Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по дератизації та дезінсекції
Очікувана вартість
1 944 057,17 UAH
UA-2018-11-04-000003-a f2343e2cf32f4c98ba2dacdab42ea0e1
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Андрій Михайлович

380443323520 obolon.mk@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Контактна особа: Яценко Андрій Михайлович
380443323520
obolon.mk@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2018 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:50
Очікувана вартість: 1 944 057,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Послуги по дератизації та дезінсекції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
591086 метри квадратні
Послуги по дератизації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
579580 метри квадратні
Послуги по дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 16:57
Перелік змін №2 до Оголошення.pdf
18 грудня 2018 16:57
Додаток 1 (кваліфікац зміни №2).pdf
18 грудня 2018 16:57
ТД Дератизація (зміни 2).pdf
23 листопада 2018 15:33
Перелік змін №1 до Оголошення.pdf
04 листопада 2018 10:33
Зразок 3 (гарантійний лист).pdf
04 листопада 2018 10:33
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож).pdf
04 листопада 2018 10:33
Зразок 1 (персональні дані).pdf
04 листопада 2018 10:33
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).pdf
04 листопада 2018 10:33
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf
04 листопада 2018 10:33
ДОДАТОК 5 (проект договору).pdf
04 листопада 2018 10:33
Додаток 2 (техніч).pdf
18 грудня 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2018 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 16:57
Перелік змін №2 до Оголошення.pdf
18 грудня 2018 16:57
Додаток 1 (кваліфікац зміни №2).pdf
23 листопада 2018 15:32
Додаток 1 (кваліфікац зміни №1).pdf
04 листопада 2018 10:33
Додаток 1 (кваліфікац).pdf
18 грудня 2018 16:57
ТД Дератизація (зміни 2).pdf
23 листопада 2018 15:32
ТД Дератизація (зміни №1).pdf
04 листопада 2018 10:33
ТД Дератизація.pdf
23 листопада 2018 15:33
Перелік змін №1 до Оголошення.pdf
04 листопада 2018 10:33
Зразок 3 (гарантійний лист).pdf
04 листопада 2018 10:33
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож).pdf
04 листопада 2018 10:33
Зразок 1 (персональні дані).pdf
04 листопада 2018 10:33
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).pdf
04 листопада 2018 10:33
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf
04 листопада 2018 10:33
ДОДАТОК 5 (проект договору).pdf
04 листопада 2018 10:33
Додаток 2 (техніч).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
Дата подання: 19 листопада 2018 17:34
Дата відповіді: 22 листопада 2018 22:52
Тендерна документація на закупівлю код згідно ДК 021:2015 90920000-2 Послуги із санітарно-гігіенічної обробки приміщень (Послуги по дератизації та дезінсекції) (далі – Документація) складена з грубим порушенням вимог чинного законодавства і містить дискримінаційні вимоги, які спрямовані на звуження конкуренції серед учасників торгів. 1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «1.1. Довідка надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що містить інформацію: -Яке саме наявне обладнання у учасника, його кількість, марка, зазначити власне чи орендоване ( у разі, якщо учасник планує використовувати обладнання іншої юридичної особи необхідно зазначити це в даній довідці та вказати підстави використання обладнання (наприклад: зазначити посилання на договір оренди, або інше) Дана умова є дискримінаційною, оскільки Замовник вимагає надати інформацію лише про власне або орендоване обладнання та МТБ, що унеможливлює участь у торгах суб’єктів господарювання, які мають в наявності матеріально – технічну базу та обладнання за договором про надання послуг, лізинг, права господарського відання, оперативного управління тощо. 2. Відповідно до пп. 1.2 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «1.2. Довідка надана в довільній формі про наявність у учасника автотранспорту, необхідного для надання послуг з зазначенням марки автомобіля та його вантажопідйомності. Вантажопасажирський автотранспорт повинен бути у власності Учасника та мати вантажопідйомність не менше 500 кг.» Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності Вантажопасажирський автотранспорт, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають в наявності вантажний (пасажирський, вантажний), легковий транспорт (седан, пікапи, фургон) тощо. 3. Відповідно до пп. 1.4 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «1.4. Копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.» Дане питання регулюється Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», зокрема стаття 3 передбачає мету здійснення обов'язкового страхування, яка взагалі не стосується сфери надання послуг по дератизації та дезінсекції. Тому, суб’єкти господарювання, який надає послуги по дератизації та дезінсекції не повинен мати полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів згідно з чинним законодавством України у сфері страхування. Встановлення даної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі які не мають у власні транспортні засоби. 4. Відповідно до пп. 2.2 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «2.2. керівником підприємства повинен бути лікар-дезінфекціоніст з вищою кваліфікаційною категорією. Для підтвердження освіти та кваліфікації керівника необхідно надати копії документів підтверджуючих освіту та кваліфікаційну категорію.» Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності керівника лікара-дезінфекціоніста, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають керівника з освітою за спеціальністю економіста, юриста тощо. 5. Яким нормативно-правовим документом керувався Замовник при встановленні даної вимоги щодо керівника лікара-дезінфекціоніста. Адже кваліфікаційні вимоги щодо лікара-дезінфекціоніста регламентуються довідником кваліфікаційних характеристик професій (ДКХП) працівників, який розроблено з урахуванням змін державних стандартів щодо класифікації професій та чинної номенклатури посад медичних працівників системи Міністерства охорони здоров'я України. Отже дана вимога є обов’язковою для працівника системи Міністерства охорони здоров'я України, який працює за спеціальністю «лікар-дезінфекціоніст» . Надайте пояснення яким чином номенклатура посад медичних працівників системи Міністерства охорони здоров'я України стосується сфери надання послуг по дератизації та дезінсекції? 6. Відповідно до пп. 2.4 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «2.4. Копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними у .наданні послуг за даною закупівлею в кількості не менше 10 осіб, а саме: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду; - наказ про прийняття учасником працівника на відповідну посаду.» Встановлення вимоги щодо надати тільки витяги з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, дискримінаційна . Замовник свідомо обмежив право учасника на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України. Встановлення даної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які мають найманих працівників по цивільно-правових угодах. При цьому Замовником вбачається вимога щодо обов’язкової наявності 10 робітників, що є необґрунтованою оскільки не зрозуміло, з якого обсягу виконання оброблювальної площі на людину виходить (розраховує) Замовник, зазначаючи граничну мінімальну кількість робітників, які працюють на умовах повної зайнятості. Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 10 осіб робітників на умовах повної зайнятості, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають 9 осіб та які є найманими. 7. Відповідно до пп. 3.1 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «3.1. Документально підтверджена інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів протягом останнього звітного року до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів з заповненою таблицею згідно наведеної форми: ..» Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, а саме надання аналогічних договорів ТІЛЬКИ за 2017 рік. Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають виконані договори у 2017 році, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають виконані договори у 2016 чи 2018 роках. З яких підстав та причин Замовнику потрібен досвід надання послуг тільки в цей період? І чому досвід в інший період не може бути прийнятим? Виходячи з вискаленого, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних умов а також положень, які суперечать Закону "Про публічні закупівлі" та іншим актам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:40875715
Дата подання: 05 листопада 2018 14:22
Зауваження щодо п. 2.2 Додатку 1
Просимо виключити пункт 2.2 Додатку 1 з Тендерної документації, оскільки вимога стосовно того, що керівником підприємства повинен бути лікар-дезінфекціоніст з вищою кваліфікаційною категорією не є обгрунтованою відповідно до діючого законодавства України. Важаємо, що є достатнім наявність лікаря-дезінфекціоніста у штаті підприємства згідно з встановленими правилами та нормами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 12:34
Згідно ч. 1 та ч. 2 ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
Згідно умов тендерної документації послуги повинні бути виконані в у житлових будинках тому Замовник передбачив щоб ці заходи здійснювалися під контролем та наглядом висококваліфікованого фахівця (лікаря-дезінфекціоніста з вищою кваліфікаційною категорією).
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:40875715
Дата подання: 07 листопада 2018 15:08
Зауваження щодо п. 2.2 Додатку 1
За правилом ч.4. ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» дезінфекційні заходи (дезінфекція, дезінсекція, дератизація) - заходи щодо знищення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників - комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація).
Відповідно до ст. 18 цього ж Закону юридичні особи незалежно від форм власності та громадяни забезпечують проведення профілактичних дезінфекційних заходів у жилих, виробничих та інших приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках, що належать їм на праві власності чи надані в користування, здійснюють інші заходи з метою недопущення розмноження гризунів і комах у приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках.
Власники, а також керівники та інші посадові особи підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності зобов'язані в межах своїх повноважень сприяти медичним працівникам у здійсненні заходів щодо захисту населення від інфекційних хвороб.
У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 передбачені кваліфікаційні характеристики дезінфектора, інструктора-дезінфектора, лікаря – дезінфекціоніста, лікаря із загальної гігієни, епідеміолога та інших, зокрема: ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів при появі осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь у поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
Таким чином, виходячи з аналізу діючого законодавства України, яким регулюються вимоги до проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, жодним нормативним актом не встановлено вимоги, що дезінфекційні послуги для населення (у тому числі у житлових будинках) можуть здійснюватися лише тими підприємствами, керівником яких повинен бути лікар-дезінфекціоніст з вищою кваліфікаційною категорією. До того ж завдання і обов’язки лікаря-дезінфекціоніста не включають в себе обов’язки та відповідно і спеціальні знання керівника підприємства.
Вважаємо, що встановлена замовником послуг вимога, суперечить діючому законодавству України і не має жодного відношення до спеціальних кваліфікаційних критеріїв встановлених законом, який вимагає наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ч.2 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі»). Тому, на нашу думку, наявність у штаті підприємства лікаря-дезінфекціоніста повністю відповідає кваліфікаційним критеріям і не має жодного відношення до посади керівника.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо, виключити п. 2.2. р. 2 Додатку 1 з Тендерної документації, у іншому випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів зі скаргою про порушення Вами закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2018 15:39
По суті Вашого питання від 07 листопада 2018, ідентифікатор вимоги UA-2018-11-04-000003-a.b1, Замовником було надано роз’яснення щодо фахових вимог до керівника підприємства, яке буде надавати послуги.
Відповідно до наказу МОЗ від 29 березня 2002 року № 117, на який Ви посилайтесь, зокрема, лікар-дезінфекціоніст контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах, керує роботою середнього медичного персоналу, планує роботу та проводить аналіз її результатів. Отже, можна зауважити, що у посадових обов’язках лікаря-дезінфекціоніста, є управлінська функція по відношенню до інших спеціалістів. Також хочемо зазначити, що директор підприємства проводячи вищевказані роботи в житлових будинках повинен розуміти ризики проведення таких робіт та ставити безпеку проживаючих мешканців на перше місце. Керівник підприємства-виконавця послуг повинен забезпечити відповідний рівень безпеки мешканців будинків шляхом належної організації та контролю виконання робіт.
Тому, ми обґрунтовано вважаємо, що керівник підприємства-надавача послуг повинен мати відповідну фахову кваліфікацію за напрямком діяльності.
Сподіваємось ми надали Вам роз’яснення у повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМУНАЛКА", Код ЄДРПОУ:21632431
Дата подання: 15 листопада 2018 16:37
Щодо кваліфікаційних вимог п.2.2.
Прошу надати роз’яснення чому саме керівником підприємства моє бути лікар-дезінфекціоніст вищою кваліфікаційною категорію. Керівник підприємства це адміністративна посада, а лікар-дезінфекціоніст – медична, та як з точки зору замовника «медик» вплине на якість надання послуг. Відповідно зазначена вимога дискваліфікує учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 11:13
Ми вже надавали відповідь по суті Вашого питання раніше, але ще раз спробуємо пояснити наші вимоги до кваліфікації керівника підприємства, яке буде надавати послуги. Виходячи з аналізу діючого законодавства України немає жодного законодавчого чи нормативного акту який встановлює фахові чи освітні вимоги до керівника підприємства не державної форми власності, що надає послуги з дезінсекції та дератизації. Тобто, керівником може бути будь-яка повнолітня дієздатна особа незалежно від наявності освіти. Але, оскільки виконавець послуг повинен надавати послуги з дезінсекції та дератизації в житлових багатоповерхових будинках то він повинен забезпечити відповідний рівень безпеки мешканців будинків шляхом належної організації та контролю виконання робіт. Тому ми обґрунтовано вважаємо, що керівник підприємства-надавача послуг повинен мати відповідну фахову кваліфікацію за напрямком діяльності. Якщо ж у вас, як у можливого претендента на участь у даній закупівлі, керівник немає вищевказаної фахової підготовки, це не є приводом неодноразово писати однакові за своїм змістом скарги, домагаючись внесення змін у Тендерну документацію, яка б відповідала рівню кваліфікації керівника вашого підприємства.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМУНАЛКА", Код ЄДРПОУ:21632431
