Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистилятори (Дизельне паливо, бензин А-92)
Очікувана вартість
1 404 308,00 UAH
UA-2018-11-06-001564-b 4e8120adecf84657821b978c552e1c54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лопоха Надія Янківна

+380414621156 vira_viza@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Романівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143028
Місцезнаходження: 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, вул.50-річчя Жовтня, 2
Контактна особа: Лопоха Надія Янківна
+380414621156
vira_viza@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2018 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2018 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2018 16:07
Початок аукціону: 22 листопада 2018 14:57
Очікувана вартість: 1 404 308,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 129,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

річний план закупівель на 2019 (очікувана вартість закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33382 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13001, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Житомирська область, смт.Романів (В зв’язку з тим, що відділ освіти Романівської районної державної адміністрації Житомирської області не має де зберігати нафтопродукти, умовою поставки являється наявність автозаправної станції учасника на території смт. Романів Житомирської області.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
8903 л
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13001, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Житомирська область, смт.Романів (В зв’язку з тим, що відділ освіти Романівської районної державної адміністрації Житомирської області не має де зберігати нафтопродукти, умовою поставки являється наявність автозаправної станції учасника на території смт. Романів Житомирської області.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 15:16
Тендерна документація зі змінами.doc
09 листопада 2018 15:16
Додаток 2 зі змінами.docx
09 листопада 2018 15:16
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 6.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 5 проект договору.doc
06 листопада 2018 16:02
Додаток 4.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 3.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 2.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 1.docx
06 листопада 2018 16:02
Тендерна документація.doc
09 листопада 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 15:16
Тендерна документація зі змінами.doc
09 листопада 2018 15:16
Додаток 2 зі змінами.docx
09 листопада 2018 15:16
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 6.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 5 проект договору.doc
06 листопада 2018 16:02
Додаток 4.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 3.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 2.docx
06 листопада 2018 16:02
Додаток 1.docx
06 листопада 2018 16:02
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-14-000005 ● 8cd95eb29e0a46c48bff389625957ad9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2018 10:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З


13 .12.2018 №241

Київ



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2018-11-06-001564-b від 06.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2018-12-17 16:10:51

Пояснення з власної ініціативи

У відповідь на рішення про проведення моніторингу які відділ освіти Романівської районної державної адміністрації вважає за необхідне надати відповідь з власної ініціативи:
Розкриття тендерних пропозицій електронною системою відбулося 22.11.2018 о 15:18 год.
Строк розгляду тендерної документації, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, згідно Закону не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Тому термін (п’ять робочих днів) визначення найбільш економічно вигідної пропозиції закінчувався 29.11.2018 о 15:18 год., а протокол від 29.11.2019 №116 про розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції оприлюднено 29.11.2018 о 14:50 год.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визнання переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює повідомлення про намір укласти договір.
Рішення про намір укласти договір комітетом було прийнято 29.11.2018 (протокол №116) та оприлюднено 29.11.2018 о 14:50 год.
Оприлюднення терміну строку розгляду тендерної документації, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та рішення про намір укласти договір не порушено.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2018 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Калина 1 271 887,35
UAH з ПДВ
1 271 887,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 280 789,50
UAH з ПДВ
1 280 789,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 10:39
Електронний підпис
30 листопада 2018 10:34
Додаток 6 Тендерна пропозиція
30 листопада 2018 10:15
Довідка ДФС
30 листопада 2018 10:15
Довідка про не судимість
30 листопада 2018 10:15
Довідка про банкрутство
21 листопада 2018 15:05
Електронний підпис
21 листопада 2018 15:01
фінансовий звіт.PDF
21 листопада 2018 15:01
довідка про наявність прац.PDF
20 листопада 2018 18:41
Електронний підпис
20 листопада 2018 18:29
пропозиція.PDF
20 листопада 2018 18:29
Витяг-20112018.pdf

Публічні документи

21 листопада 2018 14:44
Справка_Юстиция_Заец_20180730.pdf
21 листопада 2018 14:44
Справка_МВД_Заць_201800801.pdf
21 листопада 2018 14:44
Справка_ГНИ_ЛТ_20181109.JPG
21 листопада 2018 14:44
Справка_Банкротство_20181112.pdf
21 листопада 2018 14:44
Сертифікати2018.tif
21 листопада 2018 14:44
Приказ_директор Заец СА.pdf
21 листопада 2018 14:44
Заверенный устав1.pdf
21 листопада 2018 14:44
Заверенный устав.pdf
21 листопада 2018 14:44
Вытяг НДС.pdf
21 листопада 2018 14:44
Відомості_ЄДРПОУ_20180831.pdf
21 листопада 2018 14:44
Витяг_20181108.pdf
21 листопада 2018 14:44
АК_Наказ про затв. АП.pdf
21 листопада 2018 14:44
АК_АПЛівайнТорг.pdf
21 листопада 2018 14:44
2018_9 мес. S0100113 Ф1. Баланс.pdf
21 листопада 2018 14:44
01_Довідка про підприємство.pdf
21 листопада 2018 14:44
01_Довідка про АЗС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Калина

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Калина
#20418977
Переможець 1 271 887,35
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 14:50

Документи

29 листопада 2018 14:50
Електронний підпис
29 листопада 2018 14:46
протокол
22 листопада 2018 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Калина
#20418977
1 271 887,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 14:50
Електронний підпис
29 листопада 2018 14:46
протокол
22 листопада 2018 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:50
накдадні укладений
02 січня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:45
копія додаткової угоди 4.jpg зміни до договору
10 грудня 2019 18:05
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 18:01
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 15:34
договір укладений
18 грудня 2018 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 181 442,90
UAH (в тому числі ПДВ 196 907,15 UAH)