Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Services in repair of air conditioners for passenger cars
Очікувана вартість
14 940 000,00 UAH
UA-2018-11-07-001178-b fe7b1828f0274c3ebd699d9b39d792fb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Official name: branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway”
National ID: 41022900
Contact point: Romanchuk Viktor provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:08
Очікувана вартість: 14 940 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 298 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 07 листопада 2018 15:38
Enquiries until: 30 листопада 2018 15:00
Complaints submission until: до 06 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 грудня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 14 940 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 149 400 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 298 800,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.–
1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 30.06.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Number of goods or scope of work or services. -
1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. until 30.06.2019
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Services in repair of air conditioners for passenger cars
CPV: 50730000-1
Період постачання: по 30 червня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 листопада 2018 15:35
Електронний цифровий підпис
07 листопада 2018 15:35
ТД_678 кондиціювання повітря пасажирських вагонів (ПКВЧД-1).doc
07 листопада 2018 15:35
Проект договору.doc
07 листопада 2018 15:35
оголошення.docx
07 листопада 2018 15:35
Оголошення на англ.мові.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000015 ● 966e708dd055467592ea72b1b0b0b7a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12 16:15:40
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.02.2019 № 34

Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2018-11-07-001178-b 07.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, а саме: «За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація філії «Пасажирська компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону. Отже, зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Надаємо аргументовані заперечення до висновку та інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті 17, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону – «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.» П. 5 «Примірної тендерної документації» затвердженої Наказом № 680 від 13.04.2016 – «Замовник зазначає вимоги, установлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством.» Керуючись п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону, Наказом, тендерна документація містить: А) п. 3.6 ТД - «Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника … вимогам відповідно до … ст. 17 Закону, зазначені в Додатку №2 ТД; Б) п. 3 Додатку 2 ТД «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 4 ТД.»; В) Додаток 4 - орієнтовний зразок надання інформації про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону; В свою чергу п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 4 ТД є інформацією про спосіб надання (підтвердження) учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 ст. 17 Закону відповідно п. 2 ч. 2 ст. 22, Ч. 3 ст. 17, Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону, Наказу та чинного законодавства України. Чим повною мірою виконано вимоги Закону, зокрема ст.. 17, 22 Закону. Висновок про те що Додаток 4 ТД не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону є хибним та суперечить реченню 2. ч. 2 ст. 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» та реченню 3 Ч. 3 ст. 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» з огляду на наступне, а саме: Абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону – «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.» Відповідно оприлюдненої інформації, лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 на веб-порталі Уповноваженого органу інформація про відсутність підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний державний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті 17 Закону, надається в довільній формі»; Ч. 1 ст. 14 Закону – «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель»; Абз.3 ч. 3 ст. 12 Закону – «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"; Абз.4 ст. 1 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг" - дані - інформація, яка подана у формі, придатній для її оброблення електронними засобами; Абз.1 ст. 5 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг" - Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа; Абз. 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію» - «інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді» Абз. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію» - документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі; Відтак для виконання вимоги ч. 3 ст. 17 Закону в частині надання учасником інформація, в довільній формі про відсутність підстав, визначених у ч. 1 і 2 цієї статті 17 Закону, враховуючи положення Ч. 1 ст. 14, Абз.3 ч. 3 ст. 12 Закону, Абз.4 ст. 1, Абз.1 ст. 5 ЗУ - "Про електронні документи та електронний документообіг", Абз. 2, 4 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про інформацію», учасник повинен надати в складі пропозиції виключно документ (електронний документ), зокрема довідку в довільній формі, що й вимагають умови п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 5 ТД. Слід зауважити, що реалізація та дотримання вищезазначених положень замовником можлива виключно вимогою надання документу в довільній формі (електронний документ), зокрема довідки в довільній формі. Враховуючи вище зазначене, виконуючи вимогу п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», положення п. 3.6 ТД, п. 3 додатку 2 ТД, Додаток 4 ТД не містять вимоги до учасника про надання інформації (документу (електронного документу тобто документального підтвердження інформації)) в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону оскільки така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на викладене: - Тендерна документація повною мірою відповідає умовам Закону, зокрема нормам ч. 3 ст. 17 Закону пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. - Висновок про результати моніторингу закупівлі є хибним та аргументовано заперечений замовником. - Замовником усунуті порушення зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі в частині не відповідності тендерної документації пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини 3 статті 17 Закону під час оголошення відкритих торгів UA-2018-11-07-001178-b та оприлюднення тендерної документації.

