Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіалної громади в смт.Линовиця Прилуцького району Чернігівської області"
Очікувана вартість
5 018 768,00 UAH
UA-2018-11-07-000247-c cb33d536d3af43a1b62d0ff69aa9d306
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Калюжна

+380955359685 ira_k96@hotmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Линовицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04412455
Місцезнаходження: 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1
Контактна особа: Ірина Калюжна
+380955359685
ira_k96@hotmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 12:00
Початок аукціону: 23 листопада 2018 15:34
Очікувана вартість: 5 018 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 018,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Учасникам, які виявлять бажання взяти участь в тендері ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно попередньо здійснити відвідування об'єкту перед подачею пропозицій для ознайомлення з робочим проектом !!!!! Реєстрація в книзі відвідувань замовника обов'язкова!!!!!
Дана вимога буде вирішальною при розгляді тендерних пропозицій.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіалної громади в смт.Линовиця Прилуцького району Чернігівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17584, Україна, Чернігівська область, Прилуцький р-н, смт. Линовиця, Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2018 14:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 14:37
Проект договору.doc
07 листопада 2018 14:37
ТД.doc
07 листопада 2018 09:40
Відомість обсягів робіт.rtf
07 листопада 2018 14:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 14:37
Проект договору.doc
07 листопада 2018 09:40
Проект договору.doc
07 листопада 2018 14:37
ТД.doc
07 листопада 2018 09:47
ТД.doc
07 листопада 2018 09:40
ТД.doc
07 листопада 2018 09:40
Відомість обсягів робіт.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну виконання робіт.
Дата подання: 07 листопада 2018 13:54
Дата відповіді: 07 листопада 2018 14:29
Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагається від Підрядника виконати весь обсяг робіт в строк до 31.12.2018 року. Зважаючи на те, що процедуру розкриття тендерних пропозицій призначено на 23 листопада 2018 року, то мінімально можливий термін укладання договору – не раніше 03 грудня. Враховуючи, те, що бюджетний рік закінчується 25 грудня, Підрядник повинен до 25 грудня подати всі акти виконаних робіт. Отже, на виконання робіт, передбачених технічним завдання Замовника, у Підрядника залишається від 2х до 3х тижнів у грудні місяці!!!, що неможливо виконати, беручи до уваги, види робіт, їх складність та дотримання технологічного процесу і норм ДБН під час виконання – фундаментних робіт, утеплення фасадів, улаштування цементних стяжок та бетонних робіт, земельних робіт, улаштування мереж зовнішнього теплопостачання та водопостачання, асфальтних робіт, та робіт з озеленення, які не можна виконувати при мінусових температурах. Просимо Вас, внести зміни до змісту тендерної документації та її додатків, з метою перенесення закінчення терміну робіт на 2019 рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Щодо терміну виконання робіт буде укладатись додаткова угода до договору на пролонгацію.
Щодо класу наслідків (відповідності) об’єкта.
Дата подання: 07 листопада 2018 13:58
Дата відповіді: 07 листопада 2018 14:29
Просимо вказати Клас наслідків (відповідності) об’єкта.
Відповідь: Вкажемо.
Щодо обов'язковості відвідування об'єкту.
Дата подання: 07 листопада 2018 14:23
Дата відповіді: 07 листопада 2018 14:31
Додатком 2 до тендерної документації вимагається: «Учасникам які виявлять бажання взяти участь в тендері ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно попередньо здійснити відвідування об'єкту перед подачею пропозицій для ознайомлення з робочим проектом!!!!! Реєстрація в книзі відвідувань замовника обов'язкова!!!!! Дана вимога буде вирішальною при розгляді тендерних пропозицій.». Просимо надати роз’яснення, чим зумовлена дана дискримінаційна вимога, і як саме факт відвідування (або не відвідування) об’єкту буде впливати на процес оцінки тендерних пропозицій. В свою чергу повідомляємо Вам про існування в Законі України «Про публічні закупівлі» Статті 28, в якій передбачена процедура розгляду та оцінка тендерних пропозицій, а також зазначено виключний критерій оцінок, якими має право користуватися Замовник торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даною вимогою замовник убезпечує дану закупівлю від підставних учасників.
