Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Романівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143028 |
Місцезнаходження: | 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, вул.50-річчя Жовтня, 2 |
Контактна особа: |
Лопоха Надія Янківна +380414621156 vira_viza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2018 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2018 16:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2018 16:07 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2018 14:57 |
Очікувана вартість: | 1 404 308,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 129,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2018 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2018 15:16 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
09 листопада 2018 15:16 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
09 листопада 2018 15:16 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 6.docx | |
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 5 проект договору.doc | |
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 4.docx | |
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 3.docx | |
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 2.docx | |
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 1.docx | |
06 листопада 2018 16:02 |
Тендерна документація.doc |
09 листопада 2018 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2018 15:16 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
09 листопада 2018 15:16 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
09 листопада 2018 15:16 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 6.docx
|
|||
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 5 проект договору.doc
|
|||
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 4.docx
|
|||
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 3.docx
|
|||
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 2.docx
|
|||
06 листопада 2018 16:02 |
Додаток 1.docx
|
|||
06 листопада 2018 16:02 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-14-000005 ● 8cd95eb29e0a46c48bff389625957ad9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2018 10:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13 .12.2018 №241
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2018-11-06-001564-b від 06.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2018-12-17 16:10:51
Пояснення з власної ініціативи
У відповідь на рішення про проведення моніторингу які відділ освіти Романівської районної державної адміністрації вважає за необхідне надати відповідь з власної ініціативи:
Розкриття тендерних пропозицій електронною системою відбулося 22.11.2018 о 15:18 год.
Строк розгляду тендерної документації, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, згідно Закону не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Тому термін (п’ять робочих днів) визначення найбільш економічно вигідної пропозиції закінчувався 29.11.2018 о 15:18 год., а протокол від 29.11.2019 №116 про розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції оприлюднено 29.11.2018 о 14:50 год.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визнання переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює повідомлення про намір укласти договір.
Рішення про намір укласти договір комітетом було прийнято 29.11.2018 (протокол №116) та оприлюднено 29.11.2018 о 14:50 год.
Оприлюднення терміну строку розгляду тендерної документації, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та рішення про намір укласти договір не порушено.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Калина #20418977 |
Переможець |
1 271 887,35
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:50
|
накдадні | укладений |
02 січня 2020 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:45
|
копія додаткової угоди 4.jpg | зміни до договору |
10 грудня 2019 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 15:34
|
договір | укладений |
18 грудня 2018 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |