Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (international) in public use in Kyiv Oblast)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kiev.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodumyr Anatiliovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2018 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2018 13:08 |
Очікувана вартість: | 237 257 495,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 186 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1186300 UAH |
Publication date: | 06 листопада 2018 16:32 |
Enquiries until: | 09 грудня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 15 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 грудня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 237 257 495 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 186 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2018 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2018 16:50 |
Перелік змін 1.pdf | |
12 грудня 2018 16:48 |
1В-19 Тендерна документація_зміни 1.doc | |
06 грудня 2018 16:43 |
Перелік змін.pdf | |
06 листопада 2018 16:56 |
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв (міжнародні).docx | |
06 листопада 2018 16:55 |
Проект договору експлуатаційне утримання.docx |
12 грудня 2018 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 грудня 2018 16:50 |
Перелік змін 1.pdf
|
||||||
12 грудня 2018 16:48 |
1В-19 Тендерна документація_зміни 1.doc
|
||||||
06 грудня 2018 16:43 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
06 листопада 2018 16:56 |
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв (міжнародні).docx
|
||||||
06 листопада 2018 16:55 |
Проект договору експлуатаційне утримання.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-31-000033 ● bd4ae7cbcc52460d9fef44cee3e59d6b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2019 № 108
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2018-11-06-001672-b 06.11.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічнихзакупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемізакупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-11 13:26:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (міжнародні) загального користування у Київській області) за кодом ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-06-001672-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
1. Чому Замовником змінено термін початку надання послуг з дати підписання договору (06.02.2019) на 01.01.2019 згідно додаткової угоди від 06.06.2019 № 1 до договору від 06.06.2019 № 52М-19?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-13 12:40:55
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Служба) розглянула запит та повідомляє наступне.
Служба є балансоутримувачем та Замовником послуг(робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (міжнародні) загального користування у Київській області.
Служба, як Замовник зазначених послуг(робіт) повинна і забезпечує силами підрядних організацій, згідно укладених договорів, безперервний та безпечний рух на дорогах цілодобово протягом календарного року.
Договори з підрядними організаціями, як Виконавцями послуг (робіт) з експлуатаційного утримання доріг, Служба укладає за результатами відкритих торгів, згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Фінансування робіт(послуг) по зазначеним договорам здійснюється з державного бюджету України, через Державну казначейську службу протягом річного бюджетного періоду. В зв’язку з цим термін дії договорів (при їх укладанні) та обсяги фінансування передбачено тільки до кінця календарного року.
Для забезпечення безперервного проїзду і безпеки дорожнього руху на початку наступного календарного року, в складний зимовий період, в договорі попереднього року, з підстав визначених у частині 5 ст.36 Закону на перехідний період, необхідний для проведення нової процедури закупівлі передбачено подовження строку дії договору в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. На підставі зазначеного, договір 2018 року за рахунок укладання додаткової угоди був продовжений до 31 березня 2019 року, зі збільшенням ціни договору в обсязі до 20%.
Внаслідок вкрай складних дорожньо-кліматичних умов зимового періоду 2018-2019 років, та значного збільшення обсягів і вартості робіт з зимового утримання міжнародних автомобільних доріг, обсяги фінансування, що були визначені Додатковою угодою (20%) виявилися недостатніми для можливості приймання і оплати фактично виконаних робіт(послуг) за період з початку року до дати укладання нового договору на 2019 рік.
Беручи до уваги нормативно-правову неможливість збільшення обсягу фінансування визначеного Додатковою угодою (20%), та з метою запобігання повній зупинці робіт (послуг) з зимового утримання доріг та виникненню аварійних і надзвичайних ситуацій, що неминуче призвели б до зупинки руху транспорту і численним ДТП з непередбаченими наслідками, а також керуючись вимогами Закону України «Про автомобільні дороги України» та Положенням про Службу автомобільних доріг у Київській області стосовно повноважень та відповідальності Служби за забезпечення безперервного і безпечного дорожнього руху, а також керуючись тим, що інформація про конкретного переможця зазначеної закупівлі стала відома за результатами аукціону на початок 2019 року (аукціон – 26.12.2018 року і намір про укладання договору був наданий 17.01.2019 року), Служба обґрунтовано прийняла рішення про необхідність та можливість застосування норми частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України (ЦКУ) для врахування в Договорі від 06.02.2019 року № 52М-19 на 2019 рік періоду експлуатації (зимового утримання) доріг, що об’єктивно не міг бути врахований в попередньому договорі (з урахуванням 20% додаткової угоди), а саме, що умови нового договору від 06.02.2019 року № 52М-19, згідно із частиною 3 статті 631 ЦКУ, застосовуються до правовідносин між Замовником та Виконавцем, які виникли до дати його укладання.
Зазначене рішення про зміну терміну початку надання послуг (з 01.01.19р.) було оформлене та підписане Замовником і Виконавцями у вигляді Додаткової угоди № 1 від 06.02.2019 року до Договору від 06.02.2019року № 52М-19, та оприлюднене згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» разом з основним Договором у електронній системі закупівель «Prozorro».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу № UA-M-2019-05-31-000033 Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби (далі - Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі послуг (далі - Висновок): 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (міжнародні) загального користування у Київській області) (№ оголошення: UA-2018-11-06-001672-b) Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення на визначені у висновку порушення: 1. Проте, під час аналізу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ГНОМ» не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій вказано виконання аналогічного договору від 26.06.2012 № 4/06/U/2012, чим порушено вимоги п. 5.2.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, яким вимагалось надання аналогічного договору (договорів), що були укладені в період 2015-2018 років. Заперечення: Наданий у складі тендерної пропозиції учасника вищезазначеної закупівлі ТОВ «ГНОМ» аналогічний договір № 4/06/U/2012 є довгостроковим, укладеним на 48 місяців, тобто діючий з 26.06.2012 року по 30.06.2016 року. Відповідно до п. 5.2.1 Р. ІІІ Тендерної документації Учасником було надано підтвердження виконання по вищезазначеному договору за 2015 рік, тобто, за період, який і вказаний в умовах Тендерної документації. З огляду на вищевикладене, Замовник не порушив вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГНОМ» умовам тендерної документації та правомірно допустив до аукціону. 2. Проте, під час аналізу, встановлено, що документи, які необхідно надати переможцю ТОВ «ГНОМ» (далі – Переможець), не відповідають умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця відсутні: розрахунок коштів на відрядження працівників; розрахунок витрат з перевезення будівельних матеріалів (ґрунту, будівельного сміття) власним, орендованим або субпідрядним транспортом; калькуляції на матеріали, що виготовлені на власному підсобному господарстві, чим не дотримано вимоги п. 1.3.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД. Крім того, відповідно до п. 2.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції ТД у разі якщо учасник/переможець відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати/надавати якийсь із вказаних у розділі ІІІ документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів з наданням у разі наявності аналогічних документів, що не містяться в складі документів, які необхідно надати Переможцеві. Також, в складі документів, які необхідно надати Переможцеві, надано пояснювальну записку до договірної ціни, в якій зазначено середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г та розряді робіт 3,8) в розмірі 7 000,00 грн, чим не дотримано вимоги п. 6.1.4 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, яким передбачено при визначенні вартості надання послуг врахування середньомісячної заробітної плати на 1 робітника при розряді робіт 3,8 не вище за 6 400,00 грн. Заперечення: Щодо відсутності розрахунку коштів на відрядження працівників, Замовник повідомляє, що відповідно до умов ТД розрахунки, зазначені в ч.6 Р ІІІ ТД, мають бути надані згідно п. 1.3.1 ч. 1 Р ІІІ ТД тільки у разі їх включення в договірну ціну. Кошти на відрядження працівників не передбачені договірною ціною Переможця вищезазначеної закупівлі, в зв’язку з цим і відповідний розрахунок не потрібний. Щодо відсутності розрахунку витрат з перевезення будівельних матеріалів (ґрунту, будівельного сміття) власним, орендованим або субпідрядним транспортом, Замовник повідомляє, що в складі договірної ціни Переможця - ТОВ «ГНОМ» на вищезазначену закупівлю передбачено перевезення вантажів найманим автомобільним транспортом (стор. 125-128) і підтверджено Договором з ТОВ «БУД СЕРВІС ГРУП» від 17 грудня 2018 року № 17/12-18/2. Щодо відсутності калькуляцій на матеріали, що виготовлені на власному підсобному господарстві, Замовник повідомляє, що матеріали, включені у договірну ціну Переможця передбачено закуповувати безпосередньо у виробників як готову продукцію, виготовлення матеріалів на власному підсобному господарстві не передбачалось. Щодо наданої пояснювальної записки до договірної ціни, в якій зазначено середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г та розряді робіт 3,8) в розмірі 7 000,00 грн повідомляємо наступне. Тендерною документацією п.6.1.4 передбачена кошторисна заробітна плата при розряді робіт 3,8 у розмірі 6400 грн (з урахуванням п.3.4 проекту Договору). П.3.4 Договору зазначено, що у разі зміни нормативно-правових актів, нормативних документів, що стосуються ціноутворення у будівництві (експлуатаційному утриманні) Договір може приводитися у відповідність до чинних актів шляхом укладення додаткової угоди. З 01 січня 2019 року набув чинності новий галузевий нормативний документ з ціноутворення - СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання". В цьому стандарті змінено порядок розрахунку кошторисної заробітної плати, тому договірну ціну, яка є невід’ємною частиною Договору, було приведено до чинних нормативних документів, про що укладено додаткову угоду, без зміни ціни Договору, що була визначена за результатами аукціону. З урахуванням вищенаведеного, у Замовника не було підстав щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця - ТОВ «ГНОМ». 3. Додатковою угодою від 06.02.2019 № 1 до договору від 06.02.2019 № 52М-19 Замовником та ТОВ «ГНОМ» на підставі ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України внесено зміни в термін початку надання послуг по договору «з дати підписання і по 31.12.2019» на «з 01.01.2019 по 31.12.2019». Частиною 2 ст. 32 Закону встановлено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень ч. 3 с. 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим. При цьому, відповідно до пояснень Замовника щодо зміни терміну початку надання послуг з дати підписання договору (06.02.2019) на 01.01.2019 не підтверджено обґрунтування внесення змін до істотних умов договору, чим порушено ч. 4 ст. 36 Закону, а саме істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Таким чином, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону договір про закупівлю від 06.02.2019 № 52М-19 в частині внесення змін є нікчемним. Заперечення: Згідно ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Використання Держаудитслужбою застережень, на підставі загальних вимог ч. 2 ст. 32 Закону, щодо можливих ризиків при укладанні договору і, як наслідок, про неможливість застосування положень ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України у такому договорі є абсолютно безпідставним, оскільки Додаткова угода № 1 від 06.02.2019р. укладена до уже діючого Договору № 52М-19 від 06.02.2019р., Виконавцем якого вже визначено ТОВ «ГНОМ». Крім цього, у п. 2 констатуючої частини Висновку Держаудитслужба підтвердила, що «За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначені предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднені порушень не встановлено» На офіційному інтернет-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі у розділі «Консультації з питань закупівель» у відповідях на запити за номерами 25/2016, 801/2018 роз’яснило, що норми ч. 4 ст. 36 Закону застосовуються у разі зміни істотних умов договору про закупівлю. Водночас у випадку необхідності змін умов договору про закупівлю, які не є істотними для даного договору, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України. Умови договору про закупівлю про зворотну дію його умов в часі, за загальним правилом, не є істотними умовами договору такого виду. Тому, у випадку необхідності змін умов договору про закупівлю, які не є істотними для даного договору, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України. Обґрунтування щодо необхідності внесення змін Додатковою угодою № 1 від 06.02.2019р. до умов Договору № 52М-19 від 06.02.2019р., які не є істотними, були надані Замовником у відповідях на питання моніторингу цієї закупівлі та розміщені в електронній системі ProZorro 13.06.2019р. 4. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору від 06.02.2019р. № 52М-19 шляхом укладання додаткової угоди від 06.02.2019р. № 1, проте в порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін.. Заперечення: Як вже було вище зазначено Замовником, Додатковою угодою № 1 від 06.02.2019р. були внесені зміни до умов Договору, які не є істотними (При цьому строки дії Договору не змінювались). Додаткова угода від 06.02.2019р. № 1 до договору від 06.02.2019р. № 52М-19 була укладена в день підписання договору. Тому Замовником було завантажено вищезазначену додаткову угоду разом з Договором від 06.02.2019р. № 52М-19, як невід’ємну його частину. Тобто додаткова угода від 06.02.2019р. № 1 була оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу у встановлені Законом терміни, в зв’язку з прийнятим рішенням Замовником про її оприлюднення, а саме: 07.02.2019р. Форма ж повідомлення про внесення змін до договору, затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 передбачає обов’язкове внесення інформації щодо вичерпних випадків для внесення змін до істотних умов договору згідно з ч.4ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до зміни таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових користувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Отже цей перелік випадків передбачено тільки для зміни істотних умов договору і до нього не входить зміна умов договору про зворотну дію його умов в часі, як не істотна умова договору. Тому і підстав для публікації форми повідомлення про внесення змін до договору у Замовника не було. З огляду на вищенаведене, Замовник мав право взагалі не оприлюднювати вищезазначену додаткову угоду, але здійснив це з метою забезпечення максимальної відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Просимо врахувати всі вищенаведені аргументовані заперечення до Висновку, які підтверджують правомірність дій Замовника, в межах чинного законодавства, щодо розгляду тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткової угоди) та своєчасності оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
2019-07-01 17:31:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГНОМ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Дочірнє підприємство "Київське обласне дорожнє управління" Відкрите акціонерне товариство "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГНОМ» |
236 000 000,00
UAH з ПДВ
|
234 813 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Київське обласне дорожнє управління" Відкрите акціонерне товариство "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
237 050 859,28
UAH з ПДВ
|
235 864 559,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
237 256 900,00
UAH з ПДВ
|
237 256 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГНОМ» #7280009677 |
Переможець |
234 813 700,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2020 08:37
|
ДУ 14 до договору 52М-19 20% з сумою.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:56
|
ДУ13 до договору 52М-19 продовж.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 22:07
|
Договір від 06.02.19 № 52М-19.pdf | укладений |
07 лютого 2019 22:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пп. 10.8. та 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти пп. 5.1 та 10.1 у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 березня 2020 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2020 року включно». |
Номер договору про закупівлю: | 52М-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.8. Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму 5 572 300,00 грн (п’ять мільйонів п’ятсот сімдесят дві тисячі триста гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 928 716,67 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 33 434 120,81 грн (тридцять три мільйона чотириста тридцять чотири тисячі сто двадцять гривень 81 копійка), в тому числі ПДВ 5 572 353,47 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 52М-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |