Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Cheese products
Очікувана вартість
9 067 172,40 UAH
UA-2018-11-05-000986-c 09c85490a8e74f9ca1d0129e09c79d6a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Катерина Володимирівна

0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська область обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Контактна особа: Мельниченко Катерина Володимирівна
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education and science of Brovary city Council
National ID: 02143838
Contact point: Melnichenko Kateryna
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 листопада 2018 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2019 17:26
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2019 17:26
Очікувана вартість: 9 067 172,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 336,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 272015.17 UAH
Publication date: 05 листопада 2018 17:22
Enquiries until: 01 січня 2019 17:26
Complaints submission until: до 07 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 січня 2019 17:26

Information

Estimated total value: 9 067 172 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 336 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Сирні продукти

Cheese products
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74250 кг.
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти


Cheese products
CPV: 15540000-5
Період постачання: з 04 лютого 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2018 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 11:12
Зміни 5.docx
22 грудня 2018 11:12
п.ТД Сирні продукти.docx
22 грудня 2018 11:11
Проект_Договору_Сирні продукти (сир кисломолочний).docx
26 листопада 2018 15:41
Зміни 5.docx
23 листопада 2018 15:59
зміни 4.docx
23 листопада 2018 15:34
зміни 3.docx
13 листопада 2018 19:29
Зміни.docx
08 листопада 2018 11:32
Зміни.docx
22 грудня 2018 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 11:12
Зміни 5.docx
22 грудня 2018 11:12
п.ТД Сирні продукти.docx
26 листопада 2018 15:22
п.ТД Сирні продукти.docx
23 листопада 2018 15:59
3ТД Сирні продукти.docx
23 листопада 2018 15:34
3ТД Сирні продукти.docx
13 листопада 2018 19:29
ТД Сирні продукти (зміни).docx
07 листопада 2018 11:33
1.ф.ТД Сирні продукти.docx
05 листопада 2018 17:47
1.ф.ТД Сирні продукти.pdf
22 грудня 2018 11:11
Проект_Договору_Сирні продукти (сир кисломолочний).docx
07 листопада 2018 17:13
Проект_Договору_Сирні продукти (сир кисломолочний) (1).docx
26 листопада 2018 15:41
Зміни 5.docx
26 листопада 2018 15:24
Зміни 5.docx
23 листопада 2018 15:59
зміни 4.docx
23 листопада 2018 15:34
зміни 3.docx
13 листопада 2018 19:29
Зміни.docx
08 листопада 2018 11:32
Зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін
Дата подання: 07 листопада 2018 10:45
Дата відповіді: 08 листопада 2018 11:33
Шановний Замовник, ви знову прописуєте вимоги під конкретного виробника сиру кисломлочного, та зазначаєте процент жирності 9,5 ? Враховуючи Вашу ж позицію, яка відображена у рішенні АМКУ, де ви зазначаєте що 9,% - 9,5 % сир кисломолочний відповіда вимогам ДСТУ. Внесіть зміни, щодо процентного складу жирності в предметі, шляхом зазначення від 9 % до 9, 5 % ! Оскільки така Ваша вимога, є фактичною дикримінацією по відношенню до інших виробників сиру кисломолочного, які виробляють сир який відповідає вимоогам ДСТУ та є 9 % !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни
Дискримінація
Дата подання: 08 листопада 2018 09:36
Дата відповіді: 09 листопада 2018 17:37
Шановний Замовник! В технічних вимогах ви прописуєте: "Фасування – 200-500 г. Еколін (полімерна плівка), яка виготовляється згідно ТУ У 22.1-36185908-001:2011." Даною вимогою Ви чітко зазначаєте лише одного виробника фасовочного матеріалу: ТОВ "МЕДІАДЖЕТ", код 36185908. Фасовочний матеріал якого використовує ТОВ "Переяслав - Молпродукт" Виникає питання, а чи розуміє Замовник свої корупційні дії? Кого лобіює Замовник, ТОВ "МЕДІАДЖЕТ", чи ТОВ "Переяслав - Молпродукт"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі":
2. Тендерна документація повинна містити:
інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; дин або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; нформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;кількість товару та місце його поставки;
місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо фасування Еколін (полімерна плівка)(розумний папір):
Матеріал Розумний папір (раніше відомий, як "еколін", "лінкавер") - це полімерна плівка, що складається наполовину з натуральних мінералів (карбонат кальцію, в побуті відомий, як звичайний крейда), а сполучними є полімери: поліетилен (PS) або поліпропілен (PP).
«Розумний папір» - це оптимальне поєднання жиро-вологостійкості як у полімерних плівок, здатність тримати форму як у паперу, захисні властивості як у фольги кашированної.
Призначена для пакування сиру, сирних виробів, вершкового масла, жирів, спредів, маргарину та інших подібних харчових продуктів, для пакування дитячого харчування, в якості підкладки для тортів, печива, пряників і інших кондитерських, хлібобулочних виробів.
У порівнянні з аналогами «Розумна папір» має ряд переваг:
•• підвищена жиро-вологостійкість
•• можливість нанесення друкованого зображення на поверхню
•• можливість термосварки
•• відсутність окислюваних поверхонь
•• допуск до контакту з харчовим продуктом будь-якого боку упаковки
•• легкість утилізації.
Дискримінація
Дата подання: 08 листопада 2018 11:18
Дата відповіді: 09 листопада 2018 16:54
Шановний Замовник! Ви внесли зміни в тендерну документацію не опублікувавши перелік змін, чим допустили чергове грубе порушення! Шановний Замовник, Ви безстрашні? Якщо так, то внесіть ще одну зміну: Виробник повинен бути з м. Переяслав-Хмельницький і розташований тільки на вулиці Грушевського.
Відповідь: зміни внесені
Роз'яснення умов
Дата подання: 08 листопада 2018 17:42
Дата відповіді: 09 листопада 2018 17:25
Шановний Замовник ! Ви важажєте внесення змін щодо проценту жирності від 9,5 % до 10 % усуненням дискримінаційних умов ? Тим самим усуваючи від участі виробників сиру кисломолочного із показниками жирності 9 %. Вимагаємо внести зміни в документацію, шляхом зазначення проценту жирності від 9 % до 10 % ! У відповідності до ДСТУ !
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
2. Тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

