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна пропозиція
Дата подання: 07 листопада 2018 20:19
Дата відповіді: 08 листопада 2018 08:13
В додатку №5 до тендерної пропозиції, є посилання,що тендерна пропозиція подається Учасником на фірмовому бланку. Чи є порушенням якщо тендерна пропозиція буде оформлена на бланку який запропонував замовник?
Відповідь: Добрий день ! Ні, це не буде порушенням,якщо тендерна пропозиція буде оформлена на бланку який запропонував замовник, так як вимоги подавати пропозицію виключно на фірмовому бланку немає.
Щодо оформлення тендерної документації
Дата подання: 12 листопада 2018 09:55
Дата відповіді: 12 листопада 2018 11:34
Шановний замовнику! Якщо статут чи інший документ відскановано з оригіналу, Ви вважатимете це помилкою, чи ні? Чи потрібно зі всіх оригіналів документів робити копії з позначенням "Копія", "Згідно з оригіналом", зазначати ПІБ уповноваженої особи, що засвідчила вірність копії своїм підписом та ставити дату їх посвідчення?
Відповідь: Добрий день ! Щодо подання Статуту, згідно вимог тендерної докуметації Розділ III п.1"- Копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб)."
Щодо оформлення тендерної документації
Дата подання: 12 листопада 2018 12:03
Дата відповіді: 12 листопада 2018 12:53
Шановний замовнику! З оригіналів документів потрібно оформляти копії з позначенням "Копія", "Згідно з оригіналом", зазначати ПІБ уповноваженої особи, що засвідчила вірність копії своїм підписом та ставити дату їх посвідчення?
Відповідь: Так
Щодо оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 13 листопада 2018 16:55
Дата відповіді: 14 листопада 2018 08:38
Шановний замовнику! Чи можна подавати до складу тендерної пропозицію Договір оренди з технічним паспортом відсканований з оригіналу, без позначення "Копія", "Згідно з оригіналом", без зазначати ПІБ уповноваженої особи, що засвідчила вірність копії своїм підписом та ставити дату їх посвідчення
Відповідь: Згідно Додатку 1, потрібно надати - "- копію документа, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень;"
Також в тендерній документації є вимога згідно Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" - Копії документів завіряються Учасником, робиться позначення «Копія», «Згідно з оригіналом» та зазначається посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи, що засвідчила вірність копії своїм підписом та ставиться дата її посвідчення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-07-002554-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Валекс КО, Код ЄДРПОУ:39801362
Дата подання: 06 грудня 2018 14:33
Скарга до АМКУ
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, детальніше у додатках
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2018 18:35
Рішення від 10.12.2018 № 12551 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2018 18:35
Про перенесення UA-2018-11-07-002554-c.a1 .pdf
Дата публікації: 26 грудня 2018 20:22
Рішення від 27.12.2018 № 13213.pdf
Дата публікації: 02 січня 2019 15:37

Документи подані скаржником

06 грудня 2018 14:32
Скарга
06 грудня 2018 14:32
платіжне доручення
06 грудня 2018 14:32
рішення 3530

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП Мрія" 261 810,00
UAH з ПДВ
238 659,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 272 900,00
UAH з ПДВ
238 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 280 220,40
UAH з ПДВ
280 220,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 10:55
Бобр. ГОРОНО (СТ.17).PDF
23 листопада 2018 10:55
Бобр. ГОРОНО (гар. листи).PDF
23 листопада 2018 10:55
Бобр. ГОРОНО (т.хар.молоко).PDF
23 листопада 2018 10:55
Статут.PDF
23 листопада 2018 10:55
Бобр. ГОРОНО ( довір. молоко).PDF
23 листопада 2018 10:55
Бобр. ГОРОНО (мат.тех.база).PDF
23 листопада 2018 10:55
Бобр. ГОРОНО (роб.).PDF
23 листопада 2018 10:55
Бобр. ГОРОНО (заг).PDF

Публічні документи

05 грудня 2018 14:08
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:08
довідка корупція.pdf
04 грудня 2018 16:29
Електронний підпис
04 грудня 2018 16:26
тп молочка оновлена.pdf
04 грудня 2018 16:26
довідка податкова.pdf
04 грудня 2018 16:26
довідка мвс.pdf
22 листопада 2018 13:23
Електронний підпис
22 листопада 2018 13:01
технічні вимоги 2.pdf
22 листопада 2018 13:01
тех. вимоги1.pdf
22 листопада 2018 13:01
тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2018 13:01
погоджений перелік.pdf
22 листопада 2018 13:01
матеріально технічна база.pdf
22 листопада 2018 13:01
інформація про учасника.pdf
22 листопада 2018 13:01
довідка уповноважена особа.pdf
22 листопада 2018 13:01
довідка стаття 17.pdf
22 листопада 2018 13:01
довідка працівники.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 13:56
Електронний підпис
23 листопада 2018 13:52
5 Інші документи.pdf
23 листопада 2018 13:52
4 Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП Мрія"

ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП Мрія"
#24150945
Відхилено 238 659,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 14:10
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2840209946
Переможець 238 660,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 13:25

Документи

30 листопада 2018 14:10
Електронний підпис
26 листопада 2018 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2840209946
238 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:34
Додаткова угода № 12 від 26.12.2019 року Сокуренко молоко приведення у відповідність.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:33
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:07
Додаткова угода № 11 від 23.12.2019 року молоко Сокуренко.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 11:55
Додаткова угода №10 від 29.10.2019 року до дог №02-19 від 04.01.2019 р молоко.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 11:55
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 13:47
Додаткова угода №9 від 07.10.2019 року Сокуренко молоко.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 13:46
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 11:49
Договір № 02-19 додаткова №8 від 29.05.2019 року молоко.pdf зміни до договору
29 травня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 14:11
Додаткова угода №7 від 24.04.2019 року молоко.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 14:10
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 13:48
Додаткова угода № 6 від 25.03.2019 року Сокуренко молоко.pdf зміни до договору
26 березня 2019 13:47
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 08:56
Додаткова угода №5 від 18.03.2019 року Сокуренко молоко.pdf зміни до договору
18 березня 2019 08:55
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 14:59
Додаткова угода № 4 від 12.03.2019 року Молоко та вершки.pdf зміни до договору
13 березня 2019 14:59
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 09:35
Додаткова угода № 3 Сокуренко молоко.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 13:00
Додаткова угода № 2 від 19.02.2019 року молоко.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 13:00
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 16:04
Додаткова угода 1 до 02 19 молоко.pdf зміни до договору
18 січня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 10:13
Договір №02-19 від 04.01.19р ФОП Сокуренко молоко та вершки.pdf укладений
04 січня 2019 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладення цієї Угоди кошторисні призначення складають 202 500,00 грн. Всі інші умови вказаного договору, не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції.
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність суми договору, у зв’язку з урахуванням фактичних кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність , у зв’язку з урахуванням фактичних кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни з урахуванням фактичних кошторисних призначень відділу освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність договору з урахуванням фактичних кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність договору згідно кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність договору згідно кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність суми договору, з урахуванням фактичних кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність договору, з урахуванням фактичних кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність до кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність до кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 188 197,30
UAH з ПДВ