Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (Реконструкція трансформаторної підстанції із збільшенням потужності на острові Долобецький) (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
19 247 400,00 UAH
UA-2018-11-06-002760-c e26a912fcb2446e2b30096478826ab0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2018 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2018 20:00
Початок аукціону: 22 листопада 2018 12:20
Очікувана вартість: 19 247 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
90-99 днів: 30%
100-109 днів: 20%
110-119 днів: 10%
120 і більше днів: 0%
06 листопада 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 18:19
ДКТ_повтор_.docx
06 листопада 2018 18:19
Додаток_3_договір_повтор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛГІД ГРУП" 19 246 950,00
UAH з ПДВ
19 246 950,00
UAH з ПДВ
1 19 246 950 Документи
ТОВ "АЛЛАТ" 19 242 312,00
UAH з ПДВ
19 242 312,00
UAH з ПДВ
1 19 242 312 Документи

Публічні документи

21 листопада 2018 15:11
Електронний підпис
21 листопада 2018 15:09
кошторис.rar
21 листопада 2018 15:09
відповідність.rar

Публічні документи

22 грудня 2018 14:27
Електронний підпис
22 грудня 2018 14:24
Протокол № 04_10_2018 (3).jpg
22 грудня 2018 14:24
Протокол № 04_10_2018 (2).jpg
22 грудня 2018 14:23
Протокол № 04_10_2018 (1).jpg
21 грудня 2018 14:36
Електронний підпис
21 грудня 2018 12:35
ДЦ_Кошториси.pdf
21 грудня 2018 12:29
Тендерна пропозиція_1.jpg
21 грудня 2018 12:29
Тендерна пропозиція_2.jpg
21 грудня 2018 12:00
Довідка ДФС на 14_12_18.pdf
21 грудня 2018 12:00
Інформац.довідки.pdf
21 грудня 2018 12:00
Протокол № 04_10_2018 (1).jpg
21 листопада 2018 17:58
Електронний підпис
21 листопада 2018 17:49
Гарантія.rar
21 листопада 2018 17:37
ДЦ_Кошториси.rar
21 листопада 2018 17:34
ДЦ_Кошториси.pdf
21 листопада 2018 17:24
баланс прибуток 2017.rar
21 листопада 2018 17:22
Уставні.rar
21 листопада 2018 17:20
Договір БМК.rar
21 листопада 2018 17:19
Договір Курах.міська рада.rar
21 листопада 2018 17:17
Договір Сіті Транс+.rar
21 листопада 2018 17:16
Договір ТД Контур.rar
21 листопада 2018 17:11
дипломы_АЛЛАТ.rar
21 листопада 2018 17:10
Довідки на тендер.rar
21 листопада 2018 17:10
сертифікат Бузун В.І..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛГІД ГРУП"

ТОВ "АЛЛАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЛАТ"
#40599882
Переможець 19 242 312,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 18:46

Документи

17 грудня 2018 18:46
Електронний підпис
17 грудня 2018 18:44
Долобецький17122018184211.pdf
29 листопада 2018 17:35
Електронний підпис
29 листопада 2018 17:34
протокол_006.pdf
22 листопада 2018 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 18:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЛАТ"
#40599882
19 242 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 18:46
Електронний підпис
17 грудня 2018 18:44
Долобецький17122018184211.pdf
29 листопада 2018 17:35
Електронний підпис
29 листопада 2018 17:34
протокол_006.pdf
22 листопада 2018 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:47
ДУ №6 від 28.12.2021 до дог №670 ТП Долобецький.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 13:43
ДУ №5 від 08.10.21 до дог 670.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 16:36
ДУ №4 від 01.10.2021 до дог 670 ТП Долобецький.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:15
ДУ №3 від 23.12.2020 до Дог №670 від 04.01.2019 Долобецький.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:57
ДУ №2 від 26.12.19 до дог 670 ТП Долобецький.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 11:40
ДУ 1 від 26072019 до 670.pdf зміни до договору
26 липня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 20:45
Дог 670 від 04.01.2019р. ТОВ АЛЛАТ ТП реконстр.pdf укладений
04 січня 2019 20:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.3, 13.1 Договору від 04.01.2019 №670 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього Договору залишається незмінною і становить 19 242 312,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті сорок дві тисячі триста дванадцять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вiд 04.04.2019 №510/7166 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 грудня 2017 №1042/4049» у зв’язку із наявністю бюджетних призначень по КПКВ 2817310, КЕКВ 3210 по об’єкту «Реконструкція трансформаторної підстанції із збільшенням потужності на острові Долобецький» , оплата за роботи, що будуть виконані у 2019році, загальною вартістю 19 242 312,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті сорок дві тисячі триста дванадцять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету по КПКВ 2817310 КЕКВ 3210. 3. Викладено пункт 4.3. Договору у новій редакції. 4. Викладено пункт 5.1. Договору у новій редакції. 5.Викладено Додаток №2 у новій редакції. 6. Bci iншi умови Договору, не змiненi цiєю Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 670
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктами 1.3, 3.2., 13.1 Договору від 04.01.2019 №670 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1. Цiна цього Договору залишається незмінною. 2. У зв’язку із необхідністю внесення змін до проектної документації та зупиненням виконання робіт за рішенням замовника по об’єкту: «Реконструкція трансформаторної підстанції із збільшенням потужності на острові Долобецький», на виконання рішення Київської міської ради, оплачено виконані роботи по Договору на суму 5 775 927,81грн з ПДВ. 3. Перенесення виконання робіт за цим Договором на наступний бюджетний період у відповідності до бюджетних призначень. 4. Викласти Додаток №2 «Графік виконання робіт» у новій редакції, що додається. 5. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 670
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 1.3, 3.2., 13.1 Договору № 670 від 04.01.2019р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна Договору залишається незмінною і становить 19 242 312,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів двісті сорок дві тисячі триста дванадцять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% – 3 207 052,00 грн. (три мільйони двісті сім тисяч п’ятдесят дві гривні 00 копійок). 2. Оплачено виконані роботи по Договору на суму 5 775 927,81 грн. (п’ять мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот двадцять сім гривень 81 копійка) в тому числі ПДВ 20% – 962 654,64 грн. (дев’ятсот шістдесят дві тисячі шістсот п’ятдесят чотири гривні 64 копійки). 3. У зв’язку із зупиненням виконання робіт за рішенням замовника до внесення змін до проектної документації по об’єкту «Реконструкція трансформаторної підстанції із збільшенням потужності на острові Долобецький» перенести виконання робіт за цим Договором на наступний бюджетний період у відповідності до бюджетних призначень та викласти п.11.1. Договору у наступній редакції «11.1. Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 4. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 5. Викласти Додаток № 2 «Графік виконання робіт» у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 6. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 670
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної вартості робіт на 6 395 994,66 грн., у т.ч. ПДВ відновлення виконання робіт з 01.10.2021 року викладення Додатків №№1, 2 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 670
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення додатку № 3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 670
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 670
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 12 423 115,14
UAH (в тому числі ПДВ 2 070 519,19 UAH)