Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво багатофункціональної спортивної зали в с.Астей, Берегівського району»
Очікувана вартість
25 859 000,00 UAH
UA-2018-11-05-001053-c ab95384cc60e40dbb37ec1d81e852408
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нодь Ганна Андріївна

+380314142946 martinen2013@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Астейська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 26324846
Місцезнаходження: 90201, Україна , Закарпатська обл., село Астей, Дружби Народів,33
Контактна особа: Нодь Ганна Андріївна
+380314142946
martinen2013@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2018 20:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 23:00
Початок аукціону: 21 листопада 2018 11:04
Очікувана вартість: 25 859 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво багатофункціональної спортивної зали в с.Астей, Берегівського району»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90201, Україна, Закарпатська область, Берегівський р-н, с. Астей, , вул. Дружби народів, буд. 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2018 18:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 17:59
Перелік змін 2.doc
13 листопада 2018 17:59
ДОДАТОК_8 Техзавдання зі змінами2.rtf
12 листопада 2018 21:57
Перелік змін.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_7 Договір.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_6 субпідрядники.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_5 пропозиція.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_3 лист згода.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_2 ст 17.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_1 інф про учасника.doc
05 листопада 2018 20:56
ТД Спортзал.doc
13 листопада 2018 18:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 22:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 21:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 17:59
Перелік змін 2.doc
13 листопада 2018 17:59
ДОДАТОК_8 Техзавдання зі змінами2.rtf
12 листопада 2018 21:57
ДОДАТОК_8 Техзавдання зі змінами.rtf
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_8 Техзавдання.doc
12 листопада 2018 21:57
Перелік змін.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_7 Договір.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_6 субпідрядники.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_5 пропозиція.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_3 лист згода.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_2 ст 17.doc
05 листопада 2018 20:56
ДОДАТОК_1 інф про учасника.doc
05 листопада 2018 20:56
ТД Спортзал.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 06 листопада 2018 14:35
Дата відповіді: 11 листопада 2018 18:24
У Додатку 8 до тендерної документації не вказано кількість та марка матеріалів згідно проекту. просимо внести зміни до додатку 8 тендерної документації вдповідно до проекту.
Відповідь: Ваше питання опрацьовано. До тендерної документації підготовано зміни, які буде оприлюднено одразу ж після розгляду та затвердження на засіданні Тендерного комітету.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-05-001053-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП АрхІміджБуд, Код ЄДРПОУ:37638114
Дата подання: 06 листопада 2018 14:57
У Додатку 8 до тендерної документації не вказано кількість та марка матеріалів згідно проекту. просимо внести зміни до додатку 8 тендерної документації вдповідно до проекту.
У Додатку 8 до тендерної документації не вказано кількість та марка матеріалів згідно проекту. просимо внести зміни до додатку 8 тендерної документації вдповідно до проекту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2018 18:25
Вашу вимогу опрацьовано. До тендерної документації підготовано зміни, які буде оприлюднено одразу ж після розгляду та затвердження на засіданні Тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2018-11-05-001053-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УНІВЕРСАЛ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39060554
Дата подання: 11 грудня 2018 14:27
Скарга на рішення Замовника
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Астейської сільської ради від 03 грудня 2018 року №24 тендерний комітет в пункті 4 зазначив індифікатор закупівлі UA-2018-08-29-001990-a, який не відповідає предмету закупівлі в електронній системі закупіель.

Крім того, тендерна пропозиція учасника ПП "Карпат-Буд" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Довідка Учасника з інформацією на виконання вимог, встановлених ст.17 Закону не відповідає формі наведеної в Додатку 2 до Тендерної документації;
2. Надана Учасником (ПП Карпат-Буд) довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від 16.11.2018 №86 (Будівництво будинку трауру в с.Астей по вул. Ритуальна,1 та Будівництво цеху по пошиву чохлів автомобільних сидінь с . Нове Довидково по вул. Духновича, 13 а) не являються аналогічними договарами , які вимагаються в додатку 4 до Тендерної документації

Вимагаємо:
Тендерну пропозицію ПП Карпат-Буд - відхилити, керуючись пунктами 1,4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2018 20:07
Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету 13.12.2018 року. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вами зазначено подання скарги на рішення Замовника, однак Ваше звернення не відповідає вимогам, встановленим частиною першою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у звязку з чим вона не може бути прийнята до розгляду органом оскарження та повинна бути залишена без розгляду відповідно до частини четвертої статті 18 Закону узвязку з тим, що скарга не відповідає вимогам частини першої вказаної статті та суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою вказаної статті Закону.