Дата подання: 15 листопада 2018 16:38
Кваліфікаційні вимоги
Чим керувався замовник в п.2.4 коли визначив кількість робітників не мельне 10, чому не 11 або 9? Зазначена вимога дискваліфікує учасників. Просимо внести зміни
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 11:16
При встановленні необхідної кількості працівників ми керувались розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві» від 09.03.2011 N 307, яким встановлено періодичність надання послуг з дезінсекції та дератизації підрядною організацією, площею обробки та власного досвіду обслуговування житлових будинків Оболонського району м. Києва.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМУНАЛКА", Код ЄДРПОУ:21632431
Дата подання: 16 листопада 2018 09:35
Вимога пункту 1.4. Кваліфікаційних критерій
Як наявність у Виконавця страхування цивільно правової відповідальності власника наземного транспорту вплине на якість та кількість надання послуг? Зазначена вимога однозначно дискримінує учасників. Просимо змінити зазначені вимоги або надати обґрунтовану відповідь
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2018 21:01
Відповідно до Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" власники транспортних засобів повинні укласти з страховиком договір на страхування цивільно-правової відповідальності за шкоду, заподіяну життю, здоров'ю, майну третіх осіб під час експлуатації наземного транспортного засобу
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМУНАЛКА", Код ЄДРПОУ:21632431
Дата подання: 16 листопада 2018 09:43
Вимога пункту 1.2. Кваліфікаційних критерій
Прошу надати обгрунтовану відповідь чому вантажопідйомність автотранспорту має бути саме не менше 500 кг? Зазначена вимога однозначно дискримінує учасників. Просимо змінити вимоги щодо вантажопідйомності .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2018 20:45
Для якісного виконання послуг виконавець повинен застосовувати спеціальне обладнання з розпилення ядів. Для його доставки до місця надання послуг виконавцю необхідно використовувати вантажний автомобіль (як мінімум вантажопасажирський). У кваліфікаційних вимог якраз і зазначена середня вантажопідйомність вантажопасажирського автомобіля.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 19 листопада 2018 15:45
Щодо вилучення дискримінаційної вимоги
Тендерною документацією передбачено вимогу до учасників щодо наявності керівника-підприємства зі спеціальністю лікар-дезінфекціоніст вищої категорії. Вказана вимога є дискримінаційною та суперечить положенням статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" де вказано, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Жодним нормативно-правовим актом не встановлена вимога щодо кваліфікації та освітніх характеристик керівника приватного підприємства. Водночас кваліфікаційні вимоги лікарів-дезінфекціоністів та їх компетенції чітко визначені.
У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 передбачені кваліфікаційні характеристики дезінфектора, інструктора-дезінфектора та лікаря – дезінфекціоніста, зокрема:
ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ
ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів при появі осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь у поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
ПОВИНЕН ЗНАТИ: чинне законодавство про охорону здоров'я та нормативні документи, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я; основи права в медицині; організацію санітарно-епідеміологічної служби; права, обов'язки та відповідальність лікаря-дезінфекціоніста; основні закономірності та особливості перебігу епідемічного процесу при антропонозних інфекціях в сучасних умовах, специфіку зараження при зоонозних і сапронозних інфекціях; принципи боротьби з інфекційними захворюваннями, зокрема з особливо небезпечними і карантинними інфекціями, СНІДом, внутрішньо-лікарняними інфекціями, заходи щодо їх профілактики; особливості епідеміології інфекційних захворювань, що потребують дезінфекційних і стерилізаційних заходів; види, методи і засоби дезінфекції, дезінсекції та дератизації, а також стерилізації; принципи роботи з сучасною дезінфекційною і стерилізаційною апаратурою; правила охорони праці під час роботи з дезінфекційними засобами, а також з дезінфекційною і стерилізаційною апаратурою; методи і форми організаційної та виробничої взаємодії із зацікавленими міністерствами і відомствами при проведенні профілактичних, дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних заходів; правила оформлення медичної документації; форми і методи санітарно-освітньої роботи; передові інформаційні та Інтернет технології; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом, методи її аналізу та узагальнення.
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ
Лікар-дезінфекціоніст: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки "Медицина", спеціальністю "Медико-профілактична справа". Проходження інтернатури за спеціальністю "Епідеміологія" з наступною спеціалізацією з "Дезінфекційної справи". Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста. Без вимог до стажу роботи.

Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційну та протиправну вимогу вимогу щодо керівника підприємства зі спеціальністю лікар - дезінфекціоніст вищої категорії. Натомість у тендерній документації може бути вимога щодо наявності у штаті підприємства лікаря - дезінфекціоніста (без зазначення кваліфікаційної категорії, оскільки це також є дискримінаційною вимогою) і за наявності відповідних кваліфікацій ці обов'язки (за сумісництвом чи суміщенням) може виконувати керівник підприємства, що підтверджується відповідними наказами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 22:27
Ми вже надавали відповідь по суті Вашого питання раніше, але ще раз спробуємо пояснити наші вимоги до кваліфікації керівника підприємства, яке буде надавати послуги. Виходячи з аналізу діючого законодавства України немає жодного законодавчого чи нормативного акту який встановлює фахові чи освітні вимоги до керівника підприємства не державної форми власності, що надає послуги з дезінсекції та дератизації. Тобто, керівником може бути будь-яка повнолітня дієздатна особа незалежно від наявності освіти. Але, оскільки виконавець послуг повинен надавати послуги з дезінсекції та дератизації в житлових багатоповерхових будинках то він повинен забезпечити відповідний рівень безпеки мешканців будинків шляхом належної організації та контролю виконання робіт. Тому ми обґрунтовано вважаємо, що керівник підприємства-надавача послуг повинен мати відповідну фахову кваліфікацію за напрямком діяльності. Якщо ж у вас, як у можливого претендента на участь у даній закупівлі, керівник немає вищевказаної фахової підготовки, це не є приводом неодноразово писати однакові за своїм змістом скарги, домагаючись внесення змін у Тендерну документацію, яка б відповідала рівню кваліфікації керівника вашого підприємства.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрбіоекологія", Код ЄДРПОУ:34617039
Дата подання: 19 листопада 2018 17:50
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій
«1.1. Довідка надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що містить інформацію:
-Яке саме наявне обладнання у учасника, його кількість, марка, зазначити власне чи орендоване ( у разі, якщо учасник планує використовувати обладнання іншої юридичної особи необхідно зазначити це в даній довідці та вказати підстави використання обладнання (наприклад: зазначити посилання на договір оренди, або інше)
Дана умова є дискримінаційною, оскільки Замовник вимагає надати інформацію лише про власне або орендоване обладнання та МТБ, що унеможливлює участь у торгах суб’єктів господарювання, які мають в наявності матеріально – технічну базу та обладнання за договором про надання послуг, лізинг, права господарського відання, оперативного управління тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 22:33
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрбіоекологія", Код ЄДРПОУ:34617039
Дата подання: 19 листопада 2018 17:53
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
2. Відповідно до пп. 1.2 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій
«1.2. Довідка надана в довільній формі про наявність у учасника автотранспорту, необхідного для надання послуг з зазначенням марки автомобіля та його вантажопідйомності. Вантажопасажирський автотранспорт повинен бути у власності Учасника та мати вантажопідйомність не менше 500 кг.»
Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності Вантажопасажирський автотранспорт, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають в наявності вантажний (пасажирський, вантажний), легковий транспорт (седан, пікапи, фургон) тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 22:34
Для якісного виконання послуг виконавець повинен застосовувати спеціальне обладнання з розпилення ядів. Для його доставки до місця надання послуг виконавцю необхідно використовувати вантажний автомобіль (як мінімум вантажопасажирський). У кваліфікаційних вимог якраз і зазначена середня вантажопідйомність вантажопасажирського автомобіля.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрбіоекологія", Код ЄДРПОУ:34617039
Дата подання: 19 листопада 2018 17:54
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
3. Відповідно до пп. 1.4 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій
«1.4. Копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.»
Дане питання регулюється Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», зокрема стаття 3 передбачає мету здійснення обов'язкового страхування, яка взагалі не стосується сфери надання послуг по дератизації та дезінсекції.
Тому, суб’єкти господарювання, який надає послуги по дератизації та дезінсекції не повинен мати полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів згідно з чинним законодавством України у сфері страхування.
Встановлення даної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі які не мають у власні транспортні засоби.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 22:44
Відповідно до Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" власники транспортних засобів повинні укласти з страховиком договір на страхування цивільно-правової відповідальності за шкоду, заподіяну життю, здоров'ю, майну третіх осіб під час експлуатації наземного транспортного засобу
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.b11
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрбіоекологія", Код ЄДРПОУ:34617039
Дата подання: 19 листопада 2018 17:55
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
4. Відповідно до пп. 2.2 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій
«2.2. керівником підприємства повинен бути лікар-дезінфекціоніст з вищою кваліфікаційною категорією. Для підтвердження освіти та кваліфікації керівника необхідно надати копії документів підтверджуючих освіту та кваліфікаційну категорію.»
Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності керівника лікара-дезінфекціоніста, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають керівника з освітою за спеціальністю економіста, юриста тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 22:45
Ми вже надавали відповідь по суті Вашого питання раніше, але ще раз спробуємо пояснити наші вимоги до кваліфікації керівника підприємства, яке буде надавати послуги. Виходячи з аналізу діючого законодавства України немає жодного законодавчого чи нормативного акту який встановлює фахові чи освітні вимоги до керівника підприємства не державної форми власності, що надає послуги з дезінсекції та дератизації. Тобто, керівником може бути будь-яка повнолітня дієздатна особа незалежно від наявності освіти. Але, оскільки виконавець послуг повинен надавати послуги з дезінсекції та дератизації в житлових багатоповерхових будинках то він повинен забезпечити відповідний рівень безпеки мешканців будинків шляхом належної організації та контролю виконання робіт. Тому ми обґрунтовано вважаємо, що керівник підприємства-надавача послуг повинен мати відповідну фахову кваліфікацію за напрямком діяльності. Якщо ж у вас, як у можливого претендента на участь у даній закупівлі, керівник немає вищевказаної фахової підготовки, це не є приводом неодноразово писати однакові за своїм змістом скарги, домагаючись внесення змін у Тендерну документацію, яка б відповідала рівню кваліфікації керівника вашого підприємства.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a12
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Укрбіоекологія", Код ЄДРПОУ:34617039
Дата подання: 19 листопада 2018 17:56
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
6. Відповідно до пп. 2.4 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій
«2.4. Копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними у .наданні послуг за даною закупівлею в кількості не менше 10 осіб, а саме:
- витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду;
- наказ про прийняття учасником працівника на відповідну посаду.»
Встановлення вимоги щодо надати тільки витяги з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, дискримінаційна . Замовник свідомо обмежив право учасника на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України.
Встановлення даної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які мають найманих працівників по цивільно-правових угодах.
При цьому Замовником вбачається вимога щодо обов’язкової наявності 10 робітників, що є необґрунтованою оскільки не зрозуміло, з якого обсягу виконання оброблювальної площі на людину виходить (розраховує) Замовник, зазначаючи граничну мінімальну кількість робітників, які працюють на умовах повної зайнятості.
Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 10 осіб робітників на умовах повної зайнятості, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають 9 осіб та які є найманими.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2018 22:46
При встановленні необхідної кількості працівників ми керувались розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві» від 09.03.2011 N 307, яким встановлено періодичність надання послуг з дезінсекції та дератизації підрядною організацією, площею обробки та власного досвіду обслуговування житлових будинків Оболонського району м. Києва.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a13
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Укрбіоекологія", Код ЄДРПОУ:34617039
Дата подання: 19 листопада 2018 17:57
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
7. Відповідно до пп. 3.1 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій
«3.1. Документально підтверджена інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів протягом останнього звітного року до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів з заповненою таблицею згідно наведеної форми: ..»
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, а саме надання аналогічних договорів ТІЛЬКИ за 2017 рік. Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають виконані договори у 2017 році, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають виконані договори у 2016 чи 2018 роках.
З яких підстав та причин Замовнику потрібен досвід надання послуг тільки в цей період? І чому досвід в інший період не може бути прийнятим?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2018 22:51
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.c17
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:40875715
Скарга
на рішення Замовника
Скасована
Дата: 11 січня 2019 15:26
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2018-11-04-000003-a.a16
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:40875715
Дата подання: 04 січня 2019 14:40
Вимога до Тендерного комітету щодо кваліфікації учасників
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право оцінити тендерні пропозиції інших учасників закупівлі. Так, при здійсненні розгляду тендерних пропозицій інших учасників закупівлі просимо врахувати наступне:
по-перше: учасник закупівлі ТОВ «Профілактична дезінфекція» не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у складі його тендерної пропозиції відсутня електронна банківська гарантія з грошовим покриттям на суму 50 000 грн. 00 коп. (п’ятдесят тисяч грн. 00коп.);
по-друге: учасник закупівлі ТОВ «ЕМПЕКС» також не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у складі його тендерної пропозиції електронна банківська гарантія надана на ім’я Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району міста Києва» з грошовим покриттям на суму 30 000 грн. 00 коп. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), що повністю суперечить вимогам тендерної документації і є грубою помилкою;
по-третє: учасник закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ» теж не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав документ, що підтверджує внесення грошового покриття електронної банківської гарантії, який має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської довідки про наявність грошових коштів під покриття гарантії, яку надають одночасно з поданням електронної банківської гарантії з накладенням ЕЦП.
Таким чином, всі учасники закупівлі не виконали вимоги тендерної документації.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» просимо врахувати надану інформацію під час кваліфікації пропозицій інших учасників.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

11 січня 2019 15:16
Скарга 2 Оболонь.pdf
11 січня 2019 15:17
сканирование0090.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-04-000003-a.c14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:40875715
Дата подання: 22 листопада 2018 17:00
Скарга
на дії Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2018 18:24
Рішення від 26.11.2018 № 12048 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 листопада 2018 18:21
Рішення від 11.12.2018 № 12652.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2018 17:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: В тендерну документацію внесені відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2018 17:00
Номер скарги: UA-2018-11-04-000003-a.a15
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс", Код ЄДРПОУ:40875715
Дата подання: 22 листопада 2018 17:09
Скарга
на дії Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: д
Дата: 22 листопада 2018 17:18
Рішення від 26.11.2018 № 12049.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2018 18:28

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи подані скаржником

22 листопада 2018 17:09
Скарга

Документи Органу Оскарження

26 листопада 2018 18:28
Рішення від 26.11.2018 № 12049.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС" 1 284 493,93
UAH з ПДВ
749 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Профілактична дезінфекція" 1 920 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМПЕКС" 1 260 177,35
UAH з ПДВ
1 260 177,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Київський центр профілактичної дезінфекції" 1 915 000,00
UAH з ПДВ
1 915 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 16:58
Електронний підпис
27 грудня 2018 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
26 грудня 2018 09:00
Електронний підпис
26 грудня 2018 08:57
сканирование0090.pdf
26 грудня 2018 08:56
СТАТУТ.pdf
26 грудня 2018 08:56
Документи за ст. 17.pdf
26 грудня 2018 08:56
Інша інформація.pdf
26 грудня 2018 08:56
Документи за ст. 17.1.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 16:11
Деззасоби.pdf
29 листопада 2018 16:09
Деззасоби.pdf
27 листопада 2018 15:27
Транспорт 2018-merged.pdf
27 листопада 2018 15:17
транспорт-merged.pdf
27 листопада 2018 15:01
мат тех база.pdf
23 листопада 2018 14:08
Довідки.pdf
23 листопада 2018 13:55
відомості про учасника.pdf
23 листопада 2018 12:59
лист згода.pdf
23 листопада 2018 12:59
гарантійний лист.pdf
22 листопада 2018 16:44
Список-merged.pdf
22 листопада 2018 11:50
Установчі документи.pdf

Публічні документи

20 грудня 2018 13:47
Реквізити.pdf
29 листопада 2018 09:05
Документи за ст. 17.pdf
29 листопада 2018 08:48
Технічна відповідність.pdf
29 листопада 2018 08:43
Банк гарантія 2018.rar
29 листопада 2018 08:41
Статут.pdf
29 листопада 2018 08:41
Реквізити.pdf
29 листопада 2018 08:40
Протокол №1 заснування ТОВ.pdf
29 листопада 2018 08:40
Наказ №1 призн директора.pdf
29 листопада 2018 08:39
Лист згода перс данні.pdf
29 листопада 2018 08:39
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2018 08:38
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС"

ТОВ "Профілактична дезінфекція"

ТОВ "ЕМПЕКС"

ТОВ"Київський центр профілактичної дезінфекції"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС"
#40875715
Відхилено 749 999,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 10:01
ТОВ "Профілактична дезінфекція"
#20603982
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 15:25
ТОВ "ЕМПЕКС"
#40100480
Відхилено 1 260 177,35
UAH з ПДВ
08 січня 2019 15:28
ТОВ"Київський центр профілактичної дезінфекції"
#38781403
Відхилено 1 915 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 17:40

Документи

04 січня 2019 09:58
Електронний підпис
04 січня 2019 09:56
5.3.2019.pdf

Документи

08 січня 2019 15:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
08 січня 2019 17:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі