Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Копіювально-розмножувальне обладнання
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-11-07-001364-b 76c6fb3fab394793996218d14a26c8bc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баркова Вікторія Юріївна

380442766366 dpol2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38961113
Вебсайт: http://mail.ukr.net
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Кучера,5
Контактна особа: Баркова Вікторія Юріївна
380442766366
dpol2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Багатофункціональний пристрій Brother DCP-1602R+ кабель USB
Картридж Brother TN-1095 (1500 стр) ОРИГІНАЛ НОВИЙ
Картридж для panasonic KX-MB-1500 ОРИГІНАЛ НОВИЙ
Набір картриджів для HP laser Jet pro MFP130fn (2 шт в наборі) ОРИГІНАЛ НОВИЙ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 Одиниця
Копіювально-розмножувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Василя Кучера, 5
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-07-001364-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 07 листопада 2018 16:42
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення
виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від
представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від
представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника
виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає
здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме -
змаганням між суб'єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб'єктами
господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати
між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати
умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття
участі в торгах у зв'язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в
Україні, а також обмежує коло можливих учасників - офіційними дистриб'юторами та
підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші
взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами
підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у
залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є
дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та
призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих
учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель
закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" - недискримінація
учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 16:23
Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за вимогу. Читайте уважно технічні вимоги до закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-07-001364-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 07 листопада 2018 16:42
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що згідно повідомлення ДП "УКРМЕТРТЕСТАНДАРТ", станом на 06.06. 2018р. витратні матеріали , комплектуючі , аксесуари та запасні частини до компютерної та офісної техніки, принтерів, копіювальних апаратів, БФП, флеш-накопичувачі , елементи живлення , акамулятори , оптичні засоби збереження інформації обовязковій сертифікації не підлягають в звязку з втратою чиності декрету КМУ від 10.05.1993р. №46-93
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2018 16:26
Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за вимогу. Внесено відповідні зміни в документацію.
Номер вимоги: UA-2018-11-07-001364-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 07 листопада 2018 16:43
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити , що товари, що мають постачатися за тендером, включені до Переліку товарних груп, що не потребують проведення державної санітарно - епідеміологічної експертизи, затвердженого Постановою Державної санітарно - епідеміологічної служби України №25 від 26 грудня 2008р. “Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД”.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 16:17
Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за вимогу. Повідомляємо, що відповідно до документації закупівлі: у випадку, якщо Товар не підлягає обов’язковій сертифікації, Учасник надає лист про це у довільній формі з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Також наголошуємо, що як бюджетний заклад ми зобов'язані використовувати лише ті товари, які належним чином зареєстровані та сертифіковані згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за вимогу. Повідомляємо, що відповідно до документації закупівлі: у випадку, якщо Товар не підлягає обов’язковій сертифікації, Учасник надає лист про це у довільній формі з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Також наголошуємо, що як бюджетний заклад ми зобов'язані використовувати лише ті товари, які належним чином зареєстровані та сертифіковані згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 77 170,00
UAH з ПДВ
77 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 16:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
14 листопада 2018 15:17
Паспорт_ інд. код.pdf
14 листопада 2018 15:17
Висновок держ сан-епідем.pdf
14 листопада 2018 15:17
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МФУ.pdf
14 листопада 2018 15:17
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ копир.pdf
14 листопада 2018 15:17
Контактна інформація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Переможець 77 170,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 16:43

Документи

15 листопада 2018 16:42
Протокол 113 БПФ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
77 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2018 16:42
Протокол 113 БПФ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 113 БФП.PDF укладений
22 листопада 2018 14:58