Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо ( брикетоване вугілля)
Очікувана вартість
757 400,00 UAH
UA-2018-11-05-001524-b ● 0454b19b59774cf184b7c4f1ee0b5f89
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Жовтоводська виправна колонія (№26)" |
Код ЄДРПОУ: | 08562950 |
Місцезнаходження: | 52201, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, пров.Дальній, 11 |
Контактна особа: |
Рижкова Світлана Юріївна +380565256766 svet_100874@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2018 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2018 15:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2018 15:28 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2018 12:35 |
Очікувана вартість: | 757 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 722,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
403 т
Тверде паливо ( брикетоване вугілля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52201, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, пров. Дальній,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2018 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2018 15:24 |
ДОДАТОК 4.doc | |
05 листопада 2018 15:24 |
ДОДАТОК 3.doc | |
05 листопада 2018 15:24 |
ДОДАТОК 2.doc | |
05 листопада 2018 15:24 |
ДОДАТОК 1.doc | |
05 листопада 2018 15:24 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Дата подання: 06 листопада 2018 09:15
Дата відповіді: 06 листопада 2018 12:26
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію було розроблено згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” з ураховуванням вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, а також частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників(згідно статті 5 частини 3). Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тому Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації вважаємо недоречною.
Тому Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації вважаємо недоречною.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 листопада 2018 14:01 |
Коментар щодо відміни: | В зв"язку з відсутністю подальшої потреби |
Документи:
15 листопада 2018 14:01
|
протокол |