Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Тростянецькій, 47 у Дарницькому районі»
Очікувана вартість
1 428 472,00 UAH
UA-2018-11-06-001906-b c99971f6928d4d9a8c10a1152c6017ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2018 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 1 428 472,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 142,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Тростянецькій, 47 у Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. Тростянецькій, 47 у Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2018 18:07
Проект договору (Додаток 3).docx
06 листопада 2018 18:07
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
06 листопада 2018 18:07
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
06 листопада 2018 18:07
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" 1 421 644,76
UAH з ПДВ
1 421 644,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 14:49
ТЕНДЕР 2.rar
15 листопада 2018 14:49
ТЕНДЕР 1.rar
15 листопада 2018 14:49
Фотофіксація.rar
15 листопада 2018 14:49
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
Переможець 1 421 644,76
UAH з ПДВ
20 листопада 2018 18:04

Документи

20 листопада 2018 18:04
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2018 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
1 421 644,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2018 18:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 5.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 11:56
ДУ 4.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 12:36
ДУ 3.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 11:32
ДУ 2..pdf зміни до договору
11 травня 2019 12:03
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:26
договір укладений
30 листопада 2018 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 238/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 238/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.03.2019 року № 507 "Про капітальний ремонт обєктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1, 2.5 Договору, а також скоригований Календарний графік викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 238/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 238/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 238/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Скоригований Календарний графік (Додаток 7) до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 238/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 238/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 875 897,93
UAH (в тому числі ПДВ 145 982,98 UAH)