Щодо довідки про проходження медогляду.
Дата подання: 07 листопада 2018 14:31
Дата відповіді: 08 листопада 2018 16:24
Пункт 2.3 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації місить вираз: «Особи, що будуть надавати послуги, повинні мати посвідчення про право виконання робіт підвищеної небезпеки, пройти медогляд згідно Закону України «Про охорону праці». Просимо роз’яснити, чи необхідно в складі тендерної пропозиції надавати довідки про проходження медогляду, чи достатньо надати довідку від учасника в довільній формі про наявність медичних довідок у робітників, які будуть виконувати роботи підвищеної небезпеки, чи гарантійного листа від Учасника про те, що у разі визначення його пережцем, всі робітники, що будуть залучення до виконання робіт, пройдут медичний огляд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можна надати довідку від учасника в довільній формі
Щодо інформації про залучення субпідрядника.
Дата подання: 07 листопада 2018 14:40
Дата відповіді: 09 листопада 2018 15:30
Відповідно до пункту 17 Розділу 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: «у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» Просимо Вас внести зміни до тендерної документації для приведення її змісту до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.Тендерний комітет розгляне дане запитання на засіданні тендерного комітету.
Щодо внесених змін до тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2018 14:54
Дата відповіді: 09 листопада 2018 15:39
Замовником торгів були внесені зміни до змісту тендерної документації з порушенням вимог, передбачених Розділом 2 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді НОВОЇ РЕДАКЦІЇ тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Просимо Вас опублікувати нову редакцію тендерної документації, оформлену відповідно до вимог Розділу 2 Статті 23, а також опублікувати окремий документ з переліком змін, що вносяться до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерний комітет розгляне дане запитання на засіданні тендерного комітету.
Щодо визначення «підставний учасник»
Дата подання: 07 листопада 2018 15:06
Дата відповіді: 09 листопада 2018 15:17
На один із попередніх запитів щодо обов'язковості відвідування об'єкту Замовником було надано відповідь, про те, що дана вимога убезпечує закупівлю від підставних учасників. Просимо Вас роз’яснити критерій визначення «підставний учасник», як Замовник планує визначати «підставних учасників», що нададуть свої тендерні пропозиція для участі у торгах.
Відповідь: Часто учасник, який має намір перемогти у закупівлі, створює ще одну підставну компанію, метою якої є, так звана, підстраховка на тендері.
Щодо розміру кошторисної зарплати.
Дата подання: 07 листопада 2018 15:36
Дата відповіді: 08 листопада 2018 16:37
Просимо вказати розмір кошторисної зарплати при визначенні вартості будівництва.
Відповідь: Загальна кошторисна заробітна плата - 831,232 тис.грн.
Щодо умов виконання робіт
Дата подання: 08 листопада 2018 09:37
Дата відповіді: 12 листопада 2018 12:11
Просимо надати відповідь, чи застосовувати учасникам під час складання кошторисної документації коефіцієнт К=1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для урахування впливу умов виконання робіт (чи експлуатується дана будівля).
Відповідь: Коефіцієнт К=1,2 не враховується. Під час проведення ремонту будівля експлуатуватися не буде.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-07-000247-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Код ЄДРПОУ:41310760
Дата подання: 07 грудня 2018 17:05
Скарга щодо порушень при визначенні переможця
Тендерному комітету
Линовицької селищної ради
Чернігівської області

Скарга
23 листопада 2018 року Линовицькою селищною радою проведений аукціон (відкриті торги) з закупівлі робіт по об’єкту “К 021:2015:45450000- 6 — Інші завершальні будівельні роботи (“Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіалної громади в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області”)”.
Протоколом засідання тендерного комітету від 29 листопада 2018 року визначено переможцем закупівлі “Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіалної громади в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області” Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельна компанія “ФЕНІКС+”.
Прийняття рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю “Будівельна компанія “ФЕНІКС+” є неправомірним та незаконним з огляду на нижчезазначене.
Так в примітці до таблиці “в” додатку №1 тендерної документації Замовник визначив, що в примітці учасник вказує:
- нормативна потреба робітників основних будівельних професій (відповідно до потреби та календарного графіку виконання робіт) – (кількість цифрами);
- наявність у учасника (який подав тендерну пропозицію у будівельній галузі – (кількість цифрами);
- необхідно додатково прийняти робітників основних будівельних професій – (кількість цифрами).
В той же час серед документів пропозицій ТОВ “Будівельна компанія “ФЕНІКС+”, ФОП Шуляк Павла Миколайовича відсутні календарні графіки виконання робіт, у зв’язку з чим Замовник не може перевірити нормативну потребу в робітниках відповідно до проектно-кошторисної документації, що зазначена в довідках про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення.
Таким чином, ТОВ “Будівельна компанія “ФЕНІКС+” та ФОП Шуляк Павла Миколайовича не підтвердили у відповідності до умов тендерної документації необхідну кількість працівників, зазначену в їх довідках.
З зазначеного вбачається, що недолучення до документів тендерної пропозиції та відсутність серед таких документів календарного графіку виконання робіт є грубим порушення умов тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету Линовицької селищної ради від 07.11.2018 року.
Абзацом 3 п. 5. “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку 2* (у разі якщо передбачено законодавством). * – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.
Локальним кошторисом 2-1-6 (Відомість обсягів робіт) на пожежну сигналізацію передбачені роботи з монтажу пожежної сигналізації.
У відповідності до п. 13 частини першої статті 7 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” визначено, що ліцензуванню підлягає господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі за текстом – Ліцензійні умови), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 затверджено.
Роботи протипожежного призначення - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) (п. 2 Загальних положень Ліцензійних умов).
У Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 зазначено, що підлягають ліцензуванню роботи та послуги з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
У відповідності до умов тендерної документації необхідно виконати роботи з монтажу пожежної сигналізації (Локальний кошторис 2-1-6 (Відомість обсягів робіт)).
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІНЕКС РЕАЛ” для виконання зазначених робіт буде залучать субпідрядника в особі Аварійно-рятувального загону Спеціального призначення Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області, що має Ліцензію серії АЕ №184466 Державної служби України з надзвичайних ситуацій з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в тому числі монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей. Про залучення даного субпідрядника з відповідною ліцензією ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” повідомило Замовника довідкою за вихідним №101 від 21 листопада 2018 року в складі документів тендерної пропозиції.
Як зазначено в даній довідці, ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” буде залучати до виконання робіт як субпідрядника аварійно-рятувальний загін Спеціального призначення Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області в обсязі не більше ніж 20 % вартості договору про закупівлю.
В той же час Товариством з обмеженою відповідальністю “Будівельна компанія “ФЕНІКС+”, ФОП Шуляком Павлом Миколайовичем у складі їпропозицій не надали ліцензію на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення - монтажу систем пожежної сигналізації; не зазначили про залучення субпідрядників, що будуть виконувати дані роботи та мають відповідні ліцензії. ТОВ “Будівельна компанія “ФЕНІКС+”, ФОП Шуляком Павлом Миколайовичем навіть не надано довідку або лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельна компанія “ФЕНІКС+”, ФОП Шуляк Павло Миколайович в довідці про наявність робітників основних будівельних професій не вказали про наявність у них працівників відповідної кваліфікації, не зазначили їх кількість та нормативну потребу відповідно до календарного графіку виконання робіт, також не зазначили дані учасники аукціону і про необхідність додатково прийняти відповідних спеціалістів.
В Локальному кошторисі 6-1-2 на мережі водовідведення (“Відомість обсягів робіт”) передбачені роботи з монтажу перекриттiв iз залiзобетонних плит при площi плит до 5 м2 (п. 209) , для виконання даного виду робіт необхідно використовувати кран, для виконання робіт з засипання траншей та пазух котлованiв бульдозерами потужнiстю 59 кВт при перемiщеннi ґрунту до 5 м, група ґрунту 2 (п. 198) необхідне використання бульдозеру.
В довідках про наявність матеріально-технічної бази учасника ТОВ “Будівельна компанія “ФЕНІКС+”, ФОП Шуляк Павло Миколайович не зазначили, що в їх розпорядженні перебуває власний або орендований кран, бульдозер, що необхідні для виконання зазначених видів робіт.
Також, ТОВ “Будівельна компанія “ФЕНІКС+” для виконання робіт з улаштування підстильних та вирівнювальних шарив основи з піску, улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебню; улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей; улаштування основ та покриттів з піщано-гравійних сумішей в довідці про наявність матеріально-технічної бази учасника не зазначило про наявність в товаристві катка дорожнього, не вказав даний учасник і про наявність зварювальних агрегатів, що необхідні для виконання робіт з врізування патрубків в існуючі мережі із сталевих труб, монтажу металоконструкцій турнікету.
ТОВ “Будівельна компанія “ФЕНІКС+” навіть не вказало про наявність станку для різання керамічної плитки, необхідного для проведення будівельних робіт з облицювання поверхонь стін керамічними плитками.
Також хочу повідомити тендерному комітету Линовицької селищної ради, що надання учасниками будь-яких документів з метою виправлення помилок тендерної документації, в тому числі надання документів, що були передбачені умовами тендерної документації, після проведення відкритих торгів у відповідності до положень Закону України “Про публічні закупівлі ” є незаконним.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі ” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Ненадання ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, календарних графіків виконання робіт, відсутність необхідної техніки та обладнання якраз і є невідповідністю тендерних пропозицій ТОВ “Будівельна компанія “ФЕНІКС+” та ФОП Шуляк Павло Миколайович умовам тендерної документації.
З усього вищезазначеного вбачається, що тендерним комітетом Линовицької селищної ради при прийнятті рішення щодо визначення ТОВ “Будівельна компанія “ФЕНІКС+” переможцем відкритих торгів з закупівлі робіт по об’єкту “К 021:2015:45450000- 6 — Інші завершальні будівельні роботи (“Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіалної громади в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області”)” не було належним чином проаналізовано та надано відповідну оцінку документам тендерної пропозиції даного учасника.
Враховуючі вищевикладене,
Прошу :
1. Скасувати рішення тендерного комітету Линовицької селищної ради при прийнятті рішення щодо визначення товариства з обмеженою відповідальністю “Будівельна компанія “ФЕНІКС+” переможцем відкритих торгів з закупівлі робіт по об’єкту “К 021:2015:45450000- 6 — Інші завершальні будівельні роботи (“Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіалної громади в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області”)”.

2. Не укладати з товариством з обмеженою відповідальністю “Будівельна компанія “ФЕНІКС+” договір на виконання робіт по об’єкту “К 021:2015:45450000- 6 — Інші завершальні будівельні роботи (“Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіалної громади в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області”)”.

3. Прийняти законне та обгрунтоване ріщення щодо визначення переможця з закупівлі робіт по об’єкту “К 021:2015:45450000- 6 — Інші завершальні будівельні роботи (“Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіалної громади в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області”)”.

4. Про прийняте рішення за результатами розгляду даної скарги письмово повідомити Товариство з обмеженою відповідальністю “ІНЕКС РЕАЛ” за адресою: вул. Кирпоноса, б. 7, м. Чернігів, 14000.

З повагою,

Генеральний директор
ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” Л.В. Гаман
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК"ФЕНІКС+" 4 180 351,75
UAH з ПДВ
3 994 970,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Шуляк Павло Миколайович 4 775 777,65
UAH з ПДВ
3 994 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 4 444 268,00
UAH з ПДВ
4 434 230,46
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ" 4 867 063,56
UAH з ПДВ
4 867 063,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2018 17:14
Електронний підпис
21 листопада 2018 17:02
Цінова пропозиція.PDF
21 листопада 2018 17:02
Розрах до дог ціни.PDF
21 листопада 2018 17:02
реестр.PDF
21 листопада 2018 17:02
проект договору.PDF
21 листопада 2018 17:02
письмова згода Учасника.PDF
21 листопада 2018 17:02
Локальні коштори 2 1 3 - 2 1 7.PDF
21 листопада 2018 17:02
Локальні коштори 2 1 1 2 1 2.PDF
21 листопада 2018 17:02
Локальні коштори 6 1 1 - 6 1 3.PDF
21 листопада 2018 17:02
Локальні коштори 7 1 1.PDF
21 листопада 2018 17:02
Лист-гарантія ст.17.PDF
21 листопада 2018 17:02
Лист повідомлення.PDF
21 листопада 2018 17:02
Лист згода на обробку ПД.PDF
21 листопада 2018 17:02
Копія Статуту підприємства.PDF
21 листопада 2018 17:02
Копія ліцензії.PDF
21 листопада 2018 17:02
Копія Витягу пла-ка єд.под..PDF
21 листопада 2018 17:02
Копія Витягу з ЄДР.PDF
21 листопада 2018 17:02
Копії документів про МТБ.PDF
21 листопада 2018 17:02
Копії до-ів на повноваження.PDF
21 листопада 2018 17:02
ЗКР.PDF
21 листопада 2018 17:02
Договірна ціна.PDF
21 листопада 2018 17:02
Довідка про ная-ість роб.PDF
21 листопада 2018 17:02
Довідка про МТБ.PDF
21 листопада 2018 17:02
Відомості про учасника.PDF
21 листопада 2018 17:02
Відомість ресурсів.PDF
21 листопада 2018 17:02
Відомість обсягів робіт.PDF

Публічні документи

22 листопада 2018 10:19
Проект договору (9).doc
22 листопада 2018 10:19
Проект договору (9).doc
21 листопада 2018 16:54
Техпаспорт.jpg
21 листопада 2018 16:53
Копія витяг 1.jpg
21 листопада 2018 16:53
Копія витяг 2.jpg
21 листопада 2018 16:53
лист згода.jpg
21 листопада 2018 16:52
Наявність робітників.jpg
21 листопада 2018 16:52
основні спеціалісти.jpg
21 листопада 2018 16:52
Паспорт.jpg
21 листопада 2018 16:52
Паспорт+код.jpg
21 листопада 2018 16:52
посвідчення 1.jpg
21 листопада 2018 16:52
посвідчення 2.jpg
21 листопада 2018 16:51
Проект договору (6).doc
21 листопада 2018 16:49
Паспорт.jpg
21 листопада 2018 16:49
Паспорт+код.jpg
21 листопада 2018 16:49
посвідчення 1.jpg
21 листопада 2018 16:49
посвідчення 2.jpg
21 листопада 2018 16:49
Проект договору (6).doc
21 листопада 2018 16:47
договірна ціна 1.jpg
21 листопада 2018 16:47
договірна ціна 2.jpg
21 листопада 2018 16:47
Цінова пропозиція.jpg
21 листопада 2018 16:45
Договір оренди 3.jpg
21 листопада 2018 16:45
Договір оренди 4.jpg
21 листопада 2018 16:45
Договір оренди.jpg
21 листопада 2018 16:44
Довідка МВС.jpg
21 листопада 2018 16:44
ДОВІДКА ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ.jpg
21 листопада 2018 16:44
Довідка п3ч1ст17.jpg
21 листопада 2018 16:44
Довідка п5ч1ст17.jpg
21 листопада 2018 16:44
Довідка п8ч1ст17.jpg
21 листопада 2018 16:44
Довідка про ліцензію.jpg
21 листопада 2018 16:44
Довідка про працівників.jpg
21 листопада 2018 16:44
Довідка ч2ст17.jpg
21 листопада 2018 16:44
Довідкап6п1ст17.jpg
21 листопада 2018 16:44
Договір оренди 2.jpg
21 листопада 2018 16:43
АНАЛОГІЧНІ РОБОТИ 2.jpg
21 листопада 2018 16:43
АНАЛОГІЧНІ РОБОТИ.jpg
21 листопада 2018 16:42
Виписка 1.jpg
21 листопада 2018 16:42
Виписка 2.jpg
21 листопада 2018 16:42
Витяг 1ст.jpg
21 листопада 2018 16:42
Витяг 2ст.jpg
21 листопада 2018 16:42
Витяг 3ст.jpg
21 листопада 2018 16:42
ВІДОМІСТЬ ПРО УЧАСНИКА.jpg
21 листопада 2018 16:42
Декларація 1.jpg
21 листопада 2018 16:41
Декларація 2.jpg
21 листопада 2018 16:41
Декларація 3.jpg
21 листопада 2018 16:41
Декларація 4.jpg
21 листопада 2018 16:40
Декларація 5.jpg
21 листопада 2018 16:40
Декларація 6.jpg
21 листопада 2018 16:39
Декларація 7.jpg

Публічні документи

22 листопада 2018 10:52
Електронний підпис
22 листопада 2018 10:49
Проект договору підряду.pdf
22 листопада 2018 09:13
Електронний підпис
22 листопада 2018 09:10
Відомості про керівника.pdf
21 листопада 2018 20:37
Електронний підпис
21 листопада 2018 20:34
Обєктний кошторис 7 1.pdf
21 листопада 2018 20:34
Локальні кошториси 6 1.pdf
21 листопада 2018 20:34
Обєктний кошторис 6 1.pdf
21 листопада 2018 20:34
Локальні кошториси 2 1.pdf
21 листопада 2018 20:34
Обєктний кошторис 2 1.pdf
21 листопада 2018 20:34
Заява тендерному комітету.pdf
21 листопада 2018 20:34
Графік виконання робіт.pdf
21 листопада 2018 20:34
Договірна ціна.pdf
21 листопада 2018 20:34
Довідка про ліцензування.pdf
21 листопада 2018 20:34
Локальні кошториси 7 1.pdf
21 листопада 2018 20:33
Відомості про керівника.pdf
21 листопада 2018 20:22
Проект договорупідряду.pdf
21 листопада 2018 20:22
відомості про учасника.pdf
21 листопада 2018 20:22
Ліцензія з переліком робіт.pdf
21 листопада 2018 20:22
Витяг з ЄДР.pdf
21 листопада 2018 20:22
Рішення загальних зборів 3.pdf
21 листопада 2018 20:22
Рішення загальних зборів 2.pdf
21 листопада 2018 20:22
Статут.pdf
21 листопада 2018 20:22
Довідка про працівників.pdf
21 листопада 2018 20:21
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 11:26
8 Пдв.pdf
22 листопада 2018 11:26
5 Ліцензія дозвіл.pdf
22 листопада 2018 11:26
2.Виписка з ЄДР.pdf
22 листопада 2018 11:25
3 Статут.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ССР.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_6-1-3.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ИВР.pdf
22 листопада 2018 11:25
r_47_ДЦ_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК"ФЕНІКС+"

Фізична особа-підприємець Шуляк Павло Миколайович

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ПП "БУД-АРВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК"ФЕНІКС+"
#42221325
Переможець 3 994 970,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 15:41