2019-03-13 15:07:11

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", , Україна, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів, 14940000UAH, 50730000-1, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: fe7b1828f0274c3ebd699d9b39d792fb, 2018-11-07
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) (протокол від 06.11.2018 року); протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 20.12.2018 № 87-4/12/18; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДВРБ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ДВРБ-СЕРВІС») та АТ Дніпровагонрембуд, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.02.2019 № УЗ/ЦЛ-1907/Ю. За результатами моніторингу установлено, що додаток 4 до тендерної документації Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону., 01 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Позовна заява

2019-03-22 16:28:31

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 21 грудня 2018
UA-2018-11-07-001178-bfe7b1828f0274c3ebd699d9b39d792fb
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДВРБ-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АТ Дніпровагонрембуд Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 грудня 2018 16:17
678 Протокол.docx
21 грудня 2018 16:17
sign.p7s

Публічні документи

07 грудня 2018 14:44
sign.p7s
07 грудня 2018 14:44
sign.p7s
07 грудня 2018 14:39
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
07 грудня 2018 14:39
Договір_100-181-02050.rar
07 грудня 2018 14:39
Відгук 3.pdf
07 грудня 2018 14:39
Відгук 2.pdf
07 грудня 2018 14:39
Відгук 1.pdf
07 грудня 2018 14:39
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2018 14:39
12-121 Цінова пропозиція.pdf

Документи

21 грудня 2018 16:17
678 Протокол.docx
21 грудня 2018 16:17
sign.p7s

Публічні документи

10 грудня 2018 14:33
sign.p7s
10 грудня 2018 14:33
sign.p7s
10 грудня 2018 14:14
sign.p7s
10 грудня 2018 14:14
sign.p7s
10 грудня 2018 14:12
Страховий платіж.pdf
10 грудня 2018 14:12
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
10 грудня 2018 14:12
Договір_100-181-02020.rar
10 грудня 2018 14:12
13_Сертифікат СМЯ 9001 2015.pdf
10 грудня 2018 14:11
04_Листи відгуки.pdf
10 грудня 2018 14:11
03_Технічне завдання.pdf
10 грудня 2018 14:10
01_Цінова пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ Дніпровагонрембуд 14 932 800,00
UAH з ПДВ
14 932 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДВРБ-СЕРВІС" 14 940 000,00
UAH з ПДВ
14 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 14:33
sign.p7s
10 грудня 2018 14:33
sign.p7s
10 грудня 2018 14:14
sign.p7s
10 грудня 2018 14:14
sign.p7s
10 грудня 2018 14:12
Страховий платіж.pdf
10 грудня 2018 14:12
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
10 грудня 2018 14:12
Договір_100-181-02020.rar
10 грудня 2018 14:12
13_Сертифікат СМЯ 9001 2015.pdf
10 грудня 2018 14:11
04_Листи відгуки.pdf
10 грудня 2018 14:11
03_Технічне завдання.pdf
10 грудня 2018 14:10
01_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 14:44
sign.p7s
07 грудня 2018 14:44
sign.p7s
07 грудня 2018 14:39
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
07 грудня 2018 14:39
Договір_100-181-02050.rar
07 грудня 2018 14:39
Відгук 3.pdf
07 грудня 2018 14:39
Відгук 2.pdf
07 грудня 2018 14:39
Відгук 1.pdf
07 грудня 2018 14:39
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2018 14:39
12-121 Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ Дніпровагонрембуд
#00554514
Переможець 14 932 800,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 10:37

Документи

16 січня 2019 10:37
sign.p7s
16 січня 2019 10:36
Протокол.docx
16 січня 2019 10:36
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ Дніпровагонрембуд
#00554514
14 932 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2019 10:37
sign.p7s
16 січня 2019 10:36
Протокол.docx
16 січня 2019 10:36
Намір.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 лютого 2019 16:02
договір 1907.pdf укладений
01 лютого 2019 15:59

Актуальні тендери

До пошуку