Разом з тим, згідно частини третьої статті 30 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, викладених в статті 3 Закону, а саме максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням також повідомляємо Вам наступне.
Згадане Вами невірне зазначення ідентифікатора закупівлі UA-2018-08-29-001990-a було виявлено членами тендерного комітету, розглянуте на засіданні тендерного комітету 05.12.2018 та визнане технічною помилкою. Відповідно до Положення про тендерний комітет Астейської сільської ради та пункту 2.9 Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 року № 557 (із змінами і доповненнями), Члени комітету мають право, зокрема, прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Щодо невідповідності Довідки Учасника Приватне підприємство «Карпат - Буд» з інформацією на виконання вимог, встановлених ст.17 Закону формі наведеної в Додатку 2 до Тендерної документації повідомляємо Вас, що відмінність шрифта оформлення документу встановленому зразку не дає підстав вважати документ таким, що не відповідає встановленій формі.
Щодо невідповідності Учасника Приватне підприємство «Карпат - Буд» кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону необхідно зазначити, що згідно вимог, встановлених в Додатку 4 до тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати його копію (без додатків). Період за який може включатися інформація про виконані роботи – до 5 років. Аналогічним вважається договір на виконання робіт пов’язаних з будівництвом, реконструкцією закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів (ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель», а саме - 45212000-6 «Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів». Надана Учасником Приватне підприємство «Карпат - Буд» довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від 16.11.2018 №86 містить інформацію про виконання договорів на Будівництво будинку трауру в с.Астей по вул. Ритуальна, 1 та Будівництво цеху по пошиву чохлів автомобільних сидінь с . Нове Довидково по вул. Духновича, 13 а (з долученням копій відповідних договорів). За результатами розгляду вказаних документів на засіданні тендерного комітету 03.12.2018 року було встановлено, що вказані договори відповідають періоду, за який може включатися інформація про виконані роботи (до 5 років) та є аналогічними договарами відповідно до коду ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель», а договір на Будівництво будинку трауру в с.Астей по вул. Ритуальна, 1 також відповідає деталізації до коду ДК 021:2015 – 45212000-6 «Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів. Відповідно до викладеного, Учасником Приватне підприємство «Карпат - Буд» підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону.

Відповідно до наведеного вище, Ваша Вимога є безпідставною та підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2018 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УНІВЕРСАЛ УКРАЇНА" 25 859 000,00
UAH з ПДВ
20 313 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАРПАТ-БУД" 24 320 000,00
UAH з ПДВ
22 514 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" 24 925 579,00
UAH з ПДВ
23 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АрхІміджБуд 25 164 691,00
UAH з ПДВ
23 128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 14:43
Електронний підпис
28 листопада 2018 14:38
Уточнена пропозиція.pdf
20 листопада 2018 22:04
Електронний підпис
20 листопада 2018 21:56
Субпідряд.pdf
20 листопада 2018 21:56
Лист згода з договором.pdf
20 листопада 2018 21:56
Гарантія якості.pdf
20 листопада 2018 21:56
Довкілля.pdf
20 листопада 2018 21:56
Кошториси.pdf
20 листопада 2018 21:56
Ліцензія.pdf
20 листопада 2018 21:56
Досвід.pdf
20 листопада 2018 21:56
Працівники.pdf
20 листопада 2018 21:56
Обладнання.pdf
20 листопада 2018 21:56
Лист згода.pdf
20 листопада 2018 21:56
Антикорупційна програма.pdf
20 листопада 2018 21:56
Стаття 17.pdf
20 листопада 2018 21:56
Відомості про Учасника.pdf
20 листопада 2018 21:56
Перелік документів.pdf
20 листопада 2018 21:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 16:48
Електронний підпис
03 грудня 2018 16:36
Електронний підпис
03 грудня 2018 16:34
Уточнена пропозиція.pdf
20 листопада 2018 11:20
Електронний підпис
20 листопада 2018 10:20
21 Банківська гарантія.zip
20 листопада 2018 10:20
11 Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2018 10:20
04 Антикорупційна програма.pdf
20 листопада 2018 10:20
02 Відомості про Учасника.pdf
20 листопада 2018 10:20
01 Перелік документів.pdf

Публічні документи

20 листопада 2018 20:59
Електронний підпис
20 листопада 2018 20:57
банк. гарант. 168.pdf
20 листопада 2018 20:57
банк. гарант. 168.pdf.(2).P7S
20 листопада 2018 20:57
банк. гарант. 168.pdf.(1).P7S
20 листопада 2018 20:57
Посвідчення копія.pdf
20 листопада 2018 20:57
9.2.1.охорона праці протокол.pdf
20 листопада 2018 20:57
6. Копія протоколу, -Файл №5.pdf

Публічні документи

20 листопада 2018 15:20
Електронний підпис
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-4-1.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-3-4.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-3-3.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-3-2.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-3-1.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-2-1.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-4-2.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-1-9.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-1-8.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-1-7.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-1-6.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-1-5.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-1-4.pdf
20 листопада 2018 15:02
Локальний кошторис 6-1-3.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 6-1-2.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 6-1-1.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 4-2-1.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 4-1-1.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 2-1-9.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 2-1-8.pdf
20 листопада 2018 15:01
Підписаний_G1118-5271-GL_tender.pdf
20 листопада 2018 15:01
Лицензия с эцп.pdf
20 листопада 2018 15:01
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
20 листопада 2018 15:01
Розрахунки до ДЦ.pdf
20 листопада 2018 15:01
Реєстр поданих документів.pdf
20 листопада 2018 15:01
Додаток 8 3.pdf
20 листопада 2018 15:01
Прямі витрати.pdf
20 листопада 2018 15:01
Додаток 8 2.pdf
20 листопада 2018 15:01
Пояснювальна записка.pdf
20 листопада 2018 15:01
Додаток 8 1.pdf
20 листопада 2018 15:01
Обєктний 7-1.pdf
20 листопада 2018 15:01
Обєктний 6-3.pdf
20 листопада 2018 15:01
Додаток 8.pdf
20 листопада 2018 15:01
Об єктний 2-1.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 2-1-7.pdf
20 листопада 2018 15:01
Календарний графік.pdf
20 листопада 2018 15:01
Проект договору.pdf
20 листопада 2018 15:01
Кошторисний прибуток.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
20 листопада 2018 15:01
ЗВВ.pdf
20 листопада 2018 15:01
Адмінвитрати.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 7-1-3.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 7-1-2.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
20 листопада 2018 15:01
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
20 листопада 2018 15:00
Локальний кошторис 7-1-1.pdf
20 листопада 2018 15:00
Локальний кошторис 6-4-6.pdf
20 листопада 2018 15:00
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
20 листопада 2018 15:00
Локальний кошторис 6-4-5.pdf
20 листопада 2018 15:00
Локальний кошторис 1-1-1.pdf
20 листопада 2018 15:00
Локальний кошторис 6-4-4.pdf
20 листопада 2018 15:00
Відомість ресурсів.rar
20 листопада 2018 15:00
Розрахунок зарплати.pdf
20 листопада 2018 15:00
СТАТУТ.pdf
20 листопада 2018 15:00
Розрахунок договірної ціни.pdf
20 листопада 2018 15:00
Витяг з статистики.pdf
20 листопада 2018 15:00
ЛІЦЕНЗІЯ з додатками.pdf
20 листопада 2018 15:00
витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2018 15:00
Форма КБ-3 до договорів.pdf
20 листопада 2018 14:59
Посвідчення кваліфікація.pdf
20 листопада 2018 14:59
Договір на техніку.pdf
20 листопада 2018 14:59
Договір кран.pdf
20 листопада 2018 14:59
Довідка про кваліфікацію.pdf
20 листопада 2018 14:59
Відгуки і договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім Універсал Україна"

ПП "КАРПАТ-БУД"

ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"

ПП АрхІміджБуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УНІВЕРСАЛ УКРАЇНА"
#39060554
Відхилено 20 313 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 00:20
ПП "КАРПАТ-БУД"
#31833402
Переможець 22 514 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 17:39

Документи

29 листопада 2018 00:20
Електронний підпис
29 листопада 2018 00:05
протокол розгляду 1
21 листопада 2018 11:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 грудня 2018 17:39
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:36
Протокол №24
29 листопада 2018 00:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАРПАТ-БУД"
#31833402
22 514 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2018 17:39
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:36
Протокол №24
29 листопада 2018 00:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:43
дод угода і календарний план карпат буд спортзал астей.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:41
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 16:55
додаткова угода 7 карпат буд астей спортзал 22 12 2022.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:37
Електронний підпис укладений
18 грудня 2021 15:54
Календарний графік17122021.pdf зміни до договору
18 грудня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
18 грудня 2021 15:34
Календарний графік17122021.pdf зміни до договору
18 грудня 2021 13:11
Додаткова угода _6.pdf зміни до договору
18 грудня 2021 13:11
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:27
Календарний графік.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:25
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 10:31
Календарний графік.pdf зміни до договору
28 січня 2020 10:29
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 січня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 11:15
Календарний графік.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 11:12
Дод.уг. _3.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 10:31
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 19:58
Календарний графік.jpeg зміни до договору
31 грудня 2018 14:28
Додаткова угода 1.jpeg зміни до договору
31 грудня 2018 14:28
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 13:09
Договірна ціна укладений
21 грудня 2018 13:04
Календарний графік укладений
21 грудня 2018 13:04
Договір №1 укладений
21 грудня 2018 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна план фінансування будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів виконання робіт по рокам будівництва
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів виконання робіт по рокам будівництва відповідно до бюджетних призначень замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів виконання робіт по рокам будівництва
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів виконання робіт по рокам будівництва
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML