Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
SERVICES FOR MAINTENANCE OF LIFTS OF HOUSING BUILDINGS IN DNIPROVSK REGION M. KIEV
SERVICES FOR MAINTENANCE OF LIFTS OF HOUSING BUILDINGS IN DNIPROVSK REGION M. KIEV
Очікувана вартість
20 027 851,16 UAH
UA-2018-11-05-001907-b ● 75588a7f589847d08bcbd07ad06940f1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv" |
National ID: | 39606435 |
Contact point: |
Tupichak Oleksandr B. 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2018 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 20 027 851,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 278,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 05 листопада 2018 16:30 |
Enquiries until: | 25 листопада 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 01 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 грудня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 20 027 851 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 279 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Згідно тендерної документації
According to the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
SERVICES FOR MAINTENANCE OF LIFTS OF HOUSING BUILDINGS IN DNIPROVSK REGION M. KIEV
CPV: 50750000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2018 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2018 17:24 |
Зміни.pdf | |
22 листопада 2018 17:22 |
Тендерна документація Зміни.docx | |
19 листопада 2018 14:30 |
Перелік змін.pdf | |
19 листопада 2018 14:29 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
05 листопада 2018 16:31 |
Проект договору.docx | |
05 листопада 2018 16:30 |
Тендерна документація.docx |
22 листопада 2018 17:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 листопада 2018 17:24 |
Зміни.pdf
|
||||||
22 листопада 2018 17:22 |
Тендерна документація Зміни.docx
|
||||||
19 листопада 2018 14:30 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
19 листопада 2018 14:29 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
05 листопада 2018 16:31 |
Проект договору.docx
|
||||||
05 листопада 2018 16:30 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дати розкриття тендерних пропозицій
Дата подання: 12 листопада 2018 13:07
Дата відповіді: 12 листопада 2018 14:08
Доброго дня, шановний Замовнику.
З якої дати повинна бути дійсна банківська гарантія? З дати закінчення подання пропозицій (кінцева дата подання) - 05.12.2018? Чи з дати початку аукціону (10.01.2019)?
Адже це міжнародні торги, і первинна дата розкриття пропозицій (прекваліфікація) є 05.12.2018, а потім вже і допуск до акуціону.
Дайте, будь ласка, відповідь , саме про дату, від якої відштовхуватися при оформленні банківської гарантії? З 05.12.2018 чи з 10.01.2019?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З дати закінчення подання пропозицій (кінцева дата подання) - 05.12.2018.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-05-001907-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21615705
Дата подання: 22 грудня 2018 16:02
Дата подання: 22 грудня 2018 16:02
Скарга на дії замовника
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001907-b.
Мале підприємство «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: ДК 021:2015:50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів.
19.12.2018 р. за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ (Протокол засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» № 326 від 19.12.2018 р. засідання тендерного комітету по закупівлі UA-2018-11-05-001907-b) як таку, що не відповідає додатку 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (копія протоколу додається).
Користуючись своїми правами, передбаченими ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ звертається зі скаргою на дії Замовника при проведені процедури даної закупівлі.
Зокрема, Замовником неправомірно відхилено пропозицію конкурсних торгів Скаржника. Відповідно до протоколу № 326 від 19.12.2018 р. пропозиція конкурсних торгів Скаржника була відхилена Замовником лише з формальних підстав, а саме:
- В наданому договорі оренди № 09 від 01.01.2017 р. пунктом 2.4 визначений строк дії договору 24 місяці, в той же час в договорі пунктом 8.2. передбачено закінчення строку дії договору 31.12.2019 р. Замовник визначив в цій частині договір недійсним.
Звертаємо увагу на те, що визнання договору дійсним чи недійсним в частині чи повністю належить сторонам договору. А в пункті 8.2. допущена лише технічна помилка. Строк дії договору № 09 від 01.01.2017 р. становить 24 місяці і діє до 31.12.2018 р.
- Учасником надано наказ № 54-К про призначення відповідального за ліфтову аварійну службу від 31.05.2018 р. без визначення посади та даних про цю посадову особу.
Нормативними документами не визначено порядок складання та зазначення інформації в наказах. Замовник в протоколі не зазначив, які саме норми з боку Скаржника порушені при складанні даного наказу. Що є також однією з формальних підстав невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
- В протоколі № 326 від 19.12.2018 р. зазначено, що Скаржником в Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено – Лавриненка Михайла Миколайовича, однак документів на такого працівника не надано, а надано документи на Лавіненко М.М.
Так, в Інформаційній довідці Скаржник допустив технічну помилку, зазначивши в прізвищі «Лавриненко» букву «и» замість «і». Разом з тим, документи на Лавіненко М.М. Скаржник не подавав, а подав на Лавріненко М.М. Замовник сам допустив технічну помилку в протоколі № 326 від 19.12.2018 р.
Що стосується сервісного центру, то він існує, що підтверджується договором оренди № 010218 від 01.02.2018 р.
Отже, аналізуючи вище наведе можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасника закупівлі – МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ, що є порушенням ст. 3 Закону України «Про закупівлі».
За подання скарги МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ внесено плату, зараховану до державного бюджету у розмірі 5 000,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 1300 від 21.12.2018 р., доданим до скарги.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі та ст.. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015:50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001907-b.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Малого підприємства «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, ЄДРПОУ 21615705, зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету від 19.12.2018 р. № 326 щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015:50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001907-b.
4. Зобов’язати Замовника допустити до аукціону Мале підприємство «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, ЄДРПОУ 21615705.
Додатки:
1. Платіжне доручення № 1300 від 21.12.18 про внесення плати за подання скарги.
2. Протокол засідання тендерного комітету № 326 від 19.12.18.
3. Договір № 09 оренди нежитлового приміщення від 01.01.17.
4. Наказ МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ № 54-к від 31.05.18.
5. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2018 10:12
Рішення від 27.12.2018 № 13176 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 грудня 2018 10:12
інфорація про резолютивну частину рішення від 16.01.2019 №523.pdf
Дата публікації: 17 січня 2019 17:37
Рішення від 16.01.2019 № 523.pdf
Дата публікації: 21 січня 2019 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Щодо повторного розгляду тендерних пропозицій та допуску до аукціону по закупівлі: ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА (ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-05-001907-b)
Слухали: голову тендерного комітету Кравчука Сергія Григоровича, який повідомив, що 05 листопада 2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та тендерну документацію для закупівлі: ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА (ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-05-001907-b). Строк подання тендерних пропозицій – до 05 грудня 2018 року.
У вказаний строк на електронний майданчик тендерні пропозиції подали 4 (чотири) учасники, а саме:
- МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (код ЄДРПОУ 21615705);
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" (код ЄДРПОУ 38526925);
- ПрАТ "ОТІС" (код ЄДРПОУ 14357579);
- Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" (код ЄДРПОУ 05472637).
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом були розглянуті надані тендерні пропозиції та встановлено наступне:
- тендерна пропозиція МП "ПРОМКОМПЛЕКС" у формі товариства з обмеженою відповідальністю не відповідає додатку 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», а саме:
1. п. 1 п.п. 1.1. «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених частиною 2 статті 16 Закону» - в наданому договорі оренди № 09 від 01.01.2017 пунктом 2.1. визначено строк дії 24 місяці, тобто дійсний до 31.12.2018 р., в той же час в договорі пунктом 8.2. передбачено закінчення строку дії договору 31.12.2019.
Враховуючи зазначене зазначений договір є не дійсним в цій частині.
п. 1 п.п. 1.3 - договір № 010218/1 від 01.02.2018 – строк дії оренди становить 5 років. Відповідно до статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Відсутність нотаріального посвідчення Договору № 010218 від 01.02.2018 року свідчить про його нікчемність.
Враховуючи зазначене учасником не підтверджено документального існування сервісного центру у м. Києві.
2. Учасником надано Наказ № 54-К про призначення відповідального за ліфтову аварійну службу від 31.05.2018 року без визначення посади та даних про цю посадову особу.
3. п.2. п.п. 2.2 Учасником зазначено в Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації – Лавриненка Михайла Миколайовича, однак документів на такого працівника не надано (надано документи на Лавіненко М.М.).
- тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" відповідає технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та учасник відповідає кваліфікаційним критеріям;
- тендерна пропозиція ПрАТ "ОТІС" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме
1. п.2. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - до банківської гарантії не надано довіреність на підписанта банку-гаранта.
2. Учасником не виконано вимогу п. 3.3. Додатку 2 тендерної документації: у випадку, якщо Учасник протягом останніх п’яти років надавав послуги згідно даного предмету закупівлі для комунальних підприємств Дніпровського району м. Києва необхідно додатково надати позитивний відгук щодо виконання такого договору, підписаний керівником цього підприємства та засвідчений печаткою, який повинен бути датований не раніше 30-ти календарних днів від кінцевої дати подання пропозицій, що є підставою відхилення тендерної пропозиції згідно із частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
- тендерна пропозиція товариства з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" відповідає технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та учасник відповідає кваліфікаційним критеріям;
Рішення тендерного комітету у вигляді Протоколу № 326 від 19.12.2018 року оприлюднено на веб-портаті Уповноваженого органу встановленим порядком.
Не погоджуючись із вказаним рішенням, МП «ПРОМКОМПЕЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю 22.12.2018 року подало до Антимонопольного комітету України скаргу на дії Замовника, № UA-2018-11-05-001907-b.b1.
16 січня 2019 року Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснила розгляд скарги малого підприємства «ПРОМКОМПЕЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю від 22.12.2018 № UA-2018-11-05-001907-b.b1 та прийняла рішення, відповідно до якого частково задовольнила вказану скаргу та зобов’язала Позивача скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції МП «ПРОМКОМПЕЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-11-05-001907-b.
З метою захисту свої прав КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» подано позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування рішення № 523-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 травня 2019 року № 640/1280/19 позов повністю задовільнено.
Разом з тим, 27.07.2019 Антимонопольним комітетом вказане рішення суду оскаржено в апеляційному суді.
27.09.2019 Шостим апеляційним судом скаргу Антимонопольного комітету розглянуто та винесено постанову про залишення її без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 15 травня 2019 року – без змін.
Таким чином, судом підтверджено правильність прийнятого рішення Тендерним комітетом комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» щодо відхилення тендерної пропозиції МП «ПРОМКОМПЕЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-11-05-001907-b.
- Враховуючи зазначене пропонується допустити повторно до аукціону товариство з додатковою відповідальністю «УКРЛІФТСЕРВІС» та товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» та відхилити пропозиції МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ та ПрАТ "ОТІС" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-11-05-001907-b.
УХВАЛИЛИ:
1. Допустити до аукціону товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс".
2. Допустити до аукціону товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс".
3. Керуючись частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію МП "ПРОМКОМПЛЕКС" у формі товариства з обмеженою відповідальністю;
4. Керуючись частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ПрАТ "ОТІС".
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2019 12:20
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 жовтня 2019
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ "ОТІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" |
20 027 662,00
UAH з ПДВ
|
20 027 662,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" |
20 027 850,84
UAH з ПДВ
|
20 027 850,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" #38526925 |
Переможець |
20 027 662,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2019 17:27
|
Додаткова угода №1 до договору №729 від 08 листопада 2019р..pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 17:20
|
Договір №729.pdf | укладений |
08 листопада 2019 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 729 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №729 від 08 листопада 2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |