Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Заправка картриджів та ремонт оргтехніки).
Очікувана вартість
149 000,00 UAH
UA-2018-11-02-000619-a ● b87de01779b8400981606dc47c2e3a70
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2018 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2018 14:48 |
Очікувана вартість: | 149 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 745,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Заправка картриджів та ремонт оргтехніки) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 штуки
Заправка картриджів та ремонт оргтехніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-02-000619-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП " Колос Валерій Володимирович", Код ЄДРПОУ:3381315534
Дата подання: 14 листопада 2018 12:55
Невиконання вимого кваліфікації
Прохання перегляду результатів закупівліу звязку з:
- невиконання умов пункту 4, а саме: Відсутність документу згідно додатку №1 документації про проведення закупівлі.
- невиконання умов завірення копій документів, а саме:
Примітка. Всі надані копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника, іншої уповноваженої особи учасника чи підписом фізичної особи – підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словосполучення «згідно з оригіналом».
Всі документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі pdf, містити чіткі та розбірливі зображення, мати назву, яка відповідає назві документу (наприклад: Статут, витяг ЄДР тощо). У разі, якщо документ складається більше, ніж з однієї сторінки, то всі сторінки документу повинні знаходиться в одному файлі (пакетне сканування).
Розгорнути
Згорнути
- невиконання умов пункту 4, а саме: Відсутність документу згідно додатку №1 документації про проведення закупівлі.
- невиконання умов завірення копій документів, а саме:
Примітка. Всі надані копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника, іншої уповноваженої особи учасника чи підписом фізичної особи – підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словосполучення «згідно з оригіналом».
Всі документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі pdf, містити чіткі та розбірливі зображення, мати назву, яка відповідає назві документу (наприклад: Статут, витяг ЄДР тощо). У разі, якщо документ складається більше, ніж з однієї сторінки, то всі сторінки документу повинні знаходиться в одному файлі (пакетне сканування).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2018 16:43
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Учасник/переможець ФОП Гудзь, у складі своєї пропозиції надав усі необхідні документи, які вимагалися у Тендерній документації Замовника, також, запропонував послуги за економічно вигідною ціною, що не призведе до ризику втрат для бюджету м. Києва.
Учасник/переможець ФОП Гудзь, у складі своєї пропозиції надав усі необхідні документи, які вимагалися у Тендерній документації Замовника, також, запропонував послуги за економічно вигідною ціною, що не призведе до ризику втрат для бюджету м. Києва.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ |
89 100,00
UAH з ПДВ
|
54 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОШКОВСЬКА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА |
94 600,00
UAH з ПДВ
|
55 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АІДА-ТРЕЙД" |
99 660,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
86 900,00
UAH з ПДВ
|
69 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" |
125 400,00
UAH з ПДВ
|
69 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС |
132 000,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна |
121 000,00
UAH з ПДВ
|
85 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Списовський Святослав Сергійович |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" |
116 160,00
UAH з ПДВ
|
112 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП " Колос Валерій Володимирович" |
114 400,00
UAH з ПДВ
|
114 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ #2806500019 |
Переможець |
54 999,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2018 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір(Заправка картриджів та ремонт оргтехніки) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ.pdf | укладений |
23 листопада 2018 16:52
|