Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання ДК 021:2015 35110000-8
Очікувана вартість
424 100,00 UAH
UA-2018-11-05-000872-c 38b6f5a8fadf44a18fc8ea95acdd3e2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петруня Надія Вячеславівна

+380373036906 vyzhpark@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК "ВИЖНИЦЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 21438930
Місцезнаходження: 59233, Україна , Чернівецька обл., смт. Берегомет, Вижницький район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 27, корпус А
Контактна особа: Петруня Надія Вячеславівна
+380373036906
vyzhpark@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2018 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 424 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Придбання протипожежного обладнання (ранцевий оприскувач Марс-16, або екв. -20 шт., мотопомпа Honda WT40XK2, або екв. -2 шт.,пожежний модуль ПМ 0, 5-7 або екв.- 1 шт.)

Тендерна документація

08 листопада 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 15:34
ТД протипожежне обладнання.doc
06 листопада 2018 13:36
кваліфікаційні критерії.doc
06 листопада 2018 13:36
зміни до ТД.doc
06 листопада 2018 11:43
технічні вимоги.doc
06 листопада 2018 11:43
зміни до ТД.doc
05 листопада 2018 16:44
ТД протипожежне обладнання.pdf
05 листопада 2018 16:44
21438930_2496222051_SS180621101601.ZS2
08 листопада 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 15:34
ТД протипожежне обладнання.doc
06 листопада 2018 13:36
кваліфікаційні критерії.doc
06 листопада 2018 13:36
зміни до ТД.doc
06 листопада 2018 11:43
технічні вимоги.doc
06 листопада 2018 11:43
зміни до ТД.doc
05 листопада 2018 16:44
ТД протипожежне обладнання.pdf
05 листопада 2018 16:44
21438930_2496222051_SS180621101601.ZS2

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Формат тендерної документації
Дата подання: 08 листопада 2018 13:08
Дата відповіді: 08 листопада 2018 17:14
Доброго дня, шановний Замовник! Буль ласка завантажте в систему файл "ТД протипожежне обладнання.pdf" у форматі ".doc" задля спрошення і прискорення роботи по підготовці тендерної пропозиції, зокрема згідно розділу III. "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій"
Відповідь: Доброго дня!

Повідомляємо Вам про завантаження в систему файла "ТД протипожежне обладнання у форматі ".doc"
Уточнення щодо підтвердження гарантій можливості поставки
Дата подання: 09 листопада 2018 18:31
Дата відповіді: 13 листопада 2018 10:22
Доброго дня, шановний Замовник! Згідно умов тендерної документації, а саме розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій вимагається наступне: 5) учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник може надати: оригінал гарантійного листа виробника(ів) предмета закупівлі; або копію договору(ів) з виробником(ами) предмета закупівлі; або документи, що підтверджують наявність предмета закупівлі у власності учасника. 1) Будь ласка, поясніть, якщо учасник є Виробником предмету закупівлі, що пропонується, чи може він надати лист в довільній формі, в якому він підтверджує що є виробником данного товару і гарантує поставку предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією? 2) Також будь ласка поясніть якими саме документами (зазначте приклад, перелік) підтвердити наявність предмета закупівлі у власності учасника? Чи достатньо буде гарантійних листів у довільній формі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Якщо учасник є виробником предмету закупівлі,він може надати гарантійний лист в довільній формі,оформлений згідно вимог тендерної документації,в якому він повинен підтвердити,що є виробником даного товару і надати гарантії поставки предмета закупівлі у кількості,гарантійними строками та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника.

2) На підтвердження наявності предмета закупівлі у власності Учасника.він може надати гарантійний лист у довільній фориі,оформлений згідно вимог Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-05-000872-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУР'ЄВ КОСТЯНТИН ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2499011639
Дата подання: 28 листопада 2018 13:06
Оскарження рішення
Перше. В процедурі відкритих торгів всі документи повинні бути завантажені до початку торгів, все що можна завантажити після аукціону - це тендерну пропозицію за результатами тогів. ТОВ Епіцентр тендерну пропозицію завантажив після торгів, що є грубим порушенням. Вимоги до учасників з Вашої тендерної документації: Пункт ІV. Подання та розкриття тендерних пропозицій: "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.11.2018. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали". Шановні Замовники, Ви читали свою тендерну документацію?
Друге - запропонована мотопомпа має інші технічні характеристики ніж вказав учасник, а саме: продуктивність 1600 л/год, домішки до 30 мм
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 16:00
Вашу вимомогу було переглянуто тендерним комітетом і взято до уваги!
Номер вимоги: UA-2018-11-05-000872-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 30 листопада 2018 16:51
Оскарження рішення
Доброго дня! Згідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, п. 1 Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій Замовником вимагається подання 14) довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним; та 5) учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник може надати: оригінал гарантійного листа виробника(ів) предмета закупівлі; або копію договору(ів) з виробником(ами) предмета закупівлі; або документи, що підтверджують наявність предмета закупівлі у власності учасника. Учасником "ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУР'ЄВ КОСТЯНТИН ОЛЕКСІЙОВИЧ" дані документи надані не були.
Таким чином, Тендерна пропозиція "ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУР'ЄВ КОСТЯНТИН ОЛЕКСІЙОВИЧ" не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2018 17:00
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо Вам, що ФОП Гур’єв Костянтин Олексійович у своїй тендерній пропозиції до п.14 інстукції з підготовки тендерних пропозицій, надав потрібну для нас інформацію: довідки №12 від 18.11.2018, в якій погоджується з умовами договору та № 1 від 18.11.2018 (технічна пропозиція), в якій гарантує виконати всі запропоновані нами вимоги. До п.5 ФОП Гур’єв Костянтин Олексійович надав: Сертифікат диллера, в якому вказує, що є офіційним диллером запропонованого нам товару, а також надав керівництво з експлуатації товару.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Ранцевий оприскувач "Марс-16",або еквівалент
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 60,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 листопада 2018 13:49
Закінчення: 21 листопада 2018 14:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
Ранцевий оприскувач "Марс-16",або еквівалент
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59233, Україна, Чернівецька обл., смт. Берегомет, Центральна, 27А
Дата доставки: 20 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕРИКАНО-ЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ МУНІЦИПАЛ КОМЮНІТІ" 10 000,00
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмежненою відповідальнісю "НасосЕлПром" 12 000,00
UAH з ПДВ
11 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 11 950,60
UAH з ПДВ
11 950,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2018 15:19
Сканировать10017.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10016.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10015.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10014.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10013.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10012.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10011.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10010.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10009.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10008.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10007.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10006.PDF
20 листопада 2018 15:19
Сканировать10005.PDF
20 листопада 2018 15:18
Сканировать10004.PDF
20 листопада 2018 15:18
Сканировать10003.PDF
20 листопада 2018 15:18
Сканировать10002.PDF
20 листопада 2018 15:18
Сканировать10001.PDF
20 листопада 2018 15:18
Сканировать1.PDF

Публічні документи

20 листопада 2018 10:04
Сканировать10018.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10017.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10016.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10015.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10014.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10013.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10012.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10011.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10010.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10009.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10008.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10007.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10006.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10005.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10004.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10003.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать10002.PDF
20 листопада 2018 10:04
Сканировать1.PDF
20 листопада 2018 10:04
222.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕРИКАНО-ЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ МУНІЦИПАЛ КОМЮНІТІ"

Товариство з обмежненою відповідальнісю "НасосЕлПром"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕРИКАНО-ЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ МУНІЦИПАЛ КОМЮНІТІ"
#41579034
Відхилено 10 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2018 11:50
Товариство з обмежненою відповідальнісю "НасосЕлПром"
#39173586
Переможець 11 800,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2018 11:56

Документи

28 листопада 2018 11:50
Електронний підпис
28 листопада 2018 11:48
Протокол 29.jpeg
28 листопада 2018 11:48
Протокол 29.doc
21 листопада 2018 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 листопада 2018 11:56
Електронний підпис
28 листопада 2018 11:56
Протокол 29.jpeg
28 листопада 2018 11:56
Протокол 29.doc
28 листопада 2018 11:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2018 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмежненою відповідальнісю "НасосЕлПром"
#39173586
11 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2018 11:56
Електронний підпис
28 листопада 2018 11:56
Протокол 29.jpeg
28 листопада 2018 11:56
Протокол 29.doc
28 листопада 2018 11:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 18:41
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 17:51
договір 240 (3).jpeg укладений
11 грудня 2018 16:49
договір 240 (2).jpeg укладений
11 грудня 2018 16:49
договір 240 (1).jpeg укладений
11 грудня 2018 16:49
договір 240.jpeg укладений
11 грудня 2018 16:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2018 — 29 грудня 2018
Сума оплати за договором: 11 800,00
UAH з ПДВ