внести зміни
Дата подання: 09 листопада 2018 13:36
Дата відповіді: 14 листопада 2018 18:34
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону. Тобто, Закон прямо забороняє Замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Замовник своєю кваліфікаційною вимогою згідно Додатку 1 ч. 3 - "Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Під аналогічним договором у цій тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі до бюджетних організацій)." Отже, якщо учасник має досвід роботи за аналогічними договорами з організаціями, які не є бюджетними, то такий учасник не може взяти участь у торгах. Таким чином, Замовник надав особливі преференції учасникам, які мають досвід за договорами, що укладені лише з бюджетними організаціями. На нашу думку, вищевказана вимога носить дискримінаційний підхід. Просимо внести зміни до тендерної документації Додатку 1 ч. 3 та вилучити вимогу щодо виконання аналогічного договору (договорів) з бюджетною організацією, яка створює нерівноцінні умови для суб'єктів господарювання та обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
додаток до попереднього запитання
Дата подання: 09 листопада 2018 13:40
Дата відповіді: 14 листопада 2018 18:36
Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» Замовник встановив дискримінаційну вимогу в Додатку 1, ч.3 в частині виконання аналогічного договору лише з бюджетною організацією чим обмежив коло потенційних учасників, що заборонено Законом. Відповідно до практики АМКУ Рішення №188-р_пк-ск від 13.02.2014 за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=102506&schema=main
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
Роз'яснення документації
Дата подання: 09 листопада 2018 18:01
Дата відповіді: 13 листопада 2018 18:41
Шановний Замовник, надайте відповідь. Яка посадова особа, та на підставі якого нормативно-правового акту, визначає який процент жиру кисломолочного сиру потрібен дошкільним закладам Броварського району Київської області ? Прохання надавати конкретні відповіді. А не уникати, шляхом публікації тексту Закону України "Про публічні закупівлі". Ігнорування та ухилення від конкретної відповіді, фактично призведе до порушення принципів закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! При визначенні відсотку жирності сиру кисломолочного звичайно ж керувалися технічними умовами умовами ДСТУ 4554:2006 та Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом наказом МОН та МОЗ від 17.04.2006 № 298/277.
Щиро вдячні Вам за уважність! Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації
Повторно!!!
Дата подання: 09 листопада 2018 18:34
Дата відповіді: 13 листопада 2018 19:02
Шановний Замовник! Ми Вас запитали: "В технічних вимогах ви прописуєте: "Фасування – 200-500 г. Еколін (полімерна плівка), яка виготовляється згідно ТУ У 22.1-36185908-001:2011." Даною вимогою Ви чітко зазначаєте лише одного виробника фасовочного матеріалу: ТОВ "МЕДІАДЖЕТ", код 36185908. Фасовочний матеріал якого використовує ТОВ "Переяслав - Молпродукт" Виникає питання, а чи розуміє Замовник свої корупційні дії? Кого лобіює Замовник, ТОВ "МЕДІАДЖЕТ", чи ТОВ "Переяслав - Молпродукт"?" Для тих, хто буде відповідати на запитання слідчого, і не усвідомлює реальних строків покарання, спробуємо розжувати до рівня дитсадка: для чого Ви вимагаєте від потенційних виробників використання фасувальних матеріалів компанії "Медіаджет"? Ви знаєте, що в Україні є десятки подібних виробників фасувальних матеріалів, а Ви вимагаєте лише "Медіаджет", на сайті яких вказаний Ваш "Переяслав"? І запитання від слідчого: яку винагороду отримано Замовником від ТОВ "Медіаджет" за примушування виробників сиру і масла до роботи з даною компанією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дякуємо, що попередили нас про можливі наслідки при використанні фасовочного матеріалу ТОВ "Медіаджет" (про яке, до речі, ми чуємо вперше). Нам також було цікаво дізнатися з ким співпрацює ТОВ "Медіаджет", тож, зайшовши на сайт цієї компанії, ми були щиро здивовані, що фасовочний матеріал, що виробляє ця компанія окрім ТОВ "Переяслав-Молпродукт", використовують також ТМ Milkiland, ТМ Ферма, ТМ Premialle, тощо і навіть ТМ Звени Гора
Виправити порушення!
Дата подання: 09 листопада 2018 19:55
Дата відповіді: 13 листопада 2018 19:25
Шановний Замовник! Матеріал "Розумний папір" - запатентовано в Білорусі! Хто Вас обманув: Переяслав, чи Медіаджет? Замовник, Ви лобіюєте ці дві компанії, але кримінальна відповідальність на Вас і передачі вони Вам не носитимуть. Замовник, одумайтесь! Ще не пізно. Внесіть зміни, приберіть дискримінаційні вимоги. Інакше будете відповідати згідно КК.
Відповідь: Шановний Учасник! Зрозумійте нарешті, що ми жодним чином не намагаємося лобіювати інтереси чи то ТОВ "Переяслав-Молпродукт", чи то ТОВ "Медіаджет", чи то ТОВ "Стартрейдінг". Чиї інтереси ми дійсно лобіюємо, так це учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів м. Бровари. І як Замовник, ми зацікавлені лише в тому, щоб діти харчувалися продукцією, яка відповідає всім нормативним вимогам щодо якості та безпечності.
І наполегливо просимо Вас не опускатися до рівня ТОВ "Стартрейдінг", намагаючись шляхом шантажу і тиску на членів тендерного комітету змусити прописати умови тендерної документації під конкретного Учасника
Розёяснення тендерної документації
Дата подання: 12 листопада 2018 10:07
Дата відповіді: 14 листопада 2018 17:11
Шановний Замовник, чим передбачена саме така жирність сиру кисломолочного, 9,5 -10 % ? Чому не 9% -10 %, або скажімо від 8 % - 10 % ? Зрозуміло, що ви лобіюєте інтереси одного учасника ТОВ "Переяслав-молпродукт" який є виробником сиру кисломолочного з жирністю 9,5 % . Поясність все ж таки, яка посадова особа управління , та на підставі якого документу, визначила що садочкам необхідний сир кисломолочний саме із жирність від 9,5 % - до 10 % ? Та чим обгрунтований, та чи обгрунтований взагаліі, саме такий вібір проценту жирності ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Внесено зміни до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 15 листопада 2018 16:54
Дата відповіді: 20 листопада 2018 17:11
Доброго дня. Шановний Замовник, хочемо звернути Вашу увагу на порядок внесення змін до тендерної документації. Ви вносите зміни всупереч Вашій тендерній документації, а саме: «зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» та всупереч абзацу 2 ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації». У Вас відсутній документ, у вигляді закреслених даних, де вказані положення тендерної документації, до яких ці зміни вносились. Тому, це можна трактувати як умисне приховання або ж заплутування учасників щодо положень тендерної документації, до яких було внесено ці зміни. Просимо продублювати Ваші зміни, але з урахуванням норм Вашої тендерної документації та Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Зміни до тендерної документації опубліковано в електронній системі закупівель відповідно Закону України "Про публічні закупівлі". В електронній системі закупівель Prozorro відображається початкова редакція тендерної документації, нова редакція тендерної документації та перелік змін в окремому документі
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 листопада 2018 18:20
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:11
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.3 Закону одним із принципів закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.(ч3. ст.5 Закону). Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Встановлення Вами в тендерній документації вимоги про те, що аналогічний договір має бути з бюджетними організаціями – це пряма дискримінація учасників, які мають досвід виконання таких договорів лише з комерційним сектором. Тому, для усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, запобіганню проявів корупції та створення конкурентного середовища радимо Вам внести зміни до п.3 ч.1 Додатку 1 тендерної документації: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та прибрати дискримінаційну вимогу в частині «бюджетних організацій».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
видалити незаконну вимогу
Дата подання: 17 листопада 2018 10:55
Дата відповіді: 23 листопада 2018 16:00
Шановний Замовник! В Додатку 3 Ви вимагаєте: "документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005);сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT);" Поясніть, яке відношення "сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT)" має до "впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі"? Вимагаємо видалити незаконну вимогу, а саме "сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT)"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова щодо надання "сертифікау на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT" - видалена
внести зміни до дод 4
Дата подання: 17 листопада 2018 11:28
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:39
Шановний Замовник! Внесіть зміни стосовно жирності до Додатку 4!
Відповідь: Шановний Учасник, внесли! дуже вдячні вам за уважність до даної закупівлі !!!!!!!!!!!
дискримінація по упаковці
Дата подання: 17 листопада 2018 14:05
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:37
Шановний Замовник! Ви вимагаєте наступну упаковку: "Фасування: 200-500 г. у споживчу тару: пергамент марки В або каширована алюмінієва фольга." 1. Поясніть, з якого нормативного документу Ви взяли вимогу "пергамент марки В або каширована алюмінієва фольга"? 2. Назовіть хоча б двох виробників сиру кисломолочного 9 - 10% жирності, фасованого у каширована алюмінієва фольга? 3. Назовіть хоча б двох виробників сиру кисломолочного 9 - 10% жирності, фасованого у пергамент марки В? 4. Чому Вам не підходить фасування сиру кисломолочного у пергамент марки "А", чи марки "Б"? 5. Яким документом може бути підтверджено фасування сиру кисломолочного у ті види упаковочного матеріалу, що Ви вимагаєте? 6. Якщо ми Вам надамо Довідку про те, що наш "сир кисломолочний фасується у пергамент марки "В" або каширована алюмінієва фольга", Вам цього буде достатньо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надана тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації Замвоника
порушення
Дата подання: 22 листопада 2018 14:07
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:09
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник діє всупереч цим положенням. Відповідно до частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення фізичних/юридичних осіб надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником було неодноразово допущено грубе порушення в частинні строків надання роз’яснень. Таким чином, можна зробити висновок, що Замовник або не розуміє норм Закону, або просто своїми вчинками зневажає та ігнорує Закон.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник діє в рамках чинного законодавства в сфері публічних закупівель!
Внесення змін
Дата подання: 23 листопада 2018 14:04
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:40
Шановний ЗАмовник, приведіть у відповідність Документацію. А саме технічну частину. Предмет закупівлі- Сир кисломолочний 9%-10 % жиру – ДСТУ 4554:2006 І тут же зазначаєте що Масова частка жиру не менше 9,5 жиру. Внесість зміни, будь-ласка та зазначте, що масова частка жиру має бути не менше 9 % .
Відповідь: привели
Роз'яснення документації
Дата подання: 23 листопада 2018 17:55
Дата відповіді: 04 січня 2019 09:59
Шановний Замовник! Ви вимагаєте наступну упаковку: "Фасування: 200-500 г. у споживчу тару: пергамент марки В або каширована алюмінієва фольга." 1. Поясніть, з якого нормативного документу Ви взяли вимогу "пергамент марки В або каширована алюмінієва фольга"? 2. Назовіть хоча б двох виробників сиру кисломолочного 9 - 10% жирності, фасованого у каширована алюмінієва фольга? 3. Назовіть хоча б двох виробників сиру кисломолочного 9 - 10% жирності, фасованого у пергамент марки В? 4. Чому Вам не підходить фасування сиру кисломолочного у пергамент марки "А", чи марки "Б"? 5. Яким документом може бути підтверджено фасування сиру кисломолочного у ті види упаковочного матеріалу, що Ви вимагаєте? 6. Якщо ми Вам надамо Довідку про те, що наш "сир кисломолочний фасується у пергамент марки "В" або каширована алюмінієва фольга", Вам цього буде достатньо? ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК ЗА ДЛЯ УСУНЕННЯ РОЗБІЖНОСТЕЙ ТА КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ВАШОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРОПИСАНОЇ ПІД ТОВ "ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ", НАДАВАЙТЕ КОНКРЕТНІ ВІДПОВІДІ НА ПОСТАВЛЕНІ ПИТАННЯ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: згідно ДСТУ 4554:2006
