Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 (CPV): 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей та пожежного спостерігання в приміщенні бібліотеки по просп. Космонавтів, 63 в м. Вінниця)
Очікувана вартість
199 424,00 UAH
UA-2018-11-07-000690-b 879a053242244bedac8ee42999192651
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Скорик Ніна Іванівна

380432553203 library.vmcbs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад культури "Вінницька міська централізована бібліотечна система"
Код ЄДРПОУ: 02222147
Вебсайт: http://www.vinbiblio.com.ua/
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, б. 4
Контактна особа: Скорик Ніна Іванівна
380432553203
library.vmcbs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 14:00
Очікувана вартість: 199 424,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 994,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей та пожежного спостерігання в приміщенні бібліотеки по просп. Космонавтів, 63 в м. Вінниця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код за ДК 021:2015 (CPV): 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей та пожежного спостерігання в приміщенні бібліотеки по просп. Космонавтів, 63 в м. Вінниця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Космонавтів, б. 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2018  —  25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація
Дата подання: 08 листопада 2018 13:17
Дата відповіді: 08 листопада 2018 15:32
Вимога щодо надання сертифікату ISО є дискримінаційною, так як наявність данного сертифікату не є обов"язковою для виконання робіт вказаних в закупівлі, тому не кожен учасник має його в наявності. Для виконання робіт протипожежного характеру потрібна лише ліцензія ДСНС! Даною вимогою Ви свідомо обмежуєте коло потенційних учасників. Також вимога щодо саме обов"язкового огляду об"єкту є дикримінаційною, так не всі учасники в змозі з інших міст оглянути об"єкт, так як це ще й допорогова закупівля,дається менше днів для подачі пропозиції. У Вас повинен бути розроблений проект по якому учасники мають орієнтуватися щодо власних можливостей надання послуг, а при виникнення додаткових питань учасники по бажанню можуть оглянути об"єкт. Ви свідомо порушуєте основний принцип електронних торгів-економію бюджетних коштів. Або ж у вас уже завчасно відомий переможець торгів!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше питання, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Правові та економічні засади здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р. Відповідно до п. 6.3 Наказу «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».

Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо обов’язкового огляду об’єкту, наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.

Система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, вважається належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт. Наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001: є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. Звертаємо увагу, що своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" 199 424,00
UAH з ПДВ
199 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 11:43
Електронний підпис
14 листопада 2018 11:40
Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2018 11:40
Статут.pdf
14 листопада 2018 11:40
Ст17.pdf
14 листопада 2018 11:40
Скан-копії договорів.pdf
14 листопада 2018 11:40
Сертифікат ISO9001 з 2018.pdf
14 листопада 2018 11:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 листопада 2018 11:40
Погодження з договором.pdf
14 листопада 2018 11:40
Персональні дані.pdf
14 листопада 2018 11:40
Наказ.pdf
14 листопада 2018 11:40
Локальний кошторис.pdf
14 листопада 2018 11:40
ліцензія пожежна.pdf
14 листопада 2018 11:40
Інформація про учасника.pdf
14 листопада 2018 11:40
Захист довкілля.pdf
14 листопада 2018 11:40
Загальновиробничі витрати.pdf
14 листопада 2018 11:40
дозвіл підвищена безпека.pdf
14 листопада 2018 11:40
Договірна ціна.pdf
14 листопада 2018 11:40
Договір на тендер.pdf
14 листопада 2018 11:40
Довідка про рахунок в банку.pdf
14 листопада 2018 11:39
Відомість ресурсів.pdf
14 листопада 2018 11:39
Витяг Флоріан-Т 2018 (1).pdf
14 листопада 2018 11:39
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"
#33623240
Переможець 199 424,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 13:45

Документи

15 листопада 2018 13:42
Протокол № 83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"
#33623240
199 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2018 13:42
Протокол № 83.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 19:52
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 17:39
Дод. угода № 1 до Договору № 851-18.jpg зміни до договору
20 грудня 2018 17:38
Договір № 851-18 від 20.11.2018.pdf укладений
20 листопада 2018 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: № 851/18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 851/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 199 420,80
UAH