Документи

29 листопада 2018 15:41
Електронний підпис
29 листопада 2018 15:30
2018-11-29_15-11-19_winscan_to_pdf.pdf
23 листопада 2018 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК"ФЕНІКС+"
#42221325
3 994 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 15:41
Електронний підпис
29 листопада 2018 15:30
2018-11-29_15-11-19_winscan_to_pdf.pdf
23 листопада 2018 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 08:24
ду7.pdf зміни до договору
12 березня 2019 08:23
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 08:59
догов.ціна.pdf зміни до договору
11 березня 2019 08:58
ду6.pdf зміни до договору
11 березня 2019 08:58
календ.графік.pdf зміни до договору
11 березня 2019 08:58
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2019 17:19
Календарний графік.PDF зміни до договору
02 березня 2019 17:18
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
02 березня 2019 17:18
Договірна ціна.PDF зміни до договору
02 березня 2019 17:18
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 08:12
договірна ціна фенікс.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 08:10
календарний графік.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 08:10
ду4.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 08:10
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2019 10:07
д.у. 3.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 10:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 20:52
дод угода 2 календарний план.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 20:51
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 12:54
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 12:53
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 12:34
договір.pdf укладений
17 грудня 2018 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.3. Рпзділу 14 договору підряду №1 від 17.12.2018 року, сторони дійшили згоди внести наступні зміни до додатку №1 « Календарний графік виконеання робіт» договору підряду №1 від 17.12 2018 року. Всі інші умови вищезазначеного договру, не змінні в цій угоді, залишаються чинними, і сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.3. Рпзділу 14 договору підряду №1 від 17.12.2018 року, сторони дійшили згоди внести наступні зміни: 1. Внести зміни до додатку №1 « Календарний графік виконання робіт» договору підряду №1 від 17.12 2018 року. п. 2.1 розділу 2 договору №1 від 17.12.2018 року 2. Внести зміни до п. 3.2 розділу 3 договору №1 від 17.12.2018 року та викласти його в наступній редакції: « 3.2 Підрядник зобов’язаний виконати роботи в строк до 25.12.2019 року» Всі інші умови вищезазначеного договру, не змінні в цій угоді, залишаються чинними, і сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.3. Рпзділу 14 Договору підряду №1 від 17.12.2018 року, сторони дійшили згоди внести наступні зміни: 1. Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору підряду №1 від 17.12.2018 року та викласти його в наступній редакції: « 2.1. Вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим договором визначена на підставі договірної ціни та складає 3994 970,00 грн. Відповідно до бюджетних асигнувань загальна вартість будівельних робіт та інших витрат, які виконуються Підрядником в 2019 році заданим договором складає 2443190,00 грн (два мільйони чотириста сорок три тисячі сто дев’яносто грн. 00 коп.) 2372029,00 грн. (два мільйони триста сімдесят дві тисячі двадцять девять грн. 00 коп.) – КБКД 41034500 (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій) та 71161,00 грн. (сімдесят одна тисяча сто шістдесят одна грн. 00 коп.) 3% суми співфінансування за рахунок коштів Линовицького селищного бюджету» 2. Внести зміни до п. 2.4. Розділу 2 Договору підряду №1 від 17.12.2018 року та викласти його в наступній редакції: « 2.4. Замовник перераховує попередню оплату в сумі 30%, згідно п. 19 ПКМУ від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку Державного фінансування капітального будівництва» 711608,70 грн. (сімсот одинадцять тисяч шістсот вісім грн. 70 коп.) – КБКД 41034500 (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій) та згідно п.п. 1 п.3 ПКМУ від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» 21348,30 грн. (двадцять одна тисяча триста сорок вісім грн. 30 коп.) 3% суми співфінансування за рахунок коштів Линовицького селищного бюджету» на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла», а підрядник протягом трьох місяців зобов’язаний відзвітувати актами виконаних робіт.» Всі інші умови вищезазначеного Договру, не змінні в цій угоді, залишаються чинними, і сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 2.1., 2.4. Розділу 2, Розділу 16, Додатку №1, Додатку №2 Договору №1 від 17.12.2018 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 2.1., 2.4. Розділу 2, Розділу 16, Додатку №1, Додатку №2 Договору №1 від 17.12.2018 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 2.1., 2.4. Розділу 2, Розділу 16, Додатку №1, Додатку №2 Договору №1 від 17.12.2018 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.3. Рпзділу 14 Договору підряду №1 від 17.12.2018 року, сторони дійшили згоди внести наступні зміни: Внести зміни до п. 2.4. Розділу 2 Договору підряду №1 від 17.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 29 грудня 2019
Сума оплати за договором: 733 000,95
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно п.14.5.1 договору передбачено, що Замовник має право відмовитись від договору.ТОВ "БК "ФЕНІКС+" було допущено порушення по таких пунктах Договору №1 від 17.12.2018: п.2.4; п.3.1; п.3.2; п.5.2.1; п.5.2.4; п.5.2.5; п.5.2.6; п.5.2.7; п.5.2.9; п.5.2.14; п.8.2.