Роз'яснення документації
Дата подання: 23 листопада 2018 18:12
Дата відповіді: 26 листопада 2018 09:17
Шановний Замовник, враховуючи ваше небажання надавати відповіді на уточнюючі запитання щодо умов тендеру, - порушення принципу відкритості та прозорості. Враховуючи наявність дискримінаційних умов закупівлі (з приводу упаковки і т. д.) - порушення принципу недискримінації серед учасників, та Ваше небажання усувати такі умови, доводить лобіювання інтересів одного учасника ТОВ "Переяслав-молпродукт" . Такі ваші дії, є фактично складовою злочину, покарання за який передбачено ККУ. Припустимо, що в 2018 році, Вас омине відповідальність за такі дії. Також припустимо що і 2019, але з не забувайте, що інформація про такі злочинні дії зберігається в Прозоро, та рано чи пізно, краще звісно рано, доведеться Вам нести відповідальність за свої дії, передбачену Кримінальним кодексом України. Кожен крок записаний, шановні корупціонери. ОДУМАЙТЕСЬ ПОКИ НЕ ПІЗНО !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник діє тільки на підставі та в рамках ЗАКОНУ!!!!!!!!
Ще раз наголошуємо, що Чиї інтереси ми дійсно лобіюємо, так це учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів м. Бровари. І як Замовник, ми зацікавлені лише в тому, щоб діти харчувалися продукцією, яка відповідає всім нормативним вимогам щодо якості та безпечності.
Шановний Замовник, дійте , будь ласка, на підставі чинного законодавства, а не шляхом ПОГРОЗ, ТИСКУ та ЗАЛЯКУВАННЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
намагаючись таким чином змусити членів тендерного комітету прописати умови тендерної документації під конкретного Учасника !!!!!!
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-05-000986-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Вимога про внесення змін до додатку 3 тендерної документації
Доброго дня!
Ознайомившись з умовами тендерної документації повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації замовник зазначає: "Сир кисломолочний 9-10 % жиру – ДСТУ 4554:2006. Консистенція – м’яка, маска або розсипчаста. Дозволено незначну крупинчастість та незначне виділення сироватки. Смак та запах – характерний, без сторонніх присмаків та запахів. Колір – білий або кремовим відтінком, рівномірний за всією масою. Масова частка жиру не менше 9,5 жиру; масова частка білка не менше 14% жиру, масова частка вологи від 65 до 80%. Кислотність титрована – 170-250˚Т: кислотна активність. рН – 3,9-4,5. (надати документальне підтвердження).
Відповідно до зазначеного ДСТУ 4554:2006 допустима масова частка зазначеного сиру становить від 2 до 18%. Так, як Замовником встановлено сир кисломолочний 9-10% жиру - ДСТУ 4554:2006 вимагаємо далі по тексту привести вимогу щодо % -ої частки жиру в продукті у відповідність до вище зазначеної інформації, а саме: «Сир кисломолочний 9-10 % жиру – ДСТУ 4554:2006. Консистенція – м’яка, маска або розсипчаста. Дозволено незначну крупинчастість та незначне виділення сироватки. Смак та запах – характерний, без сторонніх присмаків та запахів. Колір – білий або кремовим відтінком, рівномірний за всією масою. Масова частка жиру не менше 9 жиру; масова частка білка не менше 14% жиру, масова частка вологи від 65 до 80%. Кислотність титрована – 170-250˚Т: кислотна активність. рН – 3,9-4,5. (надати документальне підтвердження).
Тим більше, враховуючи, що у попередніх обговореннях по даній процедурі ви вже вносили аналогічні правки, проте в зазначеному пункті було зміни внесено не було.
Наперед дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 грудня 2018 15:28
Причина: немоливіть подати вимогу

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-05-000986-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 30 листопада 2018 19:23
Скарга
щодо дискримінаційних умов тендерної закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2018 10:55
рішення від 04.12.2018 №12370+лист Замвовнику.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2018 10:55
рішення від 18.12.2018 №12877.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2018 17:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником виконано
Дата виконання рішення замовником: 22 грудня 2018 11:13

Документи подані скаржником

30 листопада 2018 19:14
скарга.pdf
30 листопада 2018 19:14
Платіжне доручення.pdf
17 грудня 2018 18:44
Декларація сир 9%.pdf
17 грудня 2018 18:44
Додаток 1.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 січня 2019
UA-2018-11-05-000986-c09c85490a8e74f9ca1d0129e09c79d6a
Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна, Київська область обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Стартрейдінг" Документи
Відхилено
Документи

Документи

11 січня 2019 17:28
Звіт з ЄДР (припинено)
21 січня 2019 16:18
Протокол 37.pdf
21 січня 2019 16:19
Електронний підпис
21 січня 2019 16:19
Електронний підпис
21 січня 2019 16:19
Електронний підпис

Публічні документи

10 січня 2019 11:52
Електронний підпис
10 січня 2019 11:47
Електронний підпис
10 січня 2019 10:25
Електронний підпис
10 січня 2019 10:24
Бориспіль 2019.pdf
10 січня 2019 10:24
Звіти ISO.pdf
10 січня 2019 10:24
Переяслав-Хм..pdf
10 січня 2019 10:23
Витяг з ЄДР 09.01.2019.pdf
10 січня 2019 10:23
Експертний 26.12.pdf
28 грудня 2018 14:22
Електронний підпис
27 грудня 2018 18:18
Електронний підпис
27 грудня 2018 18:17
Витяг з ЄДР 27.12.2018.pdf
27 грудня 2018 18:17
Обробка АІ 8285 СХ 20.12.2018.pdf
27 грудня 2018 18:17
Обробка АІ 8032 СТ 20.12.2018.pdf
04 грудня 2018 16:47
Електронний підпис

Документи

21 січня 2019 16:15
Протокол 37.pdf
21 січня 2019 16:16
Електронний підпис
21 січня 2019 16:16
Електронний підпис

Публічні документи

11 січня 2019 09:39
Електронний підпис
11 січня 2019 09:38
Licence.zip
11 січня 2019 09:38
Dovirenist_Rizhiy.zip
11 січня 2019 09:38
Гарантия_7094зм.zip
28 грудня 2018 17:42
Електронний підпис
28 грудня 2018 17:27
14.ДСТУ ISO 9001_ВСІ.pdf
28 грудня 2018 17:27
11.ДСТУ ISO22000_ВСІ.pdf
28 грудня 2018 17:27
17.Акт по наказу № 42 2018.pdf
28 грудня 2018 17:27
Технічні.pdf
28 грудня 2018 17:27
25.фото автотранспорту.pdf
28 грудня 2018 17:27
21.Е.В. Сир 9_20.11.18.pdf
28 грудня 2018 17:27
12.Сертифікакт 22000_2021_2018.pdf
28 грудня 2018 17:27
29.Експерт.Висн. Сир 9.pdf
28 грудня 2018 17:27
30.Сир _9_мікробіологія.pdf
28 грудня 2018 17:27
22.Зразок маркування.pdf
28 грудня 2018 17:27
3.Мед книжки 22.11.18.pdf
28 грудня 2018 17:27
8.Статут.pdf
28 грудня 2018 17:27
Кваліфікаційні.pdf
28 грудня 2018 17:27
4.Відгук Голос РУО-05.11.18.pdf
28 грудня 2018 17:27
7.Відгук Дарн РУО_02.11.18.pdf
28 грудня 2018 17:27
Licence.zip
28 грудня 2018 17:26
Dovirenist_Rizhiy.zip
28 грудня 2018 17:26
Гарантия_8094.zip

Документи

21 січня 2019 16:17
Протокол 37.pdf
21 січня 2019 16:17
Електронний підпис
21 січня 2019 16:17
Електронний підпис

Публічні документи

11 січня 2019 16:48
Електронний підпис
11 січня 2019 16:45
Експертний висновок.pdf
11 січня 2019 16:45
Довідка МТБ.pdf
11 січня 2019 09:52
Електронний підпис
11 січня 2019 00:44
Електронний підпис
09 січня 2019 18:44
Електронний підпис
09 січня 2019 18:27
Техніка2.rar
09 січня 2019 18:27
Техніка1.rar
09 січня 2019 18:27
Ст.16.17.rar
09 січня 2019 18:27
Техніка3.rar
09 січня 2019 18:27
Гарантия 7923.zip
09 січня 2019 18:27
Право підпису.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ТОВ "Стартрейдінг"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 січня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій