Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
butter
Очікувана вартість
7 863 423,03 UAH
UA-2018-11-02-000600-c f1c72d7ad9db476d807066234e6d588d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Катерина Володимирівна

0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська область обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Контактна особа: Мельниченко Катерина Володимирівна
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education and science of Brovary city Council
National ID: 02143838
Contact point: Melnichenko Kateryna
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 листопада 2018 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 13:27
Очікувана вартість: 7 863 423,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 317,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 235902.69 UAH
Publication date: 02 листопада 2018 14:41
Enquiries until: 23 листопада 2018 16:00
Complaints submission until: до 29 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 грудня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 7 863 423 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 317 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Вершкове масло
butter
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35103 кг.
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

butter
CPV: 15530000-2
Період постачання: з 02 січня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 15:51
2.ТД Вершкове масло.docx
26 листопада 2018 15:44
зміни 2.docx
23 листопада 2018 15:23
зміни.docx
16 листопада 2018 16:43
Зміни..docx
15 листопада 2018 15:08
Проект_Договору_Вершкове масло (1).docx
26 листопада 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 15:51
2.ТД Вершкове масло.docx
26 листопада 2018 15:44
2.ТД Вершкове масло.docx
23 листопада 2018 15:23
ф.1.ТД Вершкове масло.docx
16 листопада 2018 16:43
ТД Вершкове масло (зміни).docx
02 листопада 2018 14:56
ф.1.ТД Вершкове масло.docx
26 листопада 2018 15:44
зміни 2.docx
23 листопада 2018 15:23
зміни.docx
16 листопада 2018 16:43
Зміни..docx
15 листопада 2018 15:08
Проект_Договору_Вершкове масло (1).docx
07 листопада 2018 17:08
Проект_Договору_Молоко та вершки (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 08 листопада 2018 11:03
Дата відповіді: 16 листопада 2018 16:26
Шановний Замовник! В технічних вимогах ви прописуєте: "Споживче пакування: каширована фольга, яка виготовляється згідно ТУ У 22.1-36185908-001:2011, маса нетто пакувальної одиниці — 200г." Даною вимогою Ви чітко зазначаєте лише одного виробника фасовочного матеріалу: ТОВ "МЕДІАДЖЕТ", код 36185908. Фасовочний матеріал якого використовує ТОВ "Переяслав - Молпродукт". Виникає питання, а чи розуміє Замовник свої корупційні дії? Кого лобіює Замовник, ТОВ "МЕДІАДЖЕТ", чи ТОВ "Переяслав - Молпродукт"? Також Замовником вимагається; "документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT)" Поясніть, яке відношення до процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках має сертифікат, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно зі ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16. вимоги, встановлені сттаттею 17 цього Законую тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне до неї включити.
Однією з умов тендерної документації визначено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (НАПРИКЛАД, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, сертифікат на систему управління якістю).
Крім того, п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено, що "Документи та інформація, які вимагаються Замовником, відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обгрунтування та причини неподання документів та/або інформації".
Стосовно спожавчого пакування, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
внести зміни
Дата подання: 09 листопада 2018 13:15
Дата відповіді: 14 листопада 2018 18:38
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону. Тобто, Закон прямо забороняє Замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Замовник своєю кваліфікаційною вимогою згідно Додатку 1 ч. 3 - "Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Під аналогічним договором у цій тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі до бюджетних організацій)." Отже, якщо учасник має досвід роботи за аналогічними договорами з організаціями, які не є бюджетними, то такий учасник не може взяти участь у торгах. Таким чином, Замовник надав особливі преференції учасникам, які мають досвід за договорами, що укладені лише з бюджетними організаціями. На нашу думку, вищевказана вимога носить дискримінаційний підхід. Просимо внести зміни до тендерної документації Додатку 1 ч. 3 та вилучити вимогу щодо виконання аналогічного договору (договорів) з бюджетною організацією, яка створює нерівноцінні умови для суб'єктів господарювання та обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
додаток до попереднього запитання
Дата подання: 09 листопада 2018 13:40
Дата відповіді: 14 листопада 2018 18:38
Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» Замовник встановив дискримінаційну вимогу в Додатку 1, ч.3 в частині виконання аналогічного договору лише з бюджетною організацією чим обмежив коло потенційних учасників, що заборонено Законом. Відповідно до практики АМКУ Рішення №188-р_пк-ск від 13.02.2014 за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=102506&schema=main
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
Внести зміни
Дата подання: 16 листопада 2018 14:55
Дата відповіді: 26 листопада 2018 16:05
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пп.4-5 ст.39 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: «4. У разі наявності у харчовому продукті генетично модифікованих організмів (ГМО), якщо їх частка у харчовому продукті перевищує 0,9 відсотка в будь-якому інгредієнті харчового продукту, що містить, складається або вироблений з генетично модифікованих організмів, маркування харчового продукту повинно включати позначку "з ГМО". 5. Оператор ринку за бажанням може включити до маркування позначку "без ГМО". В такому випадку відсутність ГМО у харчовому продукті має бути підтверджена відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Відсутність даних від постачальників про наявність в інгредієнтах ГМО є достатнім підтвердженням для нанесення такої позначки на харчовий продукт.» Шановний Замовник, Ваша вимога, щодо обов"язковго маркування "без ГМО" , є не законною та суперечить Закону України.Просимо у цій частині тендерної документації внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або лист-роз’яснення у разі ненадання документу.
повний треш від Замовника
Дата подання: 16 листопада 2018 16:42
Дата відповіді: 26 листопада 2018 16:02
Шановний Замовник! В тендерній документації і у відповіді на задане питання Ви прописуєте: "Однією з умов тендерної документації визначено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (НАПРИКЛАД, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, сертифікат на систему управління якістю)". Поясніть, будь ласка, яким чином, вказаний Вами "сертифікат на систему управління якістю" має відношення до вказаних теж Вами "впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі"? Адже цей сертифікат фіксує лише прослуховування лекцій по менеджменту! Також надайте відповідь, хто Вас надоумив до такої вимоги. Просимо надати прізвище, посаду і місце роботи цієї особи. Маємо надію, що це не Поплавський О. Я. з ТОВ "Переяслав - Молпродукт".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до даного пункту треба надати документи, що підтверджують, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 листопада 2018 18:15
Дата відповіді: 22 листопада 2018 15:37
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.3 Закону одним із принципів закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.(ч3. ст.5 Закону). Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Встановлення Вами в тендерній документації вимоги про те, що аналогічний договір має бути з бюджетними організаціями – це пряма дискримінація учасників, які мають досвід виконання таких договорів лише з комерційним сектором. Тому, для усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, запобіганню проявів корупції та створення конкурентного середовища радимо Вам внести зміни до п.3 ч.1 Додатку 1 тендерної документації: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та прибрати дискримінаційну вимогу в частині «бюджетних організацій».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
порушення
Дата подання: 22 листопада 2018 14:08
Дата відповіді: 26 листопада 2018 15:47
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник діє всупереч цим положенням. Відповідно до частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення фізичних/юридичних осіб надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовником було неодноразово допущено грубе порушення в частинні строків надання роз’яснень. Таким чином, можна зробити висновок, що Замовник або не розуміє норм Закону, або просто своїми вчинками зневажає та ігнорує Закон.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник діє на підставі та в рамках Закону!
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-02-000600-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 18 грудня 2018 22:01
Скарга
На неправомірне рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2018 12:35
Рішення від 20.12.2018 № 12964 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2018 12:34
Рішення від 09.01.2019 № 245.pdf
Дата публікації: 14 січня 2019 18:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: керуючись рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.01.2019 № 245-р/пк-пз скасовано рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ПП "Чілдрен-Продукт", відхилено тендерну пропозицію ПП "Чілдрен-Продукт" та відмінено процедуру закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 15 січня 2019 16:03

Документи подані скаржником

18 грудня 2018 22:00
скарга.pdf
18 грудня 2018 22:00
Платіжне доручення.PDF
18 грудня 2018 22:05
Платіжне доручення (2).PDF

Документи подані замовником

15 січня 2019 15:56
Протокол 13.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2019
UA-2018-11-02-000600-cf1c72d7ad9db476d807066234e6d588d
Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна, Київська область обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Стартрейдінг" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

03 грудня 2018 16:00
Звіт з ЄДР (припинено)
13 грудня 2018 15:09
Протокол 670.pdf
13 грудня 2018 15:09
Електронний підпис

Документи

13 грудня 2018 15:05
Протокол 670.pdf
13 грудня 2018 15:05
Електронний підпис
13 грудня 2018 15:06
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2018 14:14
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:10
Додаток 2 ч.2.pdf
03 грудня 2018 14:10
Додаток 2 ч.1.pdf
03 грудня 2018 14:10
Додаток 1 ч.1.pdf
03 грудня 2018 14:10
Пояснення.pdf
03 грудня 2018 14:10
Інші документи.pdf
03 грудня 2018 14:10
Додаток 1ч.2.pdf
03 грудня 2018 14:10
Гарантія.rar
03 грудня 2018 14:10
Ліцензія.rar
03 грудня 2018 14:10
Довіреність.rar
03 грудня 2018 14:10
Додаток 5.pdf
03 грудня 2018 14:10
Проект договору.pdf
03 грудня 2018 14:10
ст. 17 ЗУ.pdf

Документи

13 грудня 2018 15:03
Протокол 670.pdf
13 грудня 2018 15:03
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2018 14:20
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:17
14.ДСТУ ISO 9001_ВСІ.pdf
03 грудня 2018 14:17
11.ДСТУ ISO22000_ВСІ.pdf
03 грудня 2018 14:17
17.Акт по наказу № 42 2018.pdf
03 грудня 2018 14:17
Технінчні.pdf
03 грудня 2018 14:17
12.Сертифікакт 22000_2021_2018.pdf
03 грудня 2018 14:17
22.Зразок маркування .pdf
03 грудня 2018 14:17
3.Мед книжки 22.11.18.pdf
03 грудня 2018 14:17
8.Статут.pdf
03 грудня 2018 14:17
Кваліфікаційні.pdf
03 грудня 2018 14:17
4.Відгук Голос РУО-05.11.18.pdf
03 грудня 2018 14:17
Licence.zip
03 грудня 2018 14:17
Dovirenist_Rizhiy.zip
03 грудня 2018 14:17
Гарантия_7639.zip

Документи

13 грудня 2018 15:12
Протокол 670.pdf
13 грудня 2018 15:13
Електронний підпис
13 грудня 2018 15:13
Електронний підпис
13 грудня 2018 15:14
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2018 15:41
Електронний підпис
03 грудня 2018 15:30
На підпис.rar
03 грудня 2018 15:30
Ст. 16, 17.rar
03 грудня 2018 15:30
Техніка 2.rar
03 грудня 2018 15:30
Техніка 1.rar
03 грудня 2018 15:30
Ліцензія завірена.zip
03 грудня 2018 15:30
Гарантия 7596.zip
03 грудня 2018 15:30
Лист-підтвердження 7596.zip

Документи

15 січня 2019 16:00
Протокол 13.pdf
15 січня 2019 16:01
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2018 14:14
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:10
Додаток 2 ч.2.pdf
03 грудня 2018 14:10
Додаток 2 ч.1.pdf
03 грудня 2018 14:10
Додаток 1 ч.1.pdf
03 грудня 2018 14:10
Пояснення.pdf
03 грудня 2018 14:10
Інші документи.pdf
03 грудня 2018 14:10
Додаток 1ч.2.pdf
03 грудня 2018 14:10
Гарантія.rar
03 грудня 2018 14:10
Ліцензія.rar
03 грудня 2018 14:10
Довіреність.rar
03 грудня 2018 14:10
Додаток 5.pdf
03 грудня 2018 14:10
Проект договору.pdf
03 грудня 2018 14:10
ст. 17 ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"

ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ТОВ "Стартрейдінг"

ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 січня 2019 16:15
Коментар щодо відміни: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій
Документи:
15 січня 2019 16:15
Протокол 13.pdf
Дата відміни
15 січня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій