Офісне устаткування та приладдя різне (папір)
Очікувана вартість
17 300,00 UAH
UA-2018-11-07-001120-b 32f1ec20b60348d39491793aa727a0cd
Допорогові закупівлі    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21792407
Місцезнаходження замовника: 93113, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри, 347
Контактна особа замовника: Кузнецова Тетяна
+380645171577
lysych11m.lg@pfu.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 00:00
Очікувана вартість: 17 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

папір ксероксний, білий, А4, 80 г/м2; 500 аркушів у пачці - 152 пач; папір для письма А4,45г/м2,500 аркушів у пачці -50 пач.; папір перфорований ширина 210 мм. 55 г/м2, 1700 арк.у ящику-7 ящ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 пач.
придбання папіру для ксероксу А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, ім.В. Сосюри (Свердлова),347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пач.
придбання папіру для письма А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, ім.В. Сосюри (Свердлова),347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 ящ
придбання папіру перфорованого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, ім.В. Сосюри (Свердлова),347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 листопада 2018 15:22
Договір папір .doc
07 листопада 2018 15:22
Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 17 296,68
UAH з ПДВ
17 296,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2018 15:50
Згода з договором.pdf
11 листопада 2018 15:50
Договір папір 11.2018.doc
11 листопада 2018 15:50
Пропозиція.pdf
11 листопада 2018 15:05
4-ОПП.pdf
11 листопада 2018 15:05
Справка Альфа.pdf
11 листопада 2018 15:05
ПДВ.pdf
11 листопада 2018 15:05
Выписка 2.pdf
11 листопада 2018 15:05
Выписка 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Очікує рішення 17 296,68
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 00:00

Актуальні тендери

До пошуку