Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the cleaning of furnaces and chimneys, maintenance of smoke ventilation channels
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv" |
National ID: | 39606435 |
Contact point: |
Tupichak Oleksandr B. 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2018 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2018 15:58 |
Очікувана вартість: | 7 812 456,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 124,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 390622.8 UAH |
Publication date: | 05 листопада 2018 17:10 |
Enquiries until: | 25 листопада 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 01 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 грудня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 812 456 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 78 125 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2018 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2018 14:12 |
Перелік змін ДВК.pdf | |
19 листопада 2018 14:11 |
ТД зі змінами.docx | |
15 листопада 2018 09:07 |
Перелік змін.pdf | |
15 листопада 2018 09:07 |
ТД із змінами.docx | |
06 листопада 2018 16:04 |
Перелік змін.pdf | |
06 листопада 2018 16:04 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
05 листопада 2018 17:11 |
Проект договору.docx | |
05 листопада 2018 17:10 |
Тендерна документація.docx |
19 листопада 2018 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 листопада 2018 14:12 |
Перелік змін ДВК.pdf
|
|||||||||
19 листопада 2018 14:11 |
ТД зі змінами.docx
|
|||||||||
15 листопада 2018 09:07 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||
15 листопада 2018 09:07 |
ТД із змінами.docx
|
|||||||||
06 листопада 2018 16:04 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||
06 листопада 2018 16:04 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||||||||
05 листопада 2018 17:11 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
05 листопада 2018 17:10 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000062 ● 73823de55b364784b0316cfa291bbc95
- Статус: вирішено ● Дата: 06 серпня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 № 115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2018-11-05-002033-b
05.11.2018
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання частини 8 ст. 7-1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», щодо усунення порушень виявлених при проведенні моніторингу по предмету закупівлі: «Послуги щодо очищення печей і димарів, технічне обслуговування димовентиляційних каналів» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-05-002033-b) повідомляється наступне: 1. Щодо визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Пунктом 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. В оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД помилково визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 390 622,80 гривень, або 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, жоден з учасників закупівлі, які прийняли участь, таких звернень до Замовника не робив. 2. Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Відповідно до частини 1 та частини 2 статті 21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч. 1 та п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п. 1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючу ту обставин, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, переносяться, а тому, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, то у випадку переносу, така дата буде не актуальною та не вірною. А тому, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючи викладене вище та зважаючи на несуттєві порушення, які в цілому не могли вплинути на визначення переможця торгів, усунути встановлені під час моніторингу порушення не має неможливості. Однак на майбутнє, при здійснення публічних закупівель, ми обов’язково врахуємо всі Ваші зауваження та рекомендації, та зобов’язуємось надалі дотримуватись вимог і норм чинного законодавства України, та не допускати повторних порушень.
2019-06-27 10:36:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
-
2019-07-09 09:57:06
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПБФ "Овен" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОБЛГАЗСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПБФ "Овен" #14140957 |
Переможець |
7 773 446,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2018 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 14:34
|
Договір №19 1.pdf | укладений |
02 січня 2019 14:33
|