Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колосники
Очікувана вартість
1 226 122,50 UAH
UA-2018-11-07-001766-c 044007f011d14d5d886ed9f07ea7b7bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 26 листопада 2018 15:36
Очікувана вартість: 1 226 122,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
435 шт
Колосник котла ЦМВ (бокова частина), диам. 460мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
480 шт
Колосники ЦМВ диам. 460мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
85 шт
Колосники кип'ятильника 100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
105 шт
Колосники кип'ятильника 130мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1038 шт
Колосник середній ЦМВ 460мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 шт
Колосник ЦМВ 500мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2018 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 14:47
ТД_693_Колосники.doc
07 листопада 2018 14:47
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
07 листопада 2018 14:47
оголошення_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 1 216 841,40
UAH з ПДВ
1 216 841,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 1 224 460,80
UAH з ПДВ
1 224 460,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2018 17:04
Пропозиція.pdf
22 листопада 2018 17:04
паспорт качества колосники.pdf
22 листопада 2018 17:04
Довідка технічна Додаток 4.pdf
22 листопада 2018 17:04
декларація Ф500.pdf
22 листопада 2018 17:04
декларація Ф460.pdf
22 листопада 2018 15:53
протокол наказ.PDF
21 листопада 2018 14:52
Document_USR_1004519650.rtf
21 листопада 2018 14:52
Ф130 Креслення.pdf
21 листопада 2018 14:51
Ф100 Креслення.pdf
21 листопада 2018 14:51
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 листопада 2018 14:51
Пропозиція.pdf
21 листопада 2018 14:51
паспорт качества колосники.pdf
21 листопада 2018 14:51
Лист-відгук.pdf
21 листопада 2018 14:51
Креслення Ф460 Ф500.pdf
21 листопада 2018 14:51
Згода з умовами договору.pdf
21 листопада 2018 14:51
Договір НМДЗ-ПЗЗ 18328.pdf
21 листопада 2018 14:51
Довідка технічна.pdf
21 листопада 2018 14:51
Довідка технічна Додаток 4.pdf
21 листопада 2018 14:51
Довідка про працівників.pdf
21 листопада 2018 14:51
декларація Ф500.pdf
21 листопада 2018 14:51
декларація Ф460.pdf
21 листопада 2018 14:51
декларація Ф130.pdf
21 листопада 2018 14:51
декларація Ф100.pdf
21 листопада 2018 14:51
Дані про підприємтсво.pdf
21 листопада 2018 14:51
ГОСТ 1412-85 чугун.pdf
21 листопада 2018 14:51
22084_НДМЗ_Гарантія_21_11_2018.rar

Публічні документи

23 листопада 2018 10:09
Електронний підпис
23 листопада 2018 10:08
ЗРАЗКИ Паспортів якості.pdf
23 листопада 2018 10:08
Копія ГОСТу.pdf
23 листопада 2018 10:08
Дані на Товар додаток 4.pdf
23 листопада 2018 10:08
Оригінал довідки з банку.pdf
23 листопада 2018 10:08
Цінова пропозиція.pdf
23 листопада 2018 10:08
лист-відгук.pdf
23 листопада 2018 10:08
Кваліфікаційні критерії.pdf
23 листопада 2018 10:08
Документ_ЄДР_1004662559.zip
23 листопада 2018 10:08
Лист -згода Дод. 10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
#35505991
Переможець 1 216 841,40
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 16:37

Документи

30 листопада 2018 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:37
протокол.docx
30 листопада 2018 16:37
Намір.docx
26 листопада 2018 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
26 листопада 2018 15:57
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
#35505991
1 216 841,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:37
протокол.docx
30 листопада 2018 16:37
Намір.docx
26 листопада 2018 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
26 листопада 2018 15:57
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 12:59
ЗВІТ НДМЗ 18755.docx укладений
13 січня 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 19:35
18755-ДУ.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 19:35
повідомлення НОМЗ 18755.docx зміни до договору
29 грудня 2018 19:35
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 16:44
УЗ-ЦЛ-18755-Ю ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2018 16:44
Повідомлення УЗ-ЦЛ-18755-Ю ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2018 16:44
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 15:37
УЗ-ЦЛ-18755-Ю.pdf укладений
14 грудня 2018 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Пункт 4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 979 095,30 грн. (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч дев’яносто п’ять гривень 30 коп.), крім того ПДВ 20% - 195 819,06 грн. (сто дев’яносто п’ять тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень 06 коп.), що разом становить 1 174 914,36 грн. (один мільйон сто сімдесят чотири тисячі дев’ятсот чотирнадцять гривень 36 коп.). Специфікація 1 договору виключена та включена Специфікація 2, сума договору після змін становить 1 174 914,36 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18755/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18755/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18755/Ю від 14.12.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.3., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.3. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 1 174 689,80 грн. (один мільйон сто сімдесят чотири тисячі шістсот вісімдесят дев’ять гривень 80 коп.), крім того ПДВ 20% - 234 937,96 грн. (двісті тридцять чотири тисячі дев’ятсот тридцять сім гривень 96 коп.), що разом становить 1 409 627,76 грн. (один мільйон чотириста дев’ять тисяч шістсот двадцять сім гривень 76 коп.). 14.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 14.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019 р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18755/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18755/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 409 627,76
UAH (в тому числі ПДВ 234 937,96 UAH)