Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі).
Очікувана вартість
132 800,00 UAH
UA-2018-11-06-001640-b b83e37fa66ec4c4fa231ec0b9681a859
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кравченко Олексій Миколайович

380665516410 zakupivli@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 13486010
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, площа Соборна, будинок 3
Контактна особа: Кравченко Олексій Миколайович
380665516410
zakupivli@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 14 листопада 2018 14:55
Очікувана вартість: 132 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 Одиниця
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84116, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Батюка, будинок 8.
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2018 16:24
оголошення_картридж2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 06 листопада 2018 19:54
Дата відповіді: 09 листопада 2018 14:38
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне.
В п 3.2. оголошення та в Додатку 2 до оголошення визначено, що в позиції 1, 2 картриджі для принтерів: Canon i-SENSYS LBP6030, Canon i-SENSYS LBP6020, HP Lazer Jet P 1102, Lazer Jet P 1102wn, Сanon i-SENSYS MF 210/211 можуть бути як оригінальними так і неоригінальними, а в позиції 3 картриджі для принтера Canon i-SENSYS LBP212dw повинні бути тільки оригінальними.
Дякуємо за питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-06-001640-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 06 листопада 2018 17:20
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення
виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від
представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від
представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника
виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає
здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме -
змаганням між суб'єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб'єктами
господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати
між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати
умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття
участі в торгах у зв'язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в
Україні, а також обмежує коло можливих учасників - офіційними дистриб'юторами та
підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші
взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами
підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у
залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є
дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та
призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих
учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель
закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" - недискримінація
учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 14:39
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначено що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання. Таким чином, наявність в учасника авторизованого листа від виробника не є дискримінацією решти учасників, а є його досягненням та вказує на його перевагу над іншими суб'єктами господарювання в межах економічної конкуренції. Також, наявність в учасника авторизованого листа від виробника захищає Замовника від придбання застарілого або підробленого товару.
Вимоги оголошення щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зумовлена правом наданим Законом України «Про захист прав споживачів», а саме споживачу надане право отримувати необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника, а продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Своєчасно отримана інформація про якість товару (картриджів) дозволяє визначити безпечність товару на стадії ознайомлення з документами учасника, та як наслідок захистити довкілля і своїх працівників від негативного впливу неякісного товару та ефективно витратити бюджетні кошти.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001640-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 06 листопада 2018 18:47
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що згідно повідомлення ДП "УКРМЕТРТЕСТАНДАРТ", станом на 06.06. 2018р. витратні матеріали , комплектуючі , аксесуари та запасні частини до компютерної та офісної техніки, принтерів, копіювальних апаратів, БФП, флеш-накопичувачі , елементи живлення , акамулятори , оптичні засоби збереження інформації обовязковій сертифікації не підлягають в звязку з втратою чиності декрету КМУ від 10.05.1993р. №46-93
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 14:40
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначено що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання. Таким чином, наявність в учасника сертифікатів відповідності не є дискримінацією решти учасників, а є його досягненням та вказує на його перевагу над іншими суб'єктами господарювання в межах економічної конкуренції. Також, наявність в учасника сертифікатів відповідності захищає Замовника від придбання неякісного товару.
Вимоги оголошення щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зумовлена правом наданим Законом України «Про захист прав споживачів», а саме споживачу надане право отримувати необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника, а продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Своєчасно отримана інформація про якість товару (картриджів) дозволяє визначити безпечність товару на стадії ознайомлення з документами учасника, та як наслідок захистити довкілля і своїх працівників від негативного впливу неякісного товару та ефективно витратити бюджетні кошти.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001640-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 06 листопада 2018 18:51
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити , що товари, що мають постачатися за тендером, включені до Переліку товарних груп, що не потребують проведення державної санітарно - епідеміологічної експертизи, затвердженого Постановою Державної санітарно - епідеміологічної служби України №25 від 26 грудня 2008р. “Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД”.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 14:41
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимога оголошення щодо надання документів про якість товару зумовлена правом наданим Законом України «Про захист прав споживачів», а саме споживачу надане право отримувати необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника, а продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Своєчасно отримана інформація про якість товару (картриджів) дозволяє визначити безпечність товару на стадії ознайомлення з документами учасника, та як наслідок захистити довкілля і своїх працівників від негативного впливу неякісного товару та ефективно витратити бюджетні кошти.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001640-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 07 листопада 2018 09:45
безпідставність вимоги UA-2018-11-06-001640-b.c3
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на безпідставність вимоги UA-2018-11-06-001640-b.c3, з огляду на те, що нормативно-правовий акт (Постанова від 26 грудня 2008 року № 25 "Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об'єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД"), на який посилається скаржник, втратила чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 628 ( v0628282-15 ) від 25.09.2015 року. Просимо врахувати вказану обставину під час розгляду вимоги UA-2018-11-06-001640-b.c3. Також наголошуємо, що право Замовника щодо вимоги надання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи визначено ч. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів» (Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 14:42
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п.14 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі.
Ваша вимога не містить по суті порушень допущених Замовником у процесі проведення закупівлі.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001640-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 07 листопада 2018 12:22
Порушення конкуренції!!!
Шановний Замовник хочемо наголосити, що є чітко прописаний Закон України про державні закупівлі де немає таких вимог від учасника як: авторизаційний лист, атестат виробництва, сертифікат якості, сертифікат відповідності.
Тому ставлячи такі вимоги Ви порушуєте конкуренцію серед потенційно можливих учасників, що може призвезти до збільшення закупівельної ціни.
Вважаємо такі вимоги дискримінаційними, та просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 14:43
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Законодавством визначено що документація для проведення закупівель повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, при цьому, можна застосовувати посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З метою дотримання відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі нами відразу визначаються в оголошенні вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. У зв’язку з тим, що всебічний опис якісних показників скласти неможливо, доцільніше деякі якісні показники було зазначити посилаючись на документи.
Також, повідомляємо, що Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначена економічна конкуренція (конкуренція) як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання. Таким чином, наявність в учасника авторизованого листа від виробника, атестат виробництва, сертифікат якості, сертифікатів відповідності не є дискримінацією решти учасників, а є його досягненням та вказує на його перевагу над іншими суб'єктами господарювання в межах економічної конкуренції. Також, наявність в учасника цих документів захищає Замовника від придбання неякісного, застарілого або підробленого товару.
Вимоги оголошення щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зумовлена правом наданим Законом України «Про захист прав споживачів», а саме споживачу надане право отримувати необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника, а продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Своєчасно отримана інформація про якість товару (картриджів) дозволяє визначити безпечність товару на стадії ознайомлення з документами учасника, та як наслідок захистити довкілля і своїх працівників від негативного впливу неякісного товару та ефективно витратити бюджетні кошти.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001640-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 14 листопада 2018 17:36
дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій.
Додатком2 Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель визначений обов’язок Учасника у випадку постачання еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) чітко визначених документів, серед яких вимога щодо надання завіреної копії атестата виробництва виданого виробнику еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) органом сертифікації, дійсного на момент подання пропозицій, або обґрунтування його відсутності та Оригінал паспорту від виробника картриджів на Замовника з зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів.
Вважаємо за необхідне звернути увагу Замовника на невідповідність доданих у складі пропозиції ТОВ "Клаудгруп" документів, а саме завіреної копії атестата виробництва виданого виробнику еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) органом сертифікації, дійсного на момент подання пропозицій, або обґрунтування його відсутності. Крім того у складі пропозиції ТОВ "Клаудгруп" відсутні Оригінали паспортів від виробника картриджів на Замовника, оскільки наявні у складі паспорти видані не на Замовника.
Крім того Оголошенням про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель визначений обов’язок Учасника на підтвердження кваліфікаційних вимог надати в сканованому вигляді (в форматі pdf) аналогічний договір з документами, які підтверджують його виконання в повному обсязі.
У складі пропозиції ТОВ "Клаудгруп" наявний Договір поставки 58/1 від 10 липня 2018 року за яким ТОВ "Клаудгруп" у 3-ти денний строк (п.4.2 Договору) мало здійснити поставку товару на користь ТОВ «ВЕСТ ВІНД ЛТД». На підтвердження «належного» виконання Договору поставки 58/1 від 10 липня 2018 року ТОВ "Клаудгруп" надало видаткову накладну №185 від 16 липня 2018 року. Оскільки закінчення строку виконання договору припадає на 13 липня 2018 року, виконання обов’язку щодо поставки товару, вчинене 16 липня 2018 року, не може вважатися належним виконанням умов договору. Неналежне виконання (вчинене поза строком, визначеним договором) умов договору спричинило відхилення пропозиції ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» у попередній закупівлі UA-2018-10-11-001511-a.
Враховуючи наведене, звертаємося до Замовника із вимогою щодо належної перевірки документів пропозиції ТОВ "Клаудгруп" на предмет виконання вимог Додатоку2.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2018 17:21
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п.14 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі.
Ваша вимога не містить по суті порушень допущених Замовником у процесі проведення закупівлі.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001640-b.c7
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 27 листопада 2018 13:10
вимога переглянути рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Шановний, Замовник. В порядку Розділу 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" N 35 від 13.04.2016 р. (із змінами згідно Наказу №49 від 20.06.2017 р.) звертаємося до Вас із вимогою щодо перегляду рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." з огляду на наступне. Підставою для відхилення пропозиції є невиконання вимог п.6.2.1 Додатку2 Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель, а саме ненадання Завіреної копії атестата виробництва виданого виробнику еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) органом сертифікації, дійсного на момент подання пропозицій (п.6.2.4 Додатку2) та ненадання Завірених копій сертифікатів відповідності УкрСЕПРО на еквівалентні витратні матеріали (картриджі) та сировина/матеріали (тонери, фотобарабани, ракелі, магнітні вали, чорнила) на підтвердження проведення лабораторних досліджень відповідності за технічно-якісними характеристиками, дійсні на момент розкриття пропозицій, дійсні на момент розкриття пропозицій (п.6.2.5 Додатку2). Вважаємо безпідставним відхилення пропозиції ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." оскільки п. 6.2.4 Додатку2 допускає відсутність атестату виробництва, проте така відсутність має бути обґрунтована. В складі документів пропозиції ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." наявне обґрунтування відсутності атестату виробництва. Під час розгляду пропозиції Замовником була встановлено відповідність пропозиції вимогам п. 6.2.4 Додатку2 (невідповідність п. 6.2.4 не визнана підставою для відхилення пропозиції). Також п.6.2.5 допускає відсутність обов’язкової сертифікації в Україні, що має підтверджуватися листом з органу сертифікації про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, дійсного на момент розкриття пропозицій. У складі документів пропозиції ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." наявний лист з органу сертифікації про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, дійсного на момент розкриття пропозицій. Під час розгляду пропозиції Замовником була встановлено відповідність пропозиції вимогам п. 6.2.5 Додатку2 (невідповідність п. 6.2.5 не визнана підставою для відхилення пропозиції). Таким чином ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." виконало вимоги п.п. 6.2.4 та 6.2.5 Додатку2 до Оголошення та надало обґрунтування відсутності відповідних документів. Враховуючи наведене, Замовник, оцінюючи пропозицію ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." мав надати належну правову оцінку тій обставинні, що в п.6.2.1 Додатку2 наявна вимога щодо надання документів, які за певних умов можуть бути не надані, що також обґрунтовує та пояснює, чому вказані документи не повинні надаватися на виконання вимог п. 6.2.1 Додатку2. Фактично, пропозиція ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." було відхилено з підстав п. 6.2.1 Додатку2 нібито за невиконання вимог п.п. 6.2.4 та 6.2.5, які в свою чергу виконані учасником. П. 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель визначено обов’язок Замовника опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) переглянути рішення про дискваліфікацію учасника. Враховуючи наведене, просимо в порядку п. 14.2. Порядку здійснення допорогових закупівель переглянути рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.".
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 127 506,00
UAH з ПДВ
119 937,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 127 980,00
UAH з ПДВ
119 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 15:59
Цінова пропозиція 3119086- обн.pdf
13 листопада 2018 16:28
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 3119086.pdf
13 листопада 2018 16:28
Цінова пропозиція 3119086.pdf

Публічні документи

21 листопада 2018 18:00
Електронний підпис
12 листопада 2018 17:53
Електронний підпис
12 листопада 2018 17:52
ВВМ-ЦЗСДМОУ (ор.к.).pdf
12 листопада 2018 17:52
ВВМ (свідоцтво NewTone (TM)).pdf
12 листопада 2018 17:52
ВВМ (Висновок СЕЕ WWM (ЗІП).pdf
12 листопада 2018 17:52
ВВМ (ISO 9001, 14001).pdf
12 листопада 2018 17:52
ВВМ ( UA-2018-11-06-001640-b ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 119 937,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 17:39
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 119 940,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 17:35

Документи

21 листопада 2018 17:38
рішення 1.PDF

Документи

26 листопада 2018 17:34
рішення 2.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій