Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо очищення печей і димарів, технічне обслуговування димовентиляційних каналів
Services for the cleaning of furnaces and chimneys, maintenance of smoke ventilation channels
Очікувана вартість
7 812 456,00 UAH
UA-2018-11-05-002033-b d0ade1e74ac448f7b230eaf781191c69
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv"
National ID: 39606435
Contact point: Tupichak Oleksandr B.
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 18 грудня 2018 15:58
Очікувана вартість: 7 812 456,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 124,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390622.8 UAH
Publication date: 05 листопада 2018 17:10
Enquiries until: 25 листопада 2018 18:00
Complaints submission until: до 01 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 грудня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 7 812 456 UAH including VAT
Minimal lowering step: 78 125 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Згідно тендерної документації
According to the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо очищення печей і димарів, технічне обслуговування димовентиляційних каналів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
ДК 021:2015: 90915000-4 — Послуги з чищення печей і димарів

Services for the cleaning of furnaces and chimneys, maintenance of smoke ventilation channels
CPV: 90915000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2018 14:17
Електронний підпис
19 листопада 2018 14:12
Перелік змін ДВК.pdf
19 листопада 2018 14:11
ТД зі змінами.docx
15 листопада 2018 09:07
Перелік змін.pdf
15 листопада 2018 09:07
ТД із змінами.docx
06 листопада 2018 16:04
Перелік змін.pdf
06 листопада 2018 16:04
Тендерна документація із змінами.docx
05 листопада 2018 17:11
Проект договору.docx
05 листопада 2018 17:10
Тендерна документація.docx
19 листопада 2018 14:17
Електронний підпис
15 листопада 2018 09:08
Електронний підпис
06 листопада 2018 16:05
Електронний підпис
05 листопада 2018 17:12
Електронний підпис
19 листопада 2018 14:12
Перелік змін ДВК.pdf
19 листопада 2018 14:11
ТД зі змінами.docx
15 листопада 2018 09:07
Перелік змін.pdf
15 листопада 2018 09:07
ТД із змінами.docx
06 листопада 2018 16:04
Перелік змін.pdf
06 листопада 2018 16:04
Тендерна документація із змінами.docx
05 листопада 2018 17:11
Проект договору.docx
05 листопада 2018 17:10
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000062 ● 73823de55b364784b0316cfa291bbc95
  • Статус: вирішено ● Дата: 06 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 12:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.06.2019 № 115
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2018-11-05-002033-b
05.11.2018
Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання частини 8 ст. 7-1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», щодо усунення порушень виявлених при проведенні моніторингу по предмету закупівлі: «Послуги щодо очищення печей і димарів, технічне обслуговування димовентиляційних каналів» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-05-002033-b) повідомляється наступне: 1. Щодо визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Пунктом 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. В оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД помилково визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 390 622,80 гривень, або 5% від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, жоден з учасників закупівлі, які прийняли участь, таких звернень до Замовника не робив. 2. Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Відповідно до частини 1 та частини 2 статті 21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч. 1 та п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п. 1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючу ту обставин, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, переносяться, а тому, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, то у випадку переносу, така дата буде не актуальною та не вірною. А тому, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючи викладене вище та зважаючи на несуттєві порушення, які в цілому не могли вплинути на визначення переможця торгів, усунути встановлені під час моніторингу порушення не має неможливості. Однак на майбутнє, при здійснення публічних закупівель, ми обов’язково врахуємо всі Ваші зауваження та рекомендації, та зобов’язуємось надалі дотримуватись вимог і норм чинного законодавства України, та не допускати повторних порушень.

2019-06-27 10:36:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

-

2019-07-09 09:57:06

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 грудня 2018
UA-2018-11-05-002033-bd0ade1e74ac448f7b230eaf781191c69
Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Учасник Документи Рішення
ПБФ "Овен" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОБЛГАЗСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 грудня 2018 10:32
Протокол № 316.pdf
12 грудня 2018 10:33
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2018 12:23
Електронний підпис
04 грудня 2018 12:23
Електронний підпис
04 грудня 2018 12:17
Гарантия_7546.zip
04 грудня 2018 12:17
Licence.zip
04 грудня 2018 12:17
Dovirenist_Rizhiy.zip
04 грудня 2018 12:17
4_Довідки ст.17.pdf
04 грудня 2018 12:17
калькуляція ДК.PDF
04 грудня 2018 12:17
калькуляція ВК.PDF
04 грудня 2018 12:17
1_Пропозиція.pdf
04 грудня 2018 12:17
6_Тех_завдання.pdf
04 грудня 2018 12:17
5_Погодження договору.pdf
04 грудня 2018 12:17
3_Додаток 2.pdf
04 грудня 2018 12:17
2_Додаток 2.pdf

Документи

12 грудня 2018 10:28
Протокол № 316.pdf
12 грудня 2018 10:30
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2018 10:04
Електронний підпис
05 грудня 2018 10:04
Електронний підпис
04 грудня 2018 17:53
сертифікат 38425578.pdf
04 грудня 2018 17:53
сертифікат 38425573.pdf
04 грудня 2018 15:47
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:47
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:28
Гарантия_7545.zip
04 грудня 2018 15:28
Licence.zip
04 грудня 2018 15:28
Dovirenist_Rizhiy.zip
04 грудня 2018 15:28
погодження договору.pdf
04 грудня 2018 15:28
2 Додаток 2.pdf
04 грудня 2018 15:28
калькуляції.pdf
04 грудня 2018 15:28
Пропозиція.pdf
04 грудня 2018 15:28
Техзавдання.pdf
04 грудня 2018 15:28
Довідки по ст 17 Закону.pdf
04 грудня 2018 15:28
1 Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПБФ "Овен"

ТОВ "ОБЛГАЗСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2018 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПБФ "Овен" 7 773 446,00
UAH з ПДВ
7 773 446,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБЛГАЗСЕРВІС" 7 812 456,00
UAH з ПДВ
7 812 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2018 12:23
Електронний підпис
04 грудня 2018 12:23
Електронний підпис
04 грудня 2018 12:17
Гарантия_7546.zip
04 грудня 2018 12:17
Licence.zip
04 грудня 2018 12:17
Dovirenist_Rizhiy.zip
04 грудня 2018 12:17
4_Довідки ст.17.pdf
04 грудня 2018 12:17
калькуляція ДК.PDF
04 грудня 2018 12:17
калькуляція ВК.PDF
04 грудня 2018 12:17
1_Пропозиція.pdf
04 грудня 2018 12:17
6_Тех_завдання.pdf
04 грудня 2018 12:17
5_Погодження договору.pdf
04 грудня 2018 12:17
3_Додаток 2.pdf
04 грудня 2018 12:17
2_Додаток 2.pdf

Публічні документи

05 грудня 2018 10:04
Електронний підпис
05 грудня 2018 10:04
Електронний підпис
04 грудня 2018 17:53
сертифікат 38425578.pdf
04 грудня 2018 17:53
сертифікат 38425573.pdf
04 грудня 2018 15:47
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:47
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:28
Гарантия_7545.zip
04 грудня 2018 15:28
Licence.zip
04 грудня 2018 15:28
Dovirenist_Rizhiy.zip
04 грудня 2018 15:28
погодження договору.pdf
04 грудня 2018 15:28
2 Додаток 2.pdf
04 грудня 2018 15:28
калькуляції.pdf
04 грудня 2018 15:28
Пропозиція.pdf
04 грудня 2018 15:28
Техзавдання.pdf
04 грудня 2018 15:28
Довідки по ст 17 Закону.pdf
04 грудня 2018 15:28
1 Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПБФ "Овен"

ТОВ "ОБЛГАЗСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПБФ "Овен"
#14140957
Переможець 7 773 446,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 14:34

Документи

19 грудня 2018 14:34
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:32
Протокол №325.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПБФ "Овен"
#14140957
7 773 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 14:34
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:32
Протокол №325.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:34
Договір №19 1.pdf укладений
02 січня 2019 14:33