Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (компоненти донорської крові)
Очікувана вартість
2 006 582,00 UAH
UA-2018-11-02-002437-b fdf729a0f8d04bfabcecc5fb2abb6820
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Черниш

+380969029481 verableknish@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Черкаська обласна станція переливання крові Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02004835
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Гоголя, 242
Контактна особа: Віра Черниш
+380969029481
verableknish@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2018 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 12:00
Очікувана вартість: 2 006 582,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

08 листопада 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 16:15
Проект дог-ру 2 (1).docx
08 листопада 2018 16:15
Перелік змін.pdf
08 листопада 2018 16:15
Додаток № 3(Норми витрат еритроцити) (2).xls
08 листопада 2018 16:15
протокол №3.pdf
08 листопада 2018 16:15
Дотдаток № 4 (Норми витрат тромбоцити) (2).xls
08 листопада 2018 16:15
ТД зі змінами.pdf
02 листопада 2018 17:33
Тендерна документація з додатками.pdf
02 листопада 2018 17:33
Додаток №6 до ТД (проект договору з додатками).pdf
08 листопада 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 16:15
Проект дог-ру 2 (1).docx
08 листопада 2018 16:15
Перелік змін.pdf
08 листопада 2018 16:15
Додаток № 3(Норми витрат еритроцити) (2).xls
08 листопада 2018 16:15
протокол №3.pdf
08 листопада 2018 16:15
Дотдаток № 4 (Норми витрат тромбоцити) (2).xls
08 листопада 2018 16:15
ТД зі змінами.pdf
02 листопада 2018 17:33
Тендерна документація з додатками.pdf
02 листопада 2018 17:33
Додаток №6 до ТД (проект договору з додатками).pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали (відмиті еритроцити)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 042,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15,21 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 листопада 2018 15:04
Закінчення: 20 листопада 2018 15:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 л
Медичні матеріали (відмиті еритроцити) в кількості 0,5 л=1 л
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси , Гоголя, 242
Дата доставки: 06 грудня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2018 16:15
протокол №3.pdf
08 листопада 2018 16:15
Перелік змін.pdf
08 листопада 2018 16:15
ТД зі змінами.pdf
02 листопада 2018 17:33
Тендерна документація з додатками.pdf
02 листопада 2018 17:33
Додаток №6 до ТД (проект договору з додатками).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУ"Житомирський обласний центр крові" Житомирської обласної ради 248,61
UAH з ПДВ
248,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сумський обласний центр служби крові" 2 765,00
UAH з ПДВ
2 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2018 15:32
Електронний підпис
16 листопада 2018 15:27
установчі документи.pdf
16 листопада 2018 15:27
Документи.pdf
16 листопада 2018 15:27
Статут.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 15:18
Ліцензії.PDF
16 листопада 2018 15:18
Опис (Статут).PDF
16 листопада 2018 15:18
Тендорна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУ"Житомирський обласний центр крові" Житомирської обласної ради

ТОВ "Сумський обласний центр служби крові"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУ"Житомирський обласний центр крові" Житомирської обласної ради
#01991501
Відхилено 248,61
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 14:12
ТОВ "Сумський обласний центр служби крові"
#05481027
Переможець 2 765,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 14:22

Документи

22 листопада 2018 14:12
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:11
Протокол №4.pdf
20 листопада 2018 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2018 14:22
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:21
Протокол№5.pdf
22 листопада 2018 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сумський обласний центр служби крові"
#05481027
2 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2018 14:22
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:21
Протокол№5.pdf
22 листопада 2018 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 14:47
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
24 січня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 15:05
Додаткова угода № 5 до дог-ру № 1-ЧП.pdf зміни до договору
23 січня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 14:47
Додаткова угода № 4 до дог-ру № 1-ЧП.pdf зміни до договору
23 січня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:47
допугода №3.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:46
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 15:40
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 15:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 10:19
Допугода №2.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 10:18
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 17:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 17:20
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 11:36
договір №1.pdf укладений
12 грудня 2018 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт.1.1. Договору про постачання компонентів донорської крові № 1-ЧП від «12» грудня 2018 р. викласти в такій редакції: «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується протягом 2018 року своєчасно передавати у власність (поставити), а Покупець прийняти та оплатити Товар коду 33140000-3 Медичні матеріали» (компоненти донорської крові) лот № 1 код ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (відмиті еритроцити), лот № 2 код ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині), лот № 3 код ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (Тромбоцити, аферез 2*1011 збіднені лейкоцитами) в асортименті, в кількості, за цінами, зазначеними в Специфікації (Додаток № 1 до цього договору)». Якість предмету закупівлі не покращилась, Замовником при викладенні умов проекту Договору була допущена технічна помилка (описка), тому змінилась редакція п.1.1. договору. Враховуючи те, що системою "Prozorro" передбачений вичерпний перелік підстав для внесення змін до укладеного договору, Замовником була обрана підстава "Покращення якості предмету закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ЧП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшена сума договору на 53850,00 грн. з врахуванням давальницької сировини Покупця при розрахунку вартості товару згідно п. 2.7 Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ЧП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшена сума договору на 53850,00 грн. з урахуванням давальницької сировини Покупця згідно п.2.7 Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ЧП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.7.3 Договору №1-ЧП від 12.12.2018р. продовжити дію Договору на закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної в Договорі. Продовжити термін дії Договору та поставки товару до 15.03.2019р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ЧП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією Замовника, зміною організаційно-правової форми Замовника з "Комунальний заклад" на "Комунальне некомерційне підприємство" та необхідністю зміни умов Договору № 1-ЧП від 12.12.2018 року у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, Замовником були внесені зміни до Договору 1-ЧП від 12.12.2018 року (відповідно до відомостей, які містяться в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Однак згідно ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" серед причин внесення змін до договору відсутній відповідний пункт, тому Замовником було обрано пункт "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ЧП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 7.3. Договору " 1-ЧП від 12.12.2018 року дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, так як видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб Замовника та по домовленості сторін загальна сума даної додаткової угоди становить 353 946 грн. 50 коп. (триста п'ятдесят три тисячі дев'ятсот сорок шість гривень 50 копійок) в т.ч. ПДВ 58 991,08 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ЧП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 7.3. Договору " 1-ЧП від 12.12.2018 року дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, так як видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб Замовника та по домовленості сторін загальна сума даної додаткової угоди становить 353 946 грн. 50 коп. (триста п'ятдесят три тисячі дев'ятсот сорок шість гривень 50 копійок) в т.ч. ПДВ 58 991,08 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ЧП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML