Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки
milk and cream
milk and cream
Очікувана вартість
13 076 575,20 UAH
UA-2018-11-02-000488-c ● e6342320cd8b423fbe3a97c6ef8972b4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти і науки Броварської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143838 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська область обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18 |
Контактна особа: |
Мельниченко Катерина Володимирівна 0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of education and science of Brovary city Council |
National ID: | 02143838 |
Contact point: |
Melnichenko Kateryna 0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2018 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2018 17:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2018 17:34 |
Початок аукціону: | 11 січня 2019 15:53 |
Очікувана вартість: | 13 076 575,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 382,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 392297.26 UAH |
Publication date: | 02 листопада 2018 13:50 |
Enquiries until: | 26 листопада 2018 17:34 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 грудня 2018 17:34 |
Information
Estimated total value: | 13 076 575 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 65 383 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Молоко та вершки
milk and cream
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
513000 л.
Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
milk and cream
CPV: 15510000-6
Період постачання:
з 02 січня 2019 по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2018 17:33 |
1.ТД Молоко та вершки.docx | |
29 листопада 2018 17:23 |
зміни 2.docx | |
22 листопада 2018 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2018 15:30 |
зміни.docx | |
07 листопада 2018 17:06 |
Проект_Договору_Молоко та вершки (1).docx |
29 листопада 2018 17:33 |
1.ТД Молоко та вершки.docx
|
||||||||||||
29 листопада 2018 17:23 |
зміни 2.docx
|
||||||||||||
22 листопада 2018 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
22 листопада 2018 15:30 |
зміни.docx
|
||||||||||||
07 листопада 2018 17:06 |
Проект_Договору_Молоко та вершки (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
внести зміни
Дата подання: 09 листопада 2018 13:35
Дата відповіді: 14 листопада 2018 18:40
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону. Тобто, Закон прямо забороняє Замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Замовник своєю кваліфікаційною вимогою згідно Додатку 1 ч. 3 - "Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Під аналогічним договором у цій тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі до бюджетних організацій)." Отже, якщо учасник має досвід роботи за аналогічними договорами з організаціями, які не є бюджетними, то такий учасник не може взяти участь у торгах. Таким чином, Замовник надав особливі преференції учасникам, які мають досвід за договорами, що укладені лише з бюджетними організаціями. На нашу думку, вищевказана вимога носить дискримінаційний підхід. Просимо внести зміни до тендерної документації Додатку 1 ч. 3 та вилучити вимогу щодо виконання аналогічного договору (договорів) з бюджетною організацією, яка створює нерівноцінні умови для суб'єктів господарювання та обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
додаток до попереднього запитання
Дата подання: 09 листопада 2018 13:40
Дата відповіді: 14 листопада 2018 18:41
Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» Замовник встановив дискримінаційну вимогу в Додатку 1, ч.3 в частині виконання аналогічного договору лише з бюджетною організацією чим обмежив коло потенційних учасників, що заборонено Законом. Відповідно до практики АМКУ Рішення №188-р_пк-ск від 13.02.2014 за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=102506&schema=main
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 листопада 2018 18:18
Дата відповіді: 22 листопада 2018 15:37
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст.3 Закону одним із принципів закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.(ч3. ст.5 Закону). Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону).
Встановлення Вами в тендерній документації вимоги про те, що аналогічний договір має бути з бюджетними організаціями – це пряма дискримінація учасників, які мають досвід виконання таких договорів лише з комерційним сектором.
Тому, для усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, запобіганню проявів корупції та створення конкурентного середовища радимо Вам внести зміни до п.3 ч.1 Додатку 1 тендерної документації: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та прибрати дискримінаційну вимогу в частині «бюджетних організацій».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із бюджетними організаціями , які також є Замовниками підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів.
видалити незаконну вимогу
Дата подання: 17 листопада 2018 10:58
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:31
Шановний Замовник! В Додатку 3 Ви вимагаєте: "документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005);сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT);"
Поясніть, яке відношення "сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT)" має до "впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі"?
Вимагаємо видалити незаконну вимогу, а саме "сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT)"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо надання сертифікату на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT) в тендерній документації немає!
внести зміни
Дата подання: 17 листопада 2018 11:12
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:22
Шановний Замовник! І знову Ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі"! Знову дискримінаційна вимога! В додатку 3 прописана вимога: "Фасоване у пакет з плівки поліетиленової, яка виготовляється згідно ТУ У25.2-16401787.005-2001 не більше 1,0 кг" Під якого виробника ви прописали даного виробника плівки? Інші виробники, які використовують плівку інших виробників, не мають права на ці торги? Негайно вносьте зміни! Прибирайте дискримінаційні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: негайно прибрали! дуже вдячні вам за уважність!!!!!!
незрозуміло, що купує Замовник
Дата подання: 17 листопада 2018 11:23
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:28
Шановний Замовник! В Розділі 1 ТД в п.4.3. Ви вказали "Молоко – 513 000 л". В Додатку 3 Ви вказали "Молоко питне пастеризоване.....не більше 1,0 кг". А у Додатку 4 Ви вже вказуєте "1 Молоко 513 000 л 2 Молоко згущене 7 532 кг"
Внесіть ясність, чи Ви закуповуєте молоко пастеризоване, чи молоко пастеризоване і молоко згущене. А також визначтесь, у Вас молоко в літрах, чи кілограмах. Адже 1 літр, це 1,027кг. Рекомендуємо почитати Таблицю міри, ваги та об'єму (початкова школа, 3-4 класи).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Молока питне пастеризоване
відсутність забезпечення
Дата подання: 17 листопада 2018 11:33
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:28
Шановний Замовник! У Вашій ТД наявна вимога про забезпечення тендерної пропозиції. А в Системі ця вимога відсутня. Ця невідповідність призводить до можливості визнати закупівлю незаконною, а укладений по ній договір нікчемним! Негайно виправляйте своє порушення!
Відповідь: в системі ця вимога присутня!
порушення
Дата подання: 22 листопада 2018 14:08
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:30
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник діє всупереч цим положенням.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення фізичних/юридичних осіб надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовником було неодноразово допущено грубе порушення в частинні строків надання роз’яснень.
Таким чином, можна зробити висновок, що Замовник або не розуміє норм Закону, або просто своїми вчинками зневажає та ігнорує Закон.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник діє в рамках чинного законодавства в сфері публічних закупівель!
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Управління освіти і науки Броварської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143838 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 грудня 2018 17:11 |
Коментар щодо відміни: | на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
12 грудня 2018 17:11
|
Протокол 664.pdf |