Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель (Реконструкція будівлі Народного дому із розширенням за рахунок надбудови на вул. Лукашевичів, 40 в с. Сороки-Львівські Пустомитівського району Львівської області)
Очікувана вартість
4 081 101,00 UAH
UA-2018-11-06-002819-c 6ada1855d6854d8c9861c071c7e22b9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицунь Ігор

+380322254418 SOROKYLVIVSKARADA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МУРОВАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04369707
Місцезнаходження: 81120, Україна , Львівська обл., с. Сороки-Львівські, Пустомитівський район
Контактна особа: Грицунь Ігор
+380322254418
SOROKYLVIVSKARADA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2018 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2018 20:00
Початок аукціону: 22 листопада 2018 11:19
Очікувана вартість: 4 081 101,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 405,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція будівлі Народного дому із розширенням за рахунок надбудови на вул. Лукашевичів, 40 в с. Сороки-Львівські Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81120, Україна, Львівська обл., с. Сороки-Львівські, Лукашевичів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2018 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 19:24
Тендерна документація від 06.11.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-23-000003 ● 4bedf2c5edf5473aa04ecc3326101af2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2019 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.09.2019 №160

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2019 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-06-002819-с 06.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі Інфолиста МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" інформація по п. 2, 3, ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Наявність/відсутність факту притягнення службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення Наявна у відкритому реєстрі «Єдиний державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» http://corrupt.informjust.ua/. Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Те саме стосується інших пунктів - п. 8, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури наявний Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ п. 9, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Отже Замовник не мав права вимагати від Учасників такої інформації. Що стосується інших порушень Замовник повідомляє, що в зв’язку з тим, що закупівлю було завершено ще до отримання висновку за результатами моніторингу, Замовник не має можливості здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, оскільки змінити/скасувати рішення по кваліфікації можливо лише до укладення договору про закупівлю, а змінити факт невчасної публікації також не є можливим. Оскільки неможливо усунути порушення Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому, а саме – вивчити інформацію викладену у висновку, провести додаткові навчання, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель. Замовник зобов’язується не допускати в подальшому порушень в процесі проведення закупівель.

2019-12-10 16:05:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-05-07-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 78

Львів

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 07.05.2020 по 29.05.2020 перевірку закупівель UA-2018-11-06-002819-c та UA-2019-06-07-000323-a здійснених Мурованською сільською радою об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора сектору контролю місцевих бюджетів відділу контролю органів влади, оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів Наталію Федів.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2020-05-07 17:40:47


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2018 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 3 751 257,39
UAH з ПДВ
3 751 257,39
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ" 4 038 635,00
UAH з ПДВ
4 038 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 17:45
IMG-9f5dd3a06ff5ee87767b15a64961fb8a-V.jpg
03 грудня 2018 17:45
Кошторис(1).rar
03 грудня 2018 17:45
ст 17.pdf
03 грудня 2018 17:45
Цінова пропозиція(1).pdf
03 грудня 2018 17:45
img654.pdf
21 листопада 2018 18:01
Електронний підпис
21 листопада 2018 17:47
Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2018 17:47
Договірна ціна.rtf
21 листопада 2018 17:47
Кошторис.rar
21 листопада 2018 16:59
Календарний графік.pdf
21 листопада 2018 16:59
Документи по гарантії.zip

Публічні документи

21 листопада 2018 13:22
1542798518583478.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#36084965
Переможець 3 751 257,39
UAH з ПДВ
27 листопада 2018 12:00

Документи

27 листопада 2018 12:00
Електронний підпис
27 листопада 2018 12:00
Рішення кваліфікації.doc
22 листопада 2018 11:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2018 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#36084965
3 751 257,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2018 12:00
Електронний підпис
27 листопада 2018 12:00
Рішення кваліфікації.doc
22 листопада 2018 11:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 10:20
Зображення (16) (1) (1).pdf зміни до договору
23 червня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 11:22
дод угода 3 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 21:13
Додаткова 2 Народний дім (1).pdf зміни до договору
29 липня 2019 21:13
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 21:12
Додаткова1Народний дім (1).pdf зміни до договору
29 липня 2019 21:12
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 18:51
Gmail.zip укладений
11 грудня 2018 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення інформації про обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення інформації про обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна суми бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору, уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML