ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
SERVICES FOR MAINTENANCE OF LIFTS OF HOUSING BUILDINGS IN DNIPROVSK REGION M. KIEV
Очікувана вартість
20 027 851,16 UAH
UA-2018-11-05-001907-b 75588a7f589847d08bcbd07ad06940f1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження замовника: 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа замовника: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Official name: Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv"
National ID: 39606435
Contact point: Tupichak Oleksandr B.
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 22 січня 2019 11:21
Очікувана вартість: 20 027 851,16 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 278,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 05 листопада 2018 16:30
Enquiries until: 25 листопада 2018 17:00
Complaints submission until: до 01 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 грудня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 20 027 851 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 279 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 200 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Згідно тендерної документації
According to the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

SERVICES FOR MAINTENANCE OF LIFTS OF HOUSING BUILDINGS IN DNIPROVSK REGION M. KIEV
CPV: 50750000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 листопада 2018 17:26
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2018 17:24
Зміни.pdf
22 листопада 2018 17:22
Тендерна документація Зміни.docx
19 листопада 2018 14:30
Перелік змін.pdf
19 листопада 2018 14:29
Тендерна документація зі змінами.docx
05 листопада 2018 16:31
Проект договору.docx
05 листопада 2018 16:30
Тендерна документація.docx
22 листопада 2018 17:26
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2018 14:31
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2018 16:32
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2018 17:24
Зміни.pdf
22 листопада 2018 17:22
Тендерна документація Зміни.docx
19 листопада 2018 14:30
Перелік змін.pdf
19 листопада 2018 14:29
Тендерна документація зі змінами.docx
05 листопада 2018 16:31
Проект договору.docx
05 листопада 2018 16:30
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дати розкриття тендерних пропозицій
Дата подання: 12 листопада 2018 13:07
Дата відповіді: 12 листопада 2018 14:08
Доброго дня, шановний Замовнику. З якої дати повинна бути дійсна банківська гарантія? З дати закінчення подання пропозицій (кінцева дата подання) - 05.12.2018? Чи з дати початку аукціону (10.01.2019)? Адже це міжнародні торги, і первинна дата розкриття пропозицій (прекваліфікація) є 05.12.2018, а потім вже і допуск до акуціону. Дайте, будь ласка, відповідь , саме про дату, від якої відштовхуватися при оформленні банківської гарантії? З 05.12.2018 чи з 10.01.2019? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З дати закінчення подання пропозицій (кінцева дата подання) - 05.12.2018.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-05-001907-b.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21615705
Дата подання: 22 грудня 2018 16:02
Скарга на дії замовника
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001907-b. Мале підприємство «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: ДК 021:2015:50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів. 19.12.2018 р. за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ (Протокол засідання тендерного комітету КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» № 326 від 19.12.2018 р. засідання тендерного комітету по закупівлі UA-2018-11-05-001907-b) як таку, що не відповідає додатку 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (копія протоколу додається). Користуючись своїми правами, передбаченими ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ звертається зі скаргою на дії Замовника при проведені процедури даної закупівлі. Зокрема, Замовником неправомірно відхилено пропозицію конкурсних торгів Скаржника. Відповідно до протоколу № 326 від 19.12.2018 р. пропозиція конкурсних торгів Скаржника була відхилена Замовником лише з формальних підстав, а саме: - В наданому договорі оренди № 09 від 01.01.2017 р. пунктом 2.4 визначений строк дії договору 24 місяці, в той же час в договорі пунктом 8.2. передбачено закінчення строку дії договору 31.12.2019 р. Замовник визначив в цій частині договір недійсним. Звертаємо увагу на те, що визнання договору дійсним чи недійсним в частині чи повністю належить сторонам договору. А в пункті 8.2. допущена лише технічна помилка. Строк дії договору № 09 від 01.01.2017 р. становить 24 місяці і діє до 31.12.2018 р. - Учасником надано наказ № 54-К про призначення відповідального за ліфтову аварійну службу від 31.05.2018 р. без визначення посади та даних про цю посадову особу. Нормативними документами не визначено порядок складання та зазначення інформації в наказах. Замовник в протоколі не зазначив, які саме норми з боку Скаржника порушені при складанні даного наказу. Що є також однією з формальних підстав невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям. - В протоколі № 326 від 19.12.2018 р. зазначено, що Скаржником в Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено – Лавриненка Михайла Миколайовича, однак документів на такого працівника не надано, а надано документи на Лавіненко М.М. Так, в Інформаційній довідці Скаржник допустив технічну помилку, зазначивши в прізвищі «Лавриненко» букву «и» замість «і». Разом з тим, документи на Лавіненко М.М. Скаржник не подавав, а подав на Лавріненко М.М. Замовник сам допустив технічну помилку в протоколі № 326 від 19.12.2018 р. Що стосується сервісного центру, то він існує, що підтверджується договором оренди № 010218 від 01.02.2018 р. Отже, аналізуючи вище наведе можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасника закупівлі – МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ, що є порушенням ст. 3 Закону України «Про закупівлі». За подання скарги МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ внесено плату, зараховану до державного бюджету у розмірі 5 000,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 1300 від 21.12.2018 р., доданим до скарги. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі та ст.. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015:50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001907-b. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Малого підприємства «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, ЄДРПОУ 21615705, зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету від 19.12.2018 р. № 326 щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015:50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001907-b. 4. Зобов’язати Замовника допустити до аукціону Мале підприємство «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, ЄДРПОУ 21615705. Додатки: 1. Платіжне доручення № 1300 від 21.12.18 про внесення плати за подання скарги. 2. Протокол засідання тендерного комітету № 326 від 19.12.18. 3. Договір № 09 оренди нежитлового приміщення від 01.01.17. 4. Наказ МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ № 54-к від 31.05.18. 5. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2018 10:12
Дата рішення: 21 січня 2019 17:34
Рішення від 27.12.2018 № 13176 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 грудня 2018 10:12
Рішення від 16.01.2019 № 523.pdf
Дата публікації: 21 січня 2019 17:33

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2018-11-05-001907-b75588a7f589847d08bcbd07ad06940f1
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження замовника: 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "ОТІС" Документи
Відхилено
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Відхилено
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 грудня 2018 15:36
Протокол №326.pdf
19 грудня 2018 15:36
sign.p7s

Публічні документи

28 листопада 2018 15:12
Сертифікат ІСО.pdf
28 листопада 2018 15:12
Технічний опис послуг.pdf
28 листопада 2018 15:12
Істотні умови договору.pdf
28 листопада 2018 15:12
Установчий документ.pdf
28 листопада 2018 15:12
Повноваження щодо підпису.pdf
28 листопада 2018 15:12
проверка ЕЦП.docx
28 листопада 2018 15:12
Ліцензія НБУ.PDF

Документи

19 грудня 2018 15:31
Протокол №326.pdf
19 грудня 2018 15:32
sign.p7s

Документи

05 грудня 2018 17:03
Звіт з ЄДР (припинено)
19 грудня 2018 15:43
Протокол №326.pdf
19 грудня 2018 15:44
sign.p7s

Публічні документи

05 грудня 2018 11:53
Установчий документ.pdf
05 грудня 2018 11:53
Копія ліцензії Банку.pdf
05 грудня 2018 11:53
Сертифікат ІСО.PDF
05 грудня 2018 11:53
Технічний опис послуг.PDF

Документи

19 грудня 2018 15:34
Протокол №326.pdf
19 грудня 2018 15:35
sign.p7s

Публічні документи

05 грудня 2018 12:43
Установчий документ.pdf
05 грудня 2018 12:43
Копія ліцензії Банку.PDF
05 грудня 2018 12:43
Підписаний_GarLIST 5676.pdf
05 грудня 2018 12:43
Сертифікат ІСО.pdf
05 грудня 2018 12:43
Технічний опис послуг.pdf

Актуальні тендери

До пошуку