Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432
Major repair of the highway of national importance Kyiv-Odesa - the bridge through the Hadzhibey estuary at km 445 + 432
Major repair of the highway of national importance Kyiv-Odesa - the bridge through the Hadzhibey estuary at km 445 + 432
Очікувана вартість
345 908 220,00 UAH
UA-2018-11-02-001318-b ● 1718b70630c649dea09f67f7d470bf40
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487782580 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487782580 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2018 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 345 908 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,43% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1500000 UAH |
Publication date: | 02 листопада 2018 13:50 |
Enquiries until: | 24 листопада 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 30 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 345 908 220 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,43 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Major repair of the road of national importance Kyiv-Odessa is a bridge across the Hajibei estuary at km 445 + 432
CPV: 45221000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2018 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2018 13:47 |
Проект договору.doc | |
02 листопада 2018 13:47 |
ТД Хаджибей КР 6.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-02-001318-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:38055234
Дата подання: 26 грудня 2018 17:38
Дата подання: 26 грудня 2018 17:38
Скарга №403 від 26.12.2018р.
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон)
оголошення № UA-2018-11-02-001318-b)
02 листопада 2018 року Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено оголошення та тендерну документацію на проведення закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432» (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів), очікуваною вартістю 345 908 220,00 грн.
Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління механізації" (далі - Скаржник) було подано свою тендерну пропозицію на участь у зазначеній процедурі закупівлі, разом з тим Замовником було неправомірно відхилено тендерну пропозицію протокольним рішенням від 22 грудня 2018 року № 3, чим було порушено наші законні права та інтереси, як учасника закупівлі.
Відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Згідно з інформацією розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником оприлюднено протокол 22 грудня 2018 року о 18:23, таким чином ТОВ "Будівельне управління механізації" дотримано строки для подання скарги.
Підставою відхилення тендерної пропозиції Скаржника згідно з протоколом від 22 грудня 2018 року № 3, було наступне:
"Відповідно до п. 3.9 частини ІІІ додатку 3 тендерної документації у разі якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати копію протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
Учасник є товариством з обмеженою відповідальністю, проте такий протокол в пропозиції відсутній, що не відповідає умовам тендерної документації".
Однак дане рішення прийнято з порушенням вимог чинно законодавства, а саме виходячи з наступного:
По-перше, згідно з наданої інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ "Будівельне управління механізації" осаба, яка має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори - директор Воловик Сергій Павлович.
По-друге, для підтвердження повноважень особи на підписання договору про закупівлю за результатами торгів у складі тендерної пропозиції надано:
- протокол загальних зборів від 10 лютого 2012 року № 1, згідно з яким призначено Воловика Сергія Павловича на посаду директора;
- наказ від 14 лютого 2012 року № 01-К про вступ на посаду директора Воловика Сергія Павловича;
- статут ТОВ "Будівельне управління механізації", в якому у пункту 8.9.2 зазначено, що «директор без доручення діє від імені товариства, представляє інтереси товариста у відносинах зі всіма вітчизняними і іноземними юридичними особами та громадянами, розпоряджається майном товариста, укладає договори, в тому числі і трудові, видає довіреності …»
Слід зазначити, статут не містить обмежень щодо суми підписання договорів чи будь-яких додаткових погоджень загальними зборами для підписання договорів за результами закупівель.
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, де зазначено: «Прізвище, ім 'я та по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи або фізичної особи-підприємця: Воловик Сергій Павлович – керівник».
По –третє, тендерною документацією передбачено допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок при складанн
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 29.12.2018 № 13295.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2018 18:16
Номер скарги: UA-2018-11-02-001318-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112", Код ЄДРПОУ:22202218
Дата подання: 26 грудня 2018 23:56
Дата подання: 26 грудня 2018 23:56
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-02-001318-b
Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор № UA-2018-11-02-001318-b на закупівлю робіт:
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів (Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса – міст через Хаджибейський лиман на км 445+432).
Згідно з абз. 3 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до ст. 18 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «Мостобудівельний загін № 112» (далі – ТОВ «Мостобудівельний загін № 112» та/або Учасник) подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій та бездіяльності Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2018 18:12
Рішення від 29.12.2018 № 13297.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2018 18:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2019 № 549.pdf
Дата публікації: 18 січня 2019 15:05
Рішення від 17.01.2019 № 549.pdf
Дата публікації: 22 січня 2019 19:12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 грудня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" #33653812 |
Переможець |
341 906 500,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2019 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2019 09:44
|
77К КР Хаджибей МастБуд ДУ 1 18 02 19 (1).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2019 09:44
|
77К КР Хаджибей МастБуд ДУ 1 18 02 19.pdf | укладений |
21 лютого 2019 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2019 12:30
|
77К КР Хаджибей МастБуд 15 02 19.pdf | укладений |
16 лютого 2019 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною законодавчої бази у сфері будівництва та ціноутворення в будівництві, відповідно до п. 3.6. розділу ІІІ. «Ціна Договору» та п. 21.2. розділу ХХІ. «Порядок внесення змін до Договору" |
Номер договору про закупівлю: | 77К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Розпорядження КМУ від 06.02.2019 р. № 104-р «Деякі питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за маршрутом Львів-Тернопіль-Умань, Біла Церква-Одеса-Миколаїв-Херсон у 2019 році», фінансування з спеціального фонду державного бюджету на 2019 рік встановити у розмірі – 224 000 000,00 грн. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XXIV. « Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» таким рахунком: р/р 35241176008577 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. код ЄДРПОУ 25829550. Доповнити платіжні реквізити Підрядника у розділі XXIV. « Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» таким рахунком: р/р 37124117001807 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. код ЄДРПОУ 33653812. |
Номер договору про закупівлю: | 77К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до абз. 1 пункту 3.5. розділу ІІІ. «Ціна договору» та абз. 1 пункту 21.3. розділу ХXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», а саме (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 30 175 829,00 грн та п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 311 730 671,00 грн. (Триста одинадцять мільйонів сімсот тридцять тисяч шістсот сімдесят одна грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 51 955 111,83 грн. (п’ятдесят один мільйон дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч сто одинадцять грн. 83 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 77К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5.9. розділу V. «Строк та місце виконання робіт», п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXIІ. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п.5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31.12.2021р., відповідно до календарного плану. п.21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 77К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 лютого 2019 — 04 лютого 2021 |
Сума оплати за договором: |
207 826 424,41
UAH (в тому числі ПДВ 34 637 737,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати договір підряду № 77К від 15.02.2019 р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до абз. б) п.21.4. та п. 21.7. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання». Дата розірвання 04.02.21р. |