Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації гарячого харчування учнів Івано-Франківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6, №10,Угорницька загальноосвітня школа I-III ступенів
Очікувана вартість
373 620,00 UAH
UA-2018-11-06-002685-c ● cac572becf6445538771cc3dee5c79c5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40312499 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15 |
Контактна особа: |
Ковалів Світлана Володимирівна +380342535657 ekonomichnyl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2018 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2018 17:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2018 17:49 |
Очікувана вартість: | 373 620,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківськ
Тендерна документація
06 листопада 2018 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2018 17:45 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17
Дата подання: 11 листопада 2018 18:19
Дата відповіді: 12 листопада 2018 15:44
"На підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасником повинна бути надана інформація (довідка) довільної форми про відсутність цих підстав. Замовником буде перевірятись подана інформація про Учасника у відкритих єдиних державних реєстрах.
Чи достатньо наступної відповіді
Я ФОП Михнюк М.І. не маю заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). У мене відсутні підстави, зазначені у частині першій та частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких Замовник зобов’язаний та може відхилити тендерну пропозицію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, зазначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна відповідати пунктам Додатку №6 Тендерної документації.
Завантажені файли повинні бути скановані в pdf. форматі (або аналогічному форматі).
Дата подання: 11 листопада 2018 18:23
Дата відповіді: 12 листопада 2018 17:13
Який аналогічний формат мається на увазі ?
Відповідь: Завантажені файли повинні бути завантажені в pdf. форматі або аналогічному (BMP, JPEG, TIFF)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Загальноосвітня школа I-III ступенів №6 |
Опис предмету закупівлі: |
Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківськ
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 86 970,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 434,85 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з організації гарячого харчування учнів загальноосвітньої школи I-III ступенів №6
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Джерельна,2а
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Коритан Любов Миколаївна #2041902728 |
Переможець |
86 970,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 10:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 10:42
|
Договір про закупівлю послуг | укладений |
10 грудня 2018 